abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66003632
Voor zo'n gelegenheid mag toch wel een passend plaatje gecreëerd worden.

donderdag 12 februari 2009 @ 22:17:14 #2
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
  donderdag 12 februari 2009 @ 22:17:18 #3
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_66003678
Hilarisch
pi_66003807
Schandalig is het!
pi_66003859
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 22:17 schreef Sanderrrr het volgende:
Hilarisch
Nou echt hilarisch
pi_66003916
Terecht, hij is immers voorstander om haatzaaiers de toegang tot het land te weigeren, nu voelt het eens hoe het is zo'n wet.

Het is en blijft een debiele aandachtstrekker die geblondeerde racist
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_66004100
Ehm, GB is juist geowned hoor.
pi_66004411
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 22:22 schreef Sakura het volgende:
Terecht, hij is immers voorstander om haatzaaiers de toegang tot het land te weigeren, nu voelt het eens hoe het is zo'n wet.

Blijkbaar ben je het niet met hem eens.
Maar je bent het er wel mee eens dat mensen vanwege hun mening toegang tot een land worden geweigerd?
pi_66004445
HOUDOE DEMOCRATIE
HALLO DICTATUUR

Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_66004864
UK _!
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_66004969
Mehehe..!

Hoe zou wilders het gevonden hebben als een Pakistaanse imam die in z'n land vervolgd voor voor haatzaaien naar nederland zou komen, hij zou hem vast met open armen ontvangen niet?

Hypocriete fokkers
Nee, ik ben niet xith, cith of zith!
  donderdag 12 februari 2009 @ 22:56:07 #13
235417 Blommaert
Weggelopen Zeeuw
pi_66004977
quote:

< Voer een persoonlijk bericht in >
pi_66005250
,,Ze zetten Wilders neer als een haatzaaier, maar dat ben je pas als je veroordeeld bent. Ik vind dat parlementariërs in de Europese Unie en eigenlijk ook daarbuiten vrij moeten kunnen reizen zolang ze niet veroordeeld zijn'', aldus Bos." Bron
pi_66005324
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 23:03 schreef Suko het volgende:
,,Ze zetten Wilders neer als een haatzaaier, maar dat ben je pas als je veroordeeld bent. Ik vind dat parlementariërs in de Europese Unie en eigenlijk ook daarbuiten vrij moeten kunnen reizen zolang ze niet veroordeeld zijn'', aldus Bos." Bron
Ten eerste is er geen vrij verkeer van mensen tussen landelijk Europa en de VK, ten tweede moet je naar m'n eerste punt kijken.
pi_66005499
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 23:05 schreef Hith het volgende:

[..]

Ten eerste is er geen vrij verkeer van mensen tussen landelijk Europa en de VK, ten tweede moet je naar m'n eerste punt kijken.
Parlementariërs, dus democratisch gekozen. Dáár heb ik het over, en daar zou de discussie ook over moeten gaan...imo en vele anderen.
pi_66005546
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 23:10 schreef Suko het volgende:

[..]

Parlementariërs, dus democratisch gekozen. Dáár heb ik het over, en daar zou de discussie ook over moeten gaan...imo en vele anderen.
Ook al ben je door het hele land gekozen, dat geeft je niet meer rechten dan een ander mens.
pi_66005617
quote:

[..]

Oh ja want de douane van een land moet natuurlijk opkijken voor iemand die 30,000 stemmen uit een ander land heeft verkregen..
pi_66005693
Wat een dijenkletser!!1!!11 !!!11
pi_66005729
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 23:13 schreef Hith het volgende:

[..]

Oh ja want de douane van een land moet natuurlijk opkijken voor iemand die 30,000 stemmen uit een ander land heeft verkregen..
Blijkbaar doen ze dat wel, want als het een gewone burger was met dergelijke denkbeelden was het geen probleem geweest he.
  † In Memoriam † donderdag 12 februari 2009 @ 23:19:57 #21
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_66005838
Wilders moet samen met Yusuf al-Qaradawi een proces aanspannen!

Muslim cleric not allowed into UK

"The government's approach to preachers of hate has been at best timid and at worst downright useless. Now it is time for them to take a robust approach across the board."
pi_66006390
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 23:11 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Ook al ben je door het hele land gekozen, dat geeft je niet meer rechten dan een ander mens.
Parlementsleden hebben een andere status dan gewone burgers. Wilders is een gekozen parlementslid, hij is gevraagd door een ander parlementslid binnen de EU zijn film te tonen en toe te lichten. En verder zegt Maxime Verhagen: "hulp te willen bieden als hij in beroep zou willen gaan tegen de weigering. Volgens Verhagen zou zo'n procedure duidelijk maken dat de afwijzing onterecht is." AD
pi_66007386
Benieuwd of Berlusconi ook geweigerd wordt, die had iets met de zigeuners die zijn paarden gestolen hadden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_66008050
Niks owned, 8623 zetels erbij.
pi_66009564
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 23:35 schreef Suko het volgende:

[..]

Parlementsleden hebben een andere status dan gewone burgers. Wilders is een gekozen parlementslid, hij is gevraagd door een ander parlementslid binnen de EU zijn film te tonen en toe te lichten.
Janmaat in de jaren '80 zou ook niet zomaar een MP die verdacht wordt van haatzaaien in zijn eigen land naar het kabinet kunnen uitnodigen...
pi_66009608
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 22:39 schreef Pieter. het volgende:

[..]

Blijkbaar ben je het niet met hem eens.
Maar je bent het er wel mee eens dat mensen vanwege hun mening toegang tot een land worden geweigerd?
Wel of niet eens doet niet ter zake in deze. Wilders zelf wil alle van haatzaaiende mensen de toegang tot het land kunnen weigeren, nu overkomt hem dat zelf, en dan is plots de wereld te klein.

Bewijst maar weer wat wilders ECHT vind, dat het alleen voor moslims geld en niet voor blanke nederlanders.
Daar is een speciaal woord voor, RACISME.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_66009636
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 07:06 schreef Sakura het volgende:

[..]

Wel of niet eens doet niet ter zake in deze. Wilders zelf wil alle van haatzaaiende mensen de toegang tot het land kunnen weigeren, nu overkomt hem dat zelf, en dan is plots de wereld te klein.

Bewijst maar weer wat wilders ECHT vind, dat het alleen voor moslims geld en niet voor blanke nederlanders.
Daar is een speciaal woord voor, RACISME.
Wie zegt dat Wilders haatzaait?

Daar is een speciaal woord voor, VOORINGENOMENHEID

Degenen die zich daar van bedienen zijn veel 'naarder' dan van waar zij zelf Wilders van betichten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Montagui op 13-02-2009 08:15:23 ]
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_66009722
Dankzij die actie en Wilders' wereldwijde bekendheid, kan ik eindelijk weer eens trots op Nederland zijn.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_66011045
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 23:16 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Blijkbaar doen ze dat wel, want als het een gewone burger was met dergelijke denkbeelden was het geen probleem geweest he.
Als die gewone burger zich stil houd is het geen probleem. Als die gewone burger net zo vaak in de media was gekomen en dat bekend zou zijn bij de douane, dan zou die wel degelijk worden tegengehouden.
Er zijn ook neo nazi's en dierenactivisten tegengehouden in Engeland.
pi_66012774
quote:

Parlementairier zijn geeft geen diplomatieke onschendbaarheid. Dat een land ervoor kiest om bepaalde mensen in hun volksvertegenwoordiging op te nemen houdt geen verplichting in voor andere landen om die persoon binnen hun landsgrenzen te moeten toelaten.
pi_66012866
quote:

ja de laatste toespraak van wilders was dat je moslims met hun hoofd naar beneden van een dak moest gooien.

of vergis ik me ergens
  vrijdag 13 februari 2009 @ 10:33:28 #32
71333 BUG80
Stop making sense
pi_66012975
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 23:35 schreef Suko het volgende:

[..]

Parlementsleden hebben een andere status dan gewone burgers. Wilders is een gekozen parlementslid, hij is gevraagd door een ander parlementslid binnen de EU zijn film te tonen en toe te lichten. En verder zegt Maxime Verhagen: "hulp te willen bieden als hij in beroep zou willen gaan tegen de weigering. Volgens Verhagen zou zo'n procedure duidelijk maken dat de afwijzing onterecht is." AD
Het zou fijn zijn als Wilders zelf de discussie ook DAAROVER zou laten gaan. Over het feit dat een parlementarier van een EU land en bondgenoot de toegang wordt geweigerd.

Maar nee, hij blijft maar kakelen over de "vrijheid van meningsuiting". Vrijheid van meningsuiting is dus prima zolang het zijn mening is.
pi_66013861
Wilders is nu officieel een extremist
  vrijdag 13 februari 2009 @ 11:31:53 #34
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_66014922
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 22:20 schreef Pieter. het volgende:
Schandalig is het!
pi_66016776
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 10:33 schreef BUG80 het volgende:

[..]

Het zou fijn zijn als Wilders zelf de discussie ook DAAROVER zou laten gaan. Over het feit dat een parlementarier van een EU land en bondgenoot de toegang wordt geweigerd.

Maar nee, hij blijft maar kakelen over de "vrijheid van meningsuiting". Vrijheid van meningsuiting is dus prima zolang het zijn mening is.
Daarover heeft hij ook een en ander gezegd: "Wilders vindt het een schande dat een gekozen parlementariër zomaar de toegang kan worden geweigerd door een ander EU-land." AD Ik zou wel eens uitgezocht willen hebben hoe het wettelijlk binnen de EU is geregeld als een parlementslid wordt uitgenodigd (dus niet op eigen houtje naar binnen wil) door een collega-parlementslid in aan ander land. Ik heb daar nog geen eensluidend verhaal over gelezen. Wel hoe de UK dat ziet in datzelfde artikel uit de AD.

Maar ik ga mee met de algemene mening dat door deze angstige en starre houding van de UK Wilders als persoon en de film veel meer aandacht hebben gekregen, mogelijk was er niets aan de hand geweest als er geen protest van bekende zijde was aangetekend. Maar ook een aantal gematigde moslims in de UK had liever de discussie aangegaan dan een boycot.

Overigens hoorde ik gisteren van een correspondent dat een mogelijke verklaring voor deze 'laffe' houding van de UK, de gespannen verhouding tussen de UK > India > moslims < in de UK/India. Die combi zou voor de UK een en ander kunnen verklaren maar zal natuurlijk nooit worden uitgesproken, qua knieval.
pi_66016858
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 07:28 schreef JohnDope het volgende:
Dankzij die actie en Wilders' wereldwijde bekendheid, kan ik eindelijk weer eens trots op Nederland zijn.
Je haalt nu het een en ander door elkaar.
pi_66017495
Lach hier Wilders uit!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66017607
SCHANDALIG! Dat dat zomaar kan in Engeland.
pi_66017636
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:52 schreef CasB het volgende:
Ongelooflijk! En hij had nog wel een pasje!
pi_66017732
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:52 schreef CasB het volgende:
Je zou eens moeten weten wat er allemaal nog meer kan in Engeland.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66019449
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:57 schreef capricia het volgende:

[..]

Bomaanslagen in de metro bijvoorbeeld.
pi_66019754
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:57 schreef capricia het volgende:

[..]

If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_66020594
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:27 schreef Suko het volgende:

Daarover heeft hij ook een en ander gezegd: "Wilders vindt het een schande dat een gekozen parlementariër zomaar de toegang kan worden geweigerd door een ander EU-land." AD Ik zou wel eens uitgezocht willen hebben hoe het wettelijlk binnen de EU is geregeld als een parlementslid wordt uitgenodigd (dus niet op eigen houtje naar binnen wil) door een collega-parlementslid in aan ander land. Ik heb daar nog geen eensluidend verhaal over gelezen. Wel hoe de UK dat ziet in datzelfde artikel uit de AD.
UK is geen Schengen land en heeft dus geen verplichting hun grens open te stellen voor EU burgers. Wat de status is van Wilders in Nederland is irrelevant.
quote:
Overigens hoorde ik gisteren van een correspondent dat een mogelijke verklaring voor deze 'laffe' houding van de UK, de gespannen verhouding tussen de UK > India > moslims < in de UK/India. Die combi zou voor de UK een en ander kunnen verklaren maar zal natuurlijk nooit worden uitgesproken, qua knieval.
Ja, da's logisch, tenslotte is India een overwegend hindoestaans land met een moslim minderheid
Indiers in de UK zijn overwegend niet moslim, Pakistani's daarentegen zijn dat wel.

Mischien, ja ik weet het, ongelofelijk, vindt de britse regering wel gewoon dat Wilders een extremist is die niets anders doet als verdeeldheid zaaien? Hoe zouden ze daar nou toch bijkomen als de Nederlandse regering zelf stelt dat de uitspraken in Fitna door de regering sterk worden afgekeurd en hij in Nederland voor de rechter moet komen voor haatzaaien...tja, hoe zou de Britse regering er toch op komen, he?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2009 14:22:42 ]
pi_66020747
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:58 schreef damian5700 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Precies.
pi_66021021
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:48 schreef capricia het volgende:
Lach hier Wilders uit!
Ik lach mee