Stephanie Sadorra natuurlijkquote:
en die heb je als ava omdat je die zo lekker vind?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Stephanie Sadorra natuurlijk [ afbeelding ]
Doe dan gelijk een foto.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
1.70, donkerbruin, bruin, geen idee, groot genoeg.
Lekker, lekker... vind d'r gewoon cutequote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
en die heb je als ava omdat je die zo lekker vind?
weet niet. heb er idd ook al een tijdje niet gezien.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lekker, lekker... vind d'r gewoon cute![]()
Waar is BT eigenlijk?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:33 schreef Silentalarm het volgende:
?
[..]
weet niet. heb er idd ook al een tijdje niet gezien.
Je denkt aan cute, en gelijk aan bt?
Inderdaad. Veel te grote memmen! Weet je wel wat dat aan extra brandstof kost als je haar in de auto hebt.quote:
Nou, dat neem ik wel voor liefquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Veel te grote memmen! Weet je wel wat dat aan extra brandstof kost als je haar in de auto hebt.
idd. en dat kunnen we niet hebben nu we in een economische crisis zitten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Veel te grote memmen! Weet je wel wat dat aan extra brandstof kost als je haar in de auto hebt.
Nee, maar serieus, bij haar vind ik het nog net gaan, maar te grote tieten vind ik echt niet mooi.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou, dat neem ik wel voor lief
Damn, die tieten man
Precies!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:36 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
idd. en dat kunnen we niet hebben nu we in een economische crisis zitten.
Dat is waar. Maar deze zijn gewoon perfectquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar serieus, bij haar vind ik het nog net gaan, maar te grote tieten vind ik echt niet mooi.
Volgens mij had ze gister een feestje, ze zal nu nog wel half in coma liggen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lekker, lekker... vind d'r gewoon cute![]()
Waar is BT eigenlijk?
Dat zeker. Zeker als het van die grote neptieten zijn die als kamelenbulten blijven staan als ze ligt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar deze zijn gewoon perfectNiet nep ook, da's een groot pluspunt
Gers! Doe eens bloemetje sturen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij had ze gister een feestje, ze zal nu nog wel half in coma liggen.
Ik zei coma.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij had ze gister een feestje, ze zal nu nog wel half in coma liggen.
Ik zei coma.![]()
![]()
![]()
Ik vind deze nog net gaan. en ik zie nooit echt het probleem van neppe tieten, als je het niet merkt boeit het ook geen drol. Ik weet alleen niet of nep tieten ook anders voelen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar deze zijn gewoon perfectNiet nep ook, da's een groot pluspunt
Ligt aan diverse factoren.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind deze nog net gaan. en ik zie nooit echt het probleem van neppe tieten, als je het niet merkt boeit het ook geen drol. Ik weet alleen niet of nep tieten ook anders voelen?
Bloemetje halen.quote:
Moet Top Oss niet voetballen vandaag?quote:
Bloemenzaak.quote:
Jezusquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:43 schreef reetveter het volgende:
Super sweet 16 is er weer op, en wat is die vriend kankerlelijkNiet dat het wijf knap is, maar ze drives wel een hummert.
Mooi toch, beter dan "ze was altijd een goede vrouw die voor een ieder klaar stond en haar leven heeft gewijd aan het dienen van God"quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:43 schreef Paaskonijn het volgende:
hahaha zo'n mail op de radio
Mijn moeder blabla rookte altijd een joint op dit nummer om later aan mijn vader te vertellen dat het de nieuwe wierook was. Toen ze overleed wou ze dat ding gedraaid werd
ofzo
6 deurs, ¤125.000 heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
JezusNu kost een hummert daar ook niet zoveel. Daar heb je hier net een kale VW Golf voor.
Rijdt ze daarom een hummert? Had ze beter gewoon een vrachtwagen kunnen huren...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:44 schreef reetveter het volgende:
Maar ze heeft wel een beste bos hout voor de deur.
Ze lijkt op Mauresmo, zo vet mannelijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:43 schreef reetveter het volgende:
Super sweet 16 is er weer op, en wat is die vriend kankerlelijkNiet dat het wijf knap is, maar ze drives wel een hummert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |