quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:18 schreef Ascendancy het volgende:
Ze hebben een goede platenmaatschappij.
Bands die over god zingenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:18 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ook niet. Ik kende alleen dat nummer uit Guitar Hero (When we were young ofzo) en dacht altijd dat het een refoband was omdat ze het de hele tijd over Jezus hebben.
Universal Music dan maar eens opblazen of zo..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:18 schreef Ascendancy het volgende:
Ze hebben een goede platenmaatschappij.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:19 schreef WillemvanBussel het volgende:
are we human, do we have cancer?
Ja, diep hè?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:21 schreef ethiraseth het volgende:
Ze kunnen niet eens een samenhangende zin schrijven. Alsof het zijn van een mens het danser zijn uitsluit, of andersom.
HWAHAWHHWAHAWHAWquote:
In an interview with Rolling Stone, Flowers said that he was irritated over the confusion about the lyric and also that fans were unhappy with the song's dance beat: "It's supposed to be a dance song, [the beat] goes with the chorus...If you can't put that together, you're an idiot. I just don't get why there's a confusion about it."quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:21 schreef ethiraseth het volgende:
Ze kunnen niet eens een samenhangende zin schrijven. Alsof het zijn van een mens het danser zijn uitsluit, of andersom.
je mag je oren wel eens uitspuiten of de lyrics lezenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:22 schreef wise het volgende:
are we humans, or are we CANCER, my sign is vital, my hands are cold, and iḿ on my knees looking for the answer, are we humans, or are we cancer
edit: vorige cd's waren![]()
ja cancerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:24 schreef genakt het volgende:
[..]
je mag je oren wel eens uitspuiten of de lyrics lezen
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:26 schreef Jeebus het volgende:
I'm as serious as cancer when I say rhythm is a dancer.
I am human and i have cancerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:17 schreef Ronhui het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er nou precies zo goed is aan "Are we Human" van "The Killers" dat het op elk radiostation 5 keer per dag voorbij moet komen?
Mensen met een slechte smaak zeggen dat altijd ja.. omdat ze het niet kunnen verdedigen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:38 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind hem tof.
Dat heet muzieksmaak, en dat is verschillend per persoon. Zinloos om over te discussiëren, en het interesseert me niet dat anderen hem niet leuk vinden.
With regards,
Heb jij ook alles van BZN in je kast staan toevallig?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:38 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind hem tof.
Dat heet muzieksmaak, en dat is verschillend per persoon. Zinloos om over te discussiëren, en het interesseert me niet dat anderen hem niet leuk vinden.
With regards,
QFT echt zo'n non-argument. "Over smaak valt niet te twisten"quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:43 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Mensen met een slechte smaak zeggen dat altijd ja.. omdat ze het niet kunnen verdedigen.
Dus jij hebt alle albums ook al heel vaak geluisterd en niet alleen human + ze al eens live gezien ?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:50 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik ben echt heeeeeeel blij dat ik 12 maart niet naar het concert ga.
The Killers...
Ik heb de moed nog niet verzameld om te gaan zoeken naar andere nummersquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind The Killers![]()
Maar vind dit toch zo'n gruwelijk kutnummer, het gaat echt nergens over
Precies en daarom mag ik zeggen dat ik Human een kutplaat vind en The Killers uberquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:51 schreef Shadow_NL het volgende:
[..]
Dus jij hebt alle albums ook al heel vaak geluisterd en niet alleen human + ze al eens live gezien ?
Dan vind ik namelijk dat je pas ene mening kan geven over een artiest.
Dus jij denkt dat je door te vertellen dat jij het een kutnummer vindt mij en andere mensen die het leuk vinden weet te overtuigen het een slecht nummer te vinden?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:51 schreef Dragorius het volgende:
[..]
QFT echt zo'n non-argument. "Over smaak valt niet te twisten"![]()
Uiteraard wel.
The Killers
Nee, dat doet dat nummer vanzelf wel. Vroeg of laat dringt het bij iedereen wel door.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat je door te vertellen dat jij het een kutnummer vindt mij en andere mensen die het leuk vinden weet te overtuigen het een slecht nummer te vinden?
Wellusquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:09 schreef Skylark. het volgende:
Die cancergrap wordt er ook niet echt grappiger op.
Voorspelbare tegenreactie: Jawel.
Onzin, The Killers zijn de bom en ik ben een fan van dit soort muziek, maar dit is gewoon een kutplaat.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:20 schreef Damzkieee het volgende:
15e topic.
Killers zijn gewoon helden. Jammer alleen dat ze met deze poppy plaat echt moeten doorbreken bij de mainstream. Rockplaten van ze waren veel beter
Wel waar.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:09 schreef Skylark. het volgende:
Die cancergrap wordt er ook niet echt grappiger op.
Voorspelbare tegenreactie: Jawel.
"I did my best to notice".quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:09 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee, dat doet dat nummer vanzelf wel. Vroeg of laat dringt het bij iedereen wel door.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:56 schreef Mieuwkloas het volgende:
3 woorden spel
DIT IS EEN VET GOED TOPIC, VEEL BETER DAN DIE DAT VAN JOU:D:D:D:DDJDKJ:DJ:D:
Terechte klacht!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:17 schreef Ronhui het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er nou precies zo goed is aan "Are we Human" van "The Killers" dat het op elk radiostation 5 keer per dag voorbij moet komen?
Dat.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:28 schreef Dragorius het volgende:
Dat nummer![]()
Alleen al die "zangstem" van die kerel, alsof een of andere latente homo zacht aan zijn rimpelige zak wordt gekriebeld. Echt van die semi-hippe synthsounds en een zwaar kansloos refrein.
Nee, maar dat is dan ook hun grootste boutnummer.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:32 schreef Juicyhil het volgende:
slaat bv Yellow Submarine van The Beatles wel ergens op
Dus met andere woorden... jij houdt van kutmuziek?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:11 schreef rinzzz het volgende:
[..]
Onzin, The Killers zijn de bom en ik ben een fan van dit soort muziek, maar dit is gewoon een kutplaat.
DOE ER WAT AAN DAN.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:50 schreef Paul het volgende:
Het nummer komt nog steeds langs regelmatig
quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Regel het dan, jij weet toch waar die radiostudio's staan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |