quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:38 schreef Fortitudo het volgende:
[ afbeelding ]
welke mongool heeft dit shirt bedacht
hopelijk zit die nu achter de tralies, mensen zonder enig besef wat die mensen in de oorlog hebben doorgemaakt
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:15 schreef Bullebak het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Stoerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:28 schreef Irritatie100 het volgende:
ik stel mn voorspelling bij naar 0-5 maar ik en nu dronken
In KLB moet je zijn, daar gaan alle stoere dronken jochies heenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:28 schreef Irritatie100 het volgende:
ik stel mn voorspelling bij naar 0-5 maar ik en nu dronken
hoe kun je je reet met een voetbalclub afvegen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:18 schreef Kremers het volgende:
Volgens mij zijn er meer teams die hun reet met Feyenoord afgeveegd hebben dan met Ajax. Vandaar jullie ook in het rechterrijtje staan.
Normaal gesproken gebeurt dat figuurlijk, maar in het geval van Feyenoord gebeurt het dit seizoen vaker letterlijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:23 schreef Ruud het volgende:
[..]
hoe kun je je reet met een voetbalclub afvegen?
Blijf dan ook gewoon weg uit dit topic, irritante klootzak.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:40 schreef Fortitudo het volgende:
En denthemen m.b.t. je opmerkingen aan het adres van jorien: wie de bal kaatst...
dus straks niet lopen janken als er een paar opmerkingen terug worden gemaakt die ook op de persoon zelf zijn gericht.
Ben ik ook geweest vannachtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
In KLB moet je zijn, daar gaan alle stoere dronken jochies heen
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:09 schreef Jasza het volgende:
Bij Cohen en Aboutaleb zijn signalen binnengekomen dat het rond de wedstrijd van zondag onrustig zou kunnen worden, meldde de woordvoerster. Op diverse internetfora hitsen rivaliserende supporters elkaar op.
OMG ZE GAAN UITBREKEN.
Hopelijk zijn daar geen YouTube-filmpjes van dan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
Normaal gesproken gebeurt dat figuurlijk, maar in het geval van Feyenoord gebeurt het dit seizoen vaker letterlijk.
Nee, een pannenkoek!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:27 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Stuk voor stuk het iq van een aardappel
quote:Ajax – Feyenoord
Zondag 15 februari om 12:30 uur in de Amsterdam Arena
Scheidsrechter: Vink
Vermoedelijke opstellingen:
Feyenoord: Timmer; Tiendalli, Lucius, Bahia, Leerdam; El Ahmadi, Tomasson, Fer; Slory, Makaay en Biseswar.
Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Wielaert, Vermaelen; Gabri, Anita, Sulejmani, Vertonghen; Sarpong, Suárez en Emanuelson.
Geen idee hoe je aan die opstellingen komt, maar het belooft veel goeds.quote:
www.feyenoord.nlquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:42 schreef Barca het volgende:
[..]
Geen idee hoe je aan die opstellingen komt, maar het belooft veel goeds.
Hoe kunnen ze hem dan gisteren al bij het bericht zetten?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:35 schreef jorienvdherik het volgende:
laatste training
[ afbeelding ]
Mooie woordgrap, moet gezegd.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:35 schreef jorienvdherik het volgende:
laatste training
[ afbeelding ]
Makaay en scorenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Man die het verschil maakt morgen
[ afbeelding ]
Morgen dan scoren ?
Neequote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:48 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Makaay en scorengaat dat nog samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |