abonnement Unibet Coolblue
  Admin zaterdag 14 februari 2009 @ 16:55:40 #1
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_66057696
He looks like a man, but he's a legend..

And his name is the Doctor.



Doctor Who is de langstlopende SF-serie ter wereld. Oorspronkelijk een programma dat liep van 1963 tot 1989, maar sindsdien rustende in het land der 'series van vroeger'. Totdat Russel T Davies de draad in 2005 weer oppikte. In Doctor Who volgen we de avonturen van the Doctor, die in zijn ruimte- en tijdmachine, de TARDIS, van hot naar her reist, avonturen beleeft en iedereen uit de nesten helpt.

Doctor Who en Torchwood tot nu toe...

In de nieuwe serie zien we the Doctor in zijn negende incarnatie. Hij heeft onlangs de Time War, een massale oorlog tussen zijn volk, de Time Lords en hun vijanden, de Daleks, beslecht door alles en iedereen uit te roeien, inclusief de planeten van de twee volkeren: Gallifrey en Skaro. Hiermee is the Doctor echter thuisloos geworden. Niet langer vertegenwoordigt hij zijn thuisplaneet; die bestaat niet meer. Voor zover hij weet is hij de laatste van zijn volk.

Wanneer we the Doctor tegenkomen in zijn eerste avontuur sinds zijn achtste incarnatie in de jaren '90 is hij bezig de Autons uit te schakelen. Hierbij loopt hij Rose tegen het lijf, een winkelmeisje met weinig doel in haar leven. Wanneer zij hem succesvol helpt in de strijd tegen de Autons nodigt hij haar uit mee te reizen in de Tardis. Zij gaat accoord en samen reizen ze onder andere naar het einde van de wereld, de dag van haar vaders overlijden, het Cardiff van 1869 (waar we voor het eerst kennis maken met the Rift) en bevechten ze aliens in Downing Street. In het London van de Tweede Wereldoorlog komen ze Captain Jack Harkness tegen, een rogue Time Agent die hen eerst probeert op te lichten, maar ze later helpt in de strijd tegen miljoenen kleine medische reparatiebotjes die door een misverstand alle mensen op hun pad veranderen in zombies.

Hun reis samen lijkt tot een einde te komen wanneer ze, samen met Jack, de Daleks tegenkomen op Satellite 5, een tv-satellietstation in het jaar 200100. Het gevaar loopt zo hoog op dat, uit bescherming, the Doctor Rose met de Tardis naar huis stuurt, maar vastbesloten als ze is breekt ze de Tardis open, stuurt ermee terug naar de plaats des onheils en redt ze de dag. Door de kracht van de Tardis te gebruiken roeit ze de Daleks uit, brengt ze Jack weer tot leven en voorkomt ze de dood van the Doctor. Echter; niet zonder gevolgen. Haar actie leidt ertoe dat the Doctor overladen wordt met energie uit de Tardis, wat funest is voor zijn lichaam en alsnog tot de dood leidt. En zo komen we aan het einde van zijn negende leven. Rose en the Doctor keren terug naar London, Jack achterlatend op Satellite 5.



Wanneer the Doctor regenereert in zijn tiende incarnatie en de aarde redt van overname door de Sycorax reizen the Doctor en Rose verder. Samen verkennen ze New Earth, een ruimteschip met portalen naar 18e-eeuws Frankrijk, een parallele aarde, een planeet in een baan rond een zwart gat en maken ze de kroning van de Koningin mee - via televisie. Hun reis brengt ze ook naar het Schotland van 1879, waar ze Queen Victoria redden van een gewisse dood. Die gebeurtenissen doen haar echter besluiten een instituut op te richten om het Britse rijk te beschermen tegen bovennatuurlijke en buitenaardse bedreigingen: het Torchwood Institute. En hoewel the Doctor haar heeft gered, bang als ze is verbant ze hem uit het Britse rijk en maakt ze het weren van the Doctor uit de UK een van de taken van Torchwood.

Bij een bezoek aan hedendaags London komen the Doctor en Rose erachter dat de Cybermen, die ze eerder op een parallelle aarde tegenkwamen, bezig zijn onze aarde over te nemen. Bovendien blijkt het Torchwood Institute nog steeds te bestaan en een geheim project te hebben, bovenin Canary Wharf. Dit geheime project leidt echter tot de intocht van miljoenen Daleks over de aarde, die in gevecht treden met de Cybermen. Omdat deze legers niet zomaar te verslaan zijn zit er voor the Doctor maar een ding op: hij moet de Void openen, de ruimte tussen parallelle werelden. Dat zal ervoor zorgen dat alle wezens die daar doorheen gereisd zijn erin teruggezogen worden. Echter: hijzelf en Rose zijn er ook doorheen gereisd en met zijn actie brengt hij zichzelf en Rose ook in gevaar. Terwijl the Doctor zichzelf weet vast te houden aan onze wereld, lukt Rose dat niet, en zo wordt ze bruut gescheiden van de man die haar zinloze leven kleur gaf. Haar reis met the Doctor eindigt die dag.



The Doctor, zich nog maar nauwelijks realiserend wat voor impact deze gebeurtenis op zijn leven heeft, vindt zich ineens opgescheept met een bruid in zijn Tardis, die eist te worden teruggebracht naar haar bruiloft. Donna Noble is haar naam en ze blijkt onderdeel te zijn van een plan om oeroude spinachtige aliens uit hun bijna eeuwige slaap in de kern van de aarde te wekken. Nadat the Doctor Donna hier logischerwijs uit redt en hij bedenkt dat zij misschien wel een tijdje met haar mee wil reizen, nu hij zonder Rose helemaal alleen is, bedankt zij voor de eer en keert the Doctor eenzaam sterrewaards.

Niet veel later belandt hij echter wederom op aarde. Er is wat mysterieus aan de hand in een ziekenhuis in London, dus hij checkt zichzelf in, om vervolgens met ziekenhuis en al op de maan te belanden. In dat ziekenhuis ontmoet hij Martha Jones, medisch studente, die zichzelf door haar snelle handelen en nuchtere benadering van een overduidelijke panieksituatie bij the Doctor in de kijker speelt. Hij nodigt haar uit voor een ritje in de Tardis, als dank voor haar hulp, maar al snel wordt dat ene ritje er twee, worden die twee er drie en voordat ze het beiden doorhebben zijn ze letterlijk tot het einde van het universum geweest voordat ze samen met wederom Jack Harkness in hedendaags London terechtkomen, waar aardsvijand the Master de controle over Groot-Brittannie blijkt te hebben genomen. Hun poging het bewind te eindigen leidt tot een kruistocht van een jaar, waarin the Doctor en Jack gevangen gehouden worden door the Master en Martha over de hele wereld steun verzamelt om hen beiden te bevrijden.



Na dit avontuur, waarbij Martha een jaar alleen door de wereld is getrokken terwijl niet alleen Jack en the Doctor, maar ook haar eigen familie een jaar lang gevangenen van the Master waren, vindt Martha het mooi geweest. Ze besluit op aarde te blijven, bij haar familie, haar studie af te maken en the Doctor alleen te laten. Het duurt echter niet lang voordat we Martha weer zien. Na haar studie gaat ze voor UNIT werken, een internationale militaire organisatie die als taak heeft buitenaardse bedreigingen te bestrijden.



Jack Harkness, na de strijd met de Daleks achtergelaten op Satellite 5, gebruikte zijn Vortex Manipulator om terug in de tijd te gaan en naar de aarde te reizen, in de hoop the Doctor weer tegen te komen. Hij komt terecht in 1869 en vindt zichzelf uiteindelijk in Cardiff, waar hij wordt opgemerkt en gerecruteerd door de lokale afdeling van Torchwood. Jack, onsterfelijk gemaakt door Rose's reddingsactie, beleeft de volledige twintigste eeuw als werknemer van Torchwood totdat hij, vlak voor het einde van het millennium, de leiding krijgt en zijn eigen team vormt. We pakken de draad van zijn verhaal op in 2006 met de eerste aflevering van de tv-serie Torchwood. Hierin betrekt hij PC Gwen Cooper bij het team, dat op dat punt bestaat uit Owen Harper, Ianto Jones, Toshiko Sato en Suzie Costello. Gwen wordt effectief de vervanger van Suzie, wanneer blijkt dat zij moorden pleegt om een buitenaardse handschoen, die mensen voor een minuut of twee terug kan brengen uit de dood, te kunnen testen. Suzie pleegt uiteindelijk zelfmoord.

We volgen de avonturen van het team totdat Jack ontdekt dat the Doctor in de buurt is en hij besluit achter hem en Martha aan te gaan. Na het avontuur met the Master beseft hij echter dat hij een verantwoordelijkheid heeft om op zijn team te letten. Hij keert terug naar Torchwood en neemt de leiding van het team weer op zich.

Na zijn terugkeer komt Jack erachter dat the Rift, die we voor het eerst zagen in het bezoek van the Doctor en Rose aan Cardiff in 1869, actiever is dan ooit en hem onder andere in contact brengt met een oud-partner van the Time Agency, alienterroristen, Rift-verdwijningen en zijn verloren gewaande broer. Ook Martha zien we terug, als Jack haar hulp inroept bij het onderzoeken van een reeks mysterieuze moorden. Ze gaat voor Torchwood undercover en ontmaskert de directeur van een kliniek die een alles-genezend medicijn uit buitenaardse technologie heeft ontwikkeld. Dit gaat echter niet zonder gevolgen; nadat Torchwood zijn zaakje heeft opgerold schiet hij Owen in de borst, wat leidt tot zijn dood. De handschoen waar Suzie een dodelijke obsessie voor had was er echter een van een paar, en Jack, zwaar geėmotioneerd door het verlies van een teamlid, gebruikt de overgebleven handschoen om Owen terug te brengen, die vervolgens als levende dode bij het team kan blijven tot hij aan het einde van het tweede seizoen vermoedelijk voorgoed overlijdt.

In dit laatste avontuur verliest Torchwood ook Toshiko door een schotwond, afgevuurd door Gray, Jacks broer. Uit wraak voor het feit dat Jack Gray, toen ze beiden nog kinderen waren, is kwijtgeraakt, begraaft hij zijn onsterfelijke broer levend, wat er uiteindelijk voor zorgt dat een ruim 2100 jaar oude Jack aan het einde van het tweede seizoen het met een team van drie moet doen.

Het vervolg...

Torchwood heeft op 4 april het tweede seizoen afgerond. In het eerste kwartaal van dit jaar wordt seizoen 3 uitgezonden op BBC One. Momenteel is hierover bekend dat er een verhaal is geschreven dat zich uitspreidt over vijf afleveringen. Niet bekend is of de serie daarna nog doorgaat. Doctor Who is op 5 april begonnen aan het vierde (of dertigste) seizoen.

In dit vierde seizoen loopt the Doctor Donna Noble weer tegen het lijf. Na hun eerdere avontuur bedacht Donna zich dat het 'toch wel leuk zou zijn' om met the Doctor mee te reizen, en besloot vreemde situaties te gaan onderzoeken in de hoop the Doctor tegen het lijf te lopen zodat ze haar kans kon krijpen. Wanneer beiden undercover zijn bij Adipose industries, ontmoeten ze elkaar uiteindelijk, en nadat ze een miljoen Britten hebben gered van de dood beginnen ze samen aan hun reis. Na ontdekt te hebben dat diverse volkeren, na verlies van hun planeet, proberen elders (vaak op Aarde) asiel te zoeken en ten koste van de mensheid hun volk weer op te bouwen, belandt Donna door een mysterieuze waarzegster in een alternatieve tijdlijn. Hierin loopt ze Rose tegen het lijf, die haar uitlegt dat ze in een wereld leeft die niet klopt: Donna heeft in een ander leven, het echte leven, een man ontmoet die haar de meest geweldige zaken liet zien, maar door Donna's aanwezigheid in deze alternatieve tijdslijn is de man dood terwijl zijn hulp hard nodig is. Die man is the Doctor en Rose wil door Donna te helpen hem weer in het bestaan terugroepen, want het einde van het universum is in zicht en alleen the Doctor kan helpen.

Na Donna's ontsnapping uit de alternatieve tijdslijn en het overbrengen van Rose's boodschap snellen the Doctor en Donna naar Aarde, waar ze ontdekken dat deze van z'n plek is gelicht om nergens meer gevonden te worden. Bij een bezoek aan intergalactische politie- en justitiedienst the Shadow Proclamation ontdekken ze dat nog 26 andere planeten zijn verdwenen, en samen gaan ze op zoek. Ze volgen het spoor van de bijen, die de laatste tijd mysterieus verdwenen van Aarde, maar dit spoor houdt op bij the Medusa Cascade, een locatie in het universum waar the Doctor lang geleden een Rift in tijd en ruimte heeft gedicht. Wanneer daar een hulpsignaal van Torchwood, Sarah Janes buitenaardse supercomputer en the Doctor's andere companions doorsijpelt, ontdekt hij hoe bij de Aarde te komen, om daar te ontdekken dat Davros, de schepper van de Daleks, alive and kicking is en verantwoordelijk voor het in de Cascade verstoppen van de 27 planeten. Het is aan the Doctor en zijn companions om uit te zoeken wat Davros hiermee wil en hoe dit te stoppen, maar lukt dat als the Doctor dodelijk is geraakt door een Dalek en dreigt een lang en verlammend regeneration proces in te gaan?

Seizoen 4 is inmiddels voorbij, de Chrismas Special is geweest en we kijken nu uit naar Planet of the Dead, met Michelle Ryan en Lee Evans, die in de lente wordt uitgezonden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 16:56:50 #2
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_66057720
Het is maar goed dat DW af en toe nog op BBC3 herhaald wordt
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin zaterdag 14 februari 2009 @ 16:57:15 #3
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_66057736
"Af en toe".
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 17:05:27 #4
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_66057973
Ja nou Je snapt me wel hoop ik
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_66058174
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 16:53 schreef Breuls het volgende:
Kun je maar 1 serie tegelijk volgen dan?
ik weet dat sommige mensen tig series tegelijk volgen, maar ik kom meestal niet verder dan 1 a 2, op het moment is dat enkelt Lost en nu dus dollhouse, maar moet nog kijken of het wel wat is uiteraard
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_66079171
tvp
pi_66092529
Kan niet wachten op weer een nieuwe Who aflevering
  Admin zondag 15 februari 2009 @ 19:12:33 #8
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_66093156
You're gonna have to.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_66168819
Torchwood ziet er belovend uit


En freema...
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:30:37 #10
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_66172878
Cybermen nu op bbc3
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_66526872
Iemand nog tips waar je de dvd's het goedkoopst kunt kopen? Liefst online, regio maakt niet uit en nl subs is geen must.
Beste wat ik so far heb gevonden waren s1-3 exc verzendkosten voor ¤90,- bij amazon.co.uk
  Admin vrijdag 27 februari 2009 @ 19:53:16 #12
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_66531831
Da's volgens mij ook het beste dat er te vinden is. Een box kost bij de BBC of een UK retailer zowieso al meer dan drie tientjes.

Ik heb wel een tijdje terug S1 voor 15 euro gescoord in Nederland, maar die ben ik inmiddels niet meer tegengekomen en dat was volgens mij ook het enige seizoen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_66548399
Niet dat het veel helpt, maar tesco's gooit ze voor een redelijke prijs uit..
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  woensdag 4 maart 2009 @ 22:39:17 #14
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_66710107
Metro UK heeft een artikel over wat men allemaal van afval vindt in het water. Zelfs afval afkomstig van de planeet Skaro.
No escape from reality
  Admin maandag 9 maart 2009 @ 20:30:48 #15
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_66872713
Interview met regisseur Euros Lyn: http://blog.wired.com/underwire/2009/03/director-euros.html

Hij heeft Torchwood: Children of Earth geschoten en hij gaat de regeneration van Tennant naar Smith doen. Het artikel bevat ook een trailer en noemt de zomer als datum voor de uitzending van TW:COE.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 13 maart 2009 @ 17:37:34 #16
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_67015055
Artikel over/interview met de schrijver van een nieuwe serie Doctor Who comics: http://www.comicbookresources.com/?page=article&id=20400

Zo te lezen wordt dat best interessant.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 20:26:34 #17
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_67019954
NU op BBC1 bij Comic relief een aflevering van de sarah jane adventures.
Tennant presenteert Comic Relief ook.
  Admin vrijdag 13 maart 2009 @ 20:41:53 #18
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_67020505
En hij deed net mee aan Mastermind met DW als onderwerp. Ik kon een paar vragen niet verstaan, maar ik wist er wel veel.

Overigens is dat witte pak way cool.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 20:43:45 #19
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_67020573
nu ronde 2

Dat pak staat 'm goed inderdaad
  vrijdag 13 maart 2009 @ 20:49:01 #20
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_67020750
Hehe.. David speelde vals omdat ie een Timelord is en dus in de tijd gereisd heeft om de antwoorden op te zoeken
  Admin donderdag 2 april 2009 @ 18:16:31 #21
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_67652324


Planet of the Dead is op 11 april (Pasen) op BBC One.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 2 april 2009 @ 19:29:47 #22
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_67654575
Bedankt voor de tip Breuls
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  donderdag 2 april 2009 @ 20:41:03 #23
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_67656892
Die gaat in de agenda
pi_67658372
Ik heb er zin in!
  FOK!fossiel vrijdag 3 april 2009 @ 16:42:26 #25
8443 cptmarco
it's captain...
pi_67889355
Morgen beginnen we weer Ik zit er weer klaar voor.Doctor Who én Robin Hood na elkaar
  vrijdag 10 april 2009 @ 12:12:46 #27
251711 Skulker
Behind You!
pi_67892157
Kan niet wachten het is alweer een tijdje geleden dat ik mijn Dr. Who fix heb gehad.
Skulking through the edges and shadows of the night.
  Admin vrijdag 10 april 2009 @ 14:04:04 #28
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_67895325
Ik ga vanavond nog effe een oude aflevering kijken om in de mood te komen.
Ik heb de podcast van The Next Doctor nog niet gehoord, sowieso, dus misschien doe ik wel de aflevering met commentaar.

Even de details voor de geinteresseerden:

4x15 Planet of the Dead - 11 april, BBC One, 19.45 - 20.45
A London bus takes a detour to an alien world, but can the Doctor defeat the Swarm?

Gevolgd door:
Doctor Who Confidential: BBC Three, 21.30 - 22.20
Let op, DWC sluit (voor het eerst, geloof ik) niet direct aan op de aflevering.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_67895865
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 14:04 schreef Breuls het volgende:
Gevolgd door:
Doctor Who Confidential: BBC Three, 21.30 - 22.20
Let op, DWC sluit (voor het eerst, geloof ik) niet direct aan op de aflevering.
Ik heb geen BBC3, maar anders is dat precies genoeg tijd voor Robin Hood (misschien is het ook wel om die reden)
  Admin vrijdag 10 april 2009 @ 14:38:29 #30
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_67896243
Dat zou kunnen ja.
Jammer dat ik altijd Vuurzee kijk om die tijd, nu moet ik dat weer gaan zitten opnemen enzo.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 10 april 2009 @ 14:49:48 #31
27648 Weakling
available in strong mint
pi_67896532
Nooit de nieuwe Dr. Who gekeken. Had in mijn hoofd nog het beeld van de ouwe Who's met clunky acteerwerk, cardboard decors en omgekeerde vuilemmers die daleks moesten voorstellen. Daarnaast had ik vernomen dat Catherine Tate mee speelde in de nieuwe serie en hoewel ik haar erg goed vindt in haar eigen comedy show, zag ik haar totaal niet als SF actrice.

Totdat ik een aantal dagen terug tijdens het zappen toevallig op BBC 3 een aflevering voorbij zag komen en uit verveling ben blijven hangen. Sjemig, ik weet niet of de aflevering die ik gezien heb een goede indicatie is van de kwaliteit van de hele serie, maar wat een toffe aflevering was dat!

Ik begreep maar half wat er nou allemaal precies gebeurde, want ik viel er een beetje halverwege in, maar het was de aflevering waarin:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral Tate deed mij verbazen met haar serieuze acteerspel. Tennant is ook perfect gekozen. Goed, het blijft nog steeds een beetje pulpy en ziet er niet zo gelikt uit als sommige amerikaanse SF series, maar ik heb me erg goed vermaakt.

Kortom: ik ben er weer eens veel te laat bij, maar ik ga zeker meer reruns op BBC 3 kijken.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Admin vrijdag 10 april 2009 @ 15:02:58 #32
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_67896904
Ik zou de DVD-boxen van de eerste drie seizoenen ergens opduikelen, dan kun je in 1x doorkijken.

Overigens komt Torchwood S1 binnenkort in Nederland op DVD.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  FOK!fossiel vrijdag 10 april 2009 @ 15:49:18 #33
8443 cptmarco
it's captain...
  Admin vrijdag 10 april 2009 @ 16:08:30 #34
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_67898746
"Binnenkort."

Seizoen drie is volgens mij klaar voor uitzending, maar de BBC moet er nog een moment voor prikken (of bekendmaken).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 10 april 2009 @ 16:14:30 #35
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_67898934
Morgenochtend nemen Tennant en Tate overigens de show van Jonathan Ross op Radio 2 over. John Barrowman is te gast. Uitzending begint om 11 uur.

En related:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_67901821
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 14:49 schreef Weakling het volgende:


Kortom: ik ben er weer eens veel te laat bij, maar ik ga zeker meer reruns op BBC 3 kijken.
de ep die je beschrijft is een van de laatste afleveringen van het 4de seizoen

gewoon beginnen met seizoen 1 ep 1, you won't regret it hoewel je wel nog effe moet wachten dan totdat tate langs komt
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 10 april 2009 @ 19:20:18 #37
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_67904072
Tennant Vind Peace of iets dergelijks :-D
Ik kan niet wachten op morgen!!!!
  Admin vrijdag 10 april 2009 @ 19:32:39 #38
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_67904430
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 17:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

de ep die je beschrijft is een van de laatste afleveringen van het 4de seizoen
Om precies te zijn, het is Turn Left, de eerste van de finale drie-parter van seizoen 4.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_67916999
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 16:14 schreef Breuls het volgende:
Morgenochtend nemen Tennant en Tate overigens de show van Jonathan Ross op Radio 2 over. John Barrowman is te gast. Uitzending begint om 11 uur.

En related:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, waarschijnlijk krijgen we na de aflevering een sneekpeak van de volgende aflevering
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  Admin zaterdag 11 april 2009 @ 09:53:16 #40
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_67918435
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een interview met Tennant en Ryan:

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 11 april 2009 @ 09:55:40 #41
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_67918456
Weet je wat apart is om te beseffen: deze weken zijn ze bezig met Tennants laatste aflevering, dus ergens rond deze tijd wordt de regeneration opgenomen. Vervolgens gaat iedereen er tot eind december zijn mond over houden en dan pas zien we hoe het allemaal gebeurt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 11 april 2009 @ 10:54:07 #42
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_67919170
Interview op BBC1 is weer leuk
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin zaterdag 11 april 2009 @ 11:08:38 #43
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_67919436
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 16:14 schreef Breuls het volgende:
Morgenochtend nemen Tennant en Tate overigens de show van Jonathan Ross op Radio 2 over. John Barrowman is te gast. Uitzending begint om 11 uur.
Dit is nu. Radio 2 is echter enorm saai, dus ik ben weer naar Radio 1 geschakeld.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 11 april 2009 @ 17:42:43 #44
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_67928176


This is your 2 hour call.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_67928242
Even een alarm zetten
  Admin zaterdag 11 april 2009 @ 19:25:33 #46
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_67930878
Duo-interview met Tennant en RTD bij The Times. Leuk YouTube-linkje bovenaan.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 11 april 2009 @ 19:43:39 #47
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_67931443
Here we go
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zaterdag 11 april 2009 @ 20:45:38 #48
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_67933550
Leuke aflevering en mooie spoiler op het eind "he will knock four times"
Vraag me alleen wel af of we Christina verder nog terug gaan zien, dat zal toch wel?
Leek me een uitstekende assistente voor de Doctor.
  Admin zaterdag 11 april 2009 @ 20:48:08 #49
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_67933610
Leuke aflevering!
Wel een paar cheesy onderdelen: vlieg-aliens in overalls, een vliegende bus, een wormhole die effe gesloten wordt door een mannetje in een busje, maar dat mag de pret niet drukken.

Ik heb wel het idee dat die 'grote' afleveringen soms minder boeiend zijn dan de kleinere; ik heb vooral zitten lachen om de grappen, want het verhaal was niet echt spannend.

En die voorspelling is leuk: het geeft het idee dat we met deze specials toch een beetje een mini-seizoen verspreid over het jaar hebben.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_67933634
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 20:45 schreef SiGNe het volgende:

"he will knock four times"
Can't wait!!!

Moet zeggen dat 'The Four Knocks' door het donna seizoen heen, hints zijn geweest.
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  Admin zaterdag 11 april 2009 @ 20:52:05 #51
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_67933712
Ik hoop op meer clues in de volgende aflevering. Is "The Waters of Mars" de titel?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_67933741
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 20:52 schreef Breuls het volgende:
Ik hoop op meer clues in de volgende aflevering. Is "The Waters of Mars" de titel?
Jep
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  Admin zaterdag 11 april 2009 @ 20:54:52 #53
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_67933784
Volgens Wikipedia wordt deze in november uitgezonden. Erg dicht op de kerstspecials dus.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_67933834
Dat the master terug komt in een later stadium zijn geen geruchten meer?

Ik hoop dat ze hem meer gebruiken in de nieuwe series
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  Admin zaterdag 11 april 2009 @ 20:58:27 #55
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_67933885
Hij zou een leuke Big Bad zijn. Niet dat DW daar echt aan doet, maar toch.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_67933966
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 20:58 schreef Breuls het volgende:
Hij zou een leuke Big Bad zijn. Niet dat DW daar echt aan doet, maar toch.
Ze blijven de daleks/cybermen terug brengen, waarom niet de master
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  Admin zaterdag 11 april 2009 @ 21:06:20 #57
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_67934099
Omdat het makkelijker is een stel acteurs in pakken te stoppen dan een goede acteur te vinden die the Master kan dragen. Simm zal het immers niet steeds willen doen (en verhaaltechisch zou het raar zijn als hij het weer is).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 11 april 2009 @ 21:09:00 #58
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_67934162
Het audiocommentaar van BBC7 zit weer in de podcast.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_67934175
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 21:06 schreef Breuls het volgende:
Omdat het makkelijker is een stel acteurs in pakken te stoppen dan een goede acteur te vinden die the Master kan dragen. Simm zal het immers niet steeds willen doen (en verhaaltechisch zou het raar zijn als hij het weer is).
Er gaan geruchten rond dat Simm voor de finale is gecast.. Maar geruchten zijn geruchten.
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  Admin zaterdag 11 april 2009 @ 21:10:21 #60
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_67934205
Ik vraag me dan af hoe dat werkt. Sowieso is het natuurlijk de vraag hoe the Master terugkomt (via die ring, denk ik), maar in hetzelfde lichaam? Dat is juist verbrand.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_67934385
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 21:10 schreef Breuls het volgende:
Ik vraag me dan af hoe dat werkt. Sowieso is het natuurlijk de vraag hoe the Master terugkomt (via die ring, denk ik), maar in hetzelfde lichaam? Dat is juist verbrand.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flashbacks? Hij heeft een manier gevonden om in hetzelfde lichaam terug te komen zoals Tennant deed?
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  zaterdag 11 april 2009 @ 21:18:54 #62
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_67934463
Crap, gemist. . Nou ja, dan maar op de 'andere manier' zien. .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  Admin zaterdag 11 april 2009 @ 21:23:49 #63
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_67934617
Interesting.

Nouja, we zullen het wel zien. Ik hoop niet dat RTD acteurs terughaalt alleen om hun naam. Ik heb dan veel liever een stoer verhaal.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 11 april 2009 @ 21:25:36 #64
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_67934689
Nu terug naar de tv, fijn Doctor Who Confidential kijken.

Raar idee dat er een gat zit tussen aflevering en Confidential.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 11 april 2009 @ 21:25:58 #65
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_67934701
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 21:16 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flashbacks? Hij heeft een manier gevonden om in hetzelfde lichaam terug te komen zoals Tennant deed?
Flashbacks zou goed kunnen, Donna komt tenslotte ook terug en in deze aflevering zei de Doctor dat hij geen assistenten meer wil omdat ie er teveel is kwijtgeraakt.
Wel balen dat we nu helemaal tot November moeten wachten..
  Admin zaterdag 11 april 2009 @ 22:23:15 #66
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_67936285
Ik denk dat, na -zie spoiler- hij pas als de 11th Doctor weer een companion krijgt en dat zien we pas in... well, over ruim een jaar (al zal de acteur/actrice wel eerder bekend worden).

Overigens werd DWC gevoiceoverd door Noel Clarke (Mickey) ipv Tony Head. Ik vond 'm iets minder prettig.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 12 april 2009 @ 01:16:39 #67
107652 Quincy5
Back to the future
pi_67940490
Wat was nou precies die voorspelling aan het eind, iets met 4 keer kloppen? Ik miste dat stukje omdat er iemand tegen me begon te praten.
www.bttf.com
I hate mornings
  Admin zondag 12 april 2009 @ 11:08:28 #68
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_67944169
Your song is ending (of iets in die geest, ongeveer wat Ood Sigma zei), he comes through the dark, he will knock four times.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  FOK!fossiel zondag 12 april 2009 @ 11:50:04 #69
8443 cptmarco
it's captain...
pi_67944894
vanavond nog maar een keertje kijken op bbc 3...
ik heb het slot gemist omdat de oogjes dichtvielen...

Die Christina zou een leuke companion maken...
  zondag 12 april 2009 @ 19:20:05 #70
211083 Angelof9
I must go first
pi_67956897
Ik vond er echt geen ruk aan. Die miep was irritant en kon niet acteren. Het verhaal was cheesy and vervelend. Ik was echt diep teleurgesteld. Al moet ik toegeven dat ik de specials over het algemeen niet geweldig vind. Maar dit was echt wel een dieptepunt hoor.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  FOK!fossiel zondag 12 april 2009 @ 20:04:19 #71
8443 cptmarco
it's captain...
pi_67957929
ehh, die aardige dame die het hele verhaal verteld op BBC 3 die was er gisteren toch niet

-edit-
laat maar... ik kan die aardige dame uitschakelen...
  zondag 12 april 2009 @ 20:35:23 #72
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_67958788
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

[ Bericht 2% gewijzigd door Witchfynder op 12-04-2009 21:26:06 ]
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  Admin zondag 12 april 2009 @ 22:37:12 #73
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_67962716
Ik ken haar maar uit twee series van de BBC (waarvan ik er 1 ook daadwerkelijk gezien heb) en een van NBC. Verder ken ik heel Ryan niet.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 13 april 2009 @ 01:12:17 #74
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_67967632
Aardige aflevering. Stuk beter dan de vorige special. Al heb ik vooral weer veel zin in een nieuw seizoen, want de verwachtingen zijn nu telkens zo hoog dat ze amper ingelost kunnen worden.

Wat ik opvallend vond: de laatste twee specials hadden duidelijke knipogen naar andere genres. Bij de vorige kreeg je een Indiana Jones gevoel, terwijl er nu duidelijk elementen van Mission Impossible in zaten. Een beetje minder mag van mij wel. Het is uiteindelijk toch gewoon Doctor Who en geen grote-carlo-en-irene-we-doen- iedereen-een-beetje-na show.

Vond de sidekick niet slecht. Lekker wijf mooie vrouw die haar rol goed neerzetten. Van slecht acteren heb ik niets gemerkt.

En kom op Breuls, die vliegen waren toch best tof. Dat paste juist wel bij het cheesy Doctor Who gevoel. En ik moet zeggen dat die maskers erg mooi gemaakt waren.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  maandag 13 april 2009 @ 01:17:23 #75
19242 yavanna
Results may vary.
pi_67967744
Flasback naar de xmas special, 'het begin was leuk'. Helaas ging het daarna razendsnel bergafwaarts. Een verhaal dat nergens op sloeg ( op het einde met de voorspelling na ), ergelijke acteurs ( met name Malcolm en die unit com.) , bizar stom uitziende 'vliegen' enz. Erg jammer, had er veel meer van verwacht/ gehoopt.

'Water on mars' ziet er goed uit, hopenlijk is die wat ( heel veel ) beter.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  maandag 13 april 2009 @ 01:38:48 #76
19242 yavanna
Results may vary.
pi_67968097
In de confidential, met een bezem zand vegen in de woestijn, dat was wel funny.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  Admin maandag 13 april 2009 @ 10:46:22 #77
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_67970438
quote:
Op maandag 13 april 2009 01:38 schreef yavanna het volgende:
In de confidential, met een bezem zand vegen in de woestijn, dat was wel funny.
Ja, dat was priceless.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_68051604
moest mijn laptop inleveren ter reparatie, nog voordat ik de ep had gekeken
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Admin donderdag 16 april 2009 @ 10:14:16 #79
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_68063546
John Barrowman is nu bij Radio 1. Hij noemde juni/juli als 'datum' voor Children of Earth.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_68065670
Hoeveel specials komen nu nog? 3 dacht ik.
Kan ik mijzelf alvast voorbereiden op Matt Smith.
Skulking through the edges and shadows of the night.
  Admin donderdag 16 april 2009 @ 11:19:24 #81
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_68065740
Drie ja. Eentje in wat waarschijnlijk november zal zijn, daarna de tweedelige finale met kerst en oudjaar.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_68268892
Regio 2, ik denk geen dutch subs iig (misschien wel engelse)

Complete Season 1 ¤19.49
Complete Season 2 ¤23.49
Complete Season 3 ¤23.49

Geen verzendkosten, dus Season 1-3 voor ¤66.49!!

Oh sick, dacht dat dat heel erg goedkoop was. Maar bij amazon.co.uk zijn ze ook cheap, daar komt nog verzendkosten bij (season 1 15 pond, season 2 18 pond, season 3 18 pond).

Tevens ook Torchwood, season 1 voor 15 pond, season 2 voor 27 pond. Ook hier kun je nog een paar euro verzendkosten bij optellen..

/edit Waarom ook niet

Doctor Who s1-3 + Torchwood s1-2 onderweg, ¤115 inclusief shipping

[ Bericht 11% gewijzigd door Unstoppable op 22-04-2009 13:56:15 ]
  Moderator zondag 26 april 2009 @ 15:34:46 #83
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_68393230
Voor de liefhebbers of nieuwsgierigen: [Userreview] Ken jij Torchwood al?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_68412069
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  Admin maandag 27 april 2009 @ 07:39:01 #85
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_68413232
Oeh. Maar da's geen officiele bron.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 10:27:30 #86
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_68721424
Er is straks een Torchwood press screening (bron: TW-schrijver James Moran), dus verwacht vandaag, morgen en/of in de komende dagen reviews.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 6 mei 2009 @ 13:55:09 #87
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_68728404
Wij hebben sinds kort Sci-fi channel. 20:30 vanavond wordt "Blink" uitgezonden. 1 van mijn favoriete episodes ooit
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  woensdag 27 mei 2009 @ 08:35:54 #88
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_69443945
quote:
A Doctor Who movie is in the works, but not clear if David Tennant will star

A feature film based on BBC's hit sci-fi series Doctor Who is in the works, according to the BBC.

A spokeswoman for BBC Films confirmed that "a script is in development," the BBC reported in a story about David Tennant's upcoming guest appearance as the Time Lord in the Doctor Who spinoff series The Sarah Jane Adventures.

BBC entertainment correspondent Lizo Mzimba said there were no guarantees a film would be made; if the project went into full production, a release would be a long time coming. It's also unclear whether Tennant or another actor would fill the title role.

In the meantime, Tennant, 38, will appear over two episodes of a new 12-part Sarah Jane show, which starts in September, the BBC reported.

Russell T. Davies, executive producer of The Sarah Jane Adventures and Doctor Who, said it would be a "full-on appearance" and "not just a cameo."

In the mothership series, Tennant is being replaced by Matt Smith, 26, who will appear as the 11th Doctor next year.
Bron: http://scifiwire.com/2009/05/a-doctor-who-movies-is-in.php
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:48:43 #89
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_69453363
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 10:27 schreef Breuls het volgende:
Er is straks een Torchwood press screening (bron: TW-schrijver James Moran), dus verwacht vandaag, morgen en/of in de komende dagen reviews.
Moran..die zal wel veel gepest zijn op school
Maar goed, wanneer komt Torchwood weer terug eigenlijk? en komt dat ook nog tussen de nieuwe Dr. Who afleveringen door of komt het erna pas?
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 15:09:22 #90
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_69455753
TW komt in de zomer, dus nog voor de eerstvolgende DW.

Voor die tijd komt er overigens eerst nog een audio play op Radio 4. (En ik moet nog steeds Lost Souls luisteren, die staat al maanden te verstoffen op mijn bureaublad )
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 29 mei 2009 @ 14:22:15 #91
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_69526045
Nieuwe companion

quote:
Doctor Who assistant is unveiled

Little-known actress Karen Gillan has been unveiled as the next assistant in Doctor Who. The 21-year-old will star alongside new Time Lord Matt Smith in the new series, to be broadcast next year.

Gillan has already appeared in the drama, having played a Soothsayer in The Fires Of Pompeii in the last run. "I am absolutely over the moon at being chosen to play the Doctor's new companion. - I just can't wait to get started," she said.

volledig bericht
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:27:39 #92
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_69526186
Wow Ziet er echt Engels uit

imdb: http://www.imdb.com/name/nm2394794/

Dit:
quote:
STARmeter: ?
Up 6% in popularity this week. See rank & trends on IMDbPro.
zal snel veranderen denk ik
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:59:11 #93
211083 Angelof9
I must go first
pi_69527098
Mooi meisje!
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:57:30 #94
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_69528737
Ik zag die foto en dacht gelijk "Zo, die ziet er Schots uit". Toen ging ik het nieuwsbericht lezen en idd, Schots. Hopelijk blijft ze ook zo praten .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 16:07:56 #95
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_69529081
Matt smith is 26, zij 21, volgens mij gaan ze de serie een stuk verjongen..
  maandag 8 juni 2009 @ 08:50:08 #96
19242 yavanna
Results may vary.
pi_69817113
Nog 42 dagen en dan begint Torchwood weer, volgens eztv.

Mooi meisje om te zien, die Karen Gillan. Eens zien of zij wel Rose enigzins doet vergeten bij mijn dochter.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  maandag 8 juni 2009 @ 09:42:48 #97
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_69818041
Een nieuwe Torchwood serie? Details, please!!!!!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  Admin maandag 8 juni 2009 @ 14:06:17 #98
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_69825072
Children of Earth, vijf afleveringen die allemaal in 1 week worden uitgezonden (althans, ik weet niet of dat nog steeds het plan is) en dan is het weer voorbij.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 8 juni 2009 @ 14:32:51 #99
19242 yavanna
Results may vary.
pi_69825794
Is er bekend of er nog meer komt, qua een heel season ofzo?
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  maandag 8 juni 2009 @ 14:51:47 #100
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_69826284
http://www.imdb.com/name/nm2394794/
ze is alweer 15% populairder dan vorige week

2011 zou er toch een nieuwe serie komen? (Breuls weet dat wel uit zijn hoofd )

Hier is trouwens de volledige foto die bij de post van Breuls staat:

http://i6.photobucket.com(...)1thdoccompanion1.jpg
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  maandag 8 juni 2009 @ 23:56:01 #101
2783 Mr. Orange
Leicester!
pi_69848152
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:06 schreef Breuls het volgende:
Children of Earth, vijf afleveringen die allemaal in 1 week worden uitgezonden (althans, ik weet niet of dat nog steeds het plan is) en dan is het weer voorbij.
Dacht dat er een seizoen later kwam?
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  Admin dinsdag 9 juni 2009 @ 12:53:01 #102
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_69858485
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:51 schreef wdn het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm2394794/
ze is alweer 15% populairder dan vorige week

2011 zou er toch een nieuwe serie komen? (Breuls weet dat wel uit zijn hoofd )
Van Who? 2010.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 9 juni 2009 @ 12:57:14 #103
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_69858610
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:56 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Dacht dat er een seizoen later kwam?
Van Torchwood? Geen idee wat er na S3 komt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 9 juni 2009 @ 14:57:50 #104
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_69862962
Er is deze week een preview screening van TW s03e01: http://www.bfi.org.uk/whatson/torchwood_children_of_earth
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_69910471
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:57 schreef Breuls het volgende:

[..]

Van Torchwood? Geen idee wat er na S3 komt.
Hmm, dacht gehoord te hebben van Bbarrowman dat er een nieuwe torchwood na s3.

Kan me vergist hebben
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  Admin woensdag 10 juni 2009 @ 20:24:00 #106
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_69910764
Laten we het hopen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 15 juni 2009 @ 15:54:52 #107
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_70027965
James Morans verslag van de screening van s03e01: http://jamesmoran.blogspo(...)oiler-avoidance.html

En zijn advies:
quote:
PLEASE PLEASE PLEASE DO NOT READ SPOILERS ABOUT THE EPISODE ON THE INTERNET.

IT WILL SPOIL YOUR ENJOYMENT OF THE EPISODE.

AND YOU WILL BURN IN A VERY SPECIAL LEVEL OF HELL, THE ONE SHEPHERD BOOK WARNED YOU ABOUT.
Okay, dat laatste was niet zo serieus, maar ik ga zijn advies wel volgen denk ik.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_70106921
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  Admin donderdag 18 juni 2009 @ 15:57:10 #109
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_70134943
Press Office informatie: http://www.bbc.co.uk/pres(...)#unplaced_torchwood1

TW3 komt in de week van 4 juli op BBC One.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 25 juni 2009 @ 21:39:18 #110
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_70372761
De eerste aflevering is dus op 6 juli om 10 uur (NL tijd).

De Torchwood site is inmiddels vernieuwd en ook buiten de UK toegankelijk.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 25 juni 2009 @ 23:09:57 #111
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_70376552
Het wordt precies in de week uitgezonden dat mijn vriendin op vakantie is, dus dat wordt lekker ongestoord elke dag op de bank zitten.

Ik kwam op Youtube dit filmpje tegen. Het is al een jaar oud, maar ik kende het nog niet:


Hij lijkt echt serieus veel op David Tennant.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_70383713
Aan de ene kant erg cool dat je niet lang op de afleveringen hoeft te wachten. Aan de andere kant maar 5 eps en is het na een week al weer klaar

Inmiddels heb ik natuurlijk al lang weer DW s1-3 + Torchwood s1-2 dvd's boxen gekeken, dus ben wel aan wat nieuws toe

Wacht nog op een leuke aanbieding voor s4
pi_70515028
In the sun vandaag staat een artikel dat barowman niet blij met de 5episodes dit seizoen. Het is blijkbaar een nieuwe format van davies
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  Admin dinsdag 30 juni 2009 @ 15:09:01 #114
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_70515433
De Radio Times heeft een cover, artikel en uitklappagina over Torchwood, begreep ik van @jamesmoran.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 5 juli 2009 @ 19:41:29 #115
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_70677416
Vreemd trouwens om 5 aflevering achter elkaar uit te zenden.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Admin zondag 5 juli 2009 @ 20:07:55 #116
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_70678418
De afgelopen week zijn er weer drie audio plays uitgezonden op Radio 4. Die kun je via de iPlayer beluisteren (geloof ik) en hier en daar ook als MP3 vinden.

* Breuls moet Lost Souls van vorig jaar nog luisteren
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 6 juli 2009 @ 14:42:52 #117
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_70700864
Vanavond is het zover

Niet dat ik ga kijken; ik heb hier geen BBC. Niet dat ik me daardoor laat tegenhouden. Maar na vanavond blijf ik wellicht effe uit dit topic.

James Moran doet elke dag een post over de serie. Check ook Radio Times (die noemt het 'drama of the week') en The Times, die het must-see TV noemt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  FOK!fossiel maandag 6 juli 2009 @ 16:06:32 #118
8443 cptmarco
it's captain...
  Admin maandag 6 juli 2009 @ 16:09:24 #119
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_70704361
http://www.bbc.co.uk/programmes/b006m8ln/episodes/upcoming

Herhalingen op BBC Three, maar wel op dezelfde dag. Ik neem echter aan dat de hele serie t.z.t. gewoon ergens weer wordt herhaald.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 6 juli 2009 @ 16:10:55 #120
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70704425
BBC 3 6.7.09 23:45
BBC HD 6.7.09 21:00
BBC HD 7.7.09 00:05

http://www.bbc.co.uk/programmes/b006m8ln/episodes/upcoming
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  maandag 6 juli 2009 @ 23:17:06 #121
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70722857
Dat was niet verkeerd
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin dinsdag 7 juli 2009 @ 00:05:19 #122
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_70724651
Issiegoed? Issiegoed? Issiegoed? Issiegoed?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 00:07:22 #123
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_70724736
De eerste paar minuten heb ik gemist, maar een toffe aflevering. Die schreeuwende kinderen waren echt creepy.
En zo te zien komt jack Pijnlijk tot leven na die bomexplosie.
Ik zat te denken, maar is dit nu de eerste keer dat zijn lichaam echt helemaal kapot is gegaan, of hebben we dat in Doctor Who ook al eens gezien? Ik kan het me zo niet voor de geest halen dus ik vermoed van niet. iig interessant concept. Misschien gaat hij nu eindelijk op de Face of Boe lijken.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 00:21:26 #124
19242 yavanna
Results may vary.
pi_70725193
Niet lezen, niet lezen -> kijkt weg.

Nu aan het binnen halen, ik had mij vergist in de data en zie het net pas op een site staan. Ben errug benieuwd. Toevallig had ik vanavond nog een gesprek met iemand over Torchwood en hoeveel zin we hadden om het weer te zien.

[ Bericht 1% gewijzigd door yavanna op 07-07-2009 02:51:14 ]
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  dinsdag 7 juli 2009 @ 02:50:53 #125
19242 yavanna
Results may vary.
pi_70727605
Wauw, wauw, wauw, damn wat een super goede aflevering. Ben er nog helemaal vol van. De kinderen -> erg creepy, 'We are comin' BACK', Jack die een dochter en kleinzoon heeft en een aparte dood tegemoet gaat , Gwen zwanger, de dokter die had moeten infiltreren, het project waarvan we nog niet weten wat dat exact was. En nog veel meer.

Goede 'bij' acteurs ook. Lois leek mij wel iemand die bij Torchwood kan komen. Dat dacht ik ook even van de dokter, dat was ook vast de bedoeling, maar dat liep even heel anders.

Met recht een mega geweldige aflevering!
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  dinsdag 7 juli 2009 @ 03:11:31 #126
6941 APK
Factual, I think.
pi_70727704
Ik dacht dat dit een nieuwe serie was en heb nooit naar dat kleutergedoe van Dr Who gekeken, maar het viel best mee.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 08:59:13 #127
211083 Angelof9
I must go first
pi_70729083
Het was echt geweldig! Spannend en creepy en dark. Heb zin in vanavond!
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:22:43 #128
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_70729519
Die schreeuw van die kinderen deed me denken aan die aflevering uit seizoen 2, waar Gwen een verpleeghuis ontdekt voor mensen die tussen de rift waren doorgevallen....waar die ene jongen 20 uur per dag gilt omdat hij in een stervende zon ofzo had gekeken?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  dinsdag 7 juli 2009 @ 23:02:44 #129
2783 Mr. Orange
Leicester!
pi_70762994
Vond deze aflevering veel beter dan de eerste..
Al zie ik wel weer een irritante sidekick aankomen. (zoals freema)
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 23:09:00 #130
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_70763279
Leuke aflevering weer. Wie of wat zit er aan te komen? Door het poison gebeuren aan het einde moest ik denken aan The Poison Sky en dus aan de Sontarans.

Er zaten ook wel twee zwakkere, lees onlogische, zaken in deze aflevering waar ik me enigzins aan ergerde:
- Het feit dat een agent mee moet rijden om aan te wijzen waar Gwen woont. Ik neem aan dat ze dat via hun geavanceerde apparatuur ook wel meteen paraat hebben.
- De ontsnapping met een bulldozer die schijnbaar niet meer in te halen is. Het lijkt mij stug dat elk voertuig op die basis kapot is door die ene ontploffing. Of ik heb even iets gemis.

Verder eigenlijk alleen maar lof voor deze aflevering. Stiekem hoop ik nog op een cameo van de Doctor, maar ik vrees dat dat er niet in zal zitten.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 23:35:11 #131
2783 Mr. Orange
Leicester!
pi_70764374
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 23:09 schreef Wepeel2 het volgende:
Leuke aflevering weer. Wie of wat zit er aan te komen? Door het poison gebeuren aan het einde moest ik denken aan The Poison Sky en dus aan de Sontarans.

Er zaten ook wel twee zwakkere, lees onlogische, zaken in deze aflevering waar ik me enigzins aan ergerde:
- Het feit dat een agent mee moet rijden om aan te wijzen waar Gwen woont. Ik neem aan dat ze dat via hun geavanceerde apparatuur ook wel meteen paraat hebben.
- De ontsnapping met een bulldozer die schijnbaar niet meer in te halen is. Het lijkt mij stug dat elk voertuig op die basis kapot is door die ene ontploffing. Of ik heb even iets gemis.

Verder eigenlijk alleen maar lof voor deze aflevering. Stiekem hoop ik nog op een cameo van de Doctor, maar ik vrees dat dat er niet in zal zitten.

Met die gaskamer dacht ik aan de einde van doctor who eigenlijk. Want hij moet om een reden re-genereren
Maar dat is denk ik tever gezocht, of de master moet op deze manier een grote re-entree maken.
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  woensdag 8 juli 2009 @ 00:25:09 #132
6941 APK
Factual, I think.
pi_70766080
Waar heb ik mij in begeven?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 8 juli 2009 @ 08:56:56 #133
211083 Angelof9
I must go first
pi_70768791
Moeten wij aannemen dat die stukjes Jack die ze hebben gevonden de enige overgeblevenen waren, of zouden er nog lichaamsdelen in het puin kunnen liggen die tot een tweede or derde Jack uitgroeien? Hoe werkt dat eigenlijk? Is er een noodzakelijk basisstuk zoals het hoofd ofzo? Of kan hij uit elk lichaamsdeel groeien??
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:50:35 #134
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_70790024
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 08:56 schreef Angelof9 het volgende:
Moeten wij aannemen dat die stukjes Jack die ze hebben gevonden de enige overgeblevenen waren, of zouden er nog lichaamsdelen in het puin kunnen liggen die tot een tweede or derde Jack uitgroeien? Hoe werkt dat eigenlijk? Is er een noodzakelijk basisstuk zoals het hoofd ofzo? Of kan hij uit elk lichaamsdeel groeien??
Ik denk dat de hoogste dichtheid Jack de bron is van de nieuwe Jack.
Oftewel, ik heb ook geen flauw idee en denk ook niet dat ze daar op terug gaan komen.

Terugkeer van The Master in Torchwood zou wel euh, masterlijk zijn. Maar het lijkt me sterk, aangezien hij dan wel moet blijven leven en ik denk dat ze de miniserie wel met een echt einde willen afsluiten.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:51:47 #135
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_70790066
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 00:25 schreef APK het volgende:
Waar heb ik mij in begeven?
Doctor Who on testosteron.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_70792310
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:50 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Ik denk dat de hoogste dichtheid Jack de bron is van de nieuwe Jack.
Oftewel, ik heb ook geen flauw idee en denk ook niet dat ze daar op terug gaan komen.

Terugkeer van The Master in Torchwood zou wel euh, masterlijk zijn. Maar het lijkt me sterk, aangezien hij dan wel moet blijven leven en ik denk dat ze de miniserie wel met een echt einde willen afsluiten.
De geruchten gaan rond dat hij in The Who finale komt..
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:58:00 #137
19242 yavanna
Results may vary.
pi_70792449
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:50 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Ik denk dat de hoogste dichtheid Jack de bron is van de nieuwe Jack.
Oftewel, ik heb ook geen flauw idee en denk ook niet dat ze daar op terug gaan komen.

Terugkeer van The Master in Torchwood zou wel euh, masterlijk zijn. Maar het lijkt me sterk, aangezien hij dan wel moet blijven leven en ik denk dat ze de miniserie wel met een echt einde willen afsluiten.
Mwah, het zou mij niets verbazen als er ergens nog een Jack is gegroeid. Hoewel, ze hadden meerdere lichaamsdelen en daar groeide geen Jack uit, althans die indruk gaven ze.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  woensdag 8 juli 2009 @ 23:00:47 #138
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70797141
Hmmm
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Leuke aflevering.
En morgen wordt nog leuker lijkt me
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  woensdag 8 juli 2009 @ 23:03:11 #139
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_70797230
De duistere kant van Captain Jack Harkness...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 9 juli 2009 @ 02:16:43 #140
19242 yavanna
Results may vary.
pi_70801703
Weer een zeer goede aflevering. Hoewel 5 afleveringen veeeel te weinig zijn, ben ik wel blij dat er niet steeds een week tussen zit. Kan niet wachten tot morgen over een x aantal uren.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  donderdag 9 juli 2009 @ 23:00:08 #141
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70831892
En het blijft een hoge kwaliteit houden

Morgen wordt een knaller
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_70835057
Als diegene maar niet voorgoed afgechreven word

Owen was al een klote afschrijver
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 23:00:58 #143
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70864595
Zo hey
Was dat even een afsluiter
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_70864629
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 23:00 schreef wdn het volgende:
Zo hey
Was dat even een afsluiter

Wat een klote aflsuiter.

Dankje Russel T voor het verkloten van een goede serie
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_70866441
Verkloten?
De Torchwood afleveringen van deze week waren de beste uit de hele serie.
pi_70866876
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 00:09 schreef Johnny Blaze het volgende:
Verkloten?
De Torchwood afleveringen van deze week waren de beste uit de hele serie.
Verkloten zodat zijn eventuele opvolger er niets meer mee kan doen..

En (voor breuls )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is in mijn beeld verkloten. Dit was de beste serie imo. Vond de eerste serie heel wat meer hebben.
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_70867269
RTD heeft over S4 gezegd dat die 'ready to go' is. En volgens mij werkt hiij ook gewoon aan S4 hoor.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 01:38:38 #148
19242 yavanna
Results may vary.
pi_70868417
RTD heeft zichzelf overtroffen dacht ik, wat een amazing afleveringen deze week, tot het moment dat Jack zijn eigen kleinzoon opofferde. Wat een mega domper, wat een klote streek om dat te schrijven en het einde een heel stuk minder te maken dan het had kunnen zijn. Heel erg jammer einde van verder ongelooflijk goede afleveringen.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zaterdag 11 juli 2009 @ 01:42:25 #149
19242 yavanna
Results may vary.
pi_70868501
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 00:48 schreef Johnny Blaze het volgende:
RTD heeft over S4 gezegd dat die 'ready to go' is. En volgens mij werkt hiij ook gewoon aan S4 hoor.
Ik las dat ze eerst wouden kijken hoe S3 het deed, voor de BBC besluit of een S4 er komt. Als de BBC S4 wil doen, heeft RTD gezegd dat hij 'ready to go is'.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_70869942
Sjezus...

Sick.

Lost for words...

Response komt morgen
  zaterdag 11 juli 2009 @ 04:47:34 #151
190735 redrum76
The son of bloody Mary
pi_70869949
Hoe zit het nu eigenlijk met de Hub?
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:06:04 #153
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_70872583
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 01:38 schreef yavanna het volgende:
RTD heeft zichzelf overtroffen dacht ik, wat een amazing afleveringen deze week, tot het moment dat Jack zijn eigen kleinzoon opofferde. Wat een mega domper, wat een klote streek om dat te schrijven en het einde een heel stuk minder te maken dan het had kunnen zijn. Heel erg jammer einde van verder ongelooflijk goede afleveringen.
Geweldige zet juist. HIj moest kiezen tussen miljoenen kinderen óf zijn eigen kleinzoon opofferen. Dat is een onmogelijke keuze om te maken. Je zag ook dat hij daarna helemaal kapot en gebroken was.
Ik heb ook niet het idee dat hierna nog makkelijk een nieuwe serie gemaakt zal worden. Ik vind dit seizoen eigenlijk ook wel een mooie afronding. Hoewel ik een seizoen 4 natuurlijk wel zie zitten als ze een goede manier vinden om Torchwood weer actief te laten worden.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 14:58:35 #154
19242 yavanna
Results may vary.
pi_70876572
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:06 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Geweldige zet juist. HIj moest kiezen tussen miljoenen kinderen óf zijn eigen kleinzoon opofferen. Dat is een onmogelijke keuze om te maken. Je zag ook dat hij daarna helemaal kapot en gebroken was.
Ik heb ook niet het idee dat hierna nog makkelijk een nieuwe serie gemaakt zal worden. Ik vind dit seizoen eigenlijk ook wel een mooie afronding. Hoewel ik een seizoen 4 natuurlijk wel zie zitten als ze een goede manier vinden om Torchwood weer actief te laten worden.
De keuze was niet zo onmogelijk. Ik begrijp wat je bedoeld, ik denk er alleen anders over. M.i. nam het een hoop sympathie weg van Jack ( wat al een beetje gebeurde toen hij naar zijn dochter ging en hij alleen maar langs kwam om het kind te lenen voor onderzoek, wat zijn dochter ook door had. Maar daar was nog overheen te stappen ) en had RTD beter Clem ( de oude man ) op kunnen offeren aan het eind. Niet alleen omdat dit niet bepaald sympathiek overkwam jegens Jack, ook omdat hij nu veel heeft weggenomen voor de evt toekomst van Torchwood. Ik zag al allerlei verhalen voor mij waar kleinzoon later evt in kon voorkomen.

Ik vond het erg jammer, maar wellicht was ik wat gevoelig omdat ik een zoon heb met dezelfde naam. Ik ga maandag een 'Torchwood marathon' houden met mijn kinderen, misschien denk ik er anders over als ik het voor de tweede keer zie.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  Admin zaterdag 11 juli 2009 @ 15:47:50 #155
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_70877531
Damn. Ik heb donderdag afleveringen 1 en 2 gekeken en vrijdag 3, 4 en 5. En damn wat goed. Dat slingerende in Torchwood, dat opzoeken van een donkere kant om een verhaal in te plaatsen maar het dan toch licht houden, die halfslachtige soms een beetje cheesy elementen waar de serie soms onder lijdt: allemaal weg. Dit is een keihard verhaal, met keiharde, daadwerkelijk dramatische elementen. En het was geweldig.

Ianto's dood vind ik kut. Ik snap het, en je moet als schrijver gewoon iets durven (James Moran gaf van de week aan: we staan als schrijvers in dienst van het verhaal, niet van de fans, en hij heeft fucking gelijk), maar damn, wat een klap nadat we nog maar vier afleveringen daarvoor Tosh en Owen zijn verloren. En de momenten tussen Jack en Ianto zijn dit seizoen eindelijk over het onwennige "ja, je ziet het goed, dit zijn twee mannen die het doen"-sfeertje heen. Vind ik ook goed.

En het einde. Geweldig, Frobisher die een pistool gebruikt om zijn gezin te redden, en hoe pijnlijk dat (zoals natuurlijk door elke kijker verwacht) dat niet nodig was geweest. En Jack die zijn kleinzoon opoff... nee, Jack die een kleinzoon heeft! En dat-ie hem opoffert. Wow.

En de 456, die komen naar Aarde om nieuwe stuff te halen, in de vorm van onze kinderen. Briljant gevonden. Dat maakt het zo enorm gruwelijk, dat ik nog een keer briljant zeg. Briljant.

Ik baalde vantevoren dat S3 maar 5 afleveringen zou hebben, maar gezien het resultaat (en het idee dat het budget van 13 afleveringen zichtbaar over die 5 lijkt verspreid) vind ik dat eigenlijk wel best. Ik ben alleen bang dat dit het was. Een S4 gaat gewoon weer downhill, tenzij ze de methode van het gezamelijk uitwerken van het gehele seizoen door 1 schrijversgroep weer toepassen (RTD, James Moran en John Fay, de schrijvers van Children of Earth, hebben een weekend/week/whatever in een hotel gezeten om deze verhaallijn helemaal uit te werken), wat in de VS eigenlijk wel gebruikelijk is.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 18:45:39 #156
27648 Weakling
available in strong mint
pi_70882208
Wauw, wat een geweldige finale. Gedurfd en goed dat de schrijvers niet terugkrabbelden met de opoffering van de kleinzoon., zo van: "Ja, hij lijkt wel dood, maar komt door een wonder toch weer tot leven", of dat ie sterker blijkt te zijn dan andere kinderen en niet dood gaat. Zoiets. Ik vind het wel mooi als een onpopulaire beslissing zoals deze tot het bittere einde doorgevoerd wordt in een populaire serie.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_70892177
Ik vind dit format fantastisch eigenlijk. 5 afleveringen kort na elkaar die samen 1 verhaal vormen. Ik snap dat er nu kwa budget ook voor een heel seizoen in is gestoken, maar ik zou er geen enkel probleem mee hebben als ze dit weer deden. Bv 2x zo'n week over het jaar verspreid met 4/5 eps elk, en dan er tussenin misschien nog 4/5 normale losse afleveringen met wat kleine zaken die zorgen voor doorontwikkeling van de characters, wat humor etc etc.

Dit vond ik werkelijk angstaanjagend goed. De bereidheid om 10% van de kids te offeren, aliens die ze als drugs willen gebruiken, Jack's verleden, Ianto's dood en ga maar zo door. Duidelijk voor een heel ander publiek gemaakt dan Doctor Who (of de eerdere seizoenen van Torchwood). Hard, donker, confronterend en aangrijpend.

Wel een bummer dat als ze doorgaan met een S4 er alleen nog Jack en Gwen over zijn. Dan nog liever dat Jack weer helemaal opnieuw begint en een nieuw team vormt ofzo. Ow, en ik erger me dood aan elke keer dat Gwen begint te janken
  Admin zondag 12 juli 2009 @ 04:21:18 #158
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_70893774
Misschien komt Gwen wel helemaal niet terug. Zij gaat immers een gezinnetje beginnen met Rhys.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 12 juli 2009 @ 10:10:59 #159
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_70894821
Heb alle 5 de afleveringen achter elkaar gezien en ben net klaar.....
Wow wat een verhaal zeg.
En net wat Gwen ook al zei: dit was een situatie die de Dokter had kunnen oplossen, alleen staat de Dokter boven de mensheid en was dit een situatie dat hij zijn hoofd afkeert in schaamte voor het menselijk ras.....
Ook de "boodschap" dat politici niet altijd het beste met de mensen voorheeft, maar vaak genoeg alleen maar hun eigen hachie proberen te redden.

Denk dat als je de vraag aan de hele mensheid voor zou leggen, dat het merendeel zou zeggen: let's fight the sons of bitches ipv de kinderen moedwillig naar de slachtbank leiden.....

Ik hoop dat Torchwood terugkomt, maar eigenlijk ook niet. Jack gaat gewoon door met leven en met tegen bad aliens vechten, maar net als bij de Dokter vind ik het elke keer zo erg als er nieuwe mensen omheen komen!!
En straks helemaal met een nieuwe Dokter! Bah! Voor mij is Tennant de enige echte. Maar goed dat is afwachten natuurlijk.
Maar nogmaals; als Jack een heel nieuw team zou gaan opzetten zou het heel erg wennen zijn om alle anderen te vergeten.

Vond het een hele indrukwekkende serie dit!!!
  zondag 12 juli 2009 @ 10:16:22 #160
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_70894876
quote:
Op zondag 12 juli 2009 10:10 schreef tass het volgende:

Ook de "boodschap" dat politici niet altijd het beste met de mensen voorheeft, maar vaak genoeg alleen maar hun eigen hachie proberen te redden.
En ambtenaren die hun best doen absoluut moreel verwerpelijke dingen uit te voeren omdat ze gewoon hun werk doen.
Vergelijkbaar met de Nederlandse ambtenaren die keurig meewerkten aan de jodenvervolging, en de politie die de joden kwamen halen.
Verder ook nogal een boodschap over het belang van openbaarheid van bestuur en persvrijheid.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 12 juli 2009 @ 13:54:56 #161
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_70899617
Twee dingen:

1. Ik heb dit seizoen live gekenen van maandag tot vrijdag en het was fantastisch! Lees de reactie's hierboven voor alle redenen

2. Misschien komt er wel een seizoen Torchwood met Jack in vreemde oorden. Doctor Who heeft ook vele formats gehad (zoals de Doctor verbannen naar de aarde). Wie weet draaien ze het om. En misschien is het nu wel helemaal afgelopen, in dat geval zijn ze erg sterk geėndigd!
451 °F
  zondag 12 juli 2009 @ 15:07:59 #162
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_70901638
Ik vrees dat met het afscheid van Russell T Davies de grote drijfveer achter Dr Who en Torchwood weg is, wordt lastig dat te vervangen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Admin zondag 12 juli 2009 @ 15:23:02 #163
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_70902131
RTD is niet weg bij Torchwood.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 12 juli 2009 @ 19:42:54 #164
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_70910708
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vrees dat met het afscheid van Russell T Davies de grote drijfveer achter Dr Who en Torchwood weg is, wordt lastig dat te vervangen
Heel veel goede aflevering van Doctor Who kwamen uit de pen van Steven Moffat en hij vervangt RTD bij Doctor Who. Dus daar maak ik me absoluut geen zorgen over.
RTD was natuurlijk geniaal in het verzinnen van een story arc en zorgen dat alle lijntjes bij elkaar komen, maar tegelijk waren enkele van zijn afleveringen juist de mindere uit de reeks. Hoewel hij met Torchwood heeft laten zien dat er niet altijd meligheid in hoeft te worden gestopt.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  Admin maandag 20 juli 2009 @ 11:31:23 #165
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_71143714
Intussen in the Whoniverse, het kostuum van the Eleventh Doctor:



Minder cool dan Tennants pak, zo te zien.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 20 juli 2009 @ 12:49:40 #166
19242 yavanna
Results may vary.
pi_71146062
quote:
Op maandag 20 juli 2009 11:31 schreef Breuls het volgende:
Intussen in the Whoniverse, het kostuum van the Eleventh Doctor:

[ afbeelding ]

Minder cool dan Tennants pak, zo te zien.
Nee.


Maar misschien alleen omdat ze in een bepaalde tijdsperiode zitten en niet 'het kostuum', zo sprak zij hoopvol...
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  Admin maandag 20 juli 2009 @ 13:01:08 #167
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_71146465
Tot nu toe is Tennant de eerste die twee pakken heeft ipv 1, en Smith zou dat eventueel verder kunnen varieren, maar ik denk het niet. Hij zal wel in dit stoffige bow tie ding gaan lopen.

Hopelijk houdt hij de Chucks, die maken alles cool
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 20 juli 2009 @ 13:10:36 #168
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_71146763
Overigens zijn ze begonnen met filmen, dus de BBC is netjes bezig leaks te voorkomen door het kostuum gewoon zelf bekend te maken.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 20 juli 2009 @ 13:12:12 #169
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_71146816


Dit is veel cooler. En met Rose
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 20 juli 2009 @ 13:30:07 #170
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_71147405
Nou Rose is alleraardigst maar Karen staat ook hoog
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  maandag 20 juli 2009 @ 13:52:57 #171
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_71148173
Eerst nog maar even de Tennant-specials zien. En dan ongetwijfeld een heel emotionele regeneratie
451 °F
  maandag 20 juli 2009 @ 14:02:47 #172
19242 yavanna
Results may vary.
pi_71148512
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:12 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is veel cooler. En met Rose
Die was eigenlijk perfect passend.


Dit had ook wel wat, hoewel wellicht wat te modern.




De nieuwe had ik dan liever als onderstaand gezien.

~Cheer up, the worst is yet to come.~
  maandag 20 juli 2009 @ 14:05:52 #173
19242 yavanna
Results may vary.
pi_71148597
quote:
Op maandag 20 juli 2009 13:10 schreef Breuls het volgende:
Overigens zijn ze begonnen met filmen, dus de BBC is netjes bezig leaks te voorkomen door het kostuum gewoon zelf bekend te maken.
Hmmmm.

Mja, het zal wel weer wennen. Ik ben iig blij dat ze niet voor een look als b.v. de zesde doctor zijn gegaan.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  Admin maandag 20 juli 2009 @ 14:06:03 #174
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_71148604
Ja, zijn eigen kleding op die foto is veel leuker.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 20 juli 2009 @ 14:06:50 #175
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_71148633
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:05 schreef yavanna het volgende:

[..]

Hmmmm.

Mja, het zal wel weer wennen. Ik ben iig blij dat ze niet voor een look als b.v. de zesde doctor zijn gegaan.
Mja, die sloeg echt alles.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 20 juli 2009 @ 14:57:05 #176
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_71150288
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:06 schreef Breuls het volgende:

[..]

Mja, die sloeg echt alles.
Heh, als ze de trend van de tijd volgen, hoort onze nieuwe Doctor in Bling Bling
451 °F
  maandag 20 juli 2009 @ 15:24:11 #177
211083 Angelof9
I must go first
pi_71151145
quote:
Op maandag 20 juli 2009 11:31 schreef Breuls het volgende:
Intussen in the Whoniverse, het kostuum van the Eleventh Doctor:

[ afbeelding ]

Minder cool dan Tennants pak, zo te zien.
Mijn god, wat dorky! Dat strikje! Moeten we hier een heel seizoen tegen aan gaan kijken?!?
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  Admin maandag 20 juli 2009 @ 15:26:55 #178
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_71151248
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:57 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Heh, als ze de trend van de tijd volgen, hoort onze nieuwe Doctor in Bling Bling
Welnee. Tennant loopt ook in een pak, met overhemd en das (okay, soms alleen een shirt eronder, maar toch). Hij doet het echter cool, met Chucks en dat maakt het passend. En het zijn twee leuke pakken (vind ik). Kan best zijn dat Smith het ook op een leuke manier doet (ze zijn niet gek bij de BBC), maar de foto belooft weinig goeds.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 20 juli 2009 @ 18:37:20 #179
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_71156516
Tennant in die lange jas is gewoon super cool!
Gelukkig zijn Rose en de human dokter wel samen

En ik had het wel leuk gevonden om de nieuwe dokter gewoon modern te zien
  Admin maandag 20 juli 2009 @ 23:03:01 #180
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_71164639


Bron: Daily Mail.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 00:02:26 #181
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_71166775
Ik vind het toch een beetje dorky ...

De coole look staat hem denk ik beter.
451 °F
  dinsdag 21 juli 2009 @ 00:03:35 #182
19242 yavanna
Results may vary.
pi_71166808
Not feeling it.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  dinsdag 21 juli 2009 @ 09:50:14 #183
211083 Angelof9
I must go first
pi_71171372
Echt een absurde outfit!
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:49:35 #184
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_71174528
Doet me denken aan een Doctor uit de jaren '60, ben even de naam kwijt hoe hij heette. Met kort donker haar...
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_71187263
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 00:02 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ik vind het toch een beetje DORKEY ...


Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 21 juli 2009 @ 17:57:43 #186
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_71187678
Aan de kleding te zien zal ie denk ik meer als een nerd overkomen.. in elk geval niet zo stoer als Ecclestone en Tennant..
  dinsdag 21 juli 2009 @ 21:42:24 #187
19242 yavanna
Results may vary.
pi_71195430
Nou als wij het allemaal met elkaar eens zijn, moet de BBC zich maar eens achter de oren krabbellen en met een ander kostuum komen.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  dinsdag 21 juli 2009 @ 21:46:03 #188
19242 yavanna
Results may vary.
pi_71195577
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:49 schreef Witchfynder het volgende:
Doet me denken aan een Doctor uit de jaren '60, ben even de naam kwijt hoe hij heette. Met kort donker haar...


.De tweede doctor, Patrick Troughton, met een kostuum dat wel paste bij die tijdsgeest.

~Cheer up, the worst is yet to come.~
  dinsdag 21 juli 2009 @ 21:54:06 #189
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_71195905
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 21:42 schreef yavanna het volgende:
Nou als wij het allemaal met elkaar eens zijn, moet de BBC zich maar eens achter de oren krabbellen en met een ander kostuum komen.
Uiteraard leest de BBC onze reactie's!

Die kerel staat morgen al in een spetterende moderne outfit dat past bij zijn belachelijk extravagante kapsel
451 °F
  dinsdag 21 juli 2009 @ 22:39:20 #190
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_71197740
Wat kan mij het verrotten wat hij draagt, als de scripts maar goed in elkaar zien.
Tot zo ver mijn constructieve bijdrage.
en ik vind het eigenlijk ook best een aardige Doctor Who outfit. Niemand is zo cool als Tennant, dus waarschijnlijk gooien ze het daarom maar over een compleet andere boeg
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  Admin donderdag 23 juli 2009 @ 01:12:09 #191
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_71237524
quote:
Gorgeous geek chic replaced by a 15 year old wearing his Dad's old suit.
Reader comment bij het bericht van the Guardian. Vat het wel mooi samen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 23 juli 2009 @ 09:05:50 #192
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_71240481
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 21:46 schreef yavanna het volgende:

[..]

.De tweede doctor, Patrick Troughton, met een kostuum dat wel paste bij die tijdsgeest.

[ afbeelding ]
Thank you! . Ik bedoelde hem idd.

De BBC kennende kunnen deze foto's ook alleen maar discussiemakers zijn (wat dan goed gelukt is). Misschien dat hij het in zijn eerste aflevering maar 10 minuten aanheeft en daarna naar wat stijlvollers gaat .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  donderdag 23 juli 2009 @ 09:07:14 #193
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_71240509
quote:
Op maandag 20 juli 2009 11:31 schreef Breuls het volgende:
Intussen in the Whoniverse, het kostuum van the Eleventh Doctor:

[ afbeelding ]

Minder cool dan Tennants pak, zo te zien.
Wat een heerlijk Brits poppetje, die Karen .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 18:58:09 #194
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_71404139
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Admin dinsdag 28 juli 2009 @ 19:30:20 #195
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_71405066
Dat soort trailers ook: alleen snelle shots en het is al voldoende. (ook voor mij overigens)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:08:21 #196
19242 yavanna
Results may vary.
pi_71410516
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:58 schreef Pietverdriet het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)-John-Barrowman.html
Voor de liefhebbers
Nice.

In tegenstelling tot onderstaand. Had ik die foto maar nooit gezien.

~Cheer up, the worst is yet to come.~
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:09:28 #197
19242 yavanna
Results may vary.
pi_71410553
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 19:30 schreef Breuls het volgende:
Dat soort trailers ook: alleen snelle shots en het is al voldoende. (ook voor mij overigens)
Het doet iig verlangen naar meer.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_71429842
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:08 schreef yavanna het volgende:


[ afbeelding ]
niets mis met mickey mouse of heb je problemen met zijn sjaal?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 03:25:16 #199
19242 yavanna
Results may vary.
pi_71508264
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

niets mis met mickey mouse of heb je problemen met zijn sjaal?
Niets mis met Mickey Mouse, als je beneden de 10 jaar bent.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_71510363
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 03:25 schreef yavanna het volgende:

[..]

Niets mis met Mickey Mouse, als je beneden de 10 jaar bent.


mickey is tegenwoordig een bad ass warrior

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:56:19 #201
19242 yavanna
Results may vary.
pi_71517664
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 10:52 schreef Slayage het volgende:

[..]



mickey is tegenwoordig een bad ass warrior


Woorden schieten te kort.

Terug naar de doctor, ik ben benieuwd of de nieuwe companion te zien zal zijn als Tennant er nog is of dat ze haar pas introduceren als de nieuwe doctor er is.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  Admin zaterdag 1 augustus 2009 @ 17:10:53 #202
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_71518018
Ik vermoed dat het een schone lei is en dat Amy Pond gewoon een intro-aflevering krijgt zoals in Rose, Smith & Jones en Partners in Crime. Al is dat RTD's aanpak, Moffat kan iets anders voor ogen hebben, natuurlijk.

Vraag me wel hoe de aansluiting tussen de kerstspecial en de seizoenspremiere zit. Matt Smith zit natuurlijk al in die kerstspecial als resultaat van de regeneration, maar of dat echt alleen de laatste minuut is of een handjevol scenes?

De regeneration als cliffhanger zullen ze wel niet doen: het resultaat kent iedereen al en dat zou ervoor zorgen dat je S5 begint met het afronden van het kerstverhaal (incl de companions die in S5 niet meer voor zouden komen).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_71520666
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:56 schreef yavanna het volgende:

[..]

Woorden schieten te kort.
non gamers
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 19:16:46 #204
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_71520737
Iemand een idee wanneer planet of the dead herhaald wordt?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Admin zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:55:06 #205
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_71523497
Da's niet bekend. De komende tijd is BBC Three weer bezig met herhalingen van (momenteel) seizoen 2.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_71565868
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:06 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Geweldige zet juist. HIj moest kiezen tussen miljoenen kinderen óf zijn eigen kleinzoon opofferen. Dat is een onmogelijke keuze om te maken. Je zag ook dat hij daarna helemaal kapot en gebroken was.
Ik vind het maar een afgezaagd concept. "One or millions" is nou al zo vaak gebruikt in series en films... Voor mij heeft het gebruik van dat concept Torchwood's orginaltiteit afgedaan
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:10:21 #207
19242 yavanna
Results may vary.
pi_71566942
Intresting ( spoiler ) pics.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  Admin maandag 3 augustus 2009 @ 16:36:48 #208
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_71567615
Is dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

op de set?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:38:40 #209
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_71567670
Mijn hersenen waren echt in een kronkel nu net toen ik die images bekeek. Die wilden het niet allemaal op een rijtje zetten Was zo iets van: hmmmm wacht ff. Dat is die uit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is der inderdaad
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin maandag 3 augustus 2009 @ 16:42:58 #210
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_71567797
Dat kan wel een leuk verhaal worden dan.

Al vraag ik me af..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_71567808
Ik vraag me af hoe de relatie tussen de Doctor en River Song erin gaan verwerken, ze worden blijkbaar zo close dat hij haar zijn echte naam vertelt..zelfs Rose heeft het nog niet zover geschopt!
  Admin maandag 3 augustus 2009 @ 16:46:13 #212
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_71567886
Leuk dat je ook meedoet met de spoilers.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:48:18 #213
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_71567942
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:43 schreef firebird80 het volgende:
....
Wil je het echt weten?


Breuls:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat ze
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  donderdag 6 augustus 2009 @ 14:03:32 #214
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_71651005
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
  Admin donderdag 6 augustus 2009 @ 14:52:07 #215
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_71652359
Zoekresultaten als ondersteuning bij die spoiler (let op, er staan zoektermen in de URL, maar die verraden niet veel): klik.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_71712072
Gisteravond heb ik Planet of the Ood gekeken(DVD). Daar zit een scene in waarin de Doctor in een warenhuis opgesloten zit en achternagezeten wordt door een gigantische klauw, die bedoeld is om containers te verplaatsen. Dat vind ik echt één van de beste scenes ooit! Puur vermaak is dat, als je de Doctor zo voor zijn leven ziet rennen terwijl die machinist zijn kop d'r af lacht

"All guards withdraw, I've got this one. Oh, always wanted to do this. Grrrrr!"
  zondag 9 augustus 2009 @ 00:44:06 #217
19242 yavanna
Results may vary.
pi_71721258
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 18:23 schreef IntercityAPT het volgende:
Gisteravond heb ik Planet of the Ood gekeken(DVD). Daar zit een scene in waarin de Doctor in een warenhuis opgesloten zit en achternagezeten wordt door een gigantische klauw, die bedoeld is om containers te verplaatsen. Dat vind ik echt één van de beste scenes ooit! Puur vermaak is dat, als je de Doctor zo voor zijn leven ziet rennen terwijl die machinist zijn kop d'r af lacht

"All guards withdraw, I've got this one. Oh, always wanted to do this. Grrrrr!"
De confidential daarvan is ook leuk. Zie je hoe ze dat hebben gedaan.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_71740054
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 00:44 schreef yavanna het volgende:

[..]

De confidential daarvan is ook leuk. Zie je hoe ze dat hebben gedaan.
Okay Als het goed is heb ik die op de band staan...
pi_71967023
Heb de afgelopen tijd de drie seizoenen van Torchwood gekeken en vond het geweldig. Is Doctor Who ook een aanrader als ik dit tof vond, als in: lijkt het op elkaar?
Amen.
pi_71968638
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 23:15 schreef Jivis het volgende:
Heb de afgelopen tijd de drie seizoenen van Torchwood gekeken en vond het geweldig. Is Doctor Who ook een aanrader als ik dit tof vond, als in: lijkt het op elkaar?
Doctor Who is nog beter

Ik ken eigenlijk niemand die Torchwood leuker vond dan DW, dus je vind het vast wat
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 00:55:11 #221
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_71969271
TW is wat groffer, meer voor een wat ouder publiek, DW heeft meer humor en is meer aan avonturenserie dan een actieserie, bij TW is dat net andersom.
  Admin dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:14:19 #222
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_71973357
Doctor Who is ook een familieserie, dus het is geschikt voor kids.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 09:26:34 #223
211083 Angelof9
I must go first
pi_72002083
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 00:22 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Doctor Who is nog beter

Ik ken eigenlijk niemand die Torchwood leuker vond dan DW, dus je vind het vast wat
Ik vind Torchwood echt duizend keer beter! En eigenlijk iedereen die ik ken en beide series kijkt vind Torchwood beter. Dr. Who is soms zo vergezocht en kinderachtig. Dat drama in Torchwood vind ik prachtig.

Dat gezegd, denk ik dat iedereen die de ene serie goed vind, de andere ook zeker zal waarderen.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_72002535
Ligt er misschien ook aan waar je mee begint, ik was eerst begonnen met Dr. Who en daardoor vond ik Torchwood door zijn afwijkende sfeer heel erg wennen. Moet ook nog steeds seizoen 1 en 2 kijken, terwijl ik Children of Earth wel heb gezien en heel goed vond
  donderdag 20 augustus 2009 @ 09:42:54 #225
211083 Angelof9
I must go first
pi_72031836
Torchwood seizoen 2 is echt geweldig. Seizoen 1 heeft ook hele goede eps. Children of Earth vond ik dan weer wat minder! Maar komt misschien ook door het eind en omdat ik me nu gedwongen voel Jack niet meer te mogen.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  Admin donderdag 20 augustus 2009 @ 23:35:02 #226
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_72059291
Ik vond S3 echt tig keer beter dan 1 en 2 bij elkaar. NIet dat die slecht waren, maar het steekt wel tegen elkaar af.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 00:39:25 #227
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_72061008
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:35 schreef Breuls het volgende:
Ik vond S3 echt tig keer beter dan 1 en 2 bij elkaar. NIet dat die slecht waren, maar het steekt wel tegen elkaar af.
Idem. Een wereld van verschil.
451 °F
  Admin vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:19:17 #228
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_72063802
De Kerstspecial heet The End of Time:
quote:
This month's Doctor Who Magazine confirms the title of David Tennant's swansong to be The End of Time. The final episode will be 75 minutes long, with the penultimate episode running to 60 minutes. Former James Bond, Timothy Dalton will play The Narrator in these final episodes where he is joined by Bernard Cribbins as Wilfred Mott, June Whitfield playing Minnie Hooper, Catherine Tate returning as Donna Noble and John Simm as the Master.
bron
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:59:59 #229
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_72064541
oh...ik wordt hier heel blij van...was het al maar vast kerst...
Zag gisteren de BBC3 herhaling, en begin Catherine Tate steeds meer te waarderen. Eerst had ik iets van, dat kan niet, aangezien ik de Katherine Tate show kende, maar ze is mischien wel de beste companion van de laatset tijd. juist omdat ze helemaal niet zat te wachten om door een alien in een telefooncel te worden meegenomen op avontuur, ze moet er in groeien.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  Admin vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:06:52 #230
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_72064695
Yup, zij heeft zich bijzonder goed bewezen.

Iemand de special gezien op BBC3 overigens? Ik heb 'm gemist, dus ik hoop op een goede download (heb alleen een miniversie gevonden) of een herhaling. Of een proxy voor iPlayer.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:18:40 #231
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_72064936
De making of na de Runaway bride? Was leuk...veel aandaacht voor het verschil tussen de 9de en de 10de doctor, hoe het karakter toch best veranderd is enzo.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  Admin vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:49:30 #232
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_72065652
Nee, Doctor Who Greatest Moments
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_72084213
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 09:19 schreef Breuls het volgende:
De Kerstspecial heet The End of Time:
[..]

bron
Op youtube zwerft een preview rond van the end of time. Die was released op een comic con. bagger kwaliteit, maar ziet er goed uit

John Simm
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  Admin vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:50:22 #234
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_72236901
Filming resumes in Cardiff
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_72655776
klik
quote:
Barrowman: 'I turned down House, Grey's'

John Barrowman has said that he was recently forced to turn down major roles in US shows House and Grey's Anatomy.

The Torchwood star told thelondonpaper that he could not accept the parts because of his commitment to the West End production of La Cage Aux Folles.

Barrowman said: "I'm going to be completely honest. Over the last two weeks, I have been offered Grey's Anatomy, a major part. I've been offered a major part in House.

"I've turned them down because I'm doing La Cage. And yes, I met with the creator of Desperate Housewives and he talked about writing a role for me... So who knows?"

Barrowman will star as drag queen Zaza in La Cage Aux Folles at London's Playhouse from September 14 until November 28.
Amen.
  Admin vrijdag 11 september 2009 @ 20:38:13 #236
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_72655994
Cool. Barrowman in the Big League.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_73217879
hoe heet die ep met die bibliotheek nou ook alweer?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Admin dinsdag 29 september 2009 @ 18:50:12 #238
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_73217961
Silence in the Library / Forest of the Dead
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_73219527
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:50 schreef Breuls het volgende:
Silence in the Library / Forest of the Dead
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_73219788
Hoopte een beetje op een datum voor de volgende special
  Admin dinsdag 29 september 2009 @ 19:54:19 #241
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_73219822
Medio november.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 30 september 2009 @ 11:49:05 #242
107652 Quincy5
Back to the future
pi_73237287
Welke bank holiday is dat dan?
www.bttf.com
I hate mornings
  Admin woensdag 30 september 2009 @ 13:03:41 #243
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_73239479
Geen. Geloof ik. Da's wel raar; het zouden allemaal bank holiday specials zijn.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_73427745
Er is een nieuw Doctor Who logo op de bbc site, maar omdat ik niet engels ben mag ik het filmpje niet zien.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:51:31 #245
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_73428850
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:03 schreef Breuls het volgende:
Geen. Geloof ik. Da's wel raar; het zouden allemaal bank holiday specials zijn.
Tenzij ze het stiekem aan St Andrew's Day hebben geplakt .
5 November is die Guy Fawkes Gunpowder Plotdag, maar dat is geen officiėle feestdag meen ik.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  Admin dinsdag 6 oktober 2009 @ 17:36:19 #246
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_73430301


Het is even wennen. Het doet denken aan de classic Who, maar dan moderner. Leuk wel dat ze de TARDIS hebben gevormd met de letters.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 22:03:49 #247
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_73471566
Volgens bierdopje.com zou de special op 31 oktober komen, opzich wel logisch want dan is het halloween..
Alleen is de bron nou niet echt heel betrouwbaar.
  Admin maandag 12 oktober 2009 @ 03:15:02 #248
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_73600424
De BBC Press Office gaat nog maar tot 30 oktober, dus dat moet nog bevestigd worden.

Ik kwam wel tegen dat de SJA-afleveringen met The Doctor wel in die week worden uitgezonden:


The Sarah Jane Adventures – The Wedding Of Sarah Jane Smith: Part One Ep 5/12
Thursday 29 October | 4.35-5.00pm BBC ONE
quote:
Sarah Jane has met Peter Dalton and wants him to become part of her life, as the adventure series continues; perhaps he could become a father to Luke. But Clyde suspects that Peter is hiding a secret or two, especially when he and Rani find an empty house where Peter says his home should be.

The Doctor makes a spectacular return on the happiest day of Sarah Jane's life but a deadly trap is awaiting them all.

As the strands of a clever and careful plan come together, can even a Time Lord save Sarah Jane on the day of her arch-enemy's greatest triumph?

Sarah Jane Smith is played by Elisabeth Sladen, Peter Dalton by Nigel Havers, Clyde by Daniel Anthony, Rani by Anjili Mohindra and The Doctor by David Tennant.

The Sarah Jane Adventures – The Wedding Of Sarah Jane Smith: Part Two Ep 6/12

Friday 30 October | 4.35-5.00pm BBC ONE
quote:
The Doctor joins the battle, as the power of the Pantheon Of Discord grows in strength, in the second and concluding part of this week's story, but a deadly trap is waiting for them all.

The Doctor makes a spectacular return on the happiest day of Sarah Jane's life, but is he too late to save both his old companion and Earth itself? As the strands of a clever and careful plan draw together, the two friends are separated across different time zones and must fight to save each other. For one, there's a terrible price to pay.

Sarah Jane Smith is played by Elisabeth Sladen and The Doctor by David Tennant.
Tijden zijn in BST.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 15 oktober 2009 @ 22:54:17 #249
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_73732910
Op 31 oktober is tussen 6.30 en 10.10 PM de hele programmering van BBC One bezet: Merlin, Strictly Come Dancing en Casualty. Geen Doctor Who dus.

En dat terwijll het op Halloween mooi had gepast.

De Press Office informatie t/m 6 november vermeldt, naast de twee SJA-afleveringen, niets over the Doctor.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:58:44 #250
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_73890608
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:50 schreef Breuls het volgende:
Silence in the Library / Forest of the Dead
Gisteren op BBC3 Silence in the Library.

Dit (samen met Forest of the Dead) is toch wel een van de betere episodes (imho)
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  Admin donderdag 22 oktober 2009 @ 21:41:45 #251
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_73964238
BBC Press Office informatie t/m 13 november maakt geen melding van Doctor Who.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 25 oktober 2009 @ 01:33:36 #252
107652 Quincy5
Back to the future
pi_74032973
Heb zojuist de aankondiging gezien van de SJA-afleveringen met de doctor (aan het eind van de aflevering van gisteren). Kan haast niet wachten om de doctor weer te zien.
www.bttf.com
I hate mornings
  Admin zondag 25 oktober 2009 @ 03:08:03 #253
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_74034892
Da's komende week toch? Ik ben er ook wel benieuwd naar.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zondag 25 oktober 2009 @ 17:36:13 #254
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_74048539
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zondag 25 oktober 2009 @ 17:48:02 #255
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_74048842
Okay, ik verwacht The Waters of Mars vóór 20 november. Reden: dan is Children in Need en daarin is een preview van de kerstspecial te zien. Het zou niet logisch zijn om een preview te doen van niet de eerstvolgende aflevering, ergo, voor 20 november moet-ie komen.

Gezien eerder bekende informatie (namelijk dat de BBC in alle programma-info t/m 13 november geen DW vermeldt) denk ik dat 14 november een goede gok is. Da's een zaterdag en de laatste voor Children in Need.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zondag 25 oktober 2009 @ 21:34:57 #256
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_74058436
Met een nieuw productieteam, een nieuwe Doctor en het moeten herbouwen van de set om in HD te kunnen filmen ben ik een klein beetje bang dat de binnenkant van de TARDIS gaat veranderen. En misschien gaat dat ook gebeuren, zoals te vermoeden valt door deze setfoto:

bron - hier zijn nog meer setfoto's, inclusief Matt Smith in de outfit van Tennant
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 28 oktober 2009 @ 02:08:45 #257
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_74137213
Press Office:
quote:
Doctor Who

Mars, 2059. Bowie Base One. Last recorded message: "Don't drink the water. Don't even touch it. Not one drop."

Starring David Tennant as The Doctor and guest starring acclaimed British stage and screen actress Lindsay Duncan, The Waters Of Mars is the second Doctor Who special to be screened this year.

Lindsay plays Adelaide – the Doctor's cleverest and most strong-minded companion. She and the Doctor face terror on the Red Planet in one of the scariest adventures yet.

Neighbours, Flying Doctors and Casualty star Peter O'Brien also guest stars as Ed, Adelaide's second-in-command at the base.

The Waters Of Mars is written by Russell T Davies and Phil Ford and is directed by Graeme Harper.
Er wordt nog geen datum genoemd.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 03:22:00 #258
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_74137468
Ze houden het wel geheimzinnig zo..
pi_74138078
Wanneer komt ie nou eigenlijk ? Ik dacht eerst zaterdag, maar hij staat nu niet meer op mijn tv kalender
  Admin woensdag 28 oktober 2009 @ 11:16:55 #260
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_74142724
Als je de laatste posts leest weet je dat het nog niet bekend is. Het hele punt is momenteel dat we zitten uit te kijken naar de bekendmaking van de datum...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 28 oktober 2009 @ 11:19:49 #261
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_74142851
Overigens zijn deze week de vorige twee specials op tv: vanavond om acht uur The Next Doctor en morgen om dezelfde tijd Planet of the Dead. Beiden op BBC Three, dat op 3 november in dat tijdslot aan seizoen 3 begint.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 29 oktober 2009 @ 14:05:06 #262
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_74186208
Press Office informatie van 14 t/m 20 november is vrijgegeven, maar The Waters of Mars wordt daarin niet genoemd. Het lijkt er dus op dat het echt pas eind november gaat worden...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 17:16:53 #263
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_74193881
Blijft vreemd dat ze er zo weinig over bekend maken.. misschien willen ze een soort hype creeėren of willen ze er op de een of andere manier voor zorgen dat er op een andere manier reclame wordt gemaakt (cameo's in andere series bijvoorbeeld)
  Admin donderdag 29 oktober 2009 @ 18:16:09 #264
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_74195750
Jah, heel vaag. Wat eventueel een verklaring kan zijn is dat ze een moment zoeken dat dichterbij kerstmis ligt, zodat het aansluitende verhaal niet teveel last heeft van een lange tussenpauze. En in dat licht zou de uitzenddatum net zo goed in de week voor kerstmis kunnen liggen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 19:36:12 #265
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_74198416
Of zoals Torchwood elke dag een aflevering..
pi_74216618
The forthcoming special The Waters of Mars will be broadcast on Sunday 15th November at 7:00pm; the date and time were confirmed by David Tennant during this morning's GMTV.

The press preview for the episode is also due to take place today.

van http://gallifreynewsbase.blogspot.com/
Scorpius: This is insane, Crichton.
John Crichton: Four years on and your finally gettin' that?
  Admin vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:08:34 #267
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_74217152
Ah, cool!

Zat ik met 14 november toch in de buurt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_74217429
Leek mij ook de meest logische datum.
Scorpius: This is insane, Crichton.
John Crichton: Four years on and your finally gettin' that?
  Admin vrijdag 30 oktober 2009 @ 23:11:39 #269
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_74241292
Net de SJA-afleveringen met the Doctor gezien. Was wel geinig. Apart idee dat dat Tennants laatste scenes waren...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zondag 1 november 2009 @ 16:10:04 #270
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_74280378
BBC News artikel, interview met Steven Moffat:

» Moff schrijft zes van de dertien afleveringen van S5, inclusief de seizoensfinale
» Het interieur van de TARDIS verandert inderdaad, en hij heeft er een verhaaltechnische reden voor bedacht (natuurlijk, want het is the Moff, die weet wel iets te bedenken)
» Het artikel weet nog niet zeker of de laatste Tennant-aflevering in 2009 of 2010 komt (er is ooit gesproken over Nieuwjaarsdag als datum, dat staat blijkbaar nog steeds open)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zondag 1 november 2009 @ 16:30:20 #271
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_74281077
Review van de SJA-afleveringen. Mij viel deze quote op:
quote:
The climax recalled the original first series of nuWho (Moffat is renumbering), in that the Doctor,
Moffat is renumbering... Zou dat inhouden dat we het nu weer over seizoen 1 gaan hebben, in plaats van 5 of 31?

Ik vind het wel raar; ik weet dat Moffat een goede gast is als het gaat om Doctor Who, maar hij gooit wel veel van het roer best hard om: andere Doctor (okay, niet zijn keus dat Tennant stopt), ander logo, ander TARDIS-interieur.. ik vraag me af of Murray Gold er nog wel bij zit en of de openingstune nog wel op dezelfde melodie gebaseerd zal zijn.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_74287143
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:08 schreef Breuls het volgende:
Ah, cool!

Zat ik met 14 november toch in de buurt.
Ze doen hem niet op de zaterdag zodat het niet een grote concurrentie slag wordt met X-factor - Strictly comes dancing
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  FOK!fossiel zondag 1 november 2009 @ 19:49:22 #273
8443 cptmarco
it's captain...
  Admin zondag 1 november 2009 @ 19:54:13 #274
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_74287459
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:47 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Ze doen hem niet op de zaterdag zodat het niet een grote concurrentie slag wordt met X-factor - Strictly comes dancing

Makes sense.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_74335717
Anagram voor volgende aflevering:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  Admin maandag 2 november 2009 @ 23:38:27 #276
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_74335972
Heh. Zou wel gaaf zijn als die ineens opduikt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_74336469
quote:
Op maandag 2 november 2009 23:38 schreef Breuls het volgende:
Heh. Zou wel gaaf zijn als die ineens opduikt.
Idd..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_74336564
Als je niets over de speculaties, hints door vorig seizoen wil zien, niet op deze klink klikken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  zaterdag 7 november 2009 @ 19:25:07 #279
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_74489241
Whoooo, die trailer net na Merlin . .

Volgende week zondag om 19:00 GMT! Doctor Who - The Waters of Mars .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  Admin zaterdag 7 november 2009 @ 19:36:26 #280
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_74489569
quote:
Op maandag 2 november 2009 23:57 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Idd..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Jij hebt blijkbaar de Comic Con trailer niet gezien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 7 november 2009 @ 19:36:46 #281
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_74489578
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:25 schreef Witchfynder het volgende:
Whoooo, die trailer net na Merlin . .

Volgende week zondag om 19:00 GMT! Doctor Who - The Waters of Mars .

Staat die al online? Kan op YT niets vinden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 7 november 2009 @ 19:56:41 #282
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_74490097
Ik heb mijn post iets van 23 sec nadat hij op TV is geweest gemaakt, dus dat zou wel héél speedy gonzales geweest zijn .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  FOK!fossiel zaterdag 7 november 2009 @ 19:58:02 #283
8443 cptmarco
it's captain...
  zaterdag 7 november 2009 @ 20:38:17 #284
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_74491161
Zo, da's snel online. Die ja idd .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  FOK!fossiel zaterdag 7 november 2009 @ 20:41:42 #285
8443 cptmarco
it's captain...
pi_74491232
die is het toch wel...? die is namelijk 4 nov al op YT gezet... ik dacht dat ze misschien weer een andere gemaakt hadden...
  zaterdag 7 november 2009 @ 22:17:47 #286
19242 yavanna
Results may vary.
pi_74493868
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:58 schreef cptmarco het volgende:
damn... ziet er goed uit...
Cool, o.a. toffe aliens. Het eerste stukje van de trailer had ik overigens maanden terug al eens gezien.

*Kijkt erg uit naar 15 Nov.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  Admin zaterdag 7 november 2009 @ 22:54:43 #287
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_74494888
Gave trailer.

The Doctor is overigens heel deterministisch: zijn statement dat dat wat gebeurt altijd moet gebeuren maakte hij ook al in the Fires of Pompeii, terwijl hij "all of time" kan zien en dus in elke aflevering wel kan zeggen dat-ie er niks aan kan doen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_74502292
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:36 schreef Breuls het volgende:

[..]


Jij hebt blijkbaar de Comic Con trailer niet gezien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  zondag 8 november 2009 @ 20:02:22 #289
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_74517363
Mars, 2059. Bowie Base One. Last recorded message: 'Don't drink the water. Don't even touch it. Not one drop.'.
AS Zondag Waters of Mars
BBC 1
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_74518546
quote:
Op zondag 8 november 2009 20:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Mars, 2059. Bowie Base One. Last recorded message: 'Don't drink the water. Don't even touch it. Not one drop.'.
AS Zondag Waters of Mars
BBC 1
Vrij duidelijke verwijzing naar David Bowie - Life on Mars
  Admin dinsdag 10 november 2009 @ 15:58:10 #291
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_74576026
Radio Times is positief over The Waters of Mars: http://www.radiotimes.com(...)ers-of-mars-preview/ (geen spoilers)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 12 november 2009 @ 14:23:19 #292
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_74634342
Ah zondag. *opschrijft*
pi_74720643
Nog 2 uur (reminder voor wie het vergeten is)
  Admin zondag 15 november 2009 @ 18:20:43 #294
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_74720924
Okay, nu vind ik het wel jammer dat ik niet in Europa ben.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 15 november 2009 @ 18:24:37 #295
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_74721063
Vanavond
451 °F
  FOK!fossiel zondag 15 november 2009 @ 18:39:03 #296
8443 cptmarco
it's captain...
pi_74721539
dat wordt morgen de HD versie downen dus
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Admin zondag 15 november 2009 @ 18:41:41 #298
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_74721553
quote:
Op zondag 15 november 2009 18:40 schreef Slayage het volgende:
dat wordt morgen de HD versie downen dus

Of vanavond.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_74721605
quote:
Op zondag 15 november 2009 18:41 schreef Breuls het volgende:

[..]


Of vanavond.
als ze zo snel zijn graag, kan ik het morgen ochtend nog kijken
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 15 november 2009 @ 19:56:27 #300
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_74724118
quote:
Op zondag 15 november 2009 18:39 schreef cptmarco het volgende:
zijn we al aan het aftellen...?
nog 5 minuten!
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  zondag 15 november 2009 @ 21:02:37 #301
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_74727367
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')