Hoezo ?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ook bij Studio Sport zijn ze dit lied dankbaar.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:05 schreef Timo20 het volgende:
I predict a riot![]()
![]()
Eva Jinek @ NOS Journaal![]()
![]()
Enkeltje Moldavie voor Jordyquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik verwacht gewoon Jordy van Loon als guilty pleasure van de zeroes
Veel dank!!!! Ook namens Rudy!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:40 schreef TheZapster het volgende:
De gegevens zijn succesvol verwerkt.
Mijn goede daad van deze week weer gedaan, pech gehad voor de zwerver bij de supermarkt
Ik pleit echt voor meer Royksopp op 3FM. Damn, wat een muziek. Fantastisch!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Enkeltje Moldavie Antarctica voor Jordy
Goud/beige achtigquote:
Floortjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:10 schreef -Hans- het volgende:
Wie gaat Kevin vervangen als Der Rudy er niet is, Floortje misschien?
Dat dus!! hoop dat Veenstra vanacht weer The Thin White Duke remix draait van What Else is There?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik pleit echt voor meer Royksopp op 3FM. Damn, wat een muziek. Fantastisch!
Annemiekequote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:10 schreef -Hans- het volgende:
Wie gaat Kevin vervangen als Der Rudy er niet is, Floortje misschien?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:12 schreef Timo20 het volgende:
Annemieke![]()
of gewoon vanaf 19.00uur de hele avond Ekstra Weekend![]()
Dan hoop ik toch dat Roel gelijk krijgt. Floortje isquote:Roel_Jewel het volgende:[/b]
Floortje.
Hoorde het origineel van golddigger vorige week op KX radio, het was ook niet een klein beetje gejatquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:12 schreef -Hans- het volgende:
Dit vind ik dan wel een erg toffe plaat (Golddigger) van Kanye West. Stuk beter dan die vreselijke love lockdown en zijn meest recente single..
Zou mij niets verbazen als hij die fantastische plaat nog even de ether inslingerdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat dus!! hoop dat Veenstra vanacht weer The Thin White Duke remix draait van What Else is There?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |