Ja toen ook in de treinquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:50 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Netwerk of EenVandaag was er ook met met een zooi camera's, was allemaal lekker geregeld. Waren zelfs figuren met machine-geweren op Duivendrecht.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:50 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Netwerk of EenVandaag was er ook met met een zooi camera's, was allemaal lekker geregeld. Waren zelfs figuren met machine-geweren op Duivendrecht.
Zit je er erg mee?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:23 schreef BigKahuna het volgende:
Ik vind het zo schattig hoe die Hofpleinfontein consequent Ajax en Amsterdam weigert met een hoofdletter te schrijven.
Onze held gaat een keer naar Ajax-f'noordquote:Op zondag 15 februari 2009 08:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ben richting Rotterdam![]()
P.S Joodjes vergeet niet je hardloopschoenen aan te trekken
De wedstrijd is in Amsterdam, idioot.quote:Op zondag 15 februari 2009 08:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Verplichte combi enzo.quote:Op zondag 15 februari 2009 08:12 schreef navigator het volgende:
[..]
De wedstrijd is in Amsterdam, idioot.
AJAX! Winnen met 4 goals verschil vandaag. Gewoon omdat het zo hoort tegen de kakkies.
Katwijk was het tochquote:Op zondag 15 februari 2009 08:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Verplichte combi enzo.
Zal wsl wel eerst naar die kutstad moeten afreizen omdat ie uit een of ander gehucht komt.
Na de wedstrijd mag je je afreageren op Marco niet op ons........quote:Op zondag 15 februari 2009 08:12 schreef navigator het volgende:
[..]
De wedstrijd is in Amsterdam, idioot.
Gaan we op jodenjacht danquote:Op zondag 15 februari 2009 08:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
quote:Op zondag 15 februari 2009 08:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Na de wedstrijd mag je je afreageren op Marco niet op ons........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |