abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66093864
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:25 schreef martine1984 het volgende:
Ik weet dat je tijdens de zwangerschap de kattenbak niet mag verschonen. Ik heb ook ergens gehoord dat je het konijnhok ook beter niet kunt doen. Maar kan het nergens terug vinden. Weten jullie of dit waar is?
Nee, tenzij je je konijn rauw opeet hoef je je geen zorgen te maken over toxoplasmose. Konijnen verspreiden toxoplasmose niet zoals katten dat doen. Ze kunnen het hooguit krijgen als ze bijv. in contact komen met kattenuitwerpselen in de tuin maar verspreiden het dan niet verder via de ontlasting

Gefeliciteerd met Guus Koningin!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  zondag 15 februari 2009 @ 19:51:56 #202
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_66094553
Ik wist het wel!
Jeej gefeliciteerd, nu sta ik wel heel ver bovenaan....

Hier doen alle lampjes in onze slaapkamer het weer, mijn haar is geknipt en zit weer netjes in de kleur. Naar mijn idee ben ik er klaar voor. Oh ja moet alleen nog even bevallen...
  zondag 15 februari 2009 @ 20:01:03 #203
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_66094853
Koningin, van harte met de geboorte van Guus!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_66094864
gefeliciteerd met Guus
mama van 3 kids!
pi_66095040
Gefeliciteerd Koningin!

*wacht met spanning op de foto*
Lotte!
Noah!
pi_66095048
Gefeliciteerd met Guus
pi_66095489
Gefeliciteerd met Guus Koningin
pi_66095623
Gefeliciteerd met Guus, Koningin!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_66095680
Koningin, gefeliciteerd met Guus
#geen
pi_66096042
Van harte gefeliciteerd met Guus!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 15 februari 2009 @ 20:37:17 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66096192
DuchessX, over dat opmaken van het bedje moet je je niet al te druk maken. De kraamverzorgster doet het straks toch helemaal opnieuw en laat jou en Juup ook zien hoe je dat het beste kan doen.

Sasha sliep in de eerste weken gewoon eigenlijk altijd in hetzelfde spul. Mede ook wel vanwege het gebroken sleutelbeentje, maar sowieso zijn ze veel te klein om steeds maar weer dat aan en uitkleden.
Toen hij over ging naar een slaapzakje trokken we overdag zijn broekje uit, de rest bleef aan.

Ik kan me zo voorstellen dat je in de zomer, als je idd een slaapzakje aan wil doen dan bijv. alleen romper en slaapzakje doet als het heel warm is. En dan alleen een lakentje eroverheen evt. Maar goed, daar kan de kraam je tegen die tijd ook over adviseren.
pi_66096269
Koningin, van harte met de geboorte van Guus!!!

Jeetje wat is jouw zwangerschap mij snel gegaan , ik weet nog zo hoe je het heel voorzichtig kwam vertellen in het tweede streepjestopic!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_66096272
Koningin, van harte met de geboorte van jullie zoon
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:09 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

Alleen is de bekleding van de maxi cosi niet helemaal onze smaak. Nu hebben we al geinformeerd bij de prenatal voor nieuwe bekleding maar dit kost 89,95, dan kan je beter een nieuwe maxi cosi kopen. Weet iemand misschien een winkel/website waar we goedkopere bekleding voor de maxi cosi kunnen kopen?
Kan je niet gewoon zo'n badstof zomerhoes kopen? Die zijn er volgens mij in blauw of roomwit ofzo (wel gewoon 1 kleur dus geen printjes dacht ik). En volgens mij een heel stuk goedkoper dan die bijna 90 euro... Voor dat geld zou ik het ding niet opnieuw laten bekleden geloof ik...
Fake it till you make it...
  zondag 15 februari 2009 @ 20:41:13 #214
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_66096369
Gefeliciteerd Koningin!
pi_66096399
Wij hebben Mirte denk ik tot een maand of 4/5/6 laten slapen in de kleertjes die ze aanhad overdag. Pas daarna ben ik pyamaatjes gaan kopen.
Op het bed hadden we een dekentje (bij prenatal bv hebben ze heel veel verschillende) met een lakentje eronder. En op een gegeven moment zijn we haar in een slaapzakje gaan leggen onder het dekentje.

Inmiddels (16 mnd) slaapt ze alleen in een slaapzak omdat mevrouw het halve bed door rolt enzo 's nachts.
Fake it till you make it...
pi_66096428
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:22 schreef beequeen het volgende:
Oh, deze site vond ik ook nog. Als je het Doezeltje gebruikt hoef je het ledikant niet aan het voeteneind op te maken(een absolute must!!!!!!!).

http://www.doezeltje.nl/docs/producten.htm
Dat ziet er handig en leuk uit zeg!! Die ga ik effe ergens opslaan
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 15 februari 2009 @ 20:42:52 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66096445
quote:
Op zondag 15 februari 2009 20:39 schreef Nijna het volgende:
Koningin, van harte met de geboorte van jullie zoon
[..]

Kan je niet gewoon zo'n badstof zomerhoes kopen? Die zijn er volgens mij in blauw of roomwit ofzo (wel gewoon 1 kleur dus geen printjes dacht ik). En volgens mij een heel stuk goedkoper dan die bijna 90 euro... Voor dat geld zou ik het ding niet opnieuw laten bekleden geloof ik...
Goed idee!
En volgens mij zijn ze er in heel veel kleuren. Ik ken iig een knalroze versie ook volgens mij.
pi_66096582
quote:
Op zondag 15 februari 2009 20:42 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Goed idee!
En volgens mij zijn ze er in heel veel kleuren. Ik ken iig een knalroze versie ook volgens mij.
ook in limegroen!
pi_66096698
Dames bedankt voor de tips en ervaringen!!!!

Martine ik heb het boek meteen besteld
#geen
  zondag 15 februari 2009 @ 21:50:01 #220
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66099267
Die hoezen zijn idd ideaal, ook wanneer ze bijvoorbeeld eens spugen ofzo.

Koningin gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Guus!

Duchess, ik had voor Anna in het begin veel van die boxpakjes en van die katoenen broekjes en shirtjes van de Hema. Dat lag gewoon het lekkerste. En idd wat BE zegt, niet teveel aan rommelen door steeds om te kleden hoor.

Bij prenatal hebben ze kleine slaapzakjes, daar is Anna vanaf een maand of drie ingegaan. Een dekentje was vanaf dat moment niet meer aan haar besteed. Ze slaapt nu alleen in een slaapzak. En afhankelijk van de temperatuur heb ik die dan van dun tot heel dik.
Ze had net trouwens haar slaapzak uitgetrokken, op een hoopje gelegd en was daar met haar beer lekker op gaan liggen op een hoopje . Die gekke dreumes van me...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66100696
Ik was ook zeker niet van plan om voor dat geld nieuwe bekleding te kopen hoor! Bedankt voor de tip! Zijn die ook gewoon bij de prenatal te koop? Volgens de verkoopster was namelijk de enigste mogelijkheid nieuwe bekleding, vandaag mijn vraag.
  zondag 15 februari 2009 @ 22:19:13 #222
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_66100930
Haha koningin!!! Gefeliciteerd met de geboorte van Guus
Geniet maar lekker!!!

Zo geweldig grappig dat je zoon Guus heet, omdat ik jou altijd blijf herinneren als de zwangere van Fok die naar hetzelfde concert van "Guus" Meeuwis ging als ik
No more games, no more drama...
pi_66101403
quote:
Op zondag 15 februari 2009 22:15 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik was ook zeker niet van plan om voor dat geld nieuwe bekleding te kopen hoor! Bedankt voor de tip! Zijn die ook gewoon bij de prenatal te koop? Volgens de verkoopster was namelijk de enigste mogelijkheid nieuwe bekleding, vandaag mijn vraag.
Ik heb de mijne van de prenatal vandaan, donker blauw hebben we toen der tijd gekocht kleurde mooi bij mijn auto maar 't werd n meid dus verdween weer in de la.

Koningin gefeliciteerd met de geboorte van Guus, rust lekker uit.
Mama van Isa en Ties
  maandag 16 februari 2009 @ 00:07:08 #224
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66105589
Koningin toch stiekem bevallen dus! Gefeliciteerd met Guus Wat een leuke naam!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_66106645
Ik ben zwanger ja ik heb weer zo'n moment
#geen
  maandag 16 februari 2009 @ 00:56:12 #226
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66106801
Koningin van harte met Guus
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 16 februari 2009 @ 06:51:54 #227
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_66109041
quote:
Op maandag 16 februari 2009 00:48 schreef DuchessX het volgende:
Ik ben zwanger ja ik heb weer zo'n moment

Haha!!! Herkenbaar....

Ik heb dat zelf meestal als ik door anderen eraan herinnerd word ("oh, ben je swangerrrrrrr, wat leueueueueueueueeuk")

Koningin feli met Guus
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 16 februari 2009 @ 07:09:49 #228
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_66109097
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:14 schreef Koningin het volgende:
Hallo

Ik kom mij weer even melden: met zoon!!
Afgelopen donderdagavond 12-2-2009 is na een best heftige bevalling onze zoon GUUS geboren.
Alles gaat nu heel erg goed, we genieten ontzettend van hem. Hij doet het goed.

Even dit bericht tussen door, weet niet wanneer ik me weer kom melden, we gaan door met genieten en bijkomen van alles!!!
Tot gauw!
Gefeliciteerd !

Guus, kerel, da's een heeeele mooie datum . Een betere om in deze wereld te komen ken ik in ieder geval niet .

Bedje: wij gebruiken slaapzakken. Dunne voor in de zomer, dikke voor in de winter. Eigenlijk verder vrijwel gelijk aan wat Jelief zei: molton, gewoon matrasovertrek, katoenen luier op hoofdhoogte (dank voor de tip om het in een driehoe te vouwen !) en indien nodig nog een katoenen dekentje.

Onze zoon van bijna 2 slaapt nog altijd in een slaapzak (maar dat komt ook omdat we nog geen passend linnengoed in jongens-motief hebben, je kan zo'n koter toch niet onze lila hartjes laten slapen) en vindt dat prima ("Welterusten voetjes !"). Zo nu en dan komt er na tien minuten een protest-huil of een trots "Abba ... Abba!" (= pappa in Hebreeuws) en dan is 'ie er zelf uitgekropen. Even terugproppen, knuffeltje en hij is echt klaar om te pitten .

De eerste periode is je kind toch echt een aankleedpop: spuren hier, lekkende luier daar, spugende en lekkende luier zus en lekkende en spugende openingen in het algemeen zo. Kortom, als die kleine niet minimaal vier schone uitrustingen per 24 uur krijgt, is er of iets mis of je hebt ontzettend veel geluk .
(Beetje overdrijven mag toch?)

Makkelijk zittende kleding die eenvoudig aan- en uit te trekken is, is dan ook het beste. Dan ziet baby er maar wat minder uit. Voor een keertje een speciale gelegenheid prima, maar die eerste periode moet het vooral gemakkelijk zijn, het is zo al moeilijk zat. Natuurlijk, een combinatie van en gemak is verkrijgbaar, en mag (de ouders van) zo'n lekker klein dingetje niet onthouden worden .

Veel plezier .
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_66109118
Koningin, gefeliciteerd met jullie prinsje GUUS!!

Willen jullie zo even duimen dat ons meisje goed ligt? Om 10.00 uur hebben we een 4D echo
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator maandag 16 februari 2009 @ 07:37:15 #230
5428 crew  miss_sly
pi_66109200
Vicky, veel plezier en ik hoor dat ze er goed voor ligt

Wij hebben onze uitgebreide echo ook als ik 25 weken zwanger ben, dus ik ben benieuwd hoe goed je alles ziet. Krijgen we nog een fotootje te zien straks?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 16 februari 2009 @ 07:46:38 #231
24188 Belana
kloon van belana
pi_66109235
van harte koningin
stormy waters...
sailin'
pi_66109287
quote:
Op maandag 16 februari 2009 07:37 schreef miss_sly het volgende:
Vicky, veel plezier en ik hoor dat ze er goed voor ligt

Wij hebben onze uitgebreide echo ook als ik 25 weken zwanger ben, dus ik ben benieuwd hoe goed je alles ziet. Krijgen we nog een fotootje te zien straks?
natuurlijk:) wel meerdere
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 16 februari 2009 @ 09:03:09 #233
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_66109935
Koningin! Van harte gefeliciteerd! Wat een leuke naam

Vicky, veel plezier. Spanned hoor.
Niet mieten! Door gieten!
pi_66110373
Koningin gefeliciteerd met Guus.Wat een geweldige naam! Lekker uitrusten en wennen nu.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_66110478
Koningin gefeliciteerd met je zoon Guus!
pi_66110857
oeh nog 12 minuutjes! Veel plezier Vicky! *duimduim*

Hier alles prima, dat gevoel dat mn baarmoeder groeit was een anderhalve of 2 weekjes weg geweest maar sinds gister voelt het weer of iemand me een knietje in mn onderbuik heeft gegeven het voelt echt beurs. Nouja, kom maar op met die buik
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 16 februari 2009 @ 09:50:00 #237
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66110882
Koningin van harte!!! En wat een fantastische naam !.
KuikenGuppy
pi_66111133
Koningin, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Guus
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66111282
Vicky succes bij de echo!

Pff ben helemaal zenuwachtig. Wil vandaag op mijn werk vertellen dat ik zwanger ben, dus vanmorgen taart gekocht en nu werkt mijn baas gewoon weer thuis

Nou zal het voor hem geen verrassing zijn (we hadden een paar weken geleden een etentje waar ik helemaal geen alcohol dronk) maar ik had het toch leuker gevonden om het vandaag persoonlijk te vertellen...
Had nog wel speciaal het weekend een leuke foto gemaakt om hier naar mijn collega's te mailen:

Maar ja nu weet ik dus niet zo goed wat ik moet doen...
pi_66111367
Oh vervelend Stiemie
ik ken het gevoel iedere keer als ik het aan mn collega wil vertellen krijg ik een mailtje dat ze die dag toch maar thuis werkt en mn baas is natuurlijk ook nog lang niet thuis... bleh.

Wel een superleuke foto. Kun je hem niet gewoon naar je collega's sturen en in een apart mailtje naar je baas? Zeg je erbij dat je gehoopt had het hem vandaag persoonlijk te kunnen vertellen maar dat er wel nog een stukje taart op hem wacht ofzo?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 16 februari 2009 @ 10:11:58 #241
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66111380
Kun je die foto niet naar zijn huis mailen? Of bellen en zeggen dat je vandaag trakteren wilt?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66111421
Hem bellen, dan mailtje sturen (terwijl je aan de telefoon bent)?
Lieve foto zeg!
pi_66111447
Ha ik 'spreek' 'm nu op msn
pi_66111576
probleem opgelost
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66112785
Ha inderdaad! Zo meteen daarna de mail verzonden en gebak gegeten
pi_66112791
zucht.... ik ben zwaar
4D echo was weer leuk!! Foto's komen eraan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66112834
Yay Stiemie

En mooi Vicky ben benieuwd!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 16 februari 2009 @ 11:03:19 #248
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66112845
En hoe waren de reacties Stiemie?
Vicky ik ben benieuwd naar de foto's!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66113038
Hmm nu heb ik zin in gebak en broodje leverworst maar dat lust ik helemaal niet Of broodje ei maar Mikael heeft net laatste brood opgegeten en die ligt nu in bed dus kan ik niet na de winkel!!

Vicky ik ben benieuwd naar jullie kleine meid!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_66113042

Ze lag helemaal in de placenta genesteld.

Even ter vergelijking, dit was Amber:
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')