quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:14 schreef Koningin het volgende:Hallo
Ik kom mij weer even melden:
met zoon!!Afgelopen donderdagavond 12-2-2009 is na een best heftige bevalling onze zoon
GUUS geboren.
Alles gaat nu heel erg goed, we genieten ontzettend van hem. Hij doet het goed.
Even dit bericht tussen door, weet niet wanneer ik me weer kom melden, we gaan door met genieten en bijkomen van alles!!!
Tot gauw!

Gefeliciteerd

!

Guus, kerel, da's een heeeele mooie datum

. Een betere om in deze wereld te komen ken
ik in ieder geval niet

.

Bedje: wij gebruiken slaapzakken. Dunne voor in de zomer, dikke voor in de winter. Eigenlijk verder vrijwel gelijk aan wat Jelief zei: molton, gewoon matrasovertrek, katoenen luier op hoofdhoogte (dank voor de tip om het in een driehoe te vouwen

!) en indien nodig nog een katoenen dekentje.
Onze zoon van bijna 2 slaapt nog altijd in een slaapzak (maar dat komt ook omdat we nog geen passend linnengoed in jongens-motief hebben, je kan zo'n koter toch niet onze lila hartjes laten slapen) en vindt dat prima ("Welterusten voetjes

!"). Zo nu en dan komt er na tien minuten een protest-huil of een trots "Abba ... Abba!" (= pappa in Hebreeuws) en dan is 'ie er zelf uitgekropen. Even terugproppen, knuffeltje

en hij is echt klaar om te pitten

.
De eerste periode is je kind toch echt een aankleedpop: spuren hier, lekkende luier daar, spugende en lekkende luier zus en lekkende en spugende openingen in het algemeen zo. Kortom, als die kleine niet minimaal vier schone uitrustingen per 24 uur krijgt, is er of iets mis of je hebt ontzettend veel geluk

.
(Beetje overdrijven mag toch?)
Makkelijk zittende kleding die eenvoudig aan- en uit te trekken is, is dan ook het beste. Dan ziet baby er maar wat minder

uit. Voor een keertje een speciale gelegenheid prima, maar die eerste periode moet het vooral gemakkelijk zijn, het is zo al moeilijk zat. Natuurlijk, een combinatie van

en gemak is verkrijgbaar, en mag (de ouders van) zo'n lekker klein dingetje niet onthouden worden

.
Veel plezier

.
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)