Ahum!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, inderdaad TheKid
Komt mensen boven brabant he, die kotsen graag denk ik![]()
![]()
Huub Hangop, dat is toch ook die gast van "ik wil ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant"quote:
Jazekersquote:Op zondag 15 februari 2009 00:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Huub Hangop, dat is toch ook die gast van "ik wil ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant"
Hij kent mij ookquote:Op zondag 15 februari 2009 00:45 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Jazekers![]()
En ook bekend van oa. "Kamelen", "www.anita.nl" en "wat ben je lelijk van dichtbij".
Paar jaar terug die kerel met carnaval getroffen in Boogie Wonderland. Ik heb geen flauw idee hoe ik daar terecht ben gekomen, maar het was er verschrikkelijk gezellig toen hij op begon te treden
succesquote:
Lekker laten gaan. Als ik het zo lees is ze de moeite niet waard en heb je precies het juiste gedaan!quote:Op zondag 15 februari 2009 12:25 schreef Crazy-M het volgende:
Ik al verteld aan zusjemaar ok korte versie
Jullie weten dat 2 maanden geen contact was en ik er dus achter kwam dat ze vriend heeft.
Heb haar gister in sms duidelijk gemaakt hoe ik daar over dacht en niet weet of ze nu de waarheid sprak of niet. Daarnaast vermeld dat ze maar weer contact met me moet zoeken als ze de waarheid kan vertellen en dat het nu aan haar ligt.
Kreeg nog terug dat ze maar 1 keer per week met hem afsprak, en dan tijdens het stappen hem nog ziet, dat pc kapot was en dat ze geen btg had. (ze stuurde antwoord met telefoon van haar moeder)
Ik nog even terug gestuurd dat het mij niet boeit wanneer ze afspreekt met haar vriend maar dat het mij om de waarheid gaat. Nog vermelding gedaan dat Contact niet alleen aan btg ligt.
Sinds die tijd geen reactie meer gehad
Spijker op zn kop!quote:Op zondag 15 februari 2009 13:06 schreef styliste het volgende:
[..]
Lekker laten gaan. Als ik het zo lees is ze de moeite niet waard en heb je precies het juiste gedaan!
Welk concert?quote:Op zondag 15 februari 2009 15:16 schreef hetzusjevan het volgende:
Zo ik ben weer 80 euro lichter maar wel twee concerttickets rijker![]()
.
Leukquote:Op zondag 15 februari 2009 15:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Razorlight 14 april en Anouk 5 juli.
Ik heb er niks van gezien, maar de hoop had ik wel dat Feijenoord zou kunnen stunten. Dat zou fijner voor PSV zijn geweestquote:
Ik heb Anouk nu een keer of 4 gezien, maar ik ben er eigenlijk steeds minder kapot van.. De eerste keer dat ik haar zag was toen ze net haar eerste hit had gescoord, toen was het nog gaaf, maar laatste keer, 2 jaar geleden, op paaspop, viel het me ontzettend tegen..quote:Op zondag 15 februari 2009 15:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Razorlight 14 april en Anouk 5 juli.
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:03 schreef existenz het volgende:
Wat een relatieproblemen hier allemaal
Sorryquote:Op zondag 15 februari 2009 19:28 schreef theKiD het volgende:
Als iedereen voortaan in de weekenden een leven heeft.. dan post ik wel lekker in me eentje![]()
Tegen mezelf aan lullen
Familiedag is een groot woord, ik heb niet zoveel familiequote:Op zondag 15 februari 2009 19:35 schreef theKiD het volgende:
Ik lul wel een eind wegGeen moeite mee. Vooral niet als het of heel slappe ouwehoer is of heel er serieus
![]()
Wat heb je gedaan met familiedag?
welke smaken?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb veel vlaai over, dat krijg ik zelf niet op.
Rijstevlaai en Zwitserse roomvlaai.quote:
multivlaai alertquote:Op zondag 15 februari 2009 20:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Rijstevlaai en Zwitserse roomvlaai.
Ik kende 'm zelf niet dus ik had eigenlijk geen idee of het wel lekker was wat ik kocht, maar het klonk wel lekker.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
multivlaai alert
hmm niet echt mijn voorkeur! maar hoorde van collega's toen ik die roomvlaai heel lekker moest zijn toen ik die had getrakteerd!
ben zelf meer van de appel en de kersquote:Op zondag 15 februari 2009 20:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik kende 'm zelf niet dus ik had eigenlijk geen idee of het wel lekker was wat ik kocht, maar het klonk wel lekker.
En hij was ook populairder dan de rijstevlaai.Omdat ze het wel interessant vonden klinken.
Appel vind ik ook wel lekker, kers niet zo.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:58 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ben zelf meer van de appel en de kers
Kersenvlaaiquote:Op zondag 15 februari 2009 21:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Appel vind ik ook wel lekker, kers niet zo.
Nog 1,5 krat juup hierquote:Op zondag 15 februari 2009 21:35 schreef SwiffMeister het volgende:
Bier ?! Waar?
Ik ben net wakker...quote:Op maandag 16 februari 2009 07:24 schreef Crazy-M het volgende:
nondejap, wat zijn we er allemaal vroeg bij
Goede middag zusjequote:
Wat netjes dat je dan toch wachtquote:Op maandag 16 februari 2009 14:47 schreef hetzusjevan het volgende:
Op de uni.. wachten tot een of ander hoorcollege waar ik eigenlijk geen zin in heb.
Koffie?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:27 schreef theKiD het volgende:
Net 5 minuten wakker hier![]()
En ik heb een beetje ochtendhumeurWie maakt me minder chagie
![]()
Koffie lust ik niet. Bier mag ik niet dus dan blijft tieten overquote:Op maandag 16 februari 2009 16:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Koffie?
[ afbeelding ]
Bier?
[ afbeelding ]
Tieten?
[ afbeelding ]
NPquote:Op maandag 16 februari 2009 07:21 schreef Tegan het volgende:
Pff, ik kan echt niet slapen.
@theKiD: Ik heb een beetje een chaotisch weekend gehad, in de negatieve zin, en nu is mijn telefoon kapot ook nog. Maar daarom was het ff niet gelukt met kijken voor jou. Zal het deze week doen ok?
Ik vind het super goed dat je gingquote:Op maandag 16 februari 2009 14:47 schreef hetzusjevan het volgende:
Op de uni.. wachten tot een of ander hoorcollege waar ik eigenlijk geen zin in heb.
Ik vond het echt slecht dat jij weggingquote:Op maandag 16 februari 2009 18:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind het super goed dat je ging
Haha. Ik was heel de dag al niet lekker en ik zat bij IPG al bijna te slapen, dus ik dacht; Stik!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:09 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik vond het echt slecht dat jij wegging. *Ben ook maar een half uur gebleven haha
.*
Goed zoquote:Op maandag 16 februari 2009 19:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
Nou heb mijn nieuwe auto... Rijdt op zich wel lekker... Ze hebben hem in ieder geval nog wel schoongemaaktnu nog even flink zeiken over de eigen bijdrage!
Maar wel beter ---> weer een carkit! geen gezeik meer met kabeltjes, headsetjes enzo!
Hahaha, dat schiet dan op jaquote:Op maandag 16 februari 2009 19:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Neuh ik had gewoon geen zin, Emons heeft z'n haar geknipt en verder heb ik alleen maar zitten lullen en ouwehoeren tegen mn vriendin (die zoiets had van: "sjesus nu heb ik nog niks meegekregen" en daarna zijn we gaan eten in de menza.
tis btw wel een kleine auto van binnen zeg... achterin heb je echt weinig ruimte vind ik... was in golf groter!quote:
Je hebt een 407 en die noem je klein?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
tis btw wel een kleine auto van binnen zeg... achterin heb je echt weinig ruimte vind ik... was in golf groter!
nou goed ik ben zelf 1.93 en had net een collega achterin en die zat echt vol met knieën in de stoel hoor!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je hebt een 407 en die noem je klein?![]()
Bij de golf is het achterin hoger, maar ruimer...![]()
had dus wel gelijkquote:Op maandag 16 februari 2009 19:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je hebt een 407 en die noem je klein?![]()
Bij de golf is het achterin hoger, maar ruimer...![]()
Het scheelt niet veel... Maar dus toch wel!quote:afstand voor achterbank
Golf:
615-860 mm
407
610-850 mm
Hehe. Tja... Er komt alleen nog meer kijken bij MTO-A dan alleen enquetesquote:Op maandag 16 februari 2009 19:27 schreef Tegan het volgende:
Ik heb vandaag een college MTO-A gevolgd van mijn zus. Wat saai. Het ging over enquetes, maar iedere mongool weet de dingen nog wel die werden verteld
.
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:22 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
had dus wel gelijk
[..]
Het scheelt niet veel... Maar dus toch wel!
offerte is aangevraagd?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:39 schreef hetzusjevan het volgende:
Koud. Internet draadloos doet het weer niet (offerte is aangevraagd, we krijgen nieuwe kastjes. Eindelijk. Na maandenlang gekut).
Ik moet de kliko nog buitenzetten maar koud en geen zin. Oh en nog 50 pagina's lezen. Ook geen zin
.
I knowquote:Op maandag 16 februari 2009 19:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Tja... Er komt alleen nog meer kijken bij MTO-A dan alleen enquetes
Okequote:Op maandag 16 februari 2009 20:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
I know. Was maar een grapje omdat jullie altijd praten over MTO
.
tja owkee... dan maar wel hopen op een N netwerk met bijbehorende netwerkkaarten... dan heb je nog een beetje snelheid op het interne netwerk!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik weet het Tommy, maarja, dat snappen zij niet en als zij t wil laten installeren door een veel te duur bedrijf, prima. Ik betaal er niet aan mee en dan weet ik wel zeker dat het goed is dus mij hoor je niet klagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |