Volgens mij wel, maar ik zou het voor de zekerheid even opzoeken in het CIA factbookquote:
Top. Pak jij alvast de bezem om de homo's weg te vegen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar ik zou het voor de zekerheid even opzoeken in het CIA factbook
homofoob! En de joden dan, die loeren ook op elke straathoekquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Top. Pak jij alvast de bezem om de homo's weg te vegen?
De Joden zijn rijk. Die kunnen rondjes geven zodat ik als profiterende libertarier biertjes kan innen en zeggen dat ik eerlijk ben. MUAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:55 schreef Aoristus het volgende:
[..]
homofoob! En de joden dan, die loeren ook op elke straathoek
Niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wil je het nu wel of niet in Utrecht doen?
Meestal komt sigme nog wel langs om de boel te verpesten, maar ik steun je idee.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet.
De laatste twee keer waren al in Utrecht. Het is opzich centraal, maar zoveel verder is A'dam niet.
nee maar 3 kwartier langerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet.
De laatste twee keer waren al in Utrecht. Het is opzich centraal, maar zoveel verder is A'dam niet.
Als jij een goede parkeerplaats weet wil ik best naar Amsterdam karren.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet.
Het is ook maar een idee en daarom ook een discussietopic over hoe of wat.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
nee maar 3 kwartier langer![]()
Byzantium. Dan zit je bij het Leidseplein.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Als jij een goede parkeerplaats weet wil ik best naar Amsterdam karren.
NEGER!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:49 schreef Autodidact het volgende:
Als er geen buitenlanders bij zijn, ben ik er ook.
Jamaar, hoe kan ik een etatist dan ooit een handje schudden.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:12 schreef du_ke het volgende:
Als er Limburgers, Negers, Brabanders of Friezen komen dan ga ik niet hoor.
Hmm dit is banwaardigquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:12 schreef du_ke het volgende:
Als er Limburgers, Negers, Brabanders of Friezen komen dan ga ik niet hoor.
Mijn idee,quote:
Daar woont niemand en daar wil niemand heenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:33 schreef sneakypete het volgende:
waarom eigenlijk niet in Brabant?
Nee, daar zijn de heren/dames het nog niet over uit.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:27 schreef Pappie_Culo het volgende:
Is de lokaassie al bekend?
Ik heb nog een leuke practical joke nl.
De afstand tussen Groningen en de rest vd wereld wordt steeds kleiner.quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De afstand tussen Groningen en de rest vd wereld wordt steeds kleiner.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:20 schreef Reya het volgende:
Dat mysterie kan enkel Johan_de_With ontsluieren.
Die Randstedelijke yuppies zijn ook een stelletje maatschappelijke zwerfhonden bij elkaar he? Niemand die ze moetquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:33 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Mijn idee,
waarom eigenlijk niet in Brabant?
Dat die randstedelijke yuppies eens wat authentieke cultuur komen opsnuiven![]()
Drimmelen is prachtig..
Utrecht + Auto = Hel.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:52 schreef sneakypete het volgende:
Even serieus:
Utrecht is gewoon een goede locatie wegens de centrale ligging. Utrecht zou ik doen, Amsterdam vind ik toch wat ver.
Mss een lijstje aanleggen met mensen die komen?
Ben op zich geinteresseerd
Ik heb geen auto (meer)quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Utrecht + Auto = Hel.
Utrecht + Parkeren = Kontgat van de wereld.
Ah, naja - mijn ervaringen met Utrecht en parkeren zijn niet al te fijn. Maar goed, ben dan ook niet al te bekend met die stad.quote:
Da's in elke grote stad wel zo dunkt me en toch zeker in Amsterdam.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah, naja - mijn ervaringen met Utrecht en parkeren zijn niet al te fijn. Maar goed, ben dan ook niet al te bekend met die stad.
Rotterdam is een hemel wat dat betreftquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:48 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Da's in elke grote stad wel zo dunkt me en toch zeker in Amsterdam.
én heeft veel nachttreinen naar zowel noord als zuidquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Rotterdam is een hemel wat dat betreft
idd Den bosch de hoofdstad van Noord Brabantquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:19 schreef Xtreem het volgende:
Ik pleit voor Den Bosch.
Centraal, sfeervol en vooral niet-Utrecht.
nog steeds blauwquote:Op zondag 15 februari 2009 12:11 schreef Montov het volgende:
Ik pleit voor een StefanP-POL-meet. In Texas. Maar alleen als Monidique komt.
geen nachttreinen itt de randstad en brabantstadquote:Op zondag 15 februari 2009 11:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Waarom niet een keer met z'n allen naar Zwolle of Deventer?
idd waar is onze texaanse (alles is beter in de vs) troll heenquote:Op zondag 15 februari 2009 14:37 schreef Monidique het volgende:
Eerst maar eens een StefanP-find...
Joh, zwart en onder een andere naam had 'ie ook nog modrechtenquote:
Rijd je mee in de wagen?quote:
Als ik ga, ga ik je om die gunst vragen.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Rijd je mee in de wagen?
Dan kan je deze keer wel aan de Maredsous.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik ga, ga ik je om die gunst vragen.
Het alternatief is de treinquote:Op zondag 15 februari 2009 22:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan kan je deze keer wel aan de Maredsous.
Is er al overeenstemming over plek (kroeg), plaats en datum dan?quote:
Top. Dat is dan 1 van de 3 geregeld.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:22 schreef sigme het volgende:
Apropos heeft, meen ik, ook ooit de 11 voorgesteld. Toen hij niet kwam. Dus dan is dat goed.
Dat lijkt mij ook en omdat Utrecht al wat keren is aangedaan is mijn voorstel nog steeds A'dam. Het is makkelijk te bereiken, heeft betere parkeermogelijkheden dan Utrecht, heeft nachtnet en wat betreft prijzen scheelt het niet zoveel met Utrecht.quote:Op maandag 16 februari 2009 08:42 schreef Reya het volgende:
Utrecht en Amsterdam lijken me de enige praktische locaties. Ik heb niets tegen Brabant, maar voor een aantal hier (waaronder mijzelf) is dat gewoon een behoorlijk eind reizen.
Ik durf niet? Hoezo, ga jij met handtasjes slaan dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Heel misschien als DS4 komt. Maar die komt niet. En durft niet.
Ik denk dat de meeste mensen geen zin hebben om meer dan een uur of wat te reizen om met vreemden af te spreken om een biertje te drinken.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:16 schreef DS4 het volgende:
Doe het in Antwerpen, dan zal ik er eens over denken... Veel leukere stad ook dan Amsterdam en ook leuker dan Utrecht. En Antwerpen is voor iedereen dichtbij genoeg. Dan sta je maar wat vroeger op als je zonodig in een uithoek van NL als Groningen meent te moeten gaan wonen.
Nou, wees eens eerlijk, jij doet niet echt je best om mensen irl te ontmoetenquote:
Nee, ik gebruik dan mijn vuistenquote:Hoezo, ga jij met handtasjes slaan dan?
Jij ook niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou, wees eens eerlijk, jij doet niet echt je best om mensen irl te ontmoeten![]()
Dat is niet waar, ik meerdere keren een toenadering gezocht om bij DS4 op de koffie te mogen. Hij sluit niets uit, misschien als zijn nieuwe huis klaar is .quote:
Dan moeten ze sneller rijden...quote:Op maandag 16 februari 2009 11:24 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen geen zin hebben om meer dan een uur of wat te reizen om met vreemden af te spreken om een biertje te drinken.![]()
Ik doe ook niet mijn best om naar de huishoudbeurs te gaan, maar dat lijkt mij geen aanwijzing dat ik dat niet durf...quote:Op maandag 16 februari 2009 11:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou, wees eens eerlijk, jij doet niet echt je best om mensen irl te ontmoeten![]()
Om op tafel te slaan als je roept "ik heb gelijk, potdimme!"?quote:Nee, ik gebruik dan mijn vuisten
Het was ook een plaagstootje.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik doe ook niet mijn best om naar de huishoudbeurs te gaan, maar dat lijkt mij geen aanwijzing dat ik dat niet durf...
[..]
Nee, dat zal ik nooit doen. De grootste moeite heb ik dan weer wel met betweters. Ik bedoel daar trouwens jou niet mee, maar in de familie heb ik er wel een.quote:Om op tafel te slaan als je roept "ik heb gelijk, potdimme!"?
Nee, ik bedoel jou daar niet mee. In het geheel niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:04 schreef Sam_Spade het volgende:
Noem je mij nou een Arnon Grunberg?
Helemaal naar Gent?quote:Op maandag 16 februari 2009 12:06 schreef Sam_Spade het volgende:
Dank je. Zullen we naar Gent gaan?
Man, dat is helemaal niet ver. En ook een leuke stad. Kun je waterzooi eten. Best te doen...quote:
Ja, da's waar ook. En ik heb geen hekel aan Belgen. Het zijn leuke mensen. Niet zo'n kliekjesvolk als de Nederlanders. Alleen dat was al een reden om niet te gaan naar de meet....quote:Op maandag 16 februari 2009 12:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Man, dat is helemaal niet ver. En ook een leuke stad. Kun je waterzooi eten. Best te doen...
Alles is waterzooi als je de samenstelling van het voedsel bekijktquote:Op maandag 16 februari 2009 17:57 schreef Aoristus het volgende:
wtf is waterzooi? Dat is in mijn beleving een overlopende badkuip ofzo
Lul niet zo slap man. Je praat iedereen hier een depressie aan met je gewauwel.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, da's waar ook. En ik heb geen hekel aan Belgen. Het zijn leuke mensen. Niet zo'n kliekjesvolk als de Nederlanders. Alleen dat was al een reden om niet te gaan naar de meet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |