Best wel ja...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow, toch best serieus geweest dus
WMz.quote:
quote:
Het was niet best, het wordt beter!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:45 schreef MPG het volgende:
[..]
WMz.
Gelukkig ben je weer thuis, en nu maar hopen dat t gauw de goede kant op gaat.
Whut? Je hebt een eitje gebakken?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:45 schreef Muck het volgende:
Okee, het eitje dat ik net gebakken heb, grenst toch wel aan het geniale
Damn wat lekker
Die winkel waar alleen maar lagere levensvormen dingen kopen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:56 schreef Klonk het volgende:
ik ben me trouwens geestelijk aan het voorbereiden op een gesprek met een lagere levensvorm, de servicabalie van de mediamarkt
quote:
Thanks.quote:
de winkel waar ik ff snel een klein digicammetje voor noodgevallen scoorde van een merk waar ik nog nooit eerder problemen mee hadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die winkel waar alleen maar lagere levensvormen dingen kopen?
dat vroeg ik me vanmiddag ook afquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:00 schreef OA het volgende:
Is Ph nog onder ons, of is hij inmiddels afgekickt van FOK?
OA!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:00 schreef OA het volgende:
Is Ph nog onder ons, of is hij inmiddels afgekickt van FOK?
quote:
STFUquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whut? Je hebt een eitje gebakken?
Mens dat kan IK nog wel
dui-de-lijk ar-ti-cu-le-renquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:56 schreef Klonk het volgende:
ik ben me trouwens geestelijk aan het voorbereiden op een gesprek met een lagere levensvorm, de servicabalie van de mediamarkt
patserquote:
quote:
Met spekquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:08 schreef Muck het volgende:
STFU
soms is een eitje gewoon superlekker
ik had er ham onder, ook lekkerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met spek
Of over een loempia![]()
Ik ga zo nog ff naar de winkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |