Waar ben jij dan op gepromoveerd?quote:
Ik heb goed opgelet voor een keertjequote:
quote:
nee, ik ben ook altijd mijn bril kwijtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:46 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
Jouw papa is ook opticien, net als die van Kyran.
Wacht even, dalek komt dat blikje Caramelquote:
Mehehe.quote:
Neequote:
Het brillenmonsterdierken?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:47 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, ik ben ook altijd mijn bril kwijt
zelfs een bril die ik pas een paar maanden had verloren in de Lek (rivier) omdat ik een of ander beest ging redden
jaquote:
Weet je dat je vroeger een permban opliep voor dit soort uitlatingen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:52 schreef Muck het volgende:
maar men, allemaal kinderdingen
ik wil ook zo'n spiesje
nouquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht even, dalek komt dat blikje Caramel
neuh, een of andere vogel die verstrikt zat in een plantquote:
Echt bizar hoe snel ze iets maken daarquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:52 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
maar men, allemaal kinderdingen
ik wil ook zo'n spiesje
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je dat je vroeger een permban opliep voor dit soort uitlatingen?
ja, ik doe daar een hele middag over denk ikquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt bizar hoe snel ze iets maken daar
Als je het zo snel al verzonnen krijgtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, ik doe daar een hele middag over denk ik
ja, ik dacht "huuuu dier in nood!" *plons*quote:
ik loop ook al een week na te denken over Limburgse recepten....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je het zo snel al verzonnen krijgt
Misschien moeten jullie vrouwmensen toch wat minder impulsief wordenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, ik dacht "huuuu dier in nood!" *plons*
wel mijn schoenen uitgeschoopt, nooit aan mijn bril gedacht
Ik mik gewoon wat in de pan. Zo vanuit een doos of een zak. Smaakt prima meestalquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:57 schreef Muck het volgende:
[..]
ik loop ook al een week na te denken over Limburgse recepten....
de bedoeling was goedquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie vrouwmensen toch wat minder impulsief worden
same herequote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik mik gewoon wat in de pan. Zo vanuit een doos of een zak. Smaakt prima meestal
- Zoervleischquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Al zijn de middelste twee meer wat voor bij de koffie.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:01 schreef MPG het volgende:
[..]
- Zoervleisch
- Beerpap
- Vlaai
- Nonnevot
- tete de veaux
- Kerboët (balkenbrij)
Vlaai,quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Is daar ook iets LEKKER van?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:01 schreef MPG het volgende:
[..]
- Zoervleisch
- Beerpap
- Vlaai
- Nonnevot
- tete de veaux
- Kerboët (balkenbrij)
Zure zult heb ik niet eens genoemdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is daar ook iets LEKKER van?![]()
Je lijstje klinkt als
- Zure zult
- Gerecycelde kots
- Koeiestront
- Vage ranzigheid
- Kalfskop
- Ranzige ranzigheid
geheime liefdes berichtenquote:Postvak-in [2] berichten - www.d2-mobile.com - Je hebt twee geheime liefdes berichten. Kijk hier om ze te lezen
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Spam bij Gmail:
[..]
geheime liefdes berichten
Wat doet die spatie daar, stelletje NULPUNTEN??![]()
*noteertquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:01 schreef MPG het volgende:
[..]
- Zoervleisch
- Beerpap
- Vlaai
- Nonnevot
- tete de veaux
- Kerboët (balkenbrij)
- zult =quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Zure zult heb ik niet eens genoemd!
Dat heet hier Huidvleisj.
Verder is het allemaal lekker.
Zoervleisj ken je waarschijnlijk als "stoofvlees"
Beerpap is een pap van o.a. donker bier
vlaai en nonnevotten zijn voor bij de koffie
tete de veaux is een rundvleesgerecht
en balkenbrij ken je ook best, maar is volgens limburgs recept lekkerder.
Dan zal dat Brabants zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:06 schreef MPG het volgende:
Zure zult heb ik niet eens genoemd!
Dat heet hier Huidvleisj.
Waarom iemand daarmee zijn frietje wil verkloten snap ik nog steeds nietquote:Verder is het allemaal lekker.
Zoervleisj ken je waarschijnlijk als "stoofvlees"
Welke klapkutbaviaan maakt er nou pap van bier?quote:Beerpap is een pap van o.a. donker bier
Ah, zoetigheid lees ik. Dat ziet er goed uit.quote:vlaai en nonnevotten zijn voor bij de koffie
Nou, dat kan nog van alles wordenquote:tete de veaux is een rundvleesgerecht
Nee. Iets wat "Balkenbrij" heet zet ik bij voorbaat al geen kaak opquote:en balkenbrij ken je ook best, maar is volgens limburgs recept lekkerder.
Nee, ik ken het ook welquote:
ga ik gewoon proberenquote:[..]
Waarom iemand daarmee zijn frietje wil verkloten snap ik nog steeds niet![]()
ken je de uitdrukking "ik lust er wel pap van" niet?quote:Welke klapkutbaviaan maakt er nou pap van bier?![]()
joahquote:Ah, zoetigheid lees ik. Dat ziet er goed uit.
mja, ik weet het ook nog nietquote:Nou, dat kan nog van alles worden
[..]
quote:Nee. Iets wat "Balkenbrij" heet zet ik bij voorbaat al geen kaak opNet zoiets als "Waterzooi". Als dat de beste naam is die je voor zo'n gerecht kan bedenken, dan MOET het wel kotsgruwelijkspuugsmerig zijn
Ik ken mensen die vast heel blij worden van pap van bier 's ochtendsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welke klapkutbaviaan maakt er nou pap van bier?![]()
Jullie hebben nog een paar kruistochten tegoed begrijp ikquote:
* Dr_Flash duwt Pien naar dat soort mensen toequote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ken mensen die vast heel blij worden van pap van bier 's ochtends
afsteken en aan belgie gevenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie hebben nog een paar kruistochten tegoed begrijp ik
krijg ik Pien?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash duwt Pien naar dat soort mensen toe
Ik wil helemaal niet naar dat soort mensen toequote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In dat geval ben ik uiteraard bereid om mee te werkenquote:
oehquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
In dat geval ben ik uiteraard bereid om mee te werken
Jij niet meer dus?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Gefrituurde zoervleischj-conjo's in de automaat leggenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gaan we dan spannende dingen doen?
Zeg, verstoor mijn spannende onderonsje met Muck nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Gefrituurde zoervleischj-conjo's in de automaat leggen
aquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat zou er gebeuren als ik in een (restaurant? Snackbar?) in Limburg binnenkom en ik zeg op mijn beste Nederlands: "Goedemiddag mevrouw. Ik wil graag een portie zuurvlees
Alstublieft
"
Wat zou er dan gebeuren?![]()
a) ze begrijpt me en ik krijg iets (dan zien we wel verder)
b) ik word uitgelachen
c) ik word met een mestvork in m'n kont door het dorp gejaagd
d) anders, namelijk....
Oh nou, wel mensen met een mening die me ERG veel waard is inderdaadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:27 schreef Muck het volgende:
[..]
a
en d: MPG en klonk komen je uitlachen
Maakt het uit in welke vorm je bier komt jaquote:
Dat soort mensen bedoelde ik nouquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maakt het uit in welke vorm je bier komt ja
Ik ga het forwardenquote:
Ja. Bevroren bier, lauw bier, dood bier etc sla je toch ook af?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maakt het uit in welke vorm je bier komt ja
Nep-alcoholistquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Bevroren bier, lauw bier, dood bier etc sla je toch ook af?
quote:
quote:
Ow, toch best serieus geweest dusquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:37 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik ben weer uit het ziekenhuis, maar het herstel (100%) duurt nog wel tot april/mei.
Het bleek dat ik in Spanje een virus heb opgelopen dat tot 60 maal resistenter is dan NL'se virussen die longontsteking veroorzaken. (de arts dacht na het zien van de eerste foto's, toen hij mij nog niet gezien had, dat ik minstens half in coma in een bed zou liggen... Ik zat overigens gewoon op een stoel, omdat de onderzoekstafel niet lekker lag) Omdat dit niet direct bekend was, heb ik eerst verkeerde antibiotica gekregen, waardoor het nog wat slechter ging. Na (nog meer) bloedtesten, kweken, etc, heb ik de juiste medicatie gekregen.
Om het even kort samen te vatten: ik heb 4 verschillende soorten antibiotica gekregen (tot wel 4,5 liter per dag), er is meer dan een liter vocht achter 1 long vandaan gehaald (zeer pijnlijk) en m'n lever heeft een flinke opdonder gekregen. Nu heb ik antibioticapillen (2 weken) en prednison (3 weken).
Maar goed, een dergelijke infectie is echt een enorme aanslag op je lichaam. De eerste week was 6 meter naar het toilet heen en weer genoeg om een half uur uit te hijgen. Inmiddels loop ik hier thuis wel rond, maar de trap op doe ik maar 1x per dag... Als ik dan zo op de bank zit, voel ik me heel wat, maar zodra ik iets doe, word ik weer met de neus op de feiten gedrukt. Koffie zetten, aankleden, douchen... alles is vermoeiend en dat is best lastig te accepteren.
Best wel ja...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow, toch best serieus geweest dus
WMz.quote:
quote:
Het was niet best, het wordt beter!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:45 schreef MPG het volgende:
[..]
WMz.
Gelukkig ben je weer thuis, en nu maar hopen dat t gauw de goede kant op gaat.
Whut? Je hebt een eitje gebakken?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:45 schreef Muck het volgende:
Okee, het eitje dat ik net gebakken heb, grenst toch wel aan het geniale
Damn wat lekker
Die winkel waar alleen maar lagere levensvormen dingen kopen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:56 schreef Klonk het volgende:
ik ben me trouwens geestelijk aan het voorbereiden op een gesprek met een lagere levensvorm, de servicabalie van de mediamarkt
quote:
Thanks.quote:
de winkel waar ik ff snel een klein digicammetje voor noodgevallen scoorde van een merk waar ik nog nooit eerder problemen mee hadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die winkel waar alleen maar lagere levensvormen dingen kopen?
dat vroeg ik me vanmiddag ook afquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:00 schreef OA het volgende:
Is Ph nog onder ons, of is hij inmiddels afgekickt van FOK?
OA!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:00 schreef OA het volgende:
Is Ph nog onder ons, of is hij inmiddels afgekickt van FOK?
quote:
STFUquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whut? Je hebt een eitje gebakken?
Mens dat kan IK nog wel
dui-de-lijk ar-ti-cu-le-renquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:56 schreef Klonk het volgende:
ik ben me trouwens geestelijk aan het voorbereiden op een gesprek met een lagere levensvorm, de servicabalie van de mediamarkt
patserquote:
quote:
Met spekquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:08 schreef Muck het volgende:
STFU
soms is een eitje gewoon superlekker
ik had er ham onder, ook lekkerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met spek
Of over een loempia![]()
Ik ga zo nog ff naar de winkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |