Ik heb Anouk nu een keer of 4 gezien, maar ik ben er eigenlijk steeds minder kapot van.. De eerste keer dat ik haar zag was toen ze net haar eerste hit had gescoord, toen was het nog gaaf, maar laatste keer, 2 jaar geleden, op paaspop, viel het me ontzettend tegen..quote:Op zondag 15 februari 2009 15:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Razorlight 14 april en Anouk 5 juli.
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:03 schreef existenz het volgende:
Wat een relatieproblemen hier allemaal
Sorryquote:Op zondag 15 februari 2009 19:28 schreef theKiD het volgende:
Als iedereen voortaan in de weekenden een leven heeft.. dan post ik wel lekker in me eentje![]()
Tegen mezelf aan lullen
Familiedag is een groot woord, ik heb niet zoveel familiequote:Op zondag 15 februari 2009 19:35 schreef theKiD het volgende:
Ik lul wel een eind wegGeen moeite mee. Vooral niet als het of heel slappe ouwehoer is of heel er serieus
![]()
Wat heb je gedaan met familiedag?
welke smaken?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb veel vlaai over, dat krijg ik zelf niet op.
Rijstevlaai en Zwitserse roomvlaai.quote:
multivlaai alertquote:Op zondag 15 februari 2009 20:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Rijstevlaai en Zwitserse roomvlaai.
Ik kende 'm zelf niet dus ik had eigenlijk geen idee of het wel lekker was wat ik kocht, maar het klonk wel lekker.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
multivlaai alert
hmm niet echt mijn voorkeur! maar hoorde van collega's toen ik die roomvlaai heel lekker moest zijn toen ik die had getrakteerd!
ben zelf meer van de appel en de kersquote:Op zondag 15 februari 2009 20:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik kende 'm zelf niet dus ik had eigenlijk geen idee of het wel lekker was wat ik kocht, maar het klonk wel lekker.
En hij was ook populairder dan de rijstevlaai.Omdat ze het wel interessant vonden klinken.
Appel vind ik ook wel lekker, kers niet zo.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:58 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ben zelf meer van de appel en de kers
Kersenvlaaiquote:Op zondag 15 februari 2009 21:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Appel vind ik ook wel lekker, kers niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |