Ik haal mijn Chinees bij de Jap ja. Wanna fight about it?!quote:
Oestersaus?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:04 schreef Harajuku. het volgende:
Van de Japanner in de ossenhaas, wat voor saus is dat
You tell mequote:
Ja.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik haal mijn Chinees bij de Jap ja. Wanna fight about it?!
Ja, die bedoel ik, die is erg lekkerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
You tell me't Is bruinig. Niet de rode zoete saus voor t vleisch.
Ik wil het niet zelf maken manquote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:09 schreef Isdatzo het volgende:
Wolla, wat ben ik goed
http://www.mijnreceptenbo(...)ruine-saus-3647.html
Ziet er uit als een gezellig avondje Frans Bauer.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:09 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Die eerste zwarte moet het voorstellen denk ik
Ondankbaar krengquote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil het niet zelf maken man
*schop*quote:
Ik vis alles eruit behalve de champignons ( + extra chanpignons)quote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik, die is erg lekkerDoen ze door heel veel gerechten, ik neem meestal Chinese strawmushrooms daar zit die saus ook bij.
I dunno, Googlequote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ziet er uit als een gezellig avondje Frans Bauer.
Die zou heel goed kunnen jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:09 schreef Isdatzo het volgende:
Wolla, wat ben ik goed
http://www.mijnreceptenbo(...)ruine-saus-3647.html
Bij de chinees (jap).quote:
Ja bij de Jappaner.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:13 schreef Harajuku. het volgende:
Kun je dat neit gewoon kopen?
Ja gek, die krengen zijn belachelijk duurquote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bij de chinees (jap).
En anders vraag je de volgende keer hoe die saus heet (gaat hij "ketjap-saus" zeggen)
Dat dei ik al.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bij de chinees (jap).
En anders vraag je de volgende keer hoe die saus heet (gaat hij "ketjap-saus" zeggen)
Wij hebben geen gekke toko'squote:Op zaterdag 14 februari 2009 05:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja bij de Jappaner.
Ga eens bij een paar toko's langs. Die hebben altijd meest maffe en obscure dingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |