Superhandig als je op zaterdag wat wil halen in de stad, voor 1 euro op en neer kan reizen en er 8(!) bussen per uur rijden. En de bushalte is ook nog eens voor de deur..quote:
Die rijden er al jaren rond.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Welke bedoel je?
De Ambassadors?
[ afbeelding ]
Volgens mij die ja, met oranje letters en el-cheapo stoeltjesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Welke bedoel je?
De Ambassadors?
[ afbeelding ]
Nieuw zegt iequote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:39 schreef sc00p het volgende:
[..]
Volgens mij die ja, met oranje letters en el-cheapo stoeltjes
Hier zijn ze nu een paar maandenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nieuw zegt ieDaar is inmiddels niets nieuws meer aan
Die kraken idd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Welke bedoel je?
De Ambassadors?
[ afbeelding ]
Ik denk dat de reedsgenoemde verliggende gebieden gewoona lle ouwe troep van de randstad krijgenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar woon je? Ergens in Groningen/Friesland?
Die kubussen reden voor Stadsvervoer Nederland.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nieuw zegt ieDaar is inmiddels niets nieuws meer aan
Aardgasbussen zijn dat.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:19 schreef Bolter het volgende:
Ah, buskenners misschien kunnen jullie mij gelijk even helpen. Ik was laatst weer even bij m'n ouders in Zeeland. Nu viel me op dat er witte connexxion bussen reden waar een of andere unit op 't dak zat gemonteerd? Wat zijn dat voor bussen?
Jeaht, wel goed dat die rondrijden. Ook wel leuk dat die zo'n lcd scherm hebben met de route en dergelijke. Zijn tevens de enige bussen waar ik fatsoenlijk in pas de rest is echt voor kabouters gemaakt lijkt het soms wel.quote:
Sorry, ben er per toeval ingerold. Kan er niets aan doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:31 schreef kurk_droog het volgende:
Mensen die hier serieus verstand hebben van die bussen
Connexxion en Qbuzz hebben die TFT-schermen. Vroeger met comfortmeter (registreert hoe beheerst of lomp de sjoof rijdt), maar die hebben ze later verwijderd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:33 schreef Leonos het volgende:
Tegenwoordig heb je bijmij in de buurt bussen met camera's binnen.
En dan zie je op een monitor jezelf zitten en dan gaan natuurlijk al die marokanen paupertjes stoer doen.
Want ja, ze komen op TV
Het staat ook gewoon op de bussen dat ze op gas rijden hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sorry, ben er per toeval ingerold. Kan er niets aan doen.
Maar dan heb je tegenwoordig te maken met de 'diesel/aardgas'-kwestie. Lokale besturen kiezen aardgas vanwege de hype, technici prefereren diesel aan de hand van uitvoerig onderzoek.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:41 schreef error32 het volgende:
[..]
Het staat ook gewoon op de bussen dat ze op gas rijden hoor
Dat is een dieselbus, Euro EEV.quote:
Klinkt als afdankertjes van de Randstadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar woon je? Ergens in Groningen/Friesland?
Groningen en Friesland zijn lang niet zo achtergesteld als iedereen wil vermoeden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Klinkt als afdankertjes van de Randstad.
En dan met zo'n tellertje hoe laat de bus op de eindbestemming komt die continue 1 minuut verspringt eerder of later, en bij de eindbestemming blijk je gewoon 7 minuten vroeger te zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:33 schreef Leonos het volgende:
Tegenwoordig heb je bijmij in de buurt bussen met camera's binnen.
En dan zie je op een monitor jezelf zitten en dan gaan natuurlijk al die marokanen paupertjes stoer doen.
Want ja, ze komen op TV
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die bus ziet er echt achterlijk uit.![]()
daarvoor heb je dus die schermpjesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:57 schreef kurk_droog het volgende:
Dat is nog het kutst van een bus als je ergens in het donker bent waar je de straten niet goed kent. Zoek dan maar even de goede halte op
Ik kan me Almere nog voor de geest houden. De bus rijdt de halte Station Centrum of Stadhuisplein binnen, hoor je Marion een hele lijst opdreunen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:46 schreef DJKoster het volgende:
"Volgende halte: *naam halte*", het volume is in elke bus verschillend..
Die LCD schermen zijn wel superhandig, nooit meer haltes onthouden
Marion?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan me Almere nog voor de geest houden. De bus rijdt de halte Station Centrum of Stadhuisplein binnen, hoor je Marion een hele lijst opdreunen.
'Volgende halte: Stadhuisplein. Overstappunt voor de lijnen 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 156 en 159. U kunt hier uitstappen voor het winkelcentrum, de bibliotheek en Museum De Paviljoen.'
![]()
Marion?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan me Almere nog voor de geest houden. De bus rijdt de halte Station Centrum of Stadhuisplein binnen, hoor je Marion een hele lijst opdreunen.
'Volgende halte: Stadhuisplein. Overstappunt voor de lijnen 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 156 en 159. U kunt hier uitstappen voor het winkelcentrum, de bibliotheek en Museum De Paviljoen.'
![]()
Ja, en ook die van de RET.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:10 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Marion?
Heeft die al die haltes ingesproken ?
Enschede? Daar betaal je 1,20 euro voor een retourtje op zaterdag. En 8 bussen per uur heb je maar op een paar lijnen, en alleen op zaterdag.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:47 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Superhandig als je op zaterdag wat wil halen in de stad, voor 1 euro op en neer kan reizen en er 8(!) bussen per uur rijden. En de bushalte is ook nog eens voor de deur..![]()
Kun je ook met de auto gaan, minstens een kwartier in de file staan en kapitalen kwijt zijn voor een parkeerplekje..
Ik heb vaak genoeg gezien dat die leuke lcd-schermen het niet of niet goed doen. Dan moet je toch nog haltes onthouden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:46 schreef DJKoster het volgende:
"Volgende halte: *naam halte*", het volume is in elke bus verschillend..
Die LCD schermen zijn wel superhandig, nooit meer haltes onthouden
Wat zijn dat voor grafdingen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eindhoven![]()
En ze doen het blijkbaar ook weer tegenwoordig
Alkmaarquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar woon je? Ergens in Groningen/Friesland?
Bingo.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 03:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor grafdingen?Zijn die dingen in NL gemaakt?
Uhum.. dat is niet waar, in Utrecht zijn sinds 9 december 2008 allemaal nieuwe bussen gekomen, overigens wel hetzelfde type maar de kleur is geel en de stoelindeling andersquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar woon je? Ergens in Groningen/Friesland?
Qbuzz. Tot zover heb ik niets negatiefs over ze gehoord, behalve de onwerkbare situatie in Lansingerland.quote:Op zondag 15 februari 2009 02:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
er rijd hier nu ook iets van een Qbuz ofzo, de stoelen in die bus zitten echt voor geen meter, dan zijn de connexxionbussen nog luxe!
de leuningen van die stoelen steken rechtovereind en zelfs iets naar voren. Dat zit echt zo verrot, die snelbussen van connexxion of die gewone bussen kan je teminste nog een beetje in slaap vallen maar die die rechte leuningen zitten gewoon niet...quote:Op zondag 15 februari 2009 02:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Qbuzz. Tot zover heb ik niets negatiefs over ze gehoord, behalve de onwerkbare situatie in Lansingerland.
Qbuzz heeft die snelbussen wel, maar ze worden alleen ingezet op lijn 310 tussen Leeuwarden en Heerenveen.quote:Op zondag 15 februari 2009 02:37 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
de leuningen van die stoelen steken rechtovereind en zelfs iets naar voren. Dat zit echt zo verrot, die snelbussen van connexxion of die gewone bussen kan je teminste nog een beetje in slaap vallen maar die die rechte leuningen zitten gewoon niet...
Het is voor de gemiddelde Fok!ker nu eenmaal moeilijk te geloven dat men ook in het noorden hoogopgeleide mensen, snelwegen en DSL-internet heeft.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Groningen en Friesland zijn lang niet zo achtergesteld als iedereen wil vermoeden.
ja, want tussen 1970 en 2009 is er niets veranderd, daarom moeten ze in groningen maar oude treinstellen laten rijden..quote:Op zondag 15 februari 2009 15:32 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Het is voor de gemiddelde Fok!ker nu eenmaal moeilijk te geloven dat men ook in het noorden hoogopgeleide mensen, snelwegen en DSL-internet heeft.
Als je in Groningen of Friesland op de trein stapt word je hiermee naar je bestemming gebracht:[ afbeelding ]
Ter vergelijking de jaren-'70-treinen waar Randstedelingen gebruik van maken:[ afbeelding ]
Ik gok dat het veelvoudige gebruik van oud materiaal met name komt omdat het in de randstad 'iets' drukker isquote:Op zondag 15 februari 2009 15:32 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Het is voor de gemiddelde Fok!ker nu eenmaal moeilijk te geloven dat men ook in het noorden hoogopgeleide mensen, snelwegen en DSL-internet heeft.
Als je in Groningen of Friesland op de trein stapt word je hiermee naar je bestemming gebracht:[ afbeelding ]
Ter vergelijking de jaren-'70-treinen waar Randstedelingen gebruik van maken:[ afbeelding ]
Nou, zoals op de eerste foto ziet de trein van Utrecht naar Groningen/Leeuwarden er toch niet uit! Dat is een (veel te kleine) gewone gele NS trein hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 15:32 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Het is voor de gemiddelde Fok!ker nu eenmaal moeilijk te geloven dat men ook in het noorden hoogopgeleide mensen, snelwegen en DSL-internet heeft.
Als je in Groningen of Friesland op de trein stapt word je hiermee naar je bestemming gebracht:[ afbeelding ]
Ter vergelijking de jaren-'70-treinen waar Randstedelingen gebruik van maken:[ afbeelding ]
Nou, dat is niet zo moeilijk hoor. Die man die de bus bestuurt kan namelijk praten en als je aan hem vraagt:"Chauffeur, kunt even zeggen wanneer we bij [insert haltenaam] zijn? ", dan wil hij dat best hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:57 schreef kurk_droog het volgende:
Dat is nog het kutst van een bus als je ergens in het donker bent waar je de straten niet goed kent. Zoek dan maar even de goede halte op
En ik kan jullie zeggen dat de chauffeur nog steeds kan praten!quote:Op zondag 15 februari 2009 16:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, dat is niet zo moeilijk hoor. Die man die de bus bestuurt kan namelijk praten en als je aan hem vraagt:"Chauffeur, kunt even zeggen wanneer we bij [insert haltenaam] zijn? ", dan wil hij dat best hoor.
Zo ging dat vroeger , toen er nog echte bussen rondreden ook.
Natuurlijk kunnen chauffeurs praten. Anders zou het tussen mijn pa en mij ook wel een eenzijdig gesprek wordenquote:Op zondag 15 februari 2009 16:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En ik kan jullie zeggen dat de chauffeur nog steeds kan praten!Ik vroeg zo laatst een keer iets aan de chauffeur, en hij gaf gewoon antwoord! Ik heb ook een keer gevraagd of hij aan kon geven wanneer hij bij een bepaalde halte was, dat deed hij ook. En dat zelfs in de randstad!
Ja hé, we gaan toch zeker niet de zuidelijke provinciegrens over met dat moderne spul! Als je naar Utereg wil pak je maar zo'n vervallen gele bak!quote:Op zondag 15 februari 2009 16:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou, zoals op de eerste foto ziet de trein van Utrecht naar Groningen/Leeuwarden er toch niet uit! Dat is een (veel te kleine) gewone gele NS trein hoor![]()
Inderdaad. Voor je het weet zit er grafitti op.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:53 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ja hé, we gaan toch zeker niet de zuidelijke provinciegrens over met dat moderne spul! Als je naar Utereg wil pak je maar zo'n vervallen gele bak!
Nu nog steeds, maar binnenkort komen nieuwe Sprinters.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:32 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Het is voor de gemiddelde Fok!ker nu eenmaal moeilijk te geloven dat men ook in het noorden hoogopgeleide mensen, snelwegen en DSL-internet heeft.
Als je in Groningen of Friesland op de trein stapt word je hiermee naar je bestemming gebracht:[ afbeelding ]
Ter vergelijking de jaren-'70-treinen waar Randstedelingen gebruik van maken:[ afbeelding ]
Dan moet je het wel goed doen, en niet de Zoetermeer Stadslijn posten bij Dorp of Driemanspolder, waar ondertussen dit rijdt:quote:Op zondag 15 februari 2009 15:32 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Het is voor de gemiddelde Fok!ker nu eenmaal moeilijk te geloven dat men ook in het noorden hoogopgeleide mensen, snelwegen en DSL-internet heeft.
Als je in Groningen of Friesland op de trein stapt word je hiermee naar je bestemming gebracht:[ afbeelding ]
Ter vergelijking de jaren-'70-treinen waar Randstedelingen gebruik van maken:[ afbeelding ]
Dat lcd scherm is wel een verbeteringquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:38 schreef error32 het volgende:
[..]
Jeaht, wel goed dat die rondrijden. Ook wel leuk dat die zo'n lcd scherm hebben met de route en dergelijke. Zijn tevens de enige bussen waar ik fatsoenlijk in pas de rest is echt voor kabouters gemaakt lijkt het soms wel.
En op Rotterdam straks ook nieuwe voertuigen. Ik ga steeds voor nieuw, nieuwer, nieuwst.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:26 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Dan moet je het wel goed doen, en niet de Zoetermeer Stadslijn posten bij Dorp of Driemanspolder, waar ondertussen dit rijdt:
[ afbeelding ]
Het ging me om het materieel, niet om het traject. Desondanks bedankt voor het plaatje.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:26 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Dan moet je het wel goed doen, en niet de Zoetermeer Stadslijn posten bij Dorp of Driemanspolder, waar ondertussen dit rijdt:
[ afbeelding ]
Dat materieel is omgebouwd totquote:Op zondag 15 februari 2009 20:41 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Het ging me om het materieel, niet om het traject. Desondanks bedankt voor het plaatje.
Dat ding lijkt trouwens meer op een tram/lightrail dan op een trein.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk dat de reedsgenoemde verliggende gebieden gewoona lle ouwe troep van de randstad krijgen.
Die gelede Citaro's zijn echte bakbeesten, de sjoofs spelen er vaak Schumachertje mee tussen Nieuwegein en Vianen alsmede tussen Utrecht en De Bilt/Zeist.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:05 schreef Kamphuys. het volgende:
Die gele bussen zijn de nieuwe, die rijden in de omgeving van Utrecht. Een echte verbetering tov de oude bussen heb ik nog niet kunnen ontdekken. Of ja, een neger in de nieuwe harmonica-variant heeft inmiddels wel ondervonden dat het gedeelte met de harmonica nog al 'slipperig' is. Hij ging vol op z'n bek laatst, zo wat schaamde die zich rot haha.
Je usernamequote:Op zondag 15 februari 2009 20:43 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Dat materieel is omgebouwd tot
[ afbeelding ]
Dat ding is idd een soort van lightrail. Klotedingen trouwens, sloom, stoppen overal, geen comfi bankjes...
Het voldoet niet eens aan de eis lightrail. De Sprinter trekt wel snel op, maar het kan mij nog sneller gaan.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:43 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Dat materieel is omgebouwd tot
[ afbeelding ]
Dat ding is idd een soort van lightrail. Klotedingen trouwens, sloom, stoppen overal, geen comfi bankjes...
Dat ding is gewoon een TREIN hoor. Helemaal niet sloom (ja qua topsnelheid misschien, maar trekken redelijk snel op) en stoppen inderdaad overal, maar daar zijn ze ook voorgemaakt. Indeling qua ruimte is niet echt geniaal (meer staplaatsen dan zitplaatsen lijkt het op) en de stoeltjes zitten voor geen meter. Gelukkig rijden ze op mijn traject dan ook vrijwel nooitquote:Op zondag 15 februari 2009 20:43 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Dat materieel is omgebouwd tot
[ afbeelding ]
Dat ding is idd een soort van lightrail. Klotedingen trouwens, sloom, stoppen overal, geen comfi bankjes...
Jaaaa vierzitters waarbij de benen in elkaar moeten. Oke, die vliegtuigopstelling van Plan T is ook een ramp, heb daar ook jaren in moeten lijdenquote:Op zondag 15 februari 2009 23:23 schreef patatmetfriet het volgende:
Met "dat ding" bedoelde ik die RandstadRail kar die ik eerder postte. Dat andere ding is idd een trein. Een klotetrein.
Die dubbeldekkers vallen wel mee hoor, volgens mij hebben die alleen maar viertzitjes. Plan T, da's erg..
[ afbeelding ]
Ik reis anders wekelijks met de 350, 351 en de 320 naar Drachten vanuit Alkmaar en ik heb dat nog niet meegemaaktquote:Op maandag 16 februari 2009 12:46 schreef Tellorian het volgende:
Ja, ik maak ook vaak gebruik van het busvervoer in Alkmaar.
Gelukkig rijden op lijn 10 bijna alleen maar die nieuwe Citaro's, die nog niet kraken.
En concessie Noord-Holland noord is volgens mij een beetje afvalputje voor bussen, die 2e hands Berkhofs, allemaal MAN lion's city's uit Utrecht... Om nog maar niet te spreken over de 350 die af en toe rijdt met bussen die klinken zoals straaljagers.
Maar die vlogen toch ook spontaan in de fik?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:21 schreef Sirolf het volgende:
Ik sta er altijd van te kijken hoe snel spiksplinternieuwe bussen worden gesloopt, door zowel passagiers als chauffeurs.
Eind 2007 heeft de Zuidtangent (lijn 300 en 310, Amsterdam-Haarlem) nieuwe gelede Citaro's gekregen voor een paar miljoen, en die dingen hadden een half jaar later al flink wat technische mankementen en vandalisme-resultaten...
Al hebben de passagiers daar het grootste aandeel in. Hoe vaak ik wel niet verhalen hoor over bussen van een week oud waarbij hoofdsteunen al volledig zijn versneden en beklad.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:21 schreef Sirolf het volgende:
Ik sta er altijd van te kijken hoe snel spiksplinternieuwe bussen worden gesloopt, door zowel passagiers als chauffeurs.
Valt je vies tegen. De bussen die hier in friesland over het algemeen rijden zijn nieuwer dan die in de randstad en zitten ook wat lekkerder omdat ze voor langere afstanden bedoeld zijn. Alleen hebben ze de melding van wat de volgende halte is over het algemeen niet.(is in mijn ogen toch nutteloos)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk dat de reedsgenoemde verliggende gebieden gewoona lle ouwe troep van de randstad krijgen.
Dat waren de Van Hool AG300's, die nu in Utrecht rijden. Ook bij die bussen was het beste er van af door toedoen van straaljagerpiloten, holbewoners en slecht onderhoud.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:48 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Maar die vlogen toch ook spontaan in de fik?
Ook in de regio Arnhem/Nijmegen is het niet anders.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:46 schreef Tellorian het volgende:
Ja, ik maak ook vaak gebruik van het busvervoer in Alkmaar.
Gelukkig rijden op lijn 10 bijna alleen maar die nieuwe Citaro's, die nog niet kraken.
En concessie Noord-Holland noord is volgens mij een beetje afvalputje voor bussen, die 2e hands Berkhofs, allemaal MAN lion's city's uit Utrecht... Om nog maar niet te spreken over de 350 die af en toe rijdt met bussen die klinken zoals straaljagers.
Ik heb er nog nooit mee gereden eerlijk gezegd.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:54 schreef Gewoonik het volgende:
Dit zijn pas kut busjes.
Reden eerst door een groot gedeelte door friesland nu godzijdank wat minder en grotendeels alleen in de Leeuwarden. Maar kwam er tot mijn grote schrik onlangs ook een paar tegen in Alkmaar.
[ afbeelding ]
Wees blij, want het is echt baggerzooiquote:Op maandag 16 februari 2009 18:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit mee gereden eerlijk gezegd.
Helaas voor jou is dat niet helemaal waar. De troep gaat wel naar Arnhem en omstrekenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk dat de reedsgenoemde verliggende gebieden gewoona lle ouwe troep van de randstad krijgen.
Ik zat laatst in een nieuwe (moderne) versie van zo'n dubbeldekker. Zag er goed uit en zat ook goed. Vliegtuignetjes zijn alleen een beetje zinloos.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:09 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat ding is gewoon een TREIN hoor. Helemaal niet sloom (ja qua topsnelheid misschien, maar trekken redelijk snel op) en stoppen inderdaad overal, maar daar zijn ze ook voorgemaakt. Indeling qua ruimte is niet echt geniaal (meer staplaatsen dan zitplaatsen lijkt het op) en de stoeltjes zitten voor geen meter. Gelukkig rijden ze op mijn traject dan ook vrijwel nooitik moet het doen met die oerlelijke dubbeldekker met grafstoelen die 0.5 meter uit elkaar staan (beenruimte bestond toen nog niet, denk dat ze gemiddelde lengte van nl-er op 1.50 hadden geschat).
[ afbeelding ]
geeft niksquote:Op maandag 16 februari 2009 15:54 schreef Gewoonik het volgende:
Dit zijn pas kut busjes.
Reden eerst door een groot gedeelte door friesland nu godzijdank wat minder en grotendeels alleen in de Leeuwarden. Maar kwam er tot mijn grote schrik onlangs ook een paar tegen in Alkmaar.
[ afbeelding ]
Echte bussen worden sinds 1988 al niet meer gebouwd.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:34 schreef Goofisch het volgende:
Lekker focking belangrijk allemaal
Dat ding moet je van A naar B brengen. En hoe die dat doet interesseert me geen reet..
Al die bussenkenners hier die gaan bashen welke stad de betere bussen heeft.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar woon je? Ergens in Groningen/Friesland?
Zeuren over dingen waarvan je niks weetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk dat de reedsgenoemde verliggende gebieden gewoona lle ouwe troep van de randstad krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |