Nog 1,5 krat juup hierquote:Op zondag 15 februari 2009 21:35 schreef SwiffMeister het volgende:
Bier ?! Waar?
Ik ben net wakker...quote:Op maandag 16 februari 2009 07:24 schreef Crazy-M het volgende:
nondejap, wat zijn we er allemaal vroeg bij
Goede middag zusjequote:
Wat netjes dat je dan toch wachtquote:Op maandag 16 februari 2009 14:47 schreef hetzusjevan het volgende:
Op de uni.. wachten tot een of ander hoorcollege waar ik eigenlijk geen zin in heb.
Koffie?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:27 schreef theKiD het volgende:
Net 5 minuten wakker hier![]()
En ik heb een beetje ochtendhumeurWie maakt me minder chagie
![]()
Koffie lust ik niet. Bier mag ik niet dus dan blijft tieten overquote:Op maandag 16 februari 2009 16:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Koffie?
[ afbeelding ]
Bier?
[ afbeelding ]
Tieten?
[ afbeelding ]
NPquote:Op maandag 16 februari 2009 07:21 schreef Tegan het volgende:
Pff, ik kan echt niet slapen.
@theKiD: Ik heb een beetje een chaotisch weekend gehad, in de negatieve zin, en nu is mijn telefoon kapot ook nog. Maar daarom was het ff niet gelukt met kijken voor jou. Zal het deze week doen ok?
Ik vind het super goed dat je gingquote:Op maandag 16 februari 2009 14:47 schreef hetzusjevan het volgende:
Op de uni.. wachten tot een of ander hoorcollege waar ik eigenlijk geen zin in heb.
Ik vond het echt slecht dat jij weggingquote:Op maandag 16 februari 2009 18:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind het super goed dat je ging
Haha. Ik was heel de dag al niet lekker en ik zat bij IPG al bijna te slapen, dus ik dacht; Stik!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:09 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik vond het echt slecht dat jij wegging. *Ben ook maar een half uur gebleven haha
.*
Goed zoquote:Op maandag 16 februari 2009 19:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
Nou heb mijn nieuwe auto... Rijdt op zich wel lekker... Ze hebben hem in ieder geval nog wel schoongemaaktnu nog even flink zeiken over de eigen bijdrage!
Maar wel beter ---> weer een carkit! geen gezeik meer met kabeltjes, headsetjes enzo!
Hahaha, dat schiet dan op jaquote:Op maandag 16 februari 2009 19:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Neuh ik had gewoon geen zin, Emons heeft z'n haar geknipt en verder heb ik alleen maar zitten lullen en ouwehoeren tegen mn vriendin (die zoiets had van: "sjesus nu heb ik nog niks meegekregen" en daarna zijn we gaan eten in de menza.
tis btw wel een kleine auto van binnen zeg... achterin heb je echt weinig ruimte vind ik... was in golf groter!quote:
Je hebt een 407 en die noem je klein?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
tis btw wel een kleine auto van binnen zeg... achterin heb je echt weinig ruimte vind ik... was in golf groter!
nou goed ik ben zelf 1.93 en had net een collega achterin en die zat echt vol met knieën in de stoel hoor!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je hebt een 407 en die noem je klein?![]()
Bij de golf is het achterin hoger, maar ruimer...![]()
had dus wel gelijkquote:Op maandag 16 februari 2009 19:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je hebt een 407 en die noem je klein?![]()
Bij de golf is het achterin hoger, maar ruimer...![]()
Het scheelt niet veel... Maar dus toch wel!quote:afstand voor achterbank
Golf:
615-860 mm
407
610-850 mm
Hehe. Tja... Er komt alleen nog meer kijken bij MTO-A dan alleen enquetesquote:Op maandag 16 februari 2009 19:27 schreef Tegan het volgende:
Ik heb vandaag een college MTO-A gevolgd van mijn zus. Wat saai. Het ging over enquetes, maar iedere mongool weet de dingen nog wel die werden verteld
.
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:22 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
had dus wel gelijk
[..]
Het scheelt niet veel... Maar dus toch wel!
offerte is aangevraagd?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:39 schreef hetzusjevan het volgende:
Koud. Internet draadloos doet het weer niet (offerte is aangevraagd, we krijgen nieuwe kastjes. Eindelijk. Na maandenlang gekut).
Ik moet de kliko nog buitenzetten maar koud en geen zin. Oh en nog 50 pagina's lezen. Ook geen zin
.
I knowquote:Op maandag 16 februari 2009 19:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Tja... Er komt alleen nog meer kijken bij MTO-A dan alleen enquetes
Okequote:Op maandag 16 februari 2009 20:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
I know. Was maar een grapje omdat jullie altijd praten over MTO
.
tja owkee... dan maar wel hopen op een N netwerk met bijbehorende netwerkkaarten... dan heb je nog een beetje snelheid op het interne netwerk!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik weet het Tommy, maarja, dat snappen zij niet en als zij t wil laten installeren door een veel te duur bedrijf, prima. Ik betaal er niet aan mee en dan weet ik wel zeker dat het goed is dus mij hoor je niet klagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |