Teveel door elkaar enzo ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:29 schreef Ynske het volgende:
T losse zingen van die in t blauwe shirt is![]()
maar de groep samen klonk toch echt niet
3x exit!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:29 schreef Karina het volgende:
Slecht.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:30 schreef Leonoor het volgende:
Ze zeiden dat we de Apfelkornen waren van het podium.Proost, neem er nog 1 kind!
quote:
Idd, lekker verschil. Vind die Mary ook leukquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk om te zien dat die 26+-ers, de meesten dan, net even een flinke tik meer zelfvertrouwen en uitstraling hebben.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk om te zien dat die 26+-ers, de meesten dan, net even een flinke tik meer zelfvertrouwen en uitstraling hebben.
Tante Leenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:32 schreef Karina het volgende:
Wat een cliche weer, mijn ouders hadden een cafe in de Jordaan.
Idolsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:32 schreef Leonoor het volgende:
Ik ken die kale kerel ergens van! Waarvan?!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
26+ is zoveel beter dan die jonge broekies!
Eensch! Ze moeten dit zonder de jonkies doen!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
26+ is zoveel beter dan die jonge broekies!
En de volgende keer is het iets anders.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:37 schreef Naamah het volgende:
Oooooooooh het is de heesheid!! Ze is heel niet onzeker!!!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:37 schreef Karina het volgende:
Wat mij betreft kan echt 80% van de jonkies eruit en 80% van 26+ er in.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zie haar nog wel andere talenten hebben met zo'n mooie mond
Precies die Antartica is echt door het ijs gezakt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Niet Anastacia, maar die andere twee (Rachel en ?) zingen echt heel erg goed zeg!
Ik vind One-J echt briljant. Ik houd wel van hun humorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
Heel fout, maar die ene one-j ziet er echt uit als zo'n standaard-pizza koerier, en dan verrast zijn stem mij zo enorm!
Idols.... ze had een zweetvlekquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:44 schreef -Peach het volgende:
Hey die Ariel. Heeft die niet ooit eerder meegedaan? Met gebroken poot? En iets met een circus??
Nee in een wasmiddelen reclamequote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:44 schreef -Peach het volgende:
Hey die Ariel. Heeft die niet ooit eerder meegedaan? Met gebroken poot? En iets met een circus??
Ze kwam me al zo bekend voorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:45 schreef Cee het volgende:
Ariel, 13e in Idols 3.
Oh God die uitspraak van die ene.
Keek je in de gang ?quote:
Die mevrouw die "straalt" vind ik zo ongelofelijk nep.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:46 schreef Michellee het volgende:
Flirt dat zijn echt van die hoeren..bah
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
Stralen? Ik vind het net een hertje in de koplampen!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Die mevrouw die "straalt" vind ik zo ongelofelijk nep.
Miss Piggyquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ze is echt een varken en ze knort ook nog
JUIST!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Die mevrouw die "straalt" vind ik zo ongelofelijk nep.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:45 schreef Tinkepink het volgende:
Wat zijn dit voor opgejaagde hertjes.
Als dikke meisjes zo nodig populair willen zijn moeten ze gewoon afvallenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:49 schreef BlaatGraag het volgende:
[..]
Beetje het typische ik-wil-ook-populair-zijn dikke meisje
Die was keimooiquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:50 schreef ranja het volgende:
Buurman schrok van een mooie uithaal van zichzelf
Zo eentje waar je extra gas voor geeft.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
of gewoon compenseren met tieten ipv vetkwabjes?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als dikke meisjes zo nodig populair willen zijn moeten ze gewoon afvallen
Ja, ze is de jongste, maar wel de volwassenste!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:51 schreef Ladylicious het volgende:
Ik vind de ene buurman maar een beetje een aanhangsel van de andere buurman..
Nehh, ze vullen elkaar mooi aanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:51 schreef Ladylicious het volgende:
Ik vind de ene buurman maar een beetje een aanhangsel van de andere buurman..
Moet het wel een oude auto zijn. Anders is het toch wel zonde. Zijn makkelijkere manieren.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:51 schreef Steve het volgende:
[..]
Zo eentje waar je extra gas voor geeft.
Zo kan je het ook zien iddquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Nehh, ze vullen elkaar mooi aan.
De een zeurt. De ander vindt alles kei mooi.
De een is wat stiller. De ander klept je de oren van je kop af.
En niet onbelangrijk. De een draagt make-up. De ander (volgens Gordon) niet.
Ze hebben natuurlijk ook nog hun geweldige innerlijk waarmee ze hun overgewicht kunnen compenserenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:52 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
of gewoon compenseren met tieten ipv vetkwabjes?
Ik vond ze in ieder geval 100% meevallen nu!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:55 schreef ranja het volgende:
Buurman is best goed
en Buurman wordt ook beter volgens mij.
Het best vond ik ze nog wel in de 1e auditie, hopelijk krijgen ze nog een kans om weer zo'n soort nummer te doen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
Zo, ik heb weer verbinding op het platteland
Ik vond het trio met Rachel echt super zeg! Vooral die tekst 'all this time you have had in in you, sometimes you need a little push' en dan dat ziekelijk onzekere type in het midden, alsof het gewoon over háár ging
Ik had ook wel verwacht dat een van die 2 haar een klein zetje zou gevenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
Zo, ik heb weer verbinding op het platteland
Ik vond het trio met Rachel echt super zeg! Vooral die tekst 'all this time you have had in in you, sometimes you need a little push' en dan dat ziekelijk onzekere type in het midden, alsof het gewoon over háár ging
Jaaa ik ook!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:56 schreef Ja-Ik het volgende:
[..]
Ik had ook wel verwacht dat een van die 2 haar een klein zetje zou geven
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
en dan dat ziekelijk onzekere type in het midden, alsof het gewoon over háár ging
Dat kan wel zijn maar "die neger buigt voor niemand"quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
Winston Bogarde kijkt weer erg moeilijk
3 van de 4 zijn van de vorige editiequote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:58 schreef Michellee het volgende:
Die ene van dat viertal ken ik ook ergens van...?
Da's net McKey uit HNTM maar verder...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:58 schreef Michellee het volgende:
Die ene van dat viertal ken ik ook ergens van...?
Zou dat het zijn?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:59 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Da's net McKey uit HNTM maar verder...
Aaah wat een kutstreek zou dat zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:00 schreef Michellee het volgende:
Ok de eliminatie is pas volgende week?
Nee toch? Volgens mij gaat het weer kei snel, net zoals de vorige keer?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:00 schreef Michellee het volgende:
Ok de eliminatie is pas volgende week?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:01 schreef Anne het volgende:
"het is gewoon een hele lekkere neger. Klaar!"![]()
.
Ik was wegquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
Spannend!
Enneh, waar is ons opperhoofd vanavond eigenlijk?
Svensational?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |