1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 10-09-1999 Ajax - Feyenoord 2-2 13-05-2001 Ajax - Feyenoord 3-4 03-03-2002 Ajax - Feyenoord 1-1 09-02-2003 Ajax - Feyenoord 1-1 30-11-2003 Ajax - Feyenoord 2-0 14-11-2004 Ajax - Feyenoord 1-1 28-08-2005 Ajax - Feyenoord 1-2 04-02-2007 Ajax - Feyenoord 4-1 03-02-2008 Ajax - Feyenoord 3-0 |
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Hoe eindigt Ajax - Feyenoord?
Je hebt gestemd op: Feyenoord rolt Ajax op.
quote:LUCIUS: ‘ZOALS IK ME NU VOEL KAN IK SPELEN’
Theo Lucius is waarschijnlijk fit om komende zondag mee te kunnen spelen in de Klassieker. De verdediger trainde vrijdagochtend in de aanloop naar de confrontatie tussen Ajax en Feyenoord volledig met de groep mee. Lucius vormde tijdens de afsluitende partij elf tegen elf met André Bahia het centrale verdedigingsduo. ‘Zoals ik me nu voel kan ik spelen zondag’, zei Lucius na afloop.
Your welcomequote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:43 schreef Dos37 het volgende:
Voor deze keer hup Feyenoord, ik wil weer voorronde Champions League
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:43 schreef Dos37 het volgende:
hij bedankt je toch nergens voor?quote:
Hier kan ik me wel in vinden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:43 schreef Dos37 het volgende:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:15 schreef jna het volgende:
[..]
You're welcome. Zoek het dan ook op lutser
Daar ga ik in mee.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:23 schreef thewishmaster het volgende:
Ik stem dan toch maar voor een nipte overwinning voor Ajax.
PFFFF.quote:Supporters gewaarschuwd
vrijdag 13 februari, door nr10, Amsterdam, 16:13u, AD
AMSTERDAM - Als supporters zondag tijdens de wedstrijd Ajax-Feyenoord in Amsterdam kwetsende spreekkoren zingen, mogen beide teams de komende vijf jaar geen supporters meer meenemen naar uitwedstrijden tegen de aartsrivaal. Bij elke vorm van ongeregeldheden wordt deze maatregel meteen van kracht.
Dat meldde de woordvoerster van Job Cohen vrijdag.
De Amsterdamse burgemeester heeft vrijdag gesproken met collega Ahmed Aboutaleb van Rotterdam, naar aanleiding van ongeregeldheden tijdens Jong Feyenoord - Jong Ajax van donderdgavond.
Volgens de woordvoerster zongen supporters daar onder meer 'Hamas, Hamas, Joden aan het gas'. De burgemeesters waarschuwen de supporters nu dat vergelijkbare teksten zondag niet zonder gevolgen blijven.
joods-islamitisch complotquote:
Precies. Stok om mee te slaan, lekker makkelijk voor ze.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:08 schreef dill het volgende:
Het gaat ook helemaal niet om die spreekkoren. Ze willen gewoon geen uitpubliek meer mee hebben. Wat is er dan makkelijker om zulke spreekkoren te verbieden?
Ze weten van te voren toch al dat ze er gaan komen...
Inderdaad, lekker makkelijk dit weer.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies. Stok om mee te slaan, lekker makkelijk voor ze.
Klassieker wordt aardig de nek omgedraaid zo.
Waarom lezen Ajacieden altijd de krant op z'n kop??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom lezen Ajacieden altijd de krant op z'n kop??Ja vooral op dit momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
Hij maakte hem als az fanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:19 schreef M0NTANA het volgende:
Nogal misplaatst om die grap als Feyenoord-fan nu te maken.
Geniaal tochquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:19 schreef M0NTANA het volgende:
Nogal misplaatst om die grap als Feyenoord-fan nu te maken.
Ja jongens, dit gaat natuurlijk wel te ver he?quote:Grote brand in Rotterdams havengebied
Uitgegeven: 13 februari 2009 21:33
Laatst gewijzigd: 13 februari 2009 21:33
ROTTERDAM - In het havengebied in Rotterdam is vrijdagavond brand uitgebroken bij het bedrijf Kuwait Petroleum aan de Moezelweg. Het gaat om een grote brand.
Er zijn ook explosies geweest. Zo zei een woordvoerder van de meldkamer van de brandweer.
Een fabriek staat in brand. Er zijn geen gewonden, aldus de woordvoerder.
bron: nu.nl
De brandbrief van Jorien zijn moeder is aangekomenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:55 schreef RayMania het volgende:
Is dat niet gewoon een verdwaalde Groninger met een wc-rol die daar sinds de wedstrijd van vorige week in De Kuip rondloopt?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom lezen Ajacieden altijd de krant op z'n kop??OMG. Alsof ie het er om doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:01 schreef denthemen het volgende:
Ze doen ook alles om hun slachtpartij te voorkomen hé
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
Marcel.. Kun jij jezelf nog wel serieus aankijken als je in de spiegel kijkt?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Dennis , moet ik over iets van jou beginnen /
Als jij over iemand van mij gaat praten ?
Ik ben het er wel een beetje mee eens. Laat Jorien gaan joh. Al die moppen in het vorige topic, dat is toch wel leuk? Ik kan er iig wel om lachen. Verder begint het zeiken op Jorien wel een beetje trieste vormen aan te nemen vind ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:18 schreef Bullebak het volgende:
Oeh Den, toch een gevalletje van indirecte bedreiging. Aangifte!
Morgen ook ff naar de trainingquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:21 schreef Breach het volgende:
[..]
OT: Zin in zondag en morgen heel misschien de training meepakken
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:15 schreef Noshiba het volgende:
![]()
![]()
![]()
Damn, wat een vernederingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ik denk dat jorien in dit geval het niet als een grapje bedoelde. Maar goed. Daar is dit topic niet voor.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben het er wel een beetje mee eens. Laat Jorien gaan joh. Al die moppen in het vorige topic, dat is toch wel leuk? Ik kan er iig wel om lachen. Verder begint het zeiken op Jorien wel een beetje trieste vormen aan te nemen vind ik.
Heb je je pannenkoek spandoek al afquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:25 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Je kan beter Kermit achterin zetten want die Theo Gloeilamp is een malloot.
Alsof het topic ooit serieus geweest is? Met jorien is het gewoon actie-reactiequote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben het er wel een beetje mee eens. Laat Jorien gaan joh. Al die moppen in het vorige topic, dat is toch wel leuk? Ik kan er iig wel om lachen. Verder begint het zeiken op Jorien wel een beetje trieste vormen aan te nemen vind ik.
Stuk voor stuk het iq van een aardappelquote:
Dat is toch wel zo'n beetje het allerlaagste niveau dat ik ooit heb gezienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:27 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Stuk voor stuk het iq van een aardappel
Hoe denk je dat het zondag is bij de aankomst van de treinen van Feyenoord, en al die ajax fans die staan te wachten daar op ?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:27 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
iig geen Hamas Hamasquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het zondag is bij de aankomst van de treinen van Feyenoord, en al die ajax fans die staan te wachten daar op ?
vuurwerk zat waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Morgen ook ff naar de trainingEens kijken of dat zooitje nog vooruit te branden is
Ach, in elk topic krijgt hij het wel een paar keer voor elkaar om zich als 1 of andere retard te presenteren, of hij is gewoon erg irritant bezig. Dan mag hij toch verwachten dat ie altijd commentaar krijgt, ook op momenten dat hij zelf niet provocerend bezig is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat zijn ook allemaal kneuzen inderdaad.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het zondag is bij de aankomst van de treinen van Feyenoord, en al die ajax fans die staan te wachten daar op ?
Ikkuh niet. Mag een ander doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heb je je pannenkoek spandoek al af?
020quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ikkuh niet. Mag een ander doen.
Heej stelletje klapjosti's uit 020 hier. Oké dat niveau is niet hoog op dat filmpje maar zo hebben jullie dr ook genoeg
Zoveel zegt die gast niet verkeerd hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ikkuh niet. Mag een ander doen.
Heej stelletje klapjosti's uit 020 hier. Oké dat niveau is niet hoog op dat filmpje maar zo hebben jullie dr ook genoeg
Mooie emotie. Alleen had hij Marco geen pannenkoek moeten noemen, maar goed dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
020
En dat noemen wij passie, iemand die baalt dat we weer geen kampioen zijn, wij wachten niet met balen tot we bijna onderaan staan
Dat is gewoon de emotie, ik was het ook niet eens met Van Basten die wedstrijd, en heb hem ook allemaal dingen genoemd, maar ik sta (lees: zit) nog steeds voor 100% achter MVBquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mooie emotie. Alleen had hij Marco geen pannenkoek moeten noemen, maar goed dat is mijn mening.
Nogmaals: Passiequote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:35 schreef TJDoornbos het volgende:
In de basis heeft die gast gelijk absoluut maar zoals die loopt te stuiteren....
wiet en coke vrees ik!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Denk dat het gister ook emotie was, of meer haat?
Meer haat naar Ajax dan liefde richting feyenoord..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Denk dat het gister ook emotie was, of meer haat?
niet agressief wel vervelend!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Van wiet word je niet zo agressief hoor
Wat een ongelovelijk slechte post zegquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Valt mee, ik word er gewoon rustig van.
Hij kweekt wiet op zijn kinquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:52 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Wat een ongelovelijk slechte post zeg
Check mij ik rook wiet
Na de tweede keer "hamas hamas Joden aan het gas", is die vent ook al buiten adem. Wat een knuppels zeg.quote:
Ze kijken zeker alleen op fok!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:09 schreef Jasza het volgende:
Bij Cohen en Aboutaleb zijn signalen binnengekomen dat het rond de wedstrijd van zondag onrustig zou kunnen worden, meldde de woordvoerster. Op diverse internetfora hitsen rivaliserende supporters elkaar op.
OMG ZE GAAN UITBREKEN.
Wat ben jij een moraalridder zegquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:38 schreef Fortitudo het volgende:
[ afbeelding ]
welke mongool heeft dit shirt bedacht
hopelijk zit die nu achter de tralies, mensen zonder enig besef wat die mensen in de oorlog hebben doorgemaakt
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:38 schreef Fortitudo het volgende:
[ afbeelding ]
hopelijk zit die nu achter de tralies, mensen zonder enig besef wat die mensen in de oorlog hebben doorgemaakt
Die verbitterde Ajax reacties van je ook altijd. Priceless.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:38 schreef Fortitudo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:38 schreef Fortitudo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:15 schreef Bullebak het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Stoerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:28 schreef Irritatie100 het volgende:
ik stel mn voorspelling bij naar 0-5 maar ik en nu dronken
In KLB moet je zijn, daar gaan alle stoere dronken jochies heenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:28 schreef Irritatie100 het volgende:
ik stel mn voorspelling bij naar 0-5 maar ik en nu dronken
hoe kun je je reet met een voetbalclub afvegen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:18 schreef Kremers het volgende:
Volgens mij zijn er meer teams die hun reet met Feyenoord afgeveegd hebben dan met Ajax. Vandaar jullie ook in het rechterrijtje staan.
Normaal gesproken gebeurt dat figuurlijk, maar in het geval van Feyenoord gebeurt het dit seizoen vaker letterlijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:23 schreef Ruud het volgende:
[..]
hoe kun je je reet met een voetbalclub afvegen?
Blijf dan ook gewoon weg uit dit topic, irritante klootzak.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:40 schreef Fortitudo het volgende:
En denthemen m.b.t. je opmerkingen aan het adres van jorien: wie de bal kaatst...
dus straks niet lopen janken als er een paar opmerkingen terug worden gemaakt die ook op de persoon zelf zijn gericht.
Ben ik ook geweest vannachtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
In KLB moet je zijn, daar gaan alle stoere dronken jochies heen
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:09 schreef Jasza het volgende:
Bij Cohen en Aboutaleb zijn signalen binnengekomen dat het rond de wedstrijd van zondag onrustig zou kunnen worden, meldde de woordvoerster. Op diverse internetfora hitsen rivaliserende supporters elkaar op.
OMG ZE GAAN UITBREKEN.
Hopelijk zijn daar geen YouTube-filmpjes van dan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
Normaal gesproken gebeurt dat figuurlijk, maar in het geval van Feyenoord gebeurt het dit seizoen vaker letterlijk.
Nee, een pannenkoek!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:27 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
quote:Ajax – Feyenoord
Zondag 15 februari om 12:30 uur in de Amsterdam Arena
Scheidsrechter: Vink
Vermoedelijke opstellingen:
Feyenoord: Timmer; Tiendalli, Lucius, Bahia, Leerdam; El Ahmadi, Tomasson, Fer; Slory, Makaay en Biseswar.
Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Wielaert, Vermaelen; Gabri, Anita, Sulejmani, Vertonghen; Sarpong, Suárez en Emanuelson.
Geen idee hoe je aan die opstellingen komt, maar het belooft veel goeds.quote:
www.feyenoord.nlquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:42 schreef Barca het volgende:
[..]
Geen idee hoe je aan die opstellingen komt, maar het belooft veel goeds.
Hoe kunnen ze hem dan gisteren al bij het bericht zetten?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:35 schreef jorienvdherik het volgende:
laatste training
[ afbeelding ]
Mooie woordgrap, moet gezegd.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:35 schreef jorienvdherik het volgende:
laatste training
[ afbeelding ]
Makaay en scorenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Man die het verschil maakt morgen
[ afbeelding ]
Morgen dan scoren ?
Neequote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:48 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Makaay en scorengaat dat nog samen
Die neusquote:
die autoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoord![]()
Coolsingel, Brienenoord, Feyenoord Feyenoord, Coolsingel, Brienenoord, Wij zijn Feyenoord.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoord![]()
Coolsingel, Brienenoord, Feyenoord Feyenoord, Coolsingel, Brienenoord, Wij zijn Feyenoord.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
![]()
Als er één stad lelijk is dan is het Rotterdam wel.
Als er een plaats in Nederland de naam "Stad" mag dragen dan is Rotterdam het wel.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
![]()
Omdat?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
![]()
Omdat ik er best vaak geweest ben en er dus over kan oordelen. Voor de rest is het niet interessant nee.quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als er een plaats in Nederland de naam "Stad" mag dragen dan is Rotterdam het wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan ben je zeker op de verkeerde plek geweestquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:13 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Omdat ik er best vaak geweest ben en er dus over kan oordelen. Voor de rest is het niet interessant nee.
Amsterdam mooie oude architectuur Rotterdam mooie nieuwe architectuurquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als er een plaats in Nederland de naam "Stad" mag dragen dan is Rotterdam het wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Smaak. Iets wat jij duidelijk niet heb.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:13 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Omdat ik er best vaak geweest ben en er dus over kan oordelen. Voor de rest is het niet interessant nee.
Geloof mij dat ik niet de enige ben die het vindt. En die hebben verder niks met Ajax en of Feyenoord te maken als je denkt dat het daarmee te maken heeft.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:16 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Smaak. Iets wat jij duidelijk niet heb.
En waar verdienen ze het geld in Nederland?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:16 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Amsterdam mooie oude architectuur Rotterdam mooie nieuwe architectuur
Waar ben je dan geweest als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Geloof mij dat ik niet de enige ben die het vindt. En die hebben verder niks met Ajax en of Feyenoord te maken als je denkt dat het daarmee te maken heeft.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Geloof mij dat ik niet de enige ben die het vindt. En die hebben verder niks met Ajax en of Feyenoord te maken als je denkt dat het daarmee te maken heeft.
Ja, en wij geven het uit, wie is er nou slimmer?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En waar verdienen ze het geld in Nederland?
In
[ afbeelding ]
Nou niet één plek maar bijvoorbeeld Lombardijen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar ben je dan geweest als ik vragen mag?
In jouw post staan net zoveel argumenten als niet-vervuilde grachten in Amsterdamquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:13 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Centrum,Erasmusbrug,Kruiskade etc.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:22 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nou niet één plek maar bijvoorbeeld Lombardijen.
Ik geef toe, de brug mag er best wezen, ik heb het over het algemene beeld van de stad.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:24 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Centrum,Erasmusbrug,Kruiskade etc.
Uniek.
quote:Huizen hoog, een grijze mast
Het wakend oog op ons gericht
Zo schoon, 't beeld van deze stad
Alsof zij van binnenuit wordt verlicht
Een zwaan die rust, 't wiegen nimmer staakt
Daar de god der zee bij haar zijn roes uitslaapt
Rotterdam, gestolen schat
Rotterdam, stad zonder hart
Rotterdam, gestolen stad
ik ook niet, maar daarom mag je er nog wel een mening over hebben..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:26 schreef denthemen het volgende:
Amsterdam heeft wel iets, Rotterdam heeft wel iets. Maar ik snap niet dat mensen als D-K en Jorien Rotterdam gaan verdedigen, jullie komen er niet eens vandaan
Feyenoord-ajax is ook Rotterdam-amsterdam he.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:29 schreef sjimz het volgende:
Gaan ze ook al steden vergelijken.
Het wordt steeds mooier hier![]()
Ik woon op 2,5 km van Rotterdam en ben er geborenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:26 schreef denthemen het volgende:
Amsterdam heeft wel iets, Rotterdam heeft wel iets. Maar ik snap niet dat mensen als D-K en Jorien Rotterdam gaan verdedigen, jullie komen er niet eens vandaan
Tijd voor een moppekequote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:30 schreef RayMania het volgende:
Even denken. De Feyenoorders vinden Rotterdam het mooist. De Ajacieden vinden Amsterdam het mooist. De Feyenoorders denken dat Feyenoord wint. De Ajacieden denken dat Ajax wint. Ja, zo komen we ergens.
quote:Been en van Basten zitten samen aan de borrel. Op een gegeven moment vraagt van Basten:,,Mag ik een kwartje van je lenen? Ik moet even een Ajaxsupporter bellen.Waarop Been antwoordt:,,Hier heb je een gulden. Dan kun je ze alle vier bellen.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:30 schreef RayMania het volgende:
Even denken. De Feyenoorders vinden Rotterdam het mooist. De Ajacieden vinden Amsterdam het mooist. De Feyenoorders denken dat Feyenoord wint. De Ajacieden denken dat Ajax wint. Ja, zo komen we ergens.
En het merendeel dat hier post is volgens mij niet eens woonachtig in 1 van de 2 stedenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Feyenoord-ajax is ook Rotterdam-amsterdam he.
Die Been gaat ook niet mee met z'n tijd.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Tijd voor een moppeke![]()
[..]
v. basten ook niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die Been gaat ook niet mee met z'n tijd.
Ja laten we die er ook even bij pakkenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:31 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Over voetbal kunnen en blijven we eeuwenlang discussieren maar het lijkt me toch vrij duidelijk dat Rotterdam mooier is. Kijk al die evenementen die er in Rotterdam zijn
Amsterdam heeft historische gebouwen Rotterdam niet meer (iedereen weet waarom).quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:31 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Over voetbal kunnen en blijven we eeuwenlang discussieren maar het lijkt me toch vrij duidelijk dat Rotterdam mooier is. Kijk al die evenementen die er in Rotterdam zijn
quote:
Wie heeft zulkse hoogbouw nodig als je een centrum hebt waar alle andere steden alleen maar van kunnen dromenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:33 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Amsterdam heeft historische gebouwen Rotterdam niet meer (iedereen weet waarom).
Rotterdam heeft hoogbouwAmsterdam niet.
nouquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wie heeft zulkse hoogbouw nodig als je een centrum hebt waar alle andere steden alleen maar van kunnen dromen
Die grachten, paleis op de dam, pakhuizen zijn inderdaad prachtig. Maar mischien is Leiden nog wel mooierquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wie heeft zulkse hoogbouw nodig als je een centrum hebt waar alle andere steden alleen maar van kunnen dromen
Daar is de jodenmod om het gezelschap compleet te makenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:30 schreef RayMania het volgende:
De wedstrijd van aanstaande zondag tussen ajax en Feyenoord staat onder leiding van Pieter Vink. De aftrap van het duel is om 12.30 uur.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:36 schreef Damzkieee het volgende:
Gaap. Ik dacht hier wat over de wedstrijd te kunnen lezen.
waar is die andere ajax mod?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Daar is de jodenmod om het gezelschap compleet te maken
verthongen doet niet mee vandaar oleguerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:39 schreef behangplakker het volgende:
OleguerHopen dat hij zijn kans pakt, en Makaay niet laat lopen
Ja, ik weet het. Hij had vd Wiel ook centraal kunnen zetten, en Silva op de back.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:40 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
verthongen doet niet mee vandaar oleguer
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:27 schreef Irritatie100 het volgende:
gelukkig is amsterdam wel een schitterende stad
Toen hadden ze als proef de Mobiele Eenheid van de marechaussee of marine ingezet. Daar moet je echt geen grapjes mee maken.quote:
Ben je het centraal station nog vergetenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:42 schreef toma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whiesoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:44 schreef denthemen het volgende:
Jorien, laat even het filmpje zien waar je op staat met je vlag "We're the boys from Rotterdam" toen de Ajax trein aankwam
Wieso...quote:
Of de Noord/Zuidlijnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:44 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ben je het centraal station nog vergeten
Arnhem centraalquote:
Je bent geen Feyenoorder.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:06 schreef RedGuy het volgende:
Kut, mag ik hier als Feyenoorder eigenlijk wel zeggen dat ik Amsterdam mooier vind dan Rotterdam?.
Kut, dan ben ik al die jaren voor de kat ze kut naar het station geweest.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:06 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Je bent geen Feyenoorder.
Pas maar op, je krijgt zo de huid vol gescholden van de échte feyenoordersquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:06 schreef RedGuy het volgende:
Kut, mag ik hier als Feyenoorder eigenlijk wel zeggen dat ik Amsterdam mooier vind dan Rotterdam?.
Wat ga je bij het station doen dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:08 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Kut, dan ben ik al die jaren voor de kat ze kut naar het station geweest..
Normaal haal ik altijd een lekker glas Amstel Light, en dan ga ik mijn vak op en dan sta ik vaak 90 minuten naar een voetbalwedstrijd te kijken.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:09 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Wat ga je bij het station doen dan?
Moet je dan maar eens roepen dat amsterdam mooier is Rotterdamquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:10 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Normaal haal ik altijd een lekker glas Amstel Light, en dan ga ik mijn vak op en dan sta ik vaak 90 minuten naar een voetbalwedstrijd te kijken.
Op een station? Knapquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:10 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Normaal haal ik altijd een lekker glas Amstel Light, en dan ga ik mijn vak op en dan sta ik vaak 90 minuten naar een voetbalwedstrijd te kijken.
Treinen op het stationquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:13 schreef Superheld het volgende:
Welk spoor staat jouw vak dan? Bij mij rijden er alleen treinen op het station namelijk.
Welk perron sta je altijd dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:08 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Kut, dan ben ik al die jaren voor de kat ze kut naar het station geweest..
Want een spoor is ook geen deel van het stationquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:14 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Treinen op het stationdat is lastig instappen
Kijk maar uit met zulke grappen, straks komt heel KLB hierquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:14 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Treinen op het stationdat is lastig instappen
Nou bij Feyenoord niet iigquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En waar verdienen ze het geld in Nederland?
In
[ afbeelding ]
Zo gaat dat altijd en overal, de mensen die er niks mee te maken hebben schreeuwen het hardst.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:12 schreef denthemen het volgende:
Allemaal stoer doen over rennen en rellen en er zelf nooit iets mee te maken hebben gehad
Klopt, in het krantje van mijn pa's werk (bureaufunctie @ Marechaussee) stond een verslag van die test. Werkte prima, die knakkers slaan volgens mij ook gewoon een stuk harderquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:42 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Toen hadden ze als proef de Mobiele Eenheid van de marechaussee of marine ingezet. Daar moet je echt geen grapjes mee maken.
Ik sta op die ring daarboven, mooi uitzichtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:21 schreef jna het volgende:
Morgen naar binnen bij ingang Noord A. Dat wordt nog leuk
Vooral dit filmpje kijken dan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:21 schreef jna het volgende:
Morgen naar binnen bij ingang Noord A. Dat wordt nog leuk
Veilig van een afstandjequote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik sta op die ring daarboven, mooi uitzicht
En toch ga ik Amsterdam hooligans schreeuwenquote:
Rond 11 uur ofzoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:30 schreef jna het volgende:
Hoelaat is dat gedoe meestal ongeveer?
Wat ben je allemaal van plan dan, oh grote Internet-hooligan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik denk dat de wedstrijd nog voor de rust gestaakt gaat worden
quote:Wordt voor 25 februari 2009 bekend dat er weer een speler is bedreigd n.a.v. de wedstrijd Ajax - Feyenoord?
Netwerk of EenVandaag was er ook met met een zooi camera's, was allemaal lekker geregeld. Waren zelfs figuren met machine-geweren op Duivendrecht.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Klopt, in het krantje van mijn pa's werk (bureaufunctie @ Marechaussee) stond een verslag van die test. Werkte prima, die knakkers slaan volgens mij ook gewoon een stuk harder
Ja toen ook in de treinquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:50 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Netwerk of EenVandaag was er ook met met een zooi camera's, was allemaal lekker geregeld. Waren zelfs figuren met machine-geweren op Duivendrecht.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:50 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Netwerk of EenVandaag was er ook met met een zooi camera's, was allemaal lekker geregeld. Waren zelfs figuren met machine-geweren op Duivendrecht.
Zit je er erg mee?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:23 schreef BigKahuna het volgende:
Ik vind het zo schattig hoe die Hofpleinfontein consequent Ajax en Amsterdam weigert met een hoofdletter te schrijven.
Onze held gaat een keer naar Ajax-f'noordquote:Op zondag 15 februari 2009 08:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ben richting Rotterdam![]()
P.S Joodjes vergeet niet je hardloopschoenen aan te trekken
De wedstrijd is in Amsterdam, idioot.quote:Op zondag 15 februari 2009 08:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Verplichte combi enzo.quote:Op zondag 15 februari 2009 08:12 schreef navigator het volgende:
[..]
De wedstrijd is in Amsterdam, idioot.
AJAX! Winnen met 4 goals verschil vandaag. Gewoon omdat het zo hoort tegen de kakkies.
Katwijk was het tochquote:Op zondag 15 februari 2009 08:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Verplichte combi enzo.
Zal wsl wel eerst naar die kutstad moeten afreizen omdat ie uit een of ander gehucht komt.
Na de wedstrijd mag je je afreageren op Marco niet op ons........quote:Op zondag 15 februari 2009 08:12 schreef navigator het volgende:
[..]
Gaan we op jodenjacht danquote:Op zondag 15 februari 2009 08:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
quote:Op zondag 15 februari 2009 08:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Na de wedstrijd mag je je afreageren op Marco niet op ons........
D-K wel. Breekt in zijn eentje uit en rent er ala William Wallace op af.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 09:15 schreef Happel het volgende:
[..]
D-K wel. Breekt in zijn eentje uit en rent er ala William Wallace op af.
[ afbeelding ]
Zullen we samen treinen?quote:Op zondag 15 februari 2009 08:16 schreef Happel het volgende:
Een echte gaat gewoon op eigen vervoer.![]()
quote:Op zondag 15 februari 2009 09:15 schreef Happel het volgende:
[..]
D-K wel. Breekt in zijn eentje uit en rent er ala William Wallace op af.
[ afbeelding ]
3-0.quote:
Hoog in hun bolquote:Op zondag 15 februari 2009 09:35 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
3-0.
Die Rotterdammers hebben het te hoog in hun bol.
Maar eerst ff ontbijten.
quote:Op zondag 15 februari 2009 08:12 schreef navigator het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 februari 2009 09:35 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
3-0.
Die Rotterdammers hebben het te hoog in hun bol.
hoeveel flessen heb je??quote:Op zondag 15 februari 2009 09:51 schreef Ruud het volgende:
zo maar vast beginnen met zuipen, zit ik mij niet zo te ergeren
Dat is maar de vraag, ligt eraan hoe je schoonouders zijn en jij je gedraagtquote:Op zondag 15 februari 2009 09:48 schreef Pappie_Culo het volgende:
Heb ook nog twee kaarten geritseld, maar zit wel naast m'n schoonouders
Beter dan niets, denken we maar.
Vandaag sowieso zeker weten heel goed dusquote:Op zondag 15 februari 2009 10:06 schreef Superheld het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag, ligt eraan hoe je schoonouders zijn en jij je gedraagt
dan komt ie nog boven je uitquote:Op zondag 15 februari 2009 10:20 schreef denthemen het volgende:
Zo, vroeg op weg, als ik iemand zie van 12 jaar en 1 meter 35 dan zal ik naar je zwaaien d-k
Knap als je dat kan, mij zou het niet lukken..quote:Op zondag 15 februari 2009 10:20 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Vandaag sowieso zeker weten heel goed dus![]()
Net wel een mooi verslag gekregen van de voorbereiding van anderen. Dan denk ik bij mezelf: zo kan het ook
dat klinkt meer als die 1-2 in het Kuyt/Kalou tijdperkquote:Op zondag 15 februari 2009 10:21 schreef BAAZ. het volgende:
8-0 gaat het worden, Feyenoord die voor hun doen gewoon een goede wedstrijd spelen en Ajax die haar kansjes gewoon benut en op halve kracht speelt.
Maar hij is dan ook een hooligunnnquote:
Ik ga al een aardig tijdje niet meer naar voetbal, en het zwakt wel wat af. Beetje schelden mag altijd, want dat doet geen pijn natuurlijkquote:Op zondag 15 februari 2009 10:22 schreef Superheld het volgende:
[..]
Knap als je dat kan, mij zou het niet lukken..
Bij mij ging het jaren geleden al niet echt goed met m'n toenmalige vriendin tegen RKC ofzo, ze vond m'n gekanker en de hoeveelheid bier die we wegdronken 'niet normaal' en dat terwijl ze wel wat was gewend![]()
En ik ben ook gehecht aan de andere voorbereiding over het algemeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |