ok er is nog hoop dusquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:00 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Ik ben wel een voetbal supporter, maar heb geen waas voor mijn hoofd
jaquote:
nee dat geld voor iedereen die met zo'n kut karretjequote:Op woensdag 11 februari 2009 12:58 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
das wel lef hebben om als amsterdammer in den haag te gaan lopen
Gamen telt niet mee hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jaik voetbal zelf ook, alleen onder een andere alias.. dan heet ik messi !
* Friday12 vangt de koffiekan en schenkt een bakkie in en smijt de kan terugquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning gooit de koffiekan naar Friday12
ben gewoon niks gewend jijquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:13 schreef Friday12 het volgende:ben ik weer even
wat word je moe van de hele tijd programmeren
ja maar ik ken het ook niet testen dus het levert niets op nogquote:
slimquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ja maar ik ken het ook niet testen dus het levert niets op nog(kan thuis past testen)
en het is python dat ik aan het leren ben
Ehm, die was door LovelyLady gepost als ik het goed heb...quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:51 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk die mensen komen er tenmiste voor uit
deze zullen er zeker komenquote:
ik zit hier met 2 casefans voor me neus. kijken of ze allebei even snel draaien.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
haha, heb een oude imac aangesloten
deze dan ?quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
deze zullen er zeker komen![]()
en die achterste beland zeker nog een keer in het slachthuis als een fout gespot varken(tje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |