Superhandig als je op zaterdag wat wil halen in de stad, voor 1 euro op en neer kan reizen en er 8(!) bussen per uur rijden. En de bushalte is ook nog eens voor de deur..quote:
Die rijden er al jaren rond.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Welke bedoel je?
De Ambassadors?
[ afbeelding ]
Volgens mij die ja, met oranje letters en el-cheapo stoeltjesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Welke bedoel je?
De Ambassadors?
[ afbeelding ]
Nieuw zegt iequote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:39 schreef sc00p het volgende:
[..]
Volgens mij die ja, met oranje letters en el-cheapo stoeltjes
Hier zijn ze nu een paar maandenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nieuw zegt ieDaar is inmiddels niets nieuws meer aan
Die kraken idd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Welke bedoel je?
De Ambassadors?
[ afbeelding ]
Ik denk dat de reedsgenoemde verliggende gebieden gewoona lle ouwe troep van de randstad krijgenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar woon je? Ergens in Groningen/Friesland?
Die kubussen reden voor Stadsvervoer Nederland.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nieuw zegt ieDaar is inmiddels niets nieuws meer aan
Aardgasbussen zijn dat.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:19 schreef Bolter het volgende:
Ah, buskenners misschien kunnen jullie mij gelijk even helpen. Ik was laatst weer even bij m'n ouders in Zeeland. Nu viel me op dat er witte connexxion bussen reden waar een of andere unit op 't dak zat gemonteerd? Wat zijn dat voor bussen?
Jeaht, wel goed dat die rondrijden. Ook wel leuk dat die zo'n lcd scherm hebben met de route en dergelijke. Zijn tevens de enige bussen waar ik fatsoenlijk in pas de rest is echt voor kabouters gemaakt lijkt het soms wel.quote:
Sorry, ben er per toeval ingerold. Kan er niets aan doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:31 schreef kurk_droog het volgende:
Mensen die hier serieus verstand hebben van die bussen
Connexxion en Qbuzz hebben die TFT-schermen. Vroeger met comfortmeter (registreert hoe beheerst of lomp de sjoof rijdt), maar die hebben ze later verwijderd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:33 schreef Leonos het volgende:
Tegenwoordig heb je bijmij in de buurt bussen met camera's binnen.
En dan zie je op een monitor jezelf zitten en dan gaan natuurlijk al die marokanen paupertjes stoer doen.
Want ja, ze komen op TV
Het staat ook gewoon op de bussen dat ze op gas rijden hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sorry, ben er per toeval ingerold. Kan er niets aan doen.
Maar dan heb je tegenwoordig te maken met de 'diesel/aardgas'-kwestie. Lokale besturen kiezen aardgas vanwege de hype, technici prefereren diesel aan de hand van uitvoerig onderzoek.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:41 schreef error32 het volgende:
[..]
Het staat ook gewoon op de bussen dat ze op gas rijden hoor
Dat is een dieselbus, Euro EEV.quote:
Klinkt als afdankertjes van de Randstadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Groningen en Friesland zijn lang niet zo achtergesteld als iedereen wil vermoeden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Klinkt als afdankertjes van de Randstad.
En dan met zo'n tellertje hoe laat de bus op de eindbestemming komt die continue 1 minuut verspringt eerder of later, en bij de eindbestemming blijk je gewoon 7 minuten vroeger te zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:33 schreef Leonos het volgende:
Tegenwoordig heb je bijmij in de buurt bussen met camera's binnen.
En dan zie je op een monitor jezelf zitten en dan gaan natuurlijk al die marokanen paupertjes stoer doen.
Want ja, ze komen op TV
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die bus ziet er echt achterlijk uit.![]()
daarvoor heb je dus die schermpjesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:57 schreef kurk_droog het volgende:
Dat is nog het kutst van een bus als je ergens in het donker bent waar je de straten niet goed kent. Zoek dan maar even de goede halte op
Ik kan me Almere nog voor de geest houden. De bus rijdt de halte Station Centrum of Stadhuisplein binnen, hoor je Marion een hele lijst opdreunen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:46 schreef DJKoster het volgende:
"Volgende halte: *naam halte*", het volume is in elke bus verschillend..
Die LCD schermen zijn wel superhandig, nooit meer haltes onthouden
Marion?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan me Almere nog voor de geest houden. De bus rijdt de halte Station Centrum of Stadhuisplein binnen, hoor je Marion een hele lijst opdreunen.
'Volgende halte: Stadhuisplein. Overstappunt voor de lijnen 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 156 en 159. U kunt hier uitstappen voor het winkelcentrum, de bibliotheek en Museum De Paviljoen.'
![]()
Marion?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan me Almere nog voor de geest houden. De bus rijdt de halte Station Centrum of Stadhuisplein binnen, hoor je Marion een hele lijst opdreunen.
'Volgende halte: Stadhuisplein. Overstappunt voor de lijnen 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 156 en 159. U kunt hier uitstappen voor het winkelcentrum, de bibliotheek en Museum De Paviljoen.'
![]()
Ja, en ook die van de RET.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:10 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Marion?
Heeft die al die haltes ingesproken ?
Enschede? Daar betaal je 1,20 euro voor een retourtje op zaterdag. En 8 bussen per uur heb je maar op een paar lijnen, en alleen op zaterdag.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:47 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Superhandig als je op zaterdag wat wil halen in de stad, voor 1 euro op en neer kan reizen en er 8(!) bussen per uur rijden. En de bushalte is ook nog eens voor de deur..![]()
Kun je ook met de auto gaan, minstens een kwartier in de file staan en kapitalen kwijt zijn voor een parkeerplekje..
Ik heb vaak genoeg gezien dat die leuke lcd-schermen het niet of niet goed doen. Dan moet je toch nog haltes onthouden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:46 schreef DJKoster het volgende:
"Volgende halte: *naam halte*", het volume is in elke bus verschillend..
Die LCD schermen zijn wel superhandig, nooit meer haltes onthouden
Wat zijn dat voor grafdingen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eindhoven![]()
En ze doen het blijkbaar ook weer tegenwoordig
Alkmaarquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bingo.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 03:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor grafdingen?Zijn die dingen in NL gemaakt?
Uhum.. dat is niet waar, in Utrecht zijn sinds 9 december 2008 allemaal nieuwe bussen gekomen, overigens wel hetzelfde type maar de kleur is geel en de stoelindeling andersquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Qbuzz. Tot zover heb ik niets negatiefs over ze gehoord, behalve de onwerkbare situatie in Lansingerland.quote:Op zondag 15 februari 2009 02:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
er rijd hier nu ook iets van een Qbuz ofzo, de stoelen in die bus zitten echt voor geen meter, dan zijn de connexxionbussen nog luxe!
de leuningen van die stoelen steken rechtovereind en zelfs iets naar voren. Dat zit echt zo verrot, die snelbussen van connexxion of die gewone bussen kan je teminste nog een beetje in slaap vallen maar die die rechte leuningen zitten gewoon niet...quote:Op zondag 15 februari 2009 02:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Qbuzz. Tot zover heb ik niets negatiefs over ze gehoord, behalve de onwerkbare situatie in Lansingerland.
Qbuzz heeft die snelbussen wel, maar ze worden alleen ingezet op lijn 310 tussen Leeuwarden en Heerenveen.quote:Op zondag 15 februari 2009 02:37 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
de leuningen van die stoelen steken rechtovereind en zelfs iets naar voren. Dat zit echt zo verrot, die snelbussen van connexxion of die gewone bussen kan je teminste nog een beetje in slaap vallen maar die die rechte leuningen zitten gewoon niet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |