naja, was gewoon omdat zij zich er zo op had verheugd enzo.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, lekkere vriendin heb je dan, dat ze je dat kwalijk neemt
lekker rustig aan gedaan dit jaarquote:Op maandag 16 februari 2009 09:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
iedereen een goede valentijn gehad?
topickillerquote:Op maandag 16 februari 2009 09:15 schreef Friday12 het volgende:
ik heb gewoon geen eens zin om te typen
chillquote:Op maandag 16 februari 2009 09:10 schreef tripack het volgende:
[..]
lekker rustig aan gedaan dit jaar![]()
beetje lekker gekookt enzoen 's avonds dvd gekeken
what happens in vegaswel geinige film
is het heel erg als ik moet lachenquote:Op maandag 16 februari 2009 09:22 schreef crazy987 het volgende:
godverdomme.
verwarming op het werk doet het niet
je mag wel een beetje mij lenenquote:Op maandag 16 februari 2009 09:22 schreef crazy987 het volgende:
godverdomme.
kom maar brengen in een emmertjequote:Op maandag 16 februari 2009 09:23 schreef tripack het volgende:
[..]
je mag wel een beetje mij lenenhier krijg ik dat ding niet kouder
you make me a saaaaaaaad pandaquote:Op maandag 16 februari 2009 09:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
is het heel erg als ik moet lachen
pandaaaquote:
failquote:Op maandag 16 februari 2009 09:22 schreef crazy987 het volgende:
godverdomme.
doet me denken aan die kung fu pandaquote:
jah die is cutequote:Op maandag 16 februari 2009 09:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
doet me denken aan die kung fu panda
nee, niet die film, maar met dat baby-tje dat niest
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:32 schreef tripack het volgende:
[..]
jah die is cute
hopelijk dit jaar nach Berlinom pandaatjes te kijken
...vraag me alleen af hoe ik me vriendin daar weg krijg om de rest van berlijn te bekijken
nee denk dat ze dan ervoor zou willen springenquote:Op maandag 16 februari 2009 09:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die is ook heel veel ge-edit. Zie je bijv. dat die panda zit te eten aan een tafeltje, en dan krijgt hij de rekening te zien
TIP: Zeg gewoon dat de panda's over 5 minuten bruut worden afgeschoten. Misschien dat ze dan mee loopt
i knowwwww.quote:
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op maandag 16 februari 2009 09:38 schreef tripack het volgende:
[..]
nee denk dat ze dan ervoor zou willen springenwat dan weer niet goed is voor haar
omdat die pandaas niet lief kunnen knuffelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me
*Nee, schiet de panda's niet af..
*panda denkt: Oh nom nom nom
ook al eten ze geen vlees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik dan
nee maar ze vallen wel aan
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
jij springt achter je vriendin aan !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jij springt achter je vriendin aan !
gemene meneer die panda af wil schieten, zie jou voor een panda aan
en blaast je hersenen tegen de muur van het verblijf![]()
jah sgele is echt wijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity
dan moet je harder doorwerkenquote:
quote:Today, I was a host during kids' event. I did my job and started to do some funny moves to entertain the kids. I was wearing a top with a really low cut. Then noticed that all the children were pointing at me happily and adults looked surprised. Then I noticed that both my boobs had popped out. FML
jaquote:
zit nu met m`n jack aanquote:
stoerquote:
je bent wel een watjequote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je bent wel een watje
godsamme zeg
toen wij hier rond de kerst geen verwarming hadden had ik ook geen jas aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je bent wel een watje
godsamme zeg
toen wij hier rond de kerst geen verwarming hadden had ik ook geen jas aandas pas stoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
myminicity
LLquote:
ja dude, gewerktquote:Op maandag 16 februari 2009 10:07 schreef Friday12 het volgende:
nog wat leuks gedaan dit weekend? iemand?
Hellowquote:Op maandag 16 februari 2009 10:12 schreef tripack het volgende:
[..]
LL![]()
hoe gaat het dan?
leuk weekend gehad?
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hellow
Gaat goed, om, 1 uur interne sollicitatie voor uitzendbaandje op de 9e verdieping (zit nu op de 10e)
Zal ik wel krijgen dus kan ik iig nog een maandje of 2 langer werken
Heb gewerkt dit weekend, maar het was wel gezellig
mag jij trouwens zuipen onder je werk?quote:Op maandag 16 februari 2009 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hellow
Gaat goed, om, 1 uur interne sollicitatie voor uitzendbaandje op de 9e verdieping (zit nu op de 10e)
was het nou drukker zaterdag op je werkquote:Op maandag 16 februari 2009 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hellow
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mag jij trouwens zuipen onder je werk?
duim maar voor mequote:
pass ons ook wat danquote:Op maandag 16 februari 2009 10:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
duim maar voor me
Ik ga het vieren met koffie
ja dat snap ikquote:Op maandag 16 februari 2009 10:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het kan tog?
wel het weekend baantje bedoel ik daar dus mee
Yepquote:Op maandag 16 februari 2009 10:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mag jij trouwens zuipen onder je werk?
* LL geeft iedereen een lekker kopje koffiequote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep
alles wat ik wil, zolang ik mn werk maar goed doe
en mocht ik dat minder goed gaan doen dan vergeeft de baas het me vast wel