Oh ja, dat was het. Maar om voor flippo's te strijden moet je ook tegen je verlies kunnen hè.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, het begon daarvoor al, toen hij alleen voor spek en bonen mee mocht doen.
Wie graaft er dan ook midden op straat een knikkerpotje.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:24 schreef Autodidact het volgende:
Inderdaad. Daarom mocht je niet meedoen. Begint 'ie midden op straat te bidden, met z'n hoofd in dat knikkerpotje.
Je zit er naast, zoals ik met mijn uberskills heb laten zien. Prettige zondag.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:28 schreef Autodidact het volgende:
Maar goed, ik had dus gelijk in de vorige discussie. Dan ga ik nog wat doen met mijn zondag.
"Vandaag de dag bezetten kruisvaarders en zionisten grote delen van de ooit cultureel, moreel en wetenschappelijk superieure Islamitische wereld"quote:Op zondag 15 februari 2009 13:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat verhaal over de imperialistische kruisvaarders is wel eens bekend.
Hihi.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
"Vandaag de dag bezetten kruisvaarders en zionisten grote delen van de ooit cultureel, moreel en wetenschappelijk superieure Islamitische wereld"
Ben jij Brabander?quote:Op zondag 15 februari 2009 13:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat verhaal over de imperialistische kruisvaarders is wel eens bekend.
Niettus, het is een verschil in denkrichting, Autodidact ziet geen verschil in het uiten van iets en verbindt daar de vrijheid van meningsuiting aan. Omdat alles openbaar is, is dat op zich een logische gedachtengang.quote:
Dat is recht.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Vind jij het geen procedureel muggenziften?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |