Goed, ik heb al 5 berichten geplaatstquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:17 schreef Silentalarm het volgende:
hoe gaat het met je frontpage carriere florian?
je begint weer te msnen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:16 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Heb jij nog de Skepsis valentijns editie gekregen?
kanker boeiend 2 berichtjesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
je begint weer te msnen.
maar nee.
cool.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Goed, ik heb al 5 berichten geplaatst
Jij had het ook kunnen vragen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen, maar nu moet ik voor jou een dame regelen, terwijl jij ook zo galant kan zijn om je aan te bieden.
Ja da's waar.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij had het ook kunnen vragen.
Errr... Ik ben heel lui, ik houd van films kijken en muziek luisteren de hele dag. Verder speel ik piano en gitaar en moet ik nu de deur open doen want ik heb visite.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat valt er te vertellen?
Oh wolvendagen, vertel eens iets interessants over jezelf.
FOK!kers krijgen nooit visite, die zitten de hele dag op een zoldertjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Errr... Ik ben heel lui, ik houd van films kijken en muziek luisteren de hele dag. Verder speel ik piano en gitaar en moet ik nu de deur open doen want ik heb visite.
Ik heb geen zolderkamer.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
FOK!kers krijgen nooit visite, die zitten de hele dag op een zoldertje
NEE!quote:
1.70, donkerbruin, bruin, geen ideequote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoe je eruit ziet natuurlijk
lengte, haarkleur, kleur ogen, gewicht, cupmaat
Zoekfunctie werkt echt ruk op de FP, maar dit is er bijv. eentje: Spraakherkenning in de rechtzaalquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
cool.
Geef eens een linkje naar eentje?
is het leuk om te doen?
Wat is je last.fm? Die heb je volgens mij, las ik in een ander topic.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Errr... Ik ben heel lui, ik houd van films kijken en muziek luisteren de hele dag. Verder speel ik piano en gitaar en moet ik nu de deur open doen want ik heb visite.
foto is makkelijker hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
1.70, donkerbruin, bruin, geen idee, groot genoeg.
laatste bericht op mijn lastfm.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is je last.fm? Die heb je volgens mij, las ik in een ander topic.
Wel een kelder?quote:
Kun je dat painten?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die luiheid krijg ik er nog wel uit.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Stephanie Sadorra natuurlijkquote:
en die heb je als ava omdat je die zo lekker vind?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Stephanie Sadorra natuurlijk [ afbeelding ]
Doe dan gelijk een foto.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lekker, lekker... vind d'r gewoon cutequote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
en die heb je als ava omdat je die zo lekker vind?
weet niet. heb er idd ook al een tijdje niet gezien.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lekker, lekker... vind d'r gewoon cute![]()
Waar is BT eigenlijk?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:33 schreef Silentalarm het volgende:
?
[..]
weet niet. heb er idd ook al een tijdje niet gezien.
Je denkt aan cute, en gelijk aan bt?
Inderdaad. Veel te grote memmen! Weet je wel wat dat aan extra brandstof kost als je haar in de auto hebt.quote:
Nou, dat neem ik wel voor liefquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Veel te grote memmen! Weet je wel wat dat aan extra brandstof kost als je haar in de auto hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |