Klopt! paar van die gasten kende hij inderdaad, maar neemt niet weg dat hij volgens mij vrij link bezig was want die Hells Angels waren toen volgens mij ook al in het nieuws vanwege bedreigingen aan het adres van die 2 presentatoren. Naam weet ik even neitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:22 schreef TheZapster het volgende:
Dat met die Hells Angels was een grapje want hij kende een paar Hells Angels volgens mij ergens van. In belgie was hij een keer gast dj en daar was wel gezeik met belgische Hells Angels toen hij op de radio zei dat Hells Angels mietjes waren.
Jij had de laatste post, jij moest `m openenquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:28 schreef muisje-eliza het volgende:
wel leuke TT en Timo die ons gered heeft
Yupquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
Gerard gaat vast naar t KX feestje *denk ik*
Dat bedoelde ik, dit is echt crap, als je het vergelijkt met oude nummers.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zoveel beter dan hun meest recente single.
t is echt bij mijn werk om de hoek...heb me alleen te laat opgegeven om te komen kijkenquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
windows media center toch? om zo n mix te knippen voor joesoep?
* muisje-eliza is wachtwoord ook al kwijt
wat een plaatquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:31 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Touche Me van R. DaSilva.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
t is echt bij mijn werk om de hoek...heb me alleen te laat opgegeven om te komen kijkenheb nogsteeds geen bevestigingsmail gehad...t zal wel vol zitten
Nou dat dus !quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wat een plaat![]()
![]()
![]()
speaking of memories![]()
![]()
![]()
Ook een vet nummer jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:31 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vandaag weer meerdere malen Angel of Harlem voluit meegezongen
Die zie je niet zo vaak op de vrijdag avond, is een te dynamische avond.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:34 schreef 3FMaster het volgende:
Ik heb trouwens Veenstra hier nog niet gezien?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Ik had kaartjes,maar ik kan dus niet dus heb KX gemaild dat ze mijn kaartjes maar aan iemand anders moesten geven.Had ff eerder vermeld dat je wilde gaan
Gerard een spa-tje blauw.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:36 schreef Marc63 het volgende:
Michiel had wel gelijk. Ze was 9 toen de Zeroes begonnen.
Dat zal lekker brandenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:37 schreef Piles het volgende:
Grote brand in Alphen a/d Rijn, en net is dus ook de Q8 in de Rotterdamse haven in de fik![]()
*wow* dat zal wel n fik zijn daar in Rotterdamquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:37 schreef Piles het volgende:
Grote brand in Alphen a/d Rijn, en net is dus ook de Q8 in de Rotterdamse haven in de fik![]()
Al qaudia?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:37 schreef Piles het volgende:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:40 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
![]()
Zou ik die even mogen opslaan om misschien als ava te gebruiken?
Om mijn part..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:40 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
![]()
Zou ik die even mogen opslaan om misschien als ava te gebruiken?
Vraag me toch af of dat Eline Maarse is, maar volgens mij is deze dame wat jongerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:41 schreef Feivel1 het volgende:
Die producer doet wel vrolijk mee. Prettig om te zien dat ze er zoveel lol in heeft.
Muahahahaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
SMS ELT ON naar 3333
G komt voor M in alfabetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
Gerard en Michiel in duet
![]()
waarom zeggen we altijd Gerard en Michiel en niet Michiel en Gerard....t klinkt zelfs raar
Waarom Willem Alexander en Maxima, Gordon en Joling..?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
waarom zeggen we altijd Gerard en Michiel en niet Michiel en Gerard....t klinkt zelfs raar
quote:I’m not a man, I’m a machine
Chisel me down until I am clean
I buy books, I never read
And then I’ll tell you some more about me
Scherpquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Waarom Willem Alexander en Maxima, Gordon en Joling..?
Daarom dus, het is vooral een gevoelskwestie. Sander en Coen klinkt bijvoorbeeld ook niet, en Annemieke en Domien ook niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
Woeeeeeehoe ! anders hier welquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:44 schreef Timo20 het volgende:
Volume vol open!!
Klopt. Net als ze nooit Riccardo en Dennis zeggen (ik en mn tweelingbroer(tje)). Het is altijd Dennis en Riccardo.. Alsof ik de laatste ben. Ik voel me zwaar genegeerd. Staat de EO Helpdesklijn al open?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
G komt voor M in alfabet
meestal worden duos zo gesorteerd
Zeg het is mijn zoon, wat wilt u opbiechtenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:46 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Klopt. Net als ze nooit Riccardo en Dennis zeggen (ik en mn tweelingbroer(tje)). Het is altijd Dennis en Riccardo.. Alsof ik de laatste ben. Ik voel me zwaar genegeerd. Staat de EO Helpdesklijn al open?.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:46 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Klopt. Net als ze nooit Riccardo en Dennis zeggen (ik en mn tweelingbroer(tje)). Het is altijd Dennis en Riccardo.. Alsof ik de laatste ben. Ik voel me zwaar genegeerd. Staat de EO Helpdesklijn al open?.
Baal dat ik eerste uur gemist hebquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:46 schreef -Hans- het volgende:
Nog 15 minuten, maar damn wat een aflevering weer.
Jody was leuk he?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:46 schreef -Hans- het volgende:
Dat ik al mn hele leven DE LUL ben!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zeg het is mijn zoon, wat wilt u opbiechten
Vannacht nog 1, hoe laat begint die?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:46 schreef -Hans- het volgende:
wel n kerst depressielijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:46 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/page/3fm_programma/dag/zaterdagquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:48 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Vannacht nog 1, hoe laat begint die?
Waar staat het programma eigenlijk, hoef ik het jullie niet de hele tijd te vragen
Als je het maar wel veilig doetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:47 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat ik al mn hele leven DE LUL ben!.
Wat trouwens wel een aardig uur wasquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
Baal dat ik eerste uur gemist heb
k trek even een zak over mn hoofd, terwijl ik mn neus in andermans zakie steek ;-)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je het maar wel veilig doet
Thanksquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/page/3fm_programma/dag/zaterdag
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je het maar wel veilig doet
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:51 schreef drummerdude het volgende:
Heeft iemand 3fm boeken 2de hands voor een arme (toekomstig) student?
Voor het zingen de kerk uitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:50 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
k trek even een zak over mn hoofd, terwijl ik mn neus in andermans zakie steek ;-)
Het is dan ook een prachtig boekquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, Jordy was echt geweldig ! Mooiste moment was natuurlijk toen hij vertrok.
Zo duur zijn ze ook weer niet hoor, en ik als huidige student kan ze ook betalen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:51 schreef drummerdude het volgende:
mag ik je aanrakenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
hallow ik heb wel n eerste druk heh...je mag m lenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn toch niet zo heel duur ?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:51 schreef drummerdude het volgende:
Zekerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:52 schreef themauster het volgende:
Het is dan ook een prachtig boek![]()
Wiekoverzicht
15 euroquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:52 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die zijn toch niet zo heel duur ?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mag ik je aanrakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stem voorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:43 schreef Feivel1 het volgende:
Wie is die producer? Wat een topproducer! Waar kunnen we Tjibbe inruilen?
Ok danquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als mijn topic nog open is pakken we die
zakt jouw broek daar nou ook vanafquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
Zit ik speciaal tot 22.00 uur te wachten, komt er geen Love etc...
Wa's dat nou...
De humor is weer top deze avondquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:57 schreef 3FMaster het volgende:
Speciaal gemaakt voor een chocoladefabrikant. Make me pure![]()
Ik ben het volledig met u standpunt mee eensch!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:57 schreef Feivel1 het volgende:
Ekdom en Veenstra.. Helden! [Plaats hier uw standbeeld]
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:57 schreef Feivel1 het volgende:
Ekdom en Veenstra.. Helden! [Plaats hier uw standbeeld]
Bouwbeursquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:03 schreef muisje-eliza het volgende:
waarom zijn er deze week zoveel *oudere* mannen in Utrecht....echt hele groepen lopen er door t centrum af en toe
Komen ze niet voor jou?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:03 schreef muisje-eliza het volgende:
waarom zijn er deze week zoveel *oudere* mannen in Utrecht....echt hele groepen lopen er door t centrum af en toe
quote:22-23
Jet - Are You Gonna Be My Girl?
Beck - Mixed Bizness
Kosheen - Catch
Arctic Monkeys - When The Sun Goes Down
N.E.R.D. ft Kelis - Truth Or Dare
Tenacious D - Tribute
Feist - 1,2,3,4
M.I.A. - Bucky Done Gun
The White Stripes - Button To Button
The Magic Numbers - Take A Chance![]()
Dewolff - Live in de studio
Junior Senior - Move Your Feet
hoeveel moeten er nog komen...hoeveel moeten er nog gaahaaaaan....wie waren deze helden....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat is de tussenstand hoeveel leden moeten er nog komen Kevin ?
Ga zo lang mogelijk erbij blijven, moet vannacht website van taal laten veranderen in live productie systeem , meeste gasten slapen dan die bij dat bedrijf iets willen boeken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:09 schreef Timo20 het volgende:
Zo, chips en nog een biertje erbij gepakt. Dat wordt nog een lange nacht
staan nu op 120.000 op de site, maar alle acties erbij zitten we nu op 125.000. Dus nog 25.000 leden in 5 weken!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat is de tussenstand hoeveel leden moeten er nog komen Kevin ?
Die laatste smiley is niet zo gepastquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:14 schreef Timo20 het volgende:
Raffinaderij in de Rotterdamse haven in de fik![]()
Je loopt een beetje achterquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:14 schreef Timo20 het volgende:
Raffinaderij in de Rotterdamse haven in de fik![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:37 schreef Piles het volgende:
Mocht het echt spannend worden maak ik mijn vrouw en kind ook lidquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:14 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
staan nu op 120.000 op de site, maar alle acties erbij zitten we nu op 125.000. Dus nog 25.000 leden in 5 weken!
Het zal spannend worden, maar het moet lukken!
Lekkerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij zorgt voor de wijn, ik voor de toastjes ?
Wat zijn jullie romantisch zo samenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lekker.
* Roel_Jewel wijnglazen klaarzet.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat zijn jullie romantisch zo samen![]()
Verbaasd het je?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb Brie en kipsate saladequote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lekker.
* Roel_Jewel wijnglazen klaarzet.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb Brie en kipsate salade
Jaloers wichtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:20 schreef Piles het volgende:
[..]
sorryquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die laatste smiley is niet zo gepast.
Ik wilde er niks over zeggenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eigenlijk hè... heb ik best wel een beetje genoeg van dat ledenwerfgeneuzel.
Ik ben alleen maar jaloersquote:
Ik kan vooral niet zonder jouquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Verbaast mij dat jij hier nog steeds terugkomt
geef maar toe je kan niet zonder ons
Je zou me echt wel missen als ik er niet meer zou zijn , geef nou maar toequote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik prima zonder jou , maar zonder jou heb ik minder om op te zeiken
Missen doe ik je zeker als kiespijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je zou me echt wel missen als ik er niet meer zou zijn , geef nou maar toe
Ik vind Llink minder storend dan BNN. Die zie je overal reclame maken. Llink alleen tijdens eigen programma's. Terwijl Llink dreigt te verdwijnen, BNN heeft daar geen last van.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eigenlijk hè... heb ik best wel een beetje genoeg van dat ledenwerfgeneuzel.
Kan je eigenlijk lid zijn van meerdere omroepen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind Llink minder storend dan BNN. Die zie je overal reclame maken. Llink alleen tijdens eigen programma's. Terwijl Llink dreigt te verdwijnen, BNN heeft daar geen last van.
Ja dat magquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk lid zijn van meerdere omroepen?
Ah ok, dan zal ik me maar over mijn hart strijken en ook Llink lid worden en ik ben ook ooit bnn lid geworden toen ze nog leuk waren ( en dat is heeeeeel lang geleden) maar inderdaad ook te lui/vergeetachtig om op te zeggenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja dat mag
ben ook bnn lid ooit geworden en te lui om op te zeggen
Me 2 ! die gasten uit Maastricht zijn jong, maar maken al verdomd fijne muziek!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:39 schreef DiedjeeJ het volgende:
The Hardest Button to Button![]()
!!
Ik ben benieuwd wat DeWolff straks gaat laten horen.
Ik ben net Llink-lid geworden!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:14 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
staan nu op 120.000 op de site, maar alle acties erbij zitten we nu op 125.000. Dus nog 25.000 leden in 5 weken!
Het zal spannend worden, maar het moet lukken!
quote:23-00
Kaiser Chiefs - I Predict A Riot
Royksopp - Epple
Kanye West - Golddigger
Dewolff - Live in de studio
Outkast - Roses
Gossip - Standing In The Way Of Control (achtbaan plaat!!)
C-Mon & Kypski - Shitty Bum
Interpol - Evil
Beyonce - Crazy In Love
John Mayer - Waiting On A World To Change
Editors - All Sparks
Duvelduvel - Wie Is Ut?
Wat heeft ze vandaag aan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:05 schreef Timo20 het volgende:
I predict a riot![]()
![]()
Eva Jinek @ NOS Journaal![]()
![]()
Ik verwacht gewoon Jordy van Loon als guilty pleasure van de zeroesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:05 schreef borisz het volgende:
Ik had nog een leuke plaat voor iets na 0.00
Foxtrot Uniform Charly Kilo.
Hoezo ?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ook bij Studio Sport zijn ze dit lied dankbaar.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:05 schreef Timo20 het volgende:
I predict a riot![]()
![]()
Eva Jinek @ NOS Journaal![]()
![]()
Enkeltje Moldavie voor Jordyquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik verwacht gewoon Jordy van Loon als guilty pleasure van de zeroes
Veel dank!!!! Ook namens Rudy!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:40 schreef TheZapster het volgende:
De gegevens zijn succesvol verwerkt.
Mijn goede daad van deze week weer gedaan, pech gehad voor de zwerver bij de supermarkt
Ik pleit echt voor meer Royksopp op 3FM. Damn, wat een muziek. Fantastisch!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Enkeltje Moldavie Antarctica voor Jordy
Goud/beige achtigquote:
Floortjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:10 schreef -Hans- het volgende:
Wie gaat Kevin vervangen als Der Rudy er niet is, Floortje misschien?
Dat dus!! hoop dat Veenstra vanacht weer The Thin White Duke remix draait van What Else is There?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik pleit echt voor meer Royksopp op 3FM. Damn, wat een muziek. Fantastisch!
Annemiekequote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:10 schreef -Hans- het volgende:
Wie gaat Kevin vervangen als Der Rudy er niet is, Floortje misschien?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:12 schreef Timo20 het volgende:
Annemieke![]()
of gewoon vanaf 19.00uur de hele avond Ekstra Weekend![]()
Dan hoop ik toch dat Roel gelijk krijgt. Floortje isquote:Roel_Jewel het volgende:[/b]
Floortje.
Hoorde het origineel van golddigger vorige week op KX radio, het was ook niet een klein beetje gejatquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:12 schreef -Hans- het volgende:
Dit vind ik dan wel een erg toffe plaat (Golddigger) van Kanye West. Stuk beter dan die vreselijke love lockdown en zijn meest recente single..
Zou mij niets verbazen als hij die fantastische plaat nog even de ether inslingerdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat dus!! hoop dat Veenstra vanacht weer The Thin White Duke remix draait van What Else is There?![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:12 schreef -Hans- het volgende:
Dit vind ik dan wel een erg toffe plaat (Golddigger) van Kanye West. Stuk beter dan die vreselijke love lockdown en zijn meest recente single..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |