quote:I’m not a man, I’m a machine
Chisel me down until I am clean
I buy books, I never read
And then I’ll tell you some more about me
Scherpquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Waarom Willem Alexander en Maxima, Gordon en Joling..?
Daarom dus, het is vooral een gevoelskwestie. Sander en Coen klinkt bijvoorbeeld ook niet, en Annemieke en Domien ook niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
Gerard en Michiel in duet
![]()
waarom zeggen we altijd Gerard en Michiel en niet Michiel en Gerard....t klinkt zelfs raar
Woeeeeeehoe ! anders hier welquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:44 schreef Timo20 het volgende:
Volume vol open!!
Klopt. Net als ze nooit Riccardo en Dennis zeggen (ik en mn tweelingbroer(tje)). Het is altijd Dennis en Riccardo.. Alsof ik de laatste ben. Ik voel me zwaar genegeerd. Staat de EO Helpdesklijn al open?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
G komt voor M in alfabet
meestal worden duos zo gesorteerd
Zeg het is mijn zoon, wat wilt u opbiechtenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:46 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Klopt. Net als ze nooit Riccardo en Dennis zeggen (ik en mn tweelingbroer(tje)). Het is altijd Dennis en Riccardo.. Alsof ik de laatste ben. Ik voel me zwaar genegeerd. Staat de EO Helpdesklijn al open?.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:46 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Klopt. Net als ze nooit Riccardo en Dennis zeggen (ik en mn tweelingbroer(tje)). Het is altijd Dennis en Riccardo.. Alsof ik de laatste ben. Ik voel me zwaar genegeerd. Staat de EO Helpdesklijn al open?.
Baal dat ik eerste uur gemist hebquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:46 schreef -Hans- het volgende:
Nog 15 minuten, maar damn wat een aflevering weer.
Jody was leuk he?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:46 schreef -Hans- het volgende:
Dat ik al mn hele leven DE LUL ben!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zeg het is mijn zoon, wat wilt u opbiechten
Vannacht nog 1, hoe laat begint die?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:46 schreef -Hans- het volgende:
wel n kerst depressielijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:46 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/page/3fm_programma/dag/zaterdagquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:48 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Vannacht nog 1, hoe laat begint die?
Waar staat het programma eigenlijk, hoef ik het jullie niet de hele tijd te vragen
Als je het maar wel veilig doetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:47 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat ik al mn hele leven DE LUL ben!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |