Ahum!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, inderdaad TheKid
Komt mensen boven brabant he, die kotsen graag denk ik![]()
![]()
Huub Hangop, dat is toch ook die gast van "ik wil ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant"quote:
Jazekersquote:Op zondag 15 februari 2009 00:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Huub Hangop, dat is toch ook die gast van "ik wil ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant"
Hij kent mij ookquote:Op zondag 15 februari 2009 00:45 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Jazekers![]()
En ook bekend van oa. "Kamelen", "www.anita.nl" en "wat ben je lelijk van dichtbij".
Paar jaar terug die kerel met carnaval getroffen in Boogie Wonderland. Ik heb geen flauw idee hoe ik daar terecht ben gekomen, maar het was er verschrikkelijk gezellig toen hij op begon te treden
succesquote:
Lekker laten gaan. Als ik het zo lees is ze de moeite niet waard en heb je precies het juiste gedaan!quote:Op zondag 15 februari 2009 12:25 schreef Crazy-M het volgende:
Ik al verteld aan zusjemaar ok korte versie
Jullie weten dat 2 maanden geen contact was en ik er dus achter kwam dat ze vriend heeft.
Heb haar gister in sms duidelijk gemaakt hoe ik daar over dacht en niet weet of ze nu de waarheid sprak of niet. Daarnaast vermeld dat ze maar weer contact met me moet zoeken als ze de waarheid kan vertellen en dat het nu aan haar ligt.
Kreeg nog terug dat ze maar 1 keer per week met hem afsprak, en dan tijdens het stappen hem nog ziet, dat pc kapot was en dat ze geen btg had. (ze stuurde antwoord met telefoon van haar moeder)
Ik nog even terug gestuurd dat het mij niet boeit wanneer ze afspreekt met haar vriend maar dat het mij om de waarheid gaat. Nog vermelding gedaan dat Contact niet alleen aan btg ligt.
Sinds die tijd geen reactie meer gehad
Spijker op zn kop!quote:Op zondag 15 februari 2009 13:06 schreef styliste het volgende:
[..]
Lekker laten gaan. Als ik het zo lees is ze de moeite niet waard en heb je precies het juiste gedaan!
Welk concert?quote:Op zondag 15 februari 2009 15:16 schreef hetzusjevan het volgende:
Zo ik ben weer 80 euro lichter maar wel twee concerttickets rijker![]()
.
Leukquote:Op zondag 15 februari 2009 15:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Razorlight 14 april en Anouk 5 juli.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |