*wow* dat zal wel n fik zijn daar in Rotterdamquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:37 schreef Piles het volgende:
Grote brand in Alphen a/d Rijn, en net is dus ook de Q8 in de Rotterdamse haven in de fik![]()
Al qaudia?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:37 schreef Piles het volgende:
Grote brand in Alphen a/d Rijn, en net is dus ook de Q8 in de Rotterdamse haven in de fik![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:40 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
![]()
Zou ik die even mogen opslaan om misschien als ava te gebruiken?
Om mijn part..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:40 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
![]()
Zou ik die even mogen opslaan om misschien als ava te gebruiken?
Vraag me toch af of dat Eline Maarse is, maar volgens mij is deze dame wat jongerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:41 schreef Feivel1 het volgende:
Die producer doet wel vrolijk mee. Prettig om te zien dat ze er zoveel lol in heeft.
Muahahahaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
SMS ELT ON naar 3333
G komt voor M in alfabetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
Gerard en Michiel in duet
![]()
waarom zeggen we altijd Gerard en Michiel en niet Michiel en Gerard....t klinkt zelfs raar
Waarom Willem Alexander en Maxima, Gordon en Joling..?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
Gerard en Michiel in duet
![]()
waarom zeggen we altijd Gerard en Michiel en niet Michiel en Gerard....t klinkt zelfs raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |