abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66048584
Sommige mensen nemen dingen wel heel erg serieus.
quote:
Dringende gebedsoproep!

Beste mensen,
Dit is echt een noodoproep!
Ik wil jullie oproepen voor gebed.
Ik kreeg onderstaand mailtje door en heb even gecheckt op de desbetreffende omroepsite en wat je ziet is echt heel schokkend.

Bij de Uri Gellershow op SBS6 is een soort wedloop tussen magnetiseurs, goochelaars en dergelijke. Er is 1 man, Vincent genaamd, die blijkbaar op een vreemde manier steeds weer door mag naar de volgende ronde. Deze man is echter ronduit schokkend om naar te kijken. Op tv doet hij de volgende dingen:

- Hij uit vampiersbezweringen over mensen uit het publiek (soms B'ers)die daarna echt vampiershandelingen uitvoeren.
- Hij doet aan zwarte magie en laat mensen geloven dat vampier zijn iets normaals is.
- Hij voert rituelen uit die in mijn ogen werkelijk door satan worden ingegeven
- Hij eet bloedzuigers en strooit met bloed over zijn vrijwilligers
- Hij beïnvloedt en bezweert kijkers, gasten en BN'ers op een negatieve manier.; mensen weten niet meer wat ze doen; er worden films en websites aan hem opgedragen welke dan gaan over dezelfde onderwerpen
- Hij doet tijdens zijn shows openlijk aan voodoo
- Hij doet dit tijdens een familieshow waarbij de meeste mensen geschokt raken door wat hij doet
- Uri Geller die deze show leidt, zelf illusionist is, is diep geschokt over wat deze man doet en zelfs zijn eigen show uitgelopen omdat hij het niet meer kon aanzien. Hij wil deze man eigenlijk uit zijn show hebben maar blijkbaar krijgt hij steeds weer voldoende stemmen om door te mogen naar de volgende ronde!

Wat deze man doet, is geen spelletje. Hij speelt met zwarte magie alsof het niets is.

Laten we daarom proclameren dat Jezus sterker en groter is dan degene die deze Vincent dient.
Laten we tijdens de shows op vrijdagavond bidden en Jezus'macht uitsppreken ook over deze man, zodat zijn shows gehinderd zullen worden.
Laten we bidden dat hij daardoor tot bezinning mag komen en een ontmoeting mag hebben met de allergrootste Koning Jezus die ook hem liefheeft!

Wij hebben de autoriteit gekregen om in Jezus'naam satan tegen te houden. Laten we dat dan ook massaal doen, niet bang zijn, maar de strijd aan gaan waar Jezus ons voor roept!
Laten we Vincent zegenen en alle vloeken die hij uitspreekt verbreken en omdraaien tot de zegeningen van onze liefdevolle Vader in de hemel.

Stuur deze mail alsjeblieft door, zodat er volop gebeden wordt door heel Nederland.

Wil je meer info of zelf zien wat deze man doet, check dan:
www.sbs6.nl en zoek naar de Uri Gellershow met Vincent.

Deze man heeft hulp nodig, laten we met elkaar voor hem op de bres staan!
Jezus leeft, Hij regeert!!!
quote:
AMSTERDAM - Via internet is een actie gestart om te bidden voor De nieuwe Uri Geller-deelnemer Vincent.

Door een kettingbrief die per e-mail wordt rondgestuurd, worden christenen opgeroepen om tijdens de uitzending te bidden voor de Belgische illusionist zodat zijn trucs mislukken en hij 'tot bezinning mag komen', meldt het Nederlands Dagblad.

Vincent, die o.a. acts doet met bloedzuigers, kwam als verrassing in de show van vrijdagavond met Uri Geller praten.

De mentalist zei aan het begin van De nieuwe Uri Geller: "Iemand die mij beledigt, daar wil ik eigenlijk niet mee werken. En vorige week ben ik enorm beledigd door Vincent."

Hoewel het niet de week van zijn optreden was, kwam Vincent toch aan het eind van het programma het podium op. Toen Tooske de show afsloot, doken Uri en de 'vampier' de kleedkamer in om te praten.
bron
pi_66048604
OMG, sad
  zaterdag 14 februari 2009 @ 10:27:24 #3
220026 Treces
Hier had uw tekst kunnen staan
pi_66048609
Mijn naam, wat doe je?!
  zaterdag 14 februari 2009 @ 10:29:42 #4
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_66048649
Haha, wat een trieste grafapen lopen er toch rond op de wereld.

vooral niet doorhebben dat Uri wegloopt voor de kijkcijfers
Ok stelletje hokboeren
  zaterdag 14 februari 2009 @ 10:30:09 #5
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_66048658
Is het idee van Uri Geller niet gewoon wat goocheltrucjes doen?
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  zaterdag 14 februari 2009 @ 10:31:13 #6
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_66048677
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:30 schreef Ladidadida het volgende:
Is het idee van Uri Geller niet gewoon wat goocheltrucjes doen?
Goocheltrucjes

Het is echt! Er is meer tussen hemel en aarde ja!
Ok stelletje hokboeren
  zaterdag 14 februari 2009 @ 10:33:29 #7
220026 Treces
Hier had uw tekst kunnen staan
pi_66048708
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:31 schreef padlarf het volgende:

[..]

Goocheltrucjes

zaterdag 14 februari 2009 @ 10:36:55 #8
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_66048747
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:31 schreef padlarf het volgende:

[..]

Goocheltrucjes

Ik noem het goocheltrucjes, dan hoef ik ook niet te bidden op vrijdagavond
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  zaterdag 14 februari 2009 @ 10:41:23 #9
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_66048801
Allemaal een grote show
Check en dit
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
  zaterdag 14 februari 2009 @ 10:44:46 #10
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_66048843
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:25 schreef Mylene het volgende:
Sommige mensen nemen dingen wel heel erg serieus.
[..]

Wij hebben de autoriteit gekregen om in Jezus'naam satan tegen te houden

bron
Ze zijn zelf ook niet lekker
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_66048875
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:41 schreef Shadowlyse het volgende:
Allemaal een grote show
Check en dit
pi_66048878
Och wat en sukkels
pi_66048882
Autoriteit krijgen om satan tegen de houden
Ja een van onze generaals in Nederland heeft hoofpersoonlijk het groene licht gegeven om wat iets te doen tegen deze zwarte magiërs
  Redactie Frontpage zaterdag 14 februari 2009 @ 10:48:43 #14
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_66048896
Haha, die grefo's grijpen ook alles aan om over te bidden!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_66048908
royal sadness
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  zaterdag 14 februari 2009 @ 10:51:59 #16
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_66048931
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:41 schreef Shadowlyse het volgende:
Allemaal een grote show
Check en dit
quote:
NIEUW: Ontdek ons duister hoekje!!!
Ok stelletje hokboeren
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 14 februari 2009 @ 11:04:45 #18
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_66049093
Vincent is grappig.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zaterdag 14 februari 2009 @ 11:28:22 #19
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_66049490
there is probably no god (and black magic). now stop worrying and enjoy your life.

Mensen met teveel fantasie. Right god bestaat en uri geller buigt echt lepels met magische krachten
pi_66049552
Jezus zeg, wat een rare mensen bestaan er ook.
Striving to be more than average.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 11:32:22 #21
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_66049576
gelukkig heeft bidden wetenschappelijk bewezen nog nooit een echt effect gehad
pi_66049597
Vincent is trouwens wel cool. Oké ik zag 1 filmpje op youtube van hem
Maar die Uri Geller show
Striving to be more than average.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 12:02:40 #23
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_66050127
toch een briljante goochelaar als iedereen serieus denkt dat hij een soort duistere magie aan het uitoefenen is.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 14 februari 2009 @ 13:06:56 #24
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_66051632
Het is gewoon fake ik dacht echt dat hij zwarte magie had
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zaterdag 14 februari 2009 @ 13:11:28 #25
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_66051770
Ik heb die mail ook drie keer gehad
Lang leve mij! *O*
pi_66051798
echt zó vreselijk sneu
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 14 februari 2009 @ 13:15:30 #27
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_66051876
Waar gaaat dit over?
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  zaterdag 14 februari 2009 @ 13:19:42 #28
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_66051973

Christenen alleen al.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 13:22:33 #29
234474 HailHorror
Steal your words
pi_66052051
Uri Geller

Christenen
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 14 februari 2009 @ 13:23:10 #30
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_66052065
Nou nou hoe wist hij dat dan met die pop en met die messteken in die pop he ?
Dat is gewoon zwarte magie
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zaterdag 14 februari 2009 @ 13:37:44 #31
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_66052478
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 13:23 schreef Paul het volgende:
Nou nou hoe wist hij dat dan met die pop en met die messteken in die pop he ?
Dat is gewoon zwarte magie
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_66052592
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 11:32 schreef Daniel1976 het volgende:
gelukkig heeft bidden wetenschappelijk bewezen nog nooit een echt effect gehad
Echt wel! God zit daarboven met zijn armen over elkaar te wachten. Hij ziet iets ergs hier op aarde (bijvoorbeeld een slechte goochelaar op tv, of een tsunami) en denkt: "Ik doe lekker niets totdat mensen tot me gaan bidden ."
Klinkt zó logisch.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_66053523
verzoekje vanuit een ander topic: of dit hier geplaatst kon worden

Het hele proces wordt beschreven in het eerste boek van de bijbel, Genesis, en is op z’n zachtst gezegd verwarrend. Een sprookjesschrijver zou in ernstige problemen komen met zijn editor bij het afleveren van dergelijke ondoorgrondelijke rotzooi. Een korte samenvatting van Genesis*:
God schept aarde, dieren en planten, waar hij dus zes dagen voor nodig heeft.
God is daarna moe, neemt een snipperdag, en besluit om een beschermheer voor de aarde in te stellen. (Waarom god dit niet lekker zelf doet is een raadsel. Het is wel zijn rotzooi en een gastarbeider mag de bende opruimen.) Hij creeert Adam. Adam krijgt een duidelijke taakomschrijving: je moet de aarde bewaken en beschermen tegen satan, die ik per ongeluk tot leven heb gewekt bij het creeeren van het licht. (Foutje, bedankt!)
Als wachttoren krijg je dit fijne paradijs. Hier ben jij de baas over alles dat leeft, groeit en bloeit. Met een restrictie: je mag niet eten van de ‘Boom van de Kennis van Goed en Kwaad’.**
Adam, simpele ziel als hij is, doet trouw maar verveeld wat hem wordt opgedragen. Dan ziet god dat Adam eigenlijk een maatje nodig heeft, met wie hij lekker kan knuffelen. Hij schept de vrouw uit een rib van Adam (een hele wereld scheppen zonder hulpmiddelen is een koud kunstje, maar een klein vrouwtje lukt niet zonder de enige andere mens ter wereld ernstig te verwonden. Goed bezig. god...)
De vrouw heet Eva. Zij krijgt de zelfde regels mee als Adam, en ze doen hun best. Maar dan kruipt er een slang in het paradijs. Het is satan, vermomd als een sluw reptiel. Grappig genoeg dacht ik dat god alle dieren had geschapen, maar deze was hij dan zeker even vergeten.
De slang baant zich een weg door het paradijs (waar Adam en Eva, volgens de Mormonen althans, zich vermaken door op dinosauriers rond te rijden, en met bomen en vissen te praten) tot hij bij de beruchte ‘Boom van de Kennis van Goed en Kwaad’ aankomt. Hij kruipt er in en verleidt Eva tot het eten van de verboden boom. Ja, domme gans, dat zagen we allemaal van mijlenver aankomen. Het was ook te mooi om waar te zijn. (Ik snap nog steeds niet waarom god die slang niet heeft neergesabeld met een bliksemschicht. Het is toch verdomme Zijn praradijs! Weg met dat ongedierte!)
Als het kwaad geschied is, komt god weer ten tonele. “Wie heeft dat gedaan?” vraagt hij boos.
Adam probeert de boel nog te redden met een smoes over dat ze het samen hebben gedaan, maar je hebt het wel tegen god natuurlijk. Die weet nog meer dan Sinterklaas en de Kerstman en de Belastingdienst bij elkaar, dus god trapt er niet in. Hij flikkert ze allebei het paradijs uit en verklaart de boel gesloten tot nader order.

En hier wordt het een beetje tricky.

*Er bestaan in feite twee scheppingsverhalen. Ze komen wel redelijk overeen, dus dit zullen we door de vingers zien. Wel vreemd dat ze allebei de uiteindelijke versie van het grote boek hebben gehaald; net alsof de samenstellers niet konden kiezen uit de grootste leugen. Of misschien wilden ze wel verwarring zaaien. Hoe dan ook is blijkbaar iedereen erin getrapt, want je vindt het terug in iedere herdruk.
**Dit is helemaal te gek voor woorden. Gottegot. Zet een pot met snoepjes op tafel en zeg tegen een klein kind: Niet Aanzitten! Drie keer raden wat er gebeurt.

Om te beginnen doet god een aantal opmerkelijke uitspraken, als we het oude testament mogen geloven.
Adam en Eva mogen vanwege hun zonden (het eten van de beruchte boom en alle bijkomende complicaties van het moderne ‘bewustzijn’ – dat gedoe met die vijgenbladeren) niet meer in gods aanwezigheid leven, en worden dus verdreven uit het paradijs. Dat houdt in dat ze van onsterfelijk zijn gedegradeerd tot ‘gewone’ stervelingen. En aangezien het paradijs voor stervelingen een no-go area is, zit de pret er wel zo’n beetje op voor Adam en Eva. Ze hadden het allemaal, the ultimate free lunch, en ze hebben er een potje van gemaakt. Adam en Eva zijn ontroostbaar en schamen zich rot.
God strijkt echter met zijn hand over zijn hart en belooft aan zijn kinderen dat ze na hun dood terug mogen naar het paradijs als ze de rest van hun leven wel netjes leven. Hij zal namelijk zelf de schuld en de straf op zich nemen.
Dat is nog eens iemand blij maken met een dooie mus. Je wordt als onwetende in een paradijs gelazerd, en als concierge aangesteld. Daarna krijg je een vrouw, waarvoor je een rib hebt afgestaan. Je hebt zelf trouwens niets in te brengen, dit wordt allemaal voor je bepaald. Dan gaat die vrouw ook nog eens de fout in met de vijandige buurman, waardoor je door de huisbaas de tent uit wordt gegooid. Die zelfde huisbaas die jou met die ongewenste vrouw, paradijselijke tuin en armzalige baan opzadelde. Wat wil die man nou van je? Je zou er paranoide van worden.
Het verhaal is nog niet klaar. Adam wordt ook nog fijntjes toevertrouwd dat de grote boze huisbaas, in een publiciteitsstunt avant-le-monde, zelf de schuld op zich zal nemen. Van de ellende die hij zelf heeft veroorzaakt, ja! Sigaar uit eigen doos, noemen ze dat. “O ja, Adam, goede vriend, je mag terugkomen als je dood bent. Neem je vrouw gezellig mee!”
  zaterdag 14 februari 2009 @ 14:18:04 #34
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_66053615
Triest.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_66053758
VIncent is echt een held
Was ie gisteren weer door
U MAD?
pi_66053812
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 14:15 schreef dieenebart het volgende:
...
Dat is nog eens iemand blij maken met een dooie mus. Je wordt als onwetende in een paradijs gelazerd, en als concierge aangesteld. Daarna krijg je een vrouw, waarvoor je een rib hebt afgestaan. Je hebt zelf trouwens niets in te brengen, dit wordt allemaal voor je bepaald. Dan gaat die vrouw ook nog eens de fout in met de vijandige buurman, waardoor je door de huisbaas de tent uit wordt gegooid. Die zelfde huisbaas die jou met die ongewenste vrouw, paradijselijke tuin en armzalige baan opzadelde. Wat wil die man nou van je?
.....
Zo zie je maar, een rechtsbijstandsverzekering kan erg handg zijn.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_66054744
Mensen die uberhaupt al naar dat programma kijken .
pi_66054841
Ik heb geen mail gehad

En ik heet nog wel Vincent!
  zaterdag 14 februari 2009 @ 15:11:50 #40
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_66055022

hotlinked
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_66055328
omg, hoe triest
blablablablablablablablablablablablablabla
  zaterdag 14 februari 2009 @ 16:47:41 #42
234474 HailHorror
Steal your words
pi_66057500
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 15:11 schreef Aaargh! het volgende:
[ afbeelding ]
hotlinked
pi_66057657
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 15:00 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die uberhaupt al naar dat programma kijken .
1.488.000 maar liefst
pi_66058143
Kun je het die mensen kwalijk nemen?
Ze geloven toch al sneller in fabels en zijn wellicht niet zo rationeel ingesteld.

Het was trouwens weer een bizar slecht geacteerde poppenkast gisteren.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 17:14:02 #45
131603 Afwazig
Serious business
pi_66058228
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 15:11 schreef Aaargh! het volgende:
[ afbeelding ]
hotlinked
  zaterdag 14 februari 2009 @ 17:15:11 #46
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_66058254
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')