Hoe doe je dat zo op de tablet? Heb een iPadquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:11 schreef Maraca het volgende:
Nou, het schema is af voor de maand augustus/september. Het schema wordt dagelijks automatisch bijgewerkt op mijn tablet (zie de lijst gelijk als ik de tablet aanzet), dus hopelijk helpt dat
Zijn allemaal kleine dagelijkse taakjes, dus dat is wel optimistisch
Nu nog volhouden
Ja vergeet nogal eens te stofzuigen enzoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja ik kom thuis en kijk wat ik moet doen, maak erna zoveel mogelijk t lijstje 'dagelijkse-dingen' af en dan mag ik gewoon niksen
Maak gebruik van Toodledo als online to-do list. Heb zelf een Samsung tablet met vervolgens daarop de app DGT GTD & To-do list met de plugin voor Toodledo. Die app staat vervolgens als 'Widget' op mijn homepage van de tablet. Omdat ik in Toodledo aangeef of het maandelijks/wekelijks/dagelijks is krijg ik netjes per dag een overzicht wat ik allemaal moet doen. Ik heb bijvoorbeeld 'diepvries schoonmaken' als maandelijkse taak aangemaakt. Hierdoor komt hij niet elke zaterdag op mijn takenlijst te staan (gelukkig!) maar 1x in de maand op een zaterdag. Ideaalquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hoe doe je dat zo op de tablet? Heb een iPad
oehhhhh cool!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maak gebruik van Toodledo als online to-do list. Heb zelf een Samsung tablet met vervolgens daarop de app DGT GTD & To-do list met de plugin voor Toodledo. Die app staat vervolgens als 'Widget' op mijn homepage van de tablet. Omdat ik in Toodledo aangeef of het maandelijks/wekelijks/dagelijks is krijg ik netjes per dag een overzicht wat ik allemaal moet doen. Ik heb bijvoorbeeld 'diepvries schoonmaken' als maandelijkse taak aangemaakt. Hierdoor komt hij niet elke zaterdag op mijn takenlijst te staan (gelukkig!) maar 1x in de maand op een zaterdag. Ideaal
ik ookquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja vergeet nogal eens te stofzuigen enzo
Oh dat klinkt wel handig idd. Ga ik eens proberen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maak gebruik van Toodledo als online to-do list. Heb zelf een Samsung tablet met vervolgens daarop de app DGT GTD & To-do list met de plugin voor Toodledo. Die app staat vervolgens als 'Widget' op mijn homepage van de tablet. Omdat ik in Toodledo aangeef of het maandelijks/wekelijks/dagelijks is krijg ik netjes per dag een overzicht wat ik allemaal moet doen. Ik heb bijvoorbeeld 'diepvries schoonmaken' als maandelijkse taak aangemaakt. Hierdoor komt hij niet elke zaterdag op mijn takenlijst te staan (gelukkig!) maar 1x in de maand op een zaterdag. Ideaal
Ja ik moet het misschien weer eens gaan proberen. Heb een hond voor het goeie moet ik eigenlijk 6x per dag stofzuigen haha. Maar een keer per dag vind ik al een hele opgave.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ook
'vergeten'
Maar nu gewoon zodra ik thuis ben hop! Stofzuigenwant dan lijstje bijna af
Het is allemaal gratis dus zeker de moeite waard om eens te proberenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel handig idd. Ga ik eens proberen.
Ja morgen eens kijken of ze dat bij de Apple ook hebben.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is allemaal gratis dus zeker de moeite waard om eens te proberen
Welke? Die in de Apple store?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
De download links doen het bij mij niet![]()
Ja, klopt. Maar zo lastig is het toch niet om een eigen schema op te stellen?quote:
Nee maar het is wel makkelijk om dingen langs elkaar te leggenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar zo lastig is het toch niet om een eigen schema op te stellen?
Ik heb zelf die Viva link ergens in dit topic gebruikt als basis voor mijn schema. wellicht een optie?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee maar het is wel makkelijk om dingen langs elkaar te leggen
Zal eens terugzoekenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb zelf die Viva link ergens in dit topic gebruikt als basis voor mijn schema. wellicht een optie?
Apple hequote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zal eens terugzoekendie app is betaald in de Apple app store.. Hoe verrassend weer
Het is dat ik hem gekregen heb ... Baas is nogal Apple gek maar anders....quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Apple heMaar probeer dan eens EzTodo. Die kan ook prima samen met Toodledo. Weet dan alleen niet of je een widget kunt krijgen (weet sowieso niet precies hoe dat werkt op een iPad)
Vreemd, die kwam ik wel tegen in de iTunes storequote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het is dat ik hem gekregen heb ... Baas is nogal Apple gek maar anders....
EzTodo kent hij niet eens kijken voor iets anders
Mocht deze kapot gaan maar hij is nog niet zo oud wil ik een asus transformer haha.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vreemd, die kwam ik wel tegen in de iTunes storeMaar misschien dat die dan weer alleen voor de iPhone is *zucht* Toch maar over naar de Samsung?
Kijkt om zich heen... Uhh tjaquote:Op maandag 2 september 2013 13:53 schreef tombolafan het volgende:
Als ik weer eens op de laptop zit zal ik t doen
Hier ging t op zich goed, vr-za-zo alleen heel heel druk... Dus die taken zijn er bij ingeschoten en moet ik nog ff inhalen
Ah, schopje. Als iemand wiltquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:31 schreef Maraca het volgende:
Maar om niet geheel offtopic te gaan: als iemand het Peggy Bundy Schema weer online kan zetten wordt dat zeker gewaardeerd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |