Volgens mij wel, maar ik zou het voor de zekerheid even opzoeken in het CIA factbookquote:
Top. Pak jij alvast de bezem om de homo's weg te vegen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar ik zou het voor de zekerheid even opzoeken in het CIA factbook
homofoob! En de joden dan, die loeren ook op elke straathoekquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Top. Pak jij alvast de bezem om de homo's weg te vegen?
De Joden zijn rijk. Die kunnen rondjes geven zodat ik als profiterende libertarier biertjes kan innen en zeggen dat ik eerlijk ben. MUAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:55 schreef Aoristus het volgende:
[..]
homofoob! En de joden dan, die loeren ook op elke straathoek
Niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wil je het nu wel of niet in Utrecht doen?
Meestal komt sigme nog wel langs om de boel te verpesten, maar ik steun je idee.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet.
De laatste twee keer waren al in Utrecht. Het is opzich centraal, maar zoveel verder is A'dam niet.
nee maar 3 kwartier langerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet.
De laatste twee keer waren al in Utrecht. Het is opzich centraal, maar zoveel verder is A'dam niet.
Als jij een goede parkeerplaats weet wil ik best naar Amsterdam karren.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet.
Het is ook maar een idee en daarom ook een discussietopic over hoe of wat.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
nee maar 3 kwartier langer![]()
Byzantium. Dan zit je bij het Leidseplein.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Als jij een goede parkeerplaats weet wil ik best naar Amsterdam karren.
NEGER!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:49 schreef Autodidact het volgende:
Als er geen buitenlanders bij zijn, ben ik er ook.
Jamaar, hoe kan ik een etatist dan ooit een handje schudden.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:12 schreef du_ke het volgende:
Als er Limburgers, Negers, Brabanders of Friezen komen dan ga ik niet hoor.
Hmm dit is banwaardigquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:12 schreef du_ke het volgende:
Als er Limburgers, Negers, Brabanders of Friezen komen dan ga ik niet hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |