Ik zou les kunnen geven op het MBO.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:10 schreef De_Ananas het volgende:
Kut, moet dadelijk op m'n werk vertellen dat ik gezakt ben voor mijn MBO![]()
![]()
Je moet wel die deadlines stellen, dat is hoe een pimp het doet.quote:
Ja, is goed.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neem je dan een lief meisje mee?
Sorry sommige mensen spreken wel Engels. En die speech is gewoon netjes.quote:
Ja weet je het zeker? Want ik moet het ook meemaken namelijk.quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:12 schreef Fascination het volgende:
Als ik morgen niks krijg met Valentijn, word ik boos. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:05 schreef Lakitu het volgende:
Wie wil er trouwens m'n internet-Valentijn zijn?![]()
M'n real-life Valentijn kom ik vanavond nog wel tegen. [ afbeelding ]
Geef eens foto danquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:12 schreef Fascination het volgende:
Ik krijg al 100% zeker niksquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:12 schreef Fascination het volgende:
Weet je wat ook zo grappig is. Laatst zei ik zo onder het eten dat ik het stom vond dat leraren eerst de proefwerken van VMBO 3 nakeken want VWO5 vond ik wel voorrang krijgen. Zeiden ze zo van blabla waar slaat dat nou op etc. Met jouw instelling zou je de havo niet eens halen, of vmbo geen eens. Toen dacht ik echt zo van gastquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou les kunnen geven op het MBO.
Je kan het ook googlen. Zal vast wel wat over op internet staan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja weet je het zeker? Want ik moet het ook meemaken namelijk.
Nee ik wil in real life.quote:
Ik ben niet sexy.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Geef eens foto dan
Ik weet nog steeds niet hoe je eruit zietAls je sexy bent krijg je wel een PM
Valentijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:12 schreef Fascination het volgende:
Ouch.quote:
Dus je wilt me helpen maar toch eigenlijk niet? Waardeloos.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan het ook googlen. Zal vast wel wat over op internet staan.
Ik wil je wel helpen, maar nu moet ik voor jou een dame regelen, terwijl jij ook zo galant kan zijn om je aan te bieden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus je wilt me helpen maar toch eigenlijk niet? Waardeloos.
Wat valt er te vertellen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |