Heeft ze geen kamer?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:55 schreef Bootje84 het volgende:
Zie titel. Weet iemand waar ik hiervoor terecht kan..? Het is niet voor een overnachting, maar een paar uurtjes plezier.
Tnx
Dat haalt tie nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:20 schreef Karina het volgende:
Heb je geen geld om voor een hele nacht te betalen? Pauper.
wil wel een beetje relax de liefde kunnen bedrijvenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:27 schreef HailHorror het volgende:
Is een steegje niet voldoende voor datgeen
Heb ik vroeger een keer gedaan. Tot een of andere klootzak de motor jattequote:
Nee, je moeder is uit haar peeskamer gezet..quote:
ik ken hem. lijkt me ook wel een keer coolquote:
nee lieverd, anders had ik geen topic aangemaakt. zoek een goedkoop hotel, geen alternatief..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:13 schreef Szura het volgende:
Is er nou echt geen andere plek om seks te hebben
klik dan gewoon even op die www.hotels.nl link slimmerd.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik ken hem. lijkt me ook wel een keer cool
helaas is tulip iets te duur.. andere suggesties..?
Jij woont in je auto?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:26 schreef Bootje84 het volgende:
ik vind een auto niet echt lekker om in te batsen.. kan wel, maar is niet alles
Nice link. Alleen 1 probleempje:quote:Op zondag 15 februari 2009 01:49 schreef Asgard het volgende:
http://rendezvouskamerverhuur.nl/
25 euro per uur. Weet niet of dat goedkoop of duur is?
Heb iig al wat gevonden. Ben nu 50 euro kwijt voor een uur of 5. Komt goed uit. Als de mod wil, mag hij het sluiten, en anders laat hij het open staanquote:Openingstijden Openingstijden
Wij zijn geopend van maandag tot en met vrijdag
van 11:00 tot 21:00 uur.
Op zaterdag zon en feestdagen zijn wij gesloten.
Ben toch zo kaal als een biljartbalquote:Op zondag 15 februari 2009 11:23 schreef Koploperkopper het volgende:
Compleet met gratis schaamluis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |