abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66012866
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 22:22 schreef Sakura het volgende:
Terecht, hij is immers voorstander om haatzaaiers de toegang tot het land te weigeren, nu voelt het eens hoe het is zo'n wet.

Het is en blijft een debiele aandachtstrekker die geblondeerde racist
ja de laatste toespraak van wilders was dat je moslims met hun hoofd naar beneden van een dak moest gooien.

of vergis ik me ergens
  vrijdag 13 februari 2009 @ 10:33:28 #32
71333 BUG80
Stop making sense
pi_66012975
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 23:35 schreef Suko het volgende:

[..]

Parlementsleden hebben een andere status dan gewone burgers. Wilders is een gekozen parlementslid, hij is gevraagd door een ander parlementslid binnen de EU zijn film te tonen en toe te lichten. En verder zegt Maxime Verhagen: "hulp te willen bieden als hij in beroep zou willen gaan tegen de weigering. Volgens Verhagen zou zo'n procedure duidelijk maken dat de afwijzing onterecht is." AD
Het zou fijn zijn als Wilders zelf de discussie ook DAAROVER zou laten gaan. Over het feit dat een parlementarier van een EU land en bondgenoot de toegang wordt geweigerd.

Maar nee, hij blijft maar kakelen over de "vrijheid van meningsuiting". Vrijheid van meningsuiting is dus prima zolang het zijn mening is.
pi_66013861
Wilders is nu officieel een extremist
  vrijdag 13 februari 2009 @ 11:31:53 #34
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_66014922
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 22:20 schreef Pieter. het volgende:
Schandalig is het!
pi_66016776
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 10:33 schreef BUG80 het volgende:

[..]

Het zou fijn zijn als Wilders zelf de discussie ook DAAROVER zou laten gaan. Over het feit dat een parlementarier van een EU land en bondgenoot de toegang wordt geweigerd.

Maar nee, hij blijft maar kakelen over de "vrijheid van meningsuiting". Vrijheid van meningsuiting is dus prima zolang het zijn mening is.
Daarover heeft hij ook een en ander gezegd: "Wilders vindt het een schande dat een gekozen parlementariėr zomaar de toegang kan worden geweigerd door een ander EU-land." AD Ik zou wel eens uitgezocht willen hebben hoe het wettelijlk binnen de EU is geregeld als een parlementslid wordt uitgenodigd (dus niet op eigen houtje naar binnen wil) door een collega-parlementslid in aan ander land. Ik heb daar nog geen eensluidend verhaal over gelezen. Wel hoe de UK dat ziet in datzelfde artikel uit de AD.

Maar ik ga mee met de algemene mening dat door deze angstige en starre houding van de UK Wilders als persoon en de film veel meer aandacht hebben gekregen, mogelijk was er niets aan de hand geweest als er geen protest van bekende zijde was aangetekend. Maar ook een aantal gematigde moslims in de UK had liever de discussie aangegaan dan een boycot.

Overigens hoorde ik gisteren van een correspondent dat een mogelijke verklaring voor deze 'laffe' houding van de UK, de gespannen verhouding tussen de UK > India > moslims < in de UK/India. Die combi zou voor de UK een en ander kunnen verklaren maar zal natuurlijk nooit worden uitgesproken, qua knieval.
pi_66016858
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 07:28 schreef JohnDope het volgende:
Dankzij die actie en Wilders' wereldwijde bekendheid, kan ik eindelijk weer eens trots op Nederland zijn.
Je haalt nu het een en ander door elkaar.
pi_66017495
Lach hier Wilders uit!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66017607
SCHANDALIG! Dat dat zomaar kan in Engeland.
pi_66017636
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:52 schreef CasB het volgende:
Ongelooflijk! En hij had nog wel een pasje!
pi_66017732
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:52 schreef CasB het volgende:
Je zou eens moeten weten wat er allemaal nog meer kan in Engeland.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66019449
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:57 schreef capricia het volgende:

[..]

Bomaanslagen in de metro bijvoorbeeld.
pi_66019754
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:57 schreef capricia het volgende:

[..]

If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_66020594
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:27 schreef Suko het volgende:

Daarover heeft hij ook een en ander gezegd: "Wilders vindt het een schande dat een gekozen parlementariėr zomaar de toegang kan worden geweigerd door een ander EU-land." AD Ik zou wel eens uitgezocht willen hebben hoe het wettelijlk binnen de EU is geregeld als een parlementslid wordt uitgenodigd (dus niet op eigen houtje naar binnen wil) door een collega-parlementslid in aan ander land. Ik heb daar nog geen eensluidend verhaal over gelezen. Wel hoe de UK dat ziet in datzelfde artikel uit de AD.
UK is geen Schengen land en heeft dus geen verplichting hun grens open te stellen voor EU burgers. Wat de status is van Wilders in Nederland is irrelevant.
quote:
Overigens hoorde ik gisteren van een correspondent dat een mogelijke verklaring voor deze 'laffe' houding van de UK, de gespannen verhouding tussen de UK > India > moslims < in de UK/India. Die combi zou voor de UK een en ander kunnen verklaren maar zal natuurlijk nooit worden uitgesproken, qua knieval.
Ja, da's logisch, tenslotte is India een overwegend hindoestaans land met een moslim minderheid
Indiers in de UK zijn overwegend niet moslim, Pakistani's daarentegen zijn dat wel.

Mischien, ja ik weet het, ongelofelijk, vindt de britse regering wel gewoon dat Wilders een extremist is die niets anders doet als verdeeldheid zaaien? Hoe zouden ze daar nou toch bijkomen als de Nederlandse regering zelf stelt dat de uitspraken in Fitna door de regering sterk worden afgekeurd en hij in Nederland voor de rechter moet komen voor haatzaaien...tja, hoe zou de Britse regering er toch op komen, he?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2009 14:22:42 ]
pi_66020747
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:58 schreef damian5700 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Precies.
pi_66021021
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:48 schreef capricia het volgende:
Lach hier Wilders uit!
Ik lach mee