Ik haal mijn Chinees bij de Jap ja. Wanna fight about it?!quote:
Oestersaus?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:04 schreef Harajuku. het volgende:
Van de Japanner in de ossenhaas, wat voor saus is dat
You tell mequote:
Ja.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik haal mijn Chinees bij de Jap ja. Wanna fight about it?!
Ja, die bedoel ik, die is erg lekkerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
You tell me't Is bruinig. Niet de rode zoete saus voor t vleisch.
Ik wil het niet zelf maken manquote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:09 schreef Isdatzo het volgende:
Wolla, wat ben ik goed
http://www.mijnreceptenbo(...)ruine-saus-3647.html
Ziet er uit als een gezellig avondje Frans Bauer.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:09 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Die eerste zwarte moet het voorstellen denk ik
Ondankbaar krengquote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil het niet zelf maken man
*schop*quote:
Ik vis alles eruit behalve de champignons ( + extra chanpignons)quote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik, die is erg lekkerDoen ze door heel veel gerechten, ik neem meestal Chinese strawmushrooms daar zit die saus ook bij.
I dunno, Googlequote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ziet er uit als een gezellig avondje Frans Bauer.
Die zou heel goed kunnen jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:09 schreef Isdatzo het volgende:
Wolla, wat ben ik goed
http://www.mijnreceptenbo(...)ruine-saus-3647.html
Bij de chinees (jap).quote:
Ja bij de Jappaner.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:13 schreef Harajuku. het volgende:
Kun je dat neit gewoon kopen?
Ja gek, die krengen zijn belachelijk duurquote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bij de chinees (jap).
En anders vraag je de volgende keer hoe die saus heet (gaat hij "ketjap-saus" zeggen)
Dat dei ik al.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bij de chinees (jap).
En anders vraag je de volgende keer hoe die saus heet (gaat hij "ketjap-saus" zeggen)
Wij hebben geen gekke toko'squote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja bij de Jappaner.
Ga eens bij een paar toko's langs. Die hebben altijd meest maffe en obscure dingen.
Ik vind 't wel meevallen hoor, iig bij de chinees hier in de buurt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja gek, die krengen zijn belachelijk duur
Wat wil je ermee doen dan, je wil niet koken ofzoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:13 schreef Harajuku. het volgende:
Kun je dat neit gewoon kopen?
Ik wil best koken, maar geen zin om elke keer zelf saus te maken. En nee, ook niet invriezen want das rancidquote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat wil je ermee doen dan, je wil niet koken ofzo
Nee en sambal past er totaal niet bij.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:56 schreef Mriekje het volgende:
Is toch gewoon nr 8?? (met extra sambal)
"Ossenhaas graag. Met extra champignons, bedankt."quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:14 schreef missy_c het volgende:
Hoe heb je het dan besteld?
Als het Japans is dan zou ik zeggen terriyaki (?).
Bij de Chinees: Gongbao, zwarte bonen, oestersaus.
Vaak mengsel van sojabonen, sojasaus, oestersaus, sesamolie, water (boullion) en maizena.
Japannerquote:Op maandag 16 februari 2009 13:31 schreef littledrummergirl het volgende:
oestersaus, teriyaki saus, een mixje van allerlei kruiden van je plaatselijke chineeskan van alles zijn! Ik zeg, bel je chinees ff!
met chinese sausquote:
Nee, t is gewoon een bak bruine saus met vlees/champignons/groene dingen. En niet 'oh welk sausje wil ik deze keer over mn rijst'quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:54 schreef missy_c het volgende:
Hoisinsaus kan eigenlijk niet zo over het vlees gegoten worden. Dat wordt dan in combi met sojasaus en verlengt met water/bouillion gemaakt.. anders is het veels te zout.
@ Harajuku.. vragen ze dan niet wat voor saus je wilt dan? Of had je toen alweer opgehangen?
Geen flauw idee. Je kunt ze daar krijgen met Chinesequote:Op maandag 16 februari 2009 20:26 schreef RobinOok het volgende:
Deze?
[ afbeelding ]
Dat zijn strochampignons
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |