Welk mailadres? Dm me even, geloof dat ik hem nog hebquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:37 schreef tombolafan het volgende:
Kreeg via een vriendin wel dit:
http://www.mamaenzo.nl/mama/lifestyle/schoon-op-schema
maar bijvoorbeeld de was doen enzo staat daar niet op(geen idee of dat bij Peggy er wel op staat
)
Dus als iemand nog een linkje/mailtje heeft?
Ruilen voor een creme brulee ijsje?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Welk mailadres? Dm me even, geloof dat ik hem nog heb
Hahaha shit dit had ik moeten zien voor ik het verzondquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ruilen voor een creme brulee ijsje?
Ja helaas, nu heb ik ze allemaal al opquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha shit dit had ik moeten zien voor ik het verzond![]()
Kijk even of het nog werkt enzo, tis honderd jaar oud...
Ik heb geen smartphonequote:Op zondag 18 augustus 2013 10:10 schreef Maraca het volgende:
Inmiddels zitten we in 2013. Zijn er geen goede huishouden apps?
Dan heb je inderdaad niet zoveel aan een appquote:
ik ben bewust niet onwijs alles op gaan ruimenquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik doe dat steeds vol goede moed. meteen de zooi opruimen enzo.. Na 2 dagen vergeet ik het weer en uiteindelijk is het weer een pleuriszooi..![]()
Op de een of andere manier heb ik altijd andere prioriteiten en is er weer een dag om..
Nee maar als het eens goed opgeruimd is het opgeruimd houden...quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ben bewust niet onwijs alles op gaan ruimenkom vanzelf tijdens het schema volgen van alles tegen dat ik er bij doe of dat later erbij gedaan kan
Maar goed dat zeg ik nu, eerst maar afwachten hoe t na een paar weken gaat
Lotgenootjequote:Op maandag 19 augustus 2013 22:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee maar als het eens goed opgeruimd is het opgeruimd houden...
Boodschappen doe ik dan wel weer op maandag avond Lekker rustig zo rond 9 uur haha. En dan heb je een moment niks te doen en dan is dat boek weer net interessant. En blijft de rotzooi weer liggen. Of om half 5 shit de vaatwasser moet nog gedaan worden. Ben echt een drama in het huishoudenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
LotgenootjeEn dan is het zaterdag en denk je 'doos
leer het nu eens' .Zo'n zonde van de dag
ga het nu ook anders doen. Heb bijvoorbeeld net boodschappen gedaan. Dit is toch zo'n 'verloren' avond na het werk dus dan kan dat makkelijk. Supermarkt is tot 22:00 open dus perfect
Hoef ik dat zaterdag niet meer te doen.
nou ja ik kom thuis en kijk wat ik moet doen, maak erna zoveel mogelijk t lijstje 'dagelijkse-dingen' af en dan mag ik gewoon niksenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Boodschappen doe ik dan wel weer op maandag avond Lekker rustig zo rond 9 uur haha. En dan heb je een moment niks te doen en dan is dat boek weer net interessant. En blijft de rotzooi weer liggen. Of om half 5 shit de vaatwasser moet nog gedaan worden. Ben echt een drama in het huishouden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |