ok, beetje hetzelfde als mijn opleiding zo te zienquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:20 schreef Milou__ het volgende:
[..]
http://www.hu.nl/Zwevend/Zwevendopleidingen+%28vt-dt-du-ad%29/Meer+over+Commerciële+Economie/Sport+and+Entertainment+Marketing.htm?wbc_purpose=Basic&WBCMODE=PresentationUnpublished
Wil iets met theater/tv/evenmenten gaan doenWat ik precies wil, weet ik nog niet..
Post dan gewoon niet de laatste, als je geen tijd hebt om fatsoenlijk een nieuwe te openen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:27 schreef Californium het volgende:
OP komt er vast wel een keer aan als ik zin heb
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Post dan gewoon niet de laatste, als je geen tijd hebt om fatsoenlijk een nieuwe te openen.
HIj staat er al hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Post dan gewoon niet de laatste, als je geen tijd hebt om fatsoenlijk een nieuwe te openen.
jep.... verderquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:28 schreef eer-ik het volgende:
weer ana het werk?
Ik dacht dat je serieus was.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:30 schreef Californium het volgende:
[..]
ben gewoon op stage ef aan het soggen hoor... jij kan ook niet tegen geintjes
Dude, fucking sweet!!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Volbeat - Guitar ganster and Cadillac blood op LP.
Zeker tof. 2 tientjes was wel wat meer dan wat ik ervoor in gedachten had. Maar ik liep laatst in de pauze even door de stad (heerlijk, aan de rand van de winkelstraten werken) en kwam deze tegen, ik had 'm ook wel kunnen bestellen voor (waarschijnlijk) minder, maar nu heb ik 'm meteen en geen verzendkosten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dude, fucking sweet!!
Ik wil met de tijd ook een platenspeler en mijn LP collectie uitbreiden. Heb er al 5
Ja, ik had beter moeten weten.quote:
Haha, dat zou wel mogen jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Na 5 koppen koffie zou je toch zeggen dat ik vrij alert ben.
Even doorlezenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:48 schreef eer-ik het volgende:
Wat is deze auto waard? briljant topic blijft dit toch.
Ik ben ook nog niet klaar.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, dat zou wel mogen ja
Hoewel opzich 5 koppen koffie op 1 dag niet echt veel is.
Denk dat ik ook zoiets wegzet gemiddeld.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet klaar.
De laatste tijd wel weer wat meer koffie aan het drinken dan voorheen. Denk dat ik zo'n 7 koppen koffie per dag drink op een normale werkdag, 5 op het werk (nou ja, stage) en 2 thuis. Vanavond zal ik ook nog wel koffie drinken, dus vandaag zal ik ook op zoiets uitkomen.
eker goed topicquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:52 schreef Californium het volgende:
Eer-ik... datis het meest brilante topic ooit... Heb m al 2 keer gelezen gewoon omdat het zo briljant is... Hoe dom kunnen sommige mensen zijn![]()
nu boodschappen en huis
Ja, dat is mijn max ook wel een beetje. Gebeurde voorheen vooral als ik een dag op school aan projecten zat te werken. Aan het eind van de dag had ik dan 8 tot 10 lege bekers voor me staan. En dan thuis nog 2, kom je toch op een aardige hoeveelheid koffie uit.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Denk dat ik ook zoiets wegzet gemiddeld.
Max 10 gok ik.
ccl eignelijkquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn max ook wel een beetje. Gebeurde voorheen vooral als ik een dag op school aan projecten zat te werken. Aan het eind van de dag had ik dan 8 tot 10 lege bekers voor me staan. En dan thuis nog 2, kom je toch op een aardige hoeveelheid koffie uit.
Schijnt dan weer niet goed te zijn, zo veel koffie.
en zijn verklaring wasquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
eker goed topic
heb er ook een paar keer smakelijk om gelachen.
Zo was er (als je iets met auto's hebt) ook nog ene prachtig topic van stefan P.
Die zei dat 600 PK geen 600 PK is.
Die waren ook best vermakelijk ja.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:57 schreef Californium het volgende:
ook lekker...
dat topic dat redelijk recent was van Koeleit (ofzo) die dacht geld te gaan verdienen door zijn benzine die hij had in gekocht voor 1,50 (ofzo) nu te gaan verkopen (terwijl de prijs toen op ong 1,20 lag).... Of dat ene mens die een hotel wou annuleren en wou weten of ze met annuleringskosten bedoelen dat je 20% van het betaalde bedrag werd ingehouden en je de rest terug kreeg...of dat je 20% moest bijbetalen![]()
dan lijdt je alleen maar verliesquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:57 schreef Californium het volgende:ook lekker...
dat topic dat redelijk recent was van Koeleit (ofzo) die dacht geld te gaan verdienen door zijn benzine die hij had in gekocht voor 1,50 (ofzo) nu te gaan verkopen (terwijl de prijs toen op ong 1,20 lag)
Dat 600PK geen 600PK was..quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:59 schreef Californium het volgende:
dat weet jij en dat weet ik PB... maar het duurde bij hem even voordat hij dat wist
die en:quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
grote hoeveelheid benzine ingekocht en nu?
Op die eerste is dit wel een leuke aanvulling:quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:03 schreef Californium het volgende:
[..]
die en:
Hotel geboekt..annulering
whehe, dat is echt té domquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
grote hoeveelheid benzine ingekocht en nu?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Op die eerste is dit wel een leuke aanvulling:
Geld lenen om mee te beleggen.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:27 schreef jna het volgende:
FIPO!!!1!!1
[..]
ok, beetje hetzelfde als mijn opleiding zo te zienKunnen we binnenkort echt samen een bedrijf beginnen
Maar ik ben binnenkort klaar en jij moet nog beginnen met je opleiding. schiet maar op danquote:
Dan start jij alvast en heeft zij gelijk een stageplaats.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:31 schreef jna het volgende:
[..]
Maar ik ben binnenkort klaar en jij moet nog beginnen met je opleiding. schiet maar op dan
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan start jij alvast en heeft zij gelijk een stageplaats.
Dan schrijf ik me wel duaal in.. werk ik 4 dagen in de weekquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:31 schreef jna het volgende:
[..]
Maar ik ben binnenkort klaar en jij moet nog beginnen met je opleiding. schiet maar op dan
Ok, maar wat gaan we allemaal doen dan als bedrijf?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:43 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dan schrijf ik me wel duaal in.. werk ik 4 dagen in de week
Artiesten managen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:44 schreef jna het volgende:
[..]
Ok, maar wat gaan we allemaal doen dan als bedrijf?
Daar heb je laatst nog een PM over ontvangen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:37 schreef The_Dean het volgende:
Als iemand nog iemand in de technische crew nodig heeft hoor ik het wel
Iedereen is een beetje confuus, ze hadden je niet verwacht denk ik.quote:
Wat werd de naam ook alweer?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Artiesten managen?
En alles wat erbij komt kijken
Zou dat het zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Iedereen is een beetje confuus, ze hadden je niet verwacht denk ik.
Schandequote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:55 schreef Milou__ het volgende:
Het is zaterdag, en ik heb geen stage. Dus ik druk niet 5x per minuut op f5![]()
Hoiquote:Hai piles
PICSSSSSSSSS!!!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:57 schreef Milou__ het volgende:
en ik heb mijn carnavals pak uitgezocht![]()
Ga als moulin' rouge![]()
Toch jammer dat ik geen Frans kanquote:
Foute opmerkingen zijn irritantquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:02 schreef jna het volgende:
Oh en dan bedoel ik ook een foto waarop jij het pakje aanhebt. Niet een foto van het pakje zelf
Heb je mijn antwoord toen nooit ontvangen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zit een LP van 65Daysofstatic te luisteren, ik heb heel erg het idee dat er iets niet klopt aan het geluid, maar ik kan er niet echt de vinger op leggen wat het is. Hij draait op juiste snelheid, de VU-meter van mijn versterker geeft bij beide speakers gewoon normale waarden aan, maar toch lijkt het alsof er iets niet klopt.
Heel apart, en vervelend.
[..]
Daar heb je laatst nog een PM over ontvangen.
euh die eerste..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:04 schreef jna het volgende:
Welke outfit komt het meest dichtbij die van jou?
Bedoel je lil' kim op die bank?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
euh die eerste..
alleen heb ik niet zulke dikke tieten
ah okquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, als je hem afspeelt. Dat eerste meisje dat zingt. Mya volgens mij.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat zal de werkelijkheid dan tegenvallen
Als Bootje er niet is moet iemand toch z'n rol overnemenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:24 schreef eer-ik het volgende:
ouwe geilpijpen
Goed bezig pilesquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat zal de werkelijkheid dan tegenvallen
Je hebt me toch nog nooit gezienquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Helaas echt waar
[..]
Ik kan niet alle opmerkingen tegenhouden![]()
Mwahquote:
Nee, en dat kan ik nu wel vergeten ookquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Je hebt me toch nog nooit gezien
HAHAquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:29 schreef jna het volgende:
Als jullie je trouwens afvragen waar bootje is...
Goedkoop motel/hotel Rotterdam
Daar dacht ik ook nog aan. Zal je zien dat ze verkleed is als rode molenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:30 schreef eer-ik het volgende:
Overigens lijkt dit als outfit me niet echt handig...
[ afbeelding ]
Ik ga als die grote toren jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:30 schreef eer-ik het volgende:
Overigens lijkt dit als outfit me niet echt handig...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:29 schreef jna het volgende:
Als jullie je trouwens afvragen waar bootje is...
Goedkoop motel/hotel Rotterdam
Heb je je antwoordquote:
Wie weetquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Mwah![]()
![]()
[..]
Nee, en dat kan ik nu wel vergeten ook![]()
En dan nog mensen die Nederland klein vindenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:33 schreef jna het volgende:
[..]
gelukkig woon je lekker dichtbij (voor piles helemaal)
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Record staat op 2x na elkaar hier![]()
Sindsdien gebruik ik extra glijmiddel om gewoon het risico te vermijden. Het kan best een luchtbubbeltje geweest zijn, maar goed. De 1e keer hoe ik me voelde toen ik een kapot condoom eruit haalde was een beetje een-moment. 2e Keer eigenlijk ook.
Maar @ TS, het kan dus heus wel, en ik heb echt geen negerlul of scherpe nagels..
iddquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:33 schreef jna het volgende:
[..]
gelukkig woon je lekker dichtbij (voor piles helemaal)
Wie weet zit ik over een jaar wel in omgeving Schiphol, dus dan zitten we vlakbijquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
idd![]()
Nouwja, als ik volgend jaar in Utrecht zit, ben ik al iets centraler
Nee, niks ontvangen. Maar zie het dan wel binnenkort eens verschijnen. Alvast bedankt dan in ieder geval.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb je mijn antwoord toen nooit ontvangen?
Ik kijk straks nog wel eens voor je, eerst even naar mijn ouders te eten
Zodra ie z'n ervaringen maar niet in KPD zetquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:41 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hij legt wel ongeveer zijn hele seks leven bloot
Sommige mensen zijn daar heel makkelijk inquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:41 schreef Milou__ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:44 schreef eer-ik het volgende:
Kut.
Ik ben niet zo'n goeie telefoonmaker
Net als foto;s enzoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn daar heel makkelijk in
Ik zei toch dat ik er slecht in wasquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Je hebt er verder niks mee gedaan, alleen uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet?
Och, ik vind het al best een prestatie dat de andere knoppen het wel nog doen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik er slecht in was
Goed bezigquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:59 schreef eer-ik het volgende:
Hmm. ik heb m alleen wel kapot gemaakt.
Ding kan niet meer dichtschuiven
Ok, je hebt gelijk, je bent er slecht in.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:59 schreef eer-ik het volgende:
Hmm. ik heb m alleen wel kapot gemaakt.
Ding kan niet meer dichtschuiven
Doet jou reeks het niet meerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:05 schreef Piles het volgende:
Wat ben ik dan toch blij met m'n onverwoestbare Nokia 6300
Echt geleerd heeft hij niet van zijn foutenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:41 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Komt door dat gedoe met de TTquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Doet jou reeks het niet meerhij blijft hangen bij 812
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:11 schreef jna het volgende:
Het is weer zover. M'n ouders en ik doen een ouderwets wedstrijdje "afval-opstapelen-in-de-vuilniszak-zodat-ik-hem-niet-hoef-te-vervangen" Ik kreeg het pak sap er niet meer bij dus dat heb ik maar weer leeg terug gezet in de koelkast .
Dat werkt altijd.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:12 schreef eer-ik het volgende:
Hmm.
Ik begin er beter in te worden...
Effe biertje erbij.
Serieus?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zo begon van de week een episode van The Simpsons op Comedy Central.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:11 schreef jna het volgende:
Het is weer zover. M'n ouders en ik doen een ouderwets wedstrijdje "afval-opstapelen-in-de-vuilniszak-zodat-ik-hem-niet-hoef-te-vervangen" Ik kreeg het pak sap er niet meer bij dus dat heb ik maar weer leeg terug gezet in de koelkast .
Hahaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:11 schreef jna het volgende:
oh okequote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Komt door dat gedoe met de TTZal straks eens kijken
Nu eerst Finkers
ik heb er een andere telefoon bij gepakt, aangezien die ene helemaal niet meer werkt nuquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat werkt altijd.
Ik heb er nog maar even een kop koffie bij gepakt. Zo maar eens richting stad gaan denk ik, daar beginnen met bier.
Dat heeft hij ooit in SEX of R&P gedaan... totdat iemand het nodig vond.. om zijn toenmalige vriendin op de hoogte daarvan te brengenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:43 schreef jna het volgende:
[..]
Zodra ie z'n ervaringen maar niet in KPD zet
Echtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat heeft hij ooit in SEX of R&P gedaan... totdat iemand het nodig vond.. om zijn toenmalige vriendin op de hoogte daarvan te brengen
- simpsonsafleveringen zijn auteursrechtelijk beschermd -quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Doet het weer als het goed is![]()
Geen jager geen neger![]()
Nog nooit gezienquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Wist je dat niet![]()
Dat topic komt elk jaar weer terug
De meeste mensen hebben bier nodig om iets te slopenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:19 schreef eer-ik het volgende:
Ok, even onthouden, als ik ooit nog een telefoon moet maken, moet ik bier pakken.
Dan betreft het ook niet zelden een telefoon. Hoe ironisch.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:22 schreef Piles het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben bier nodig om iets te slopen
Zou wat zijn, als ik alleen dingen kan maken als ik bier op hebquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan betreft het ook niet zelden een telefoon. Hoe ironisch.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zou wat zijn, als ik alleen dingen kan maken als ik bier op heb
Beetje omgekeerde wereld zou dat zijn.
Ik had bij een andere telefoon ook al
Lam -> pitcher bier -> telefoon in pitcher, bleef overigens werken, tot ik 'm liet "vallen".
Conclusie: je moet telefoons niet laten vallen. In pitchers bier gooien is best goed voor ze.
Ja, vooral als er een beetje ijs op ligt. Even kijken hoe sterk het is, op de rand naast de vijver gaan zitten en proberen het ijs kapot te maken. Uiteraard geheel zonder enig evenwicht na een avond stappen, dus dan lig je er vlot in.quote:
heerlijkquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, vooral als er een beetje ijs op ligt. Even kijken hoe sterk het is, op de rand naast de vijver gaan zitten en proberen het ijs kapot te maken. Uiteraard geheel zonder enig evenwicht na een avond stappen, dus dan lig je er vlot in.
jo!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ben weg trouwens, tijd om de kroeg in te gaan.
Zaterdagavond hè, dan zijn hier niet veel mensenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik kom hier en iedereen gaat gelijk weg
Meervoudquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:39 schreef eer-ik het volgende:
welnee, ik ben er nog.
maar de chicks splitten 'm ja.
Ik ben er nogquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik kom hier en iedereen gaat gelijk weg
komt op hetzelfde neerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:39 schreef eer-ik het volgende:
welnee, ik ben er nog.
maar de chicks splitten 'm ja.
Kijk maar in de OP naar beste Stage SC topic..quote:
Succesquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:40 schreef eer-ik het volgende:
Ik moet nog eten.
En dalijk naar maat.
maar geen zin om bed uit te komen
maar jij hebt dan ook geen leven, net als ik trouwensquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Zaterdagavond hè, dan zijn hier niet veel mensen
Ik wel natuurlijk
Die website moet ik even bookmarkenquote:
Correctquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
maar jij hebt dan ook geen leven, net als ik trouwens
Telt spullen verkopen voor Valentijnsdag ook?quote:Nog iets aan Valentijnsdag gedaan?
Natuurlijk telt datquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Correct
[..]
Telt spullen verkopen voor Valentijnsdag ook?
Romanticusquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:47 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb een telefoon gerepareerd voor valentijnsdag.
goed bezig Pilesquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan heb ik dit jaar voor het eerst wat aan Valentijnsdag gedaan![]()
Batterij opgeladen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:47 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb een telefoon gerepareerd voor valentijnsdag.
faalenpijnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:01 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb helemaal niks aan falentijn gedaan
whehe, nee, het scherm gerepareerd.quote:
Netjesquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
faalenpijn
[..]
whehe, nee, het scherm gerepareerd.
Althans, de verbinding tussen de elektronica en het scherm.
en dan wordt dat ding weer ergens naar toegestuurd.. en dan zijn ze het weer eens kwijtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:09 schreef eer-ik het volgende:
Ben ik niet met je eens
Dat spul moet gewoon werken.
Maar goed, dat was niet zo en als ik bereikbaar wil zijn, moet k 't zelf maar fixen want ik ga er niet voor betalen in dit geval. En dat is dus gelukt
ja, precies.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dan wordt dat ding weer ergens naar toegestuurd.. en dan zijn ze het weer eens kwijt
Jawel, maar als het ophoud met werken is het wel leuk om proberen aan de praat te krijgen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:09 schreef eer-ik het volgende:
Ben ik niet met je eens
Dat spul moet gewoon werken.
Maar goed, dat was niet zo en als ik bereikbaar wil zijn, moet k 't zelf maar fixen want ik ga er niet voor betalen in dit geval. En dat is dus gelukt
Hij blijft leuk hèquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:32 schreef The_Dean het volgende:
Komt iemand Veenstra Veenstra even opvegen?
Goed hoor, met u?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:19 schreef Puala het volgende:
Hoi Piles, Dean en JS![]()
Hoe gaat het kerels?
We zwaaien hier toch hele dagenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
naar bed
Waarom ik dat überhaupt post, weet ik niet, want waarschijnlijk zit niemand op deze informatie te wachten![]()
Wat een sukkel!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:33 schreef Puala het volgende:
Hier ook alles goed, had nog zin in seks maar vriendlief slaapt alDus nu gaan we maar Fok!ken
![]()
Mooi dat het met jullie ook goed gaatJS, ik wil wel
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:33 schreef The_Dean het volgende:
Moe. Doodop.
Maarrrrr, wel goedgehumeurd
Maak hem wakker dan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:33 schreef Puala het volgende:
Hier ook alles goed, had nog zin in seks maar vriendlief slaapt alDus nu gaan we maar Fok!ken
![]()
Nou mijn MSN weet je te vindenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:33 schreef Puala het volgende:
![]()
Hij heeft haast elke avond die "toffe" meid naast zich, dus ja, snap je denk ik wel ondertussen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:35 schreef The_Dean het volgende:
Nee ok, maar zo'n toffe meid naast je, en dan gaan slapen
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:35 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Nou mijn MSN weet je te vinden
@ Dean: Ik ben ook best moe, maar ik blijf nog wel even opKomt denk ik door mijn verkoudheid, want normaal eet ik mijn ouders arm, maar nu heb ik amper honger
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:37 schreef jna het volgende:
[..]
Als het voor zo'n reden was had ik het niet erg gevonden hoor
Ik vind het gemeen om iemand wakker te maken die net 6 dagen volledig heeft gewerkt en nu eindelijk een keer een goeie nacht kan slapen.quote:
dat vriendje van jou spoort nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:38 schreef Puala het volgende:
[..]
ik kan dan enkel maar een ram krijgen
Je zal vast gelijk hebben hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind het gemeen om iemand wakker te maken die net 6 dagen volledig heeft gewerkt en nu eindelijk een keer een goeie nacht kan slapen.
Haha, ja hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Hij heeft haast elke avond die "toffe" meid naast zich, dus ja, snap je denk ik wel ondertussen?
ah op die manier. Dan is er wel wat voor te zeggen jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind het gemeen om iemand wakker te maken die net 6 dagen volledig heeft gewerkt en nu eindelijk een keer een goeie nacht kan slapen.
Leg uit, waarom ben je niet objectief?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Je zal vast gelijk hebben hoor![]()
Ik ben ook niet helemaal objectief natuurlijk
Ja, maar dat vertelde je er niet bijquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Daaromquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:41 schreef jna het volgende:
[..]
ah op die manier. Dan is er wel wat voor te zeggen ja
wist ik veel dat ie 6 dagen gewerkt heeft en nu pas weer goed kan slapenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:40 schreef Puala het volgende:
[..]
En dat baseer je op het feit dat hij nu slaapt en geen behoefte aan seks heeft?
Moest dat dan? Slapen is slapen en geen seks is geen seksquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, maar dat vertelde je er niet bij
Ja oke, maar goed dan weet je dat nuquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:42 schreef jna het volgende:
[..]
wist ik veel dat ie 6 dagen gewerkt heeft en nu pas weer goed kan slapen
Ja, als je het zo concreet bent... ja... maar nu snappen wij [als mannen] het pas...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Moest dat dan? Slapen is slapen en geen seks is geen seks
Ja, ik ga lekker alles online zettenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Leg uit, waarom ben je niet objectief?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, als je het zo concreet bent... ja... maar nu snappen wij [als mannen] het pas...
Normaal gesproken spoor je niet als je gaat slapen als je vriendin zin heeft
you have my msnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ik ga lekker alles online zetten
Ik weet niet hoe het met jou zit maar ik heb echt niet 24/7 zinquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, als je het zo concreet bent... ja... maar nu snappen wij [als mannen] het pas...
Normaal gesproken spoor je niet als je gaat slapen als je vriendin zin heeft
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:47 schreef jna het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit maar ik heb echt niet 24/7 zin
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:48 schreef jna het volgende:
Ik heb het idee dat het hier langzaam gaat uitsterven en alles zich naar msn verplaatst. Kan ik gelijk hebben? Zo ja, dan wil ik ook meedoen op msn
Ik heb best veel mensen van hier op msn jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:48 schreef jna het volgende:
Ik heb het idee dat het hier langzaam gaat uitsterven en alles zich naar msn verplaatst. Kan ik gelijk hebben? Zo ja, dan wil ik ook meedoen op msn
Ja joh, jij bent zo stil op msnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb best veel mensen van hier op msn ja![]()
15 al![]()
Waarvan ik er een handvol spreek, maar ok
ik 1quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb best veel mensen van hier op msn ja![]()
15 al![]()
Waarvan ik er een handvol spreek, maar ok
Zoveel boeiends maak ik niet mee, dus ook niks te vertellenquote:
Alleen uit dit topic hèquote:15, ik geloof dat ik daar onderhand ook wel aan kan komen
Euhm, dan zakt het wel weer naar beneden jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoveel boeiends maak ik niet mee, dus ook niks te vertellen
[..]
Alleen uit dit topic hè
Van Fok totaal kom ik wel aan de 25 denk ik
Dat heb ik al een half jaar lang hier gedaan, en dat heb ik nu wel een beetje gezienquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:53 schreef Puala het volgende:
Niets te vertellen, maakt niet uit, Nico en ik praten ook een hele dag over niets
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat heb ik al een half jaar lang hier gedaan, en dat heb ik nu wel een beetje gezien
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:57 schreef jslavenburg het volgende:
Klacht: Aan een vrouw het verschil tussen een viborator en dildo moeten uitleggen![]()
Klacht: Aan een vrouw het verschil tussen een viborator en dildo moeten uitleggen![]()
Nja, staat in mijn profielquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:48 schreef jna het volgende:
moek screenie van MSN hier neerzetten?quote:Op zondag 15 februari 2009 00:07 schreef Puala het volgende:
[..]
ik had nog geen kans om te reageren enzo
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:08 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
moek screenie van MSN hier neerzetten?Want je zei zelf dat een dildo trilt
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:11 schreef Puala het volgende:
[..]
nu lijkt het of we gelijk een seks-gesprek hebben
Daar lijkt het wel op jaquote:Op zondag 15 februari 2009 00:11 schreef Puala het volgende:
[..]
nu lijkt het of we gelijk een seks-gesprek hebben
HEt is wel druk op msnquote:Op zondag 15 februari 2009 00:19 schreef Piles het volgende:
De gesprekken worden er niet beter op hier
* halve man isquote:Op zondag 15 februari 2009 00:19 schreef jslavenburg het volgende:
Nu we toch bezig zijn
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |