Nog niet echt enthousiast bedoelde ik...quote:Op maandag 23 februari 2009 19:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je bent niet gehyped? Dat betekend?
Euh Je moet het zien als ~ zoiets... lastig voor te stellen sorry...
Haha zoals?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:20 schreef jakkop het volgende:
Er komen zuuuuulke gave dingen aan op de lange termijn.![]()
![]()
![]()
Nou de laatste tijd en de komende ontwikkelingen zijn wel behoorlijk goed. Dat is ook wel eens anders geweest eigenlijkquote:
Neej... 30cm brede BILLY?!quote:
Een aanbieding is geen ontwikkeling op assortiment gebied.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:02 schreef Guppyfriend het volgende:
een BILLY aanbieding voor 30 euro. net nu ik er twee gekocht heb natuurlijk
Op zo een 500 meter zit achter de shell pomp bij de snelweg een La Placequote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:35 schreef The_Hives het volgende:
overdag is er wel redelijk eten te halen in het restaurant, maar is er ook een goed avondmaaltje te halen? Anders kan ik namelijk vrijdag na mn werk (want alleen dan rij ik er langs) eerst even een hapje eten om vervolgens wat spulletjes te halen
![]()
goeie tent inderdaad; koffie is daar in ieder geval beter te zuipen dan bij IKEA Amsterdamquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Op zo een 500 meter zit achter de shell pomp bij de snelweg een La Placevoor een tientje
![]()
![]()
en
Kom gezellig naar IKEA Delft - wij hebben 'em al in het magazijn staan!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:43 schreef Henry het volgende:
In de Ikea Family brochure 'Lente 2009' staat onder andere een eettafel uit de serie "Lyckhem". Weet iemand wanneer deze in de winkel te verkrijgen is?
Waar bestaat de serie precies uit? Ik heb dus een eettafel en bijtafel gezien in de folder. Ik heb het idee dat er nog wel meer leuks bijzit dat mogelijk bij de Liatorp serie past.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:13 schreef Snarf het volgende:
[..]
Kom gezellig naar IKEA Delft - wij hebben 'em al in het magazijn staan!
uitdraaitje van internet bankieren ook goed?quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:34 schreef jakkop het volgende:
Indien gepind: met bankafschrit kan het.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:13 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb een vraagje, Ik heb een gruntal toiletrolhouder gekocht ipv een gruntal toiletborstel/rol houder. De doos zit nog dicht enzow. Maar ik ben de bon kwijt. zou ik hem nog terug kunnen brengen cq omruilen?
Is niet nodig, op vertoon van legitimatie krijg je een tegoedpasje.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:34 schreef jakkop het volgende:
Indien gepind: met bankafschrit kan het.
Zolang de verpakking nog netjes dicht is wel jaquote:
LYCKHEM bestaat vooralsnog alleen uit de eettafel en bijtafel. Niks nieuws in de planning.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:45 schreef Henry het volgende:
[..]
Waar bestaat de serie precies uit? Ik heb dus een eettafel en bijtafel gezien in de folder. Ik heb het idee dat er nog wel meer leuks bijzit dat mogelijk bij de Liatorp serie past.
Tja... zo gaat dat dus in Delftquote:
BLANKEN is niet van roestvrijstaal, BLANKEN is verchroomd. Desalniettemin hoort een artikel voor in de badkamer niet zo snel te roesten; neem het ding en je aankoopbewijs mee naar de klantenservice, zij zullen een oplossing voor je bedenken.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:25 schreef Anotis het volgende:
Even een vraagje:
Waarom in godsnaam verkoopt Ikea een serie voor in de badkamer die niet van rvs is? Gaat om de BLANKEN doucherekjes, ik ging er bij aanschaf min of meer automatisch van uit dat iets wat je koopt voor een vochtige ruimte van rvs gemaakt is, bij Ikea is dat kennelijk niet vanzelfsprekend...
We zijn nu nog geen halfjaar verder en er hangen twee doorgeroeste bakjes aan de muur.
Is er iets in hun collectie wat voldoet om naast de douche aan de wand te hangen dat niet gaat roesten?
Ik heb de serie VISEN gezien, maar daar staat ook niet bij dat het rvs is, wel dat er een laag poederverf over zit. Maar zou dat roest tegenhouden of gaat dat juist gaan afbladderen?
http://www.ikea.com/ms/nl(...)ikea_services.html#7quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:45 schreef hierissieweer het volgende:
Als je nog wel de bon hebt van de producten, kun je het dan ook terug brengen en je geld terug krijgen?
LILLEHAMMER...quote:Op zondag 1 maart 2009 16:57 schreef P.F het volgende:
Weet iemand toevallig hoe dit bed heet, maar dan is het een ouder model en geheel zilverkleurig..
[ afbeelding ]
1) best wel eigenlijk.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:55 schreef zwemmer431 het volgende:
graag helderheid over de volgende tarieven.
heb al met de infolijn gebeld; maar daar verwijzen ze me door naar de vestiging ( zondag hé)
probleem is dat ik niet zeker weet of de gemelde tarieven gelden voor het in elkaar zetten van de elementen( bv. onderkastje ) en het plaatsen op de juiste plek in de keuken.
Ook bijzonder het verschil tussen installatie werkblad 37 euro ( ik heb 2 delen => 74 euro ) dus denk ik als ik alles juist heb bemeten ben ik voor 74 euro klaar tenminste wat louter het werkblad betreft.
als je vervolgens kijkt naar het tarief van de inmeetservice werkbladen dan kost dat 365 euro
als ik het goed begrijp dan kun je met de folder de kosten van de installatie/montage ( ook al niet goed duidelijk wat daar precies onder verstaan wordt ) van je keuken berekenen.
en zal het totaalplaatje er dan als volgt uitzien:
7 x (hoek)kastelement x 47 euro...
3x kroonlijsten/décor verstek zagen x 35 euro ....
enz enz. => totaalprijs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
samenvattend de volgende vragen;
1) is mijn verhaal correct?
2) heeft iemand ervaring met de inmeetservice werkbladen?
3) prijs van 365 voor hout/acrylaat/steen éénheidsprijs?
super wat een service.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:18 schreef Snarf het volgende:
[..]
1) best wel eigenlijk.
2) ja, verkoop het bijna dagelijks, en anders verwerk ik wel inmeettekeningen om maatwerkbladen te bestellen
3) 365 is voor de inmeetservice, het tijdelijke blad plaatsen en verwijderen en het plaatsen van ééééééééééén stuk maatwerkblad. Heb je een blad dat bestaat uit meerdere delen dan betaal je daar nog extra voor.
PM me eventueel de username en het wachtwoord van je keukenplanner-tekening, of PM me om mijn IKEA-mailadres waar je het .FPF bestand naartoe kunt mailen, en ik zal je uitrekenen hoeveel de basisprijs van het monteren van je keuken kost.
En ja, dat doe ik speciaal voor jou vanuit Zweden
De inmeetservice omvat meer dan enkel het plaatsen van de werkbladen. Zoals Snarf omschreef.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:27 schreef zwemmer431 het volgende:
[..]
super wat een service.![]()
ik zal kijken of het me lukt je te mailen.
overigens denk ik dat het me lukt de prijs te bepalen;
toch vreemd die inmeetservice voor mijn gevoel -en dan bedoel ik de prijsstelling-
kijk als het volgens de prijsopgave keukenmontage met een perfect gedimensioneerd werkblad (L vorm )bestaande uit twee stukken laat doen, is het 2x 37 euro
laat ik als alternatief de 'inmeetservice" het doen, dan kost het totaal monteren ( zal dan waarschijnlijk in twee sessies gebeuren ) me dus ongeveer 300 euro extra.
back to sweden.
Neequote:Op zondag 1 maart 2009 21:41 schreef zwemmer431 het volgende:
maar klopt mijn redenering dan van de 300 euro verschil?
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:02 schreef alors het volgende:
Wat jammer dat die lekkere geurkaarsjes eruit zijn.. Vanille, aardbei
Nu hebben ze dropgeur, pompoengeur, taartgeur, rozengeur, wasmiddelgeur en meer van dat soort ongein. Erg jammer...
maar kun je nu wel of niet een keuken compleet laten installeren inclusief werkblad zonder inmeetservice met een correct op maat liggend werkblad?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee
Het pakket van 365.- omvat (veel) meer dan enkel werkbladen plaatsen (37.- per deel)
Allemaal. Ik heb ze allemaal bekeken maar ze stinken allemaal. Alleen die zoete geur is nog wel te doen, alleen mij iets te zoet..quote:Op zondag 1 maart 2009 22:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Drop geur? Die heb ik nog helemaal niet gezien!
Welke kaarsjes bedoel je? Maatje waxinelichtje of die in glas?
We hebben nu ook geurkaarsjes in keramiekenpotjes met 'zee' en 'groene thee' Heerlijk!
Dat ligt aan het materiaal werkblad dat je kiest. Kies je hout of laminaat, dan is het antwoord "ja". Kies je steen of acrylaat dan is het antwoord "misschien".quote:Op zondag 1 maart 2009 22:21 schreef zwemmer431 het volgende:
[..]
maar kun je nu wel of niet een keuken compleet laten installeren inclusief werkblad zonder inmeetservice met een correct op maat liggend werkblad?
dat is namelijk mijn punt.
ik zag het, je hebt al uitgebreide reactie terugquote:Op zondag 1 maart 2009 23:03 schreef zwemmer431 het volgende:
kijk dat is heldere taal
ik heb je nog een mailtje gestuurd
ik weet niet of je dat hebt ontvangen, zie maar...
bedankt voor je reactie.
Berlijn waarschijnlijk. Amsterdam is er ook een goeie in. Of de markt.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:14 schreef E.T. het volgende:
Lyckhem is dus precies de tafel die ik een half jaar geleden wilde hebben!![]()
Allemaal nieuwe Liatorp meubels maar geen bijpassende eettafel, liefst zo'n 150/160 cm lang en liefst uitschuifbaar..
Uit pure armoe eentje bij Wehkamp besteld, niet eens uitschuifbaar en nog duurder ook
Welke vestiging heeft trouwens het grootste assortiment stof per meter?
Afgelopen week nog laminaat gehaald voor 5,99 (tundra) Dat zal deze week ook nog wel zo zijn...quote:Op maandag 2 maart 2009 19:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand mij vertellen of de prijzen online op de ikea site dezeflde prijzen zijn als ze in Delft hanteren? Er staat me iets bij dat Delft een aparte status heeft ofzo?? Ik ga namelijk laminaat halen deze week. Of weet iemand misschien of dat in de aanbieding komt?
Vestigingen bepalen deels zelf wanneer ze de zomercollectie plaatsen. Maar waarschijnlijk is dat deze week nog niet aangezien deze week OP=OP is.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:50 schreef Syytön het volgende:
Boh! Op de Duitse site staat al wel de zomercollectie. Komt die deze week ook in Nederland? Ik wil a.s. zaterdag eigenlijk naar IKEA.
quote:Op maandag 2 maart 2009 19:57 schreef hierissieweer het volgende:
kun je trouwens ook kussens terugbrengen die nog in de verpakking zitten?
De prijzen op internet en in de catalogus zijn de prijzen waarmee IKEA Nederland werkt. Delft heeft inderdaad als IKEA Concept Center op sommige vlakken een aparte werkwijze. Ook prijzen kunnen daardoor verschillen inderdaad. Deze prijzen kun je helaas niet online vinden.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand mij vertellen of de prijzen online op de ikea site dezeflde prijzen zijn als ze in Delft hanteren? Er staat me iets bij dat Delft een aparte status heeft ofzo?? Ik ga namelijk laminaat halen deze week. Of weet iemand misschien of dat in de aanbieding komt?
Ja die wist ik, maar er staat mij iets bij van kussens die niet terug gebracht konden worden... Maar dat staat dus niet op de site... Dus weet het niet...quote:Op maandag 2 maart 2009 22:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]http://www.ikea.com/ms/nl(...)ikea_services.html#7
Op de site staan de artikelen die niet terug gebracht kunnen worden.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja die wist ik, maar er staat mij iets bij van kussens die niet terug gebracht konden worden... Maar dat staat dus niet op de site... Dus weet het niet...
Wie?quote:
Welke actie?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:30 schreef Superrnova het volgende:
Iemand al naar de Ikea geweest ivm die op=op aktie?
ok, geniaal. ga dit weekend toch weer naar Ikea dus dan ga ik meteen daarvoor kijken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:41 schreef jakkop het volgende:
Jep, daarvoor heb je ANSLUTA aansluitsnoeren. Lastig uit te leggen, dus ik maak even een paintje voor je.
ga het wel vragen, de gozer bij de kasten zei in ieder geval dat het kon. als het niet kan is het in ieder geval zwaar onhandig (en onbegrijpelijk). Dan moet ik ze allemaal in een verlengsnoer gaan onderbrengen en via een "klikaan klikuit" kastje aan en uit zetten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:47 schreef jakkop het volgende:
Oh wacht, ik begin nu eigenlijk toch te twijfelen, die snoertjes zijn in ieder geval voor GRUNDTAL enzo, al die balken met spotjes er in. Als je toch gaat kan je beter dan even vragen.
Al weer tijdje geleden dat ik op verlichting werkte
Redelijk slecht, aangezien ze zelfs adverteren met een 2 meter brede HOPEN kast waarin 3 spotjes zitten. Dan zou je ze dus afzonderlijk aan moeten zetten. Koop wel een "klikaanklikuit" kastje danquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:52 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
de HOPEN spotjes kun je helaas niet aan elkaar koppelen. Dat kan (volgens mij) de transformator niet aan. Het idee achter deze spotjes is waarschijnlijk dat je ze of afzondelijk aan of uit doet, of een stopcontact op een schakelaar aansluit.
Kweenie hoe 'ie heet, maar hij staat bij het tuin-/zomerspul en kost iets van 130 euro. Ik heb er ook naar staan kijken, erg leuk, maar ik vond het te duur.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:57 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Die is echt gaaf. Hoe heet ie?
oei die zag ik ook in het ikea family krantje, denk dat ie er heir wel komt, als ie ook nog lekker zit hehe.quote:
Je gaat serieus op een zaterdag naar Ikea Delft? Veel plezierquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:44 schreef Syytön het volgende:
Ik wil morgenochtend naar IKEA delft. Ik wil een Expedit 5vaks wit kopen. Op dit moment is de verwachte voorraad 0, maar morgen staat de voorraad op 18 stuks.
Als ik er 's ochtends voor 12 uur ben, hoe groot is de kans dat de kast al in het magazijn ligt?
Dank jequote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:51 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Je gaat serieus op een zaterdag naar Ikea Delft? Veel plezier
Als het goed is, is de winkel gevuld voor openingstijd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:44 schreef Syytön het volgende:
Ik wil morgenochtend naar IKEA delft. Ik wil een Expedit 5vaks wit kopen. Op dit moment is de verwachte voorraad 0, maar morgen staat de voorraad op 18 stuks.
Als ik er 's ochtends voor 12 uur ben, hoe groot is de kans dat de kast al in het magazijn ligt?
Huh?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:15 schreef Syytön het volgende:
Nou, ik heb de kast gekocht, was om 10 uur al weer de winkel uit.
Er was trouwens al redelijk veel zomercollectie, ook al staat er nog niets op de Nederlandse IKEA site.
Ik heb de ÄPPLARÖ tafel en stoelen gespot, die wellicht in aanmerking komen om als tuin amoebe te fungeren.
[ afbeelding ]
het woord matrasbodem zegt het al. er moet een matras op en je hebt een compleet bedquote:Op zondag 8 maart 2009 14:46 schreef P.F het volgende:
Is dit al kant en klaar een bed?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50108809
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bed was 109 euro en was nu gewoon 39 euro in de op=ophad klanten aan de kassa die m kochten, was echt verbaasd
Welk PS kastje?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:01 schreef Remon het volgende:
gratis af te halen (in almere) een ikea ps kastje!
Dat is die nieuwe toch? met die 9 laden?quote:Op maandag 9 maart 2009 00:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Welk PS kastje?![]()
De Sinka?
Zo ja, dan wil ik hem heul heul graag hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |