ik heb wel eerder reviews geschreven overigens, maar dan voor buzzer.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hou wel van dergelijke series en ik ben kei-goed in het schrijven van reviews (heb het zo'n 5 jaar lang voor FOK! gedaan). Het zou stom zijn mij niet te kiezen.
Ja hoor, crew mag meedoen.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:42 schreef Mirjam het volgende:
mag crew ook meedoen?
ik wil eventueel ook wel, ik zit helaas nog steeds thuis vanwege een hernia die maar héél langzaam herstelt, en heb nu dus helaas alle tijd om series te kijken
maar m'n series beginnen een beetje op te raken, dus ik kan wel weer wat nieuws gebruiken, en torchwood ziet er zo op het eerste oog leuk uit
Bedankt! Dat wilden we ook graag even wetenquote:
Dat is afgelopen week op BBC 3 in een (erg grappige) aflevering van Doctor Who voorbijgekomen.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:07 schreef Guyver_1976 het volgende:
en als iemand nog een geschiedenis les wil waar torchwood vandaan komt dan wil ik best wel helpen
Neequote:Op woensdag 22 april 2009 17:38 schreef Cynix ® het volgende:
Ik wil die box wel, maar ik wil er eigenlijk niks voor doen, kan dat ook?
Dat is meestal geen aanbeveling.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:53 schreef GasTurbine het volgende:
Erg amerikaans voor een Engelse serie.
Noem één amerikaanse serie en er zit meer actie, meer special effects, betere acteurs en een beter verhaal in dan alle europese series bij elkaar.quote:
Ja tuurlijk, dat kan je ook gewoon zomaar even als feit presenteren. Welterusten.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:11 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Noem één amerikaanse serie en er zit meer actie, meer special effects, betere acteurs en een beter verhaal in dan alle europese series bij elkaar.
COMPLEET VERGETEN! userreviews zijn gebaseerd op feiten! Stomme ik...quote:Op donderdag 23 april 2009 22:22 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat kan je ook gewoon zomaar even als feit presenteren. Welterusten.
Met hetzelfde budget durf ik te wedden dat ze gelijkwaardig zijn.quote:Edit: Ik kan overigens ook wel doen wat je vraagt en het daarmee onderuitschoffelen.
Knight Rider 2008. Leuke serie hoor, maar we kunnen toch echt niet spreken van beter acteerwerk dan in Torchwood, om over verhaal maar te zwijgen.
Je weet toch wel dat zelfs als je een archiefaflevering van de 5-uur show opzet dat je leerlingen 'smullen'? Enkele uitzonderingen die het écht een leuke serie vinden weggelaten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:38 schreef doctor.starbucks het volgende:
Ik sta (sinds kort) voor de klas, havo/vwo. We smullen al van Doctor Who en tja, we weten nu waar de basis ligt....
[pareert kritiek]quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:29 schreef Dawnbreaker het volgende:
voor een leraar maak je wel veel spelvauden ;-)
"Dat deed ik om te kijken of je wel oplette." Da's de oudste docentensmoes uit het boekje, maar je brengt 'm origineel, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:51 schreef doctor.starbucks het volgende:
[..]
[pareert kritiek]
Dat is het principe van 'af en toe onzin verkondigen zet mensen aan tot denken'. Het feit dat je inhoudelijk reageert, laat zien dat het effect heeft gehad ;-)
[/pareert kritiek]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |