tijdens de echo zag ik wel heel veel gelijkenissen met Amber. Amber is nu idd heel erg veranderd, al heeft ze nog wel hetzelfde neusjequote:Op maandag 16 februari 2009 11:21 schreef Poppedein het volgende:
Wow vicky! Wat gaaf! Ik zie wel gelijkenis met de echo van amber, maar minder met hoe amber nu is! Wat vindt je zelf??
Koningin, onwijs gefeliciteerd met jullie klein Guus!
ik sluit me erbij aan!quote:Op maandag 16 februari 2009 11:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Poppedein, ik heb het destijds ook gedaan. Het was zoooo leuk en zo ontzettend bijzonder ook. Ik herinner me de echoscopiste die zei 'Ah kijk, hij heeft de navelstreng vast en speelt ermee' en later 'Hij slaapt nu met zijn hoofdje op de placenta'.Zo surrealistisch en meteen ook zo natuurlijk. Die kans heb je echt maar 1 keer. Aanrader!
ons werd aangeraden om met een week of 25/26 de 3D/4D echo te laten maken omdat er dan meer vet op het gezichtje zit. Als je eerder gaat is het nog een beetje een alien.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:34 schreef miss_sly het volgende:
Vicky, wat ontzettend mooi![]()
De verpleegkundige in het VU zei laatst tegen ons dat als je 3/4D foto's laat maken je goed moet kijken, want het gezichtje dat je vanaf een week of 20 op de echo's ziet, is het gezichtje waar ze mee geboren worden. Na een week of 6 gaan ze dan erg veranderen, maar de eerste 6 weken lijken ze er sprekend op.
iemand die ervaring ook werkelijk?
Wij hebben gelukkig ook een pretecho met 25 weken, dus met een beetje geluk krijg ik ook zulke mooie foto's meequote:Op maandag 16 februari 2009 11:36 schreef Vicky het volgende:
[..]
ons werd aangeraden om met een week of 25/26 de 3D/4D echo te laten maken omdat er dan meer vet op het gezichtje zit. Als je eerder gaat is het nog een beetje een alien.
hij start de 18equote:Op maandag 16 februari 2009 12:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Koningin: echt zo'nventje
Martine: Woensdag? Die beurs start volgens mij toch pas op donderdag?
*snel checken gaat*
mijn lief vindt ze engquote:Op maandag 16 februari 2009 12:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ow wat een lekker ventje! En een flinkerd volgens mij zo te zien!Iig een flnike bolle toet.
![]()
Ik vind die echo's er toch altijd nog een beetje eng uit zien, vooralsnog blijf ik aan de nee-kant van de streep.Wel leuk dat anderen er zoveel plezier aan beleven.
Hier 3 foto'squote:Op maandag 16 februari 2009 11:34 schreef miss_sly het volgende:
Vicky, wat ontzettend mooi![]()
De verpleegkundige in het VU zei laatst tegen ons dat als je 3/4D foto's laat maken je goed moet kijken, want het gezichtje dat je vanaf een week of 20 op de echo's ziet, is het gezichtje waar ze mee geboren worden. Na een week of 6 gaan ze dan erg veranderen, maar de eerste 6 weken lijken ze er sprekend op.
iemand die ervaring ook werkelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |