Ik vind 't wel meevallen hoor, iig bij de chinees hier in de buurt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja gek, die krengen zijn belachelijk duur
Wat wil je ermee doen dan, je wil niet koken ofzoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:13 schreef Harajuku. het volgende:
Kun je dat neit gewoon kopen?
Ik wil best koken, maar geen zin om elke keer zelf saus te maken. En nee, ook niet invriezen want das rancidquote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat wil je ermee doen dan, je wil niet koken ofzo
Nee en sambal past er totaal niet bij.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:56 schreef Mriekje het volgende:
Is toch gewoon nr 8?? (met extra sambal)
"Ossenhaas graag. Met extra champignons, bedankt."quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:14 schreef missy_c het volgende:
Hoe heb je het dan besteld?
Als het Japans is dan zou ik zeggen terriyaki (?).
Bij de Chinees: Gongbao, zwarte bonen, oestersaus.
Vaak mengsel van sojabonen, sojasaus, oestersaus, sesamolie, water (boullion) en maizena.
Japannerquote:Op maandag 16 februari 2009 13:31 schreef littledrummergirl het volgende:
oestersaus, teriyaki saus, een mixje van allerlei kruiden van je plaatselijke chineeskan van alles zijn! Ik zeg, bel je chinees ff!
met chinese sausquote:
Nee, t is gewoon een bak bruine saus met vlees/champignons/groene dingen. En niet 'oh welk sausje wil ik deze keer over mn rijst'quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:54 schreef missy_c het volgende:
Hoisinsaus kan eigenlijk niet zo over het vlees gegoten worden. Dat wordt dan in combi met sojasaus en verlengt met water/bouillion gemaakt.. anders is het veels te zout.
@ Harajuku.. vragen ze dan niet wat voor saus je wilt dan? Of had je toen alweer opgehangen?
Geen flauw idee. Je kunt ze daar krijgen met Chinesequote:Op maandag 16 februari 2009 20:26 schreef RobinOok het volgende:
Deze?
[ afbeelding ]
Dat zijn strochampignons
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |