quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Beter haal je een 1 na mijn fantastische tips.
Nog makkelijker geworden dus.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:52 schreef Nautilus_ het volgende:
Je adviezen waren bruikbaar. Bij ons is de opzet vak het vak wel gewijzigd, want je moet een essay schrijven.
Dit was een misselijke bewering.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:00 schreef Sam_Spade het volgende:
Dan moet er eerst iets te verminken zijn. Ik heb niet jouw Renaissancekoontjes.
Als jij je haar blondeert, dan lijk je een beetje op Geertje.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:05 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
Lelijker dan Rock_de_Braziliaan kun je niet zijn.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Meisjes toch.Wat een kattig sfeertje hangt er hier.
Eerst de sappige babies opeten he.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:51 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben bang dat als mensen zoals Yildiz en Duke er niet waren, moslims allang afgeslacht zouden zijn.
Ik heb opmaatgemaakte. Die gele dingen zijn funest voor het geluid.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Vergeet je [ afbeelding ] niet!
Ben ik met je eens. Het lijken wel pubermeisjes. En dat voor een aankomend neuroloog.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Meisjes toch.Wat een kattig sfeertje hangt er hier.
Lekker spacen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En dan?![]()
Vanavond naar de Melkweg.
Weekend voor de loonslaven onder ons.quote:
The haunted is wel aardig.quote:Vanavond naar de Melkweg.
1 euro per haar.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[ afbeelding ]
30.000euro!!
Ja, 15 voor een vrouw is een beetje oud natuurlijk. 9 is een veel mooiere leeftijd toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:48 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
En nog een keer gatverdamme.
Is dat nu die foto van SHE?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[ afbeelding ]
30.000euro!!
quote:Andere rijke rappers uit de Top 10 Rijkste Hip Hop Artiesten Uit Nederland zijn Ruben & Jerry uit The Party Squad, het collectief Opgezwolle, The Opposites, Lange Frans, Typhoon, Salah Edin en de leden van de Jeugd Van Tegenwoordig.
quote:'Retour Wilders pseudogebeurtenis'
Nederland Het retourtje Londen van Geert Wilders is een typisch voorbeeld van een pseudogebeurtenis die speciaal voor de media in scène is gezet. Dit zegt massapsycholoog en mediadeskundige Jaap van Ginneken vandaag.
Een pseudogebeurtenis is een uit Amerika overgewaaide wetenschappelijke term voor gebeurtenissen die door spindoctors worden georganiseerd om een politicus in een zo gunstig mogelijk daglicht te plaatsen. Van Ginneken heeft zich erover verbaasd "hoe media met gemak op de been te krijgen zijn voor zo'n voorspelbaar toneelstukje".
Vanuit massapsychologisch oogpunt heeft Van Ginneken er wel een verklaring voor dat Wilders met zijn vergeefse vlucht naar Londen zoveel zendtijd en krantenkolommen in binnen- en buitenland opeiste. "Het is een zichzelf versterkend mechanisme. Alle journalisten hobbelen op zo'n moment achter Wilders aan omdat ze bang zijn iets groots te missen. De media reageerden als honden van Pavlov."
Drugs hebben nog wel eens grote kunst tot gevolg gehad, rap nooit. (Behalve mijn scheldstukken, natuurlijk.)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:18 schreef Aoristus het volgende:
Daar gaat al dat zakgeld tegenwoordig naartoe. Je zou bijna liever hebben dat je kinderen het aan drugs uitgeven.
He raps, so you won't have toquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:36 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Drugs hebben nog wel eens grote kunst tot gevolg gehad, rap nooit. (Behalve mijn scheldstukken, natuurlijk.)
Ik dacht dat het een publiciteitsstunt van de luchtvaartmij was.quote:
Puur natuur.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou , Rock, zijn dit soort verderfelijk plaatjes nu echt nodig?
Censuur?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[ afbeelding ]
30.000euro!!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou , Rock, zijn dit soort verderfelijk plaatjes nu echt nodig?
Zou de koper dat nou prominent in zijn woonkamer exposeren?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[ afbeelding ]
30.000euro!!
W.C.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Zou de koper dat nou prominent in zijn woonkamer exposeren?
Slaapkamer.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Zou de koper dat nou prominent in zijn woonkamer exposeren?
quote:Alcohol Advertisements Attract The Young
Alcohol advertising and marketing may lead to underage drinking. A large systematic review of more than 13,000 people suggests that exposure to ads and product placements, even those supposedly not directed at young people, leads to increased alcohol consumption.
[..]
The authors found that exposure to TV alcohol advertisements was associated with an increased tendency to drink, as were magazine advertisements and concession stands at sporting events or concerts. Hours spent watching films, playing games and watching music videos also correlated with young peoples' tendency to consume alcoholic beverages. Smith said, "All seven studies demonstrated significant effects across a range of different exposure variables and outcome measures. One showed that for each additional hour of TV viewing per day the average risk of starting to drink increased by 9% during the following 18 months. Another found that for each additional hour of exposure to alcohol use depicted in popular movies there was a 15% increase in likelihood of having tried alcohol 13 to 26 months later".
Die waar laatst in de HP nog een artikeltje over stond, over 'zelfhulp'?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:16 schreef Reya het volgende:
Het nieuwste boek van Coen Simon is zeker aan te raden, Monolith.
Ja, naar aanleiding daarvan heb ik dat boekje ook gelezen. Best aardig, voor een filosoof ook verrassend genuanceerd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die waar laatst in de HP nog een artikeltje over stond, over 'zelfhulp'?
Ja ik heb hem een tijdje terug ook gelezen, best aardig.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, naar aanleiding daarvan heb ik dat boekje ook gelezen. Best aardig, voor een filosoof ook verrassend genuanceerd.
quote:'Vrouwen minder tolerant naar elkaar dan mannen'
AMSTERDAM - Vrouwen vormen sneller een negatieve mening over gezelschap van hetzelfde geslacht, dan mannen. Dat hebben Amerikaanse psychologen vastgesteld.
Tijdens een experiment aan het Emmanuel College in Boston werd aan mannelijke en vrouwelijke studenten gevraag om de relatie met hun kamergenoten (altijd van hetzelfde geslacht) te beoordelen. Ook kregen de deelnemers aan het onderzoek enkele fictieve situaties voorgelegd, waarin een vriend zich misdroeg.
Aan de hand van de reacties, concludeerden de onderzoekers dat vrouwen over het algemeen minder tolerant zijn ten opzichte van elkaar dan mannen.
De resultaten van de studie zijn gepubliceerd in het Amerikaanse tijdschrift Psychological Science
Nooit geweten dat Typhoon rijk isquote:
Volgens Gaston mag dat niet meer.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:35 schreef Monolith het volgende:
Ik wijzig mijn keuze voor de open deur van de dag nog even:
[..]
Master of Ceremoniesquote:
Waarom heet het dan niet MoC ?quote:
Omdat je er dan ''ho'' voor kunt zetten.quote:
't zijn gevoelige mensen, begrijp ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:03 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Omdat je er dan ''ho'' voor kunt zetten.
Zoals alle macho's en andere homofoben.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:05 schreef Aoristus het volgende:
[..]
't zijn gevoelige mensen, begrijp ik.
Je zal het wel wetenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:18 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Zoals alle macho's en andere homofoben.
Inderdaad, het vliegtuig zat afgeladen met journalisten. De ene nog triester dan de ander.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een publiciteitsstunt van de luchtvaartmij was.
En ondertussen hun eigen obligaties betalen vanwege die vlucht.quote:Staatsobligaties volgende zeepbel
AMSTERDAM (AFN) - Na de zeepbellen op de beurs, op de huizenmarkt en in grondstoffen lijkt in staatsobligaties de volgende zeepbel te ontstaan. De Franse bank Société Générale en vermogensbeheerder Pimco waarschuwen voor het klappen van de ’bubble’.
Door de onrust op de financiële markten zijn beleggers risicomijdend geworden en gevlucht in als veilig te boek staande Amerikaanse staatsobligaties. Door de grote vraag naar het staatspapier is de prijs gestegen. Het rendement op obligaties beweegt tegengesteld aan de prijs waardoor het rendement de laatste tijd juist scherp is gedaald.
Het rendement op staatspapieren staat nu op historisch lage niveaus in de buurt van de inflatie, de ontwikkeling van het algemene prijsniveau. Dit betekent dat de waarde van een belegging in termen van koopkracht bijna niet stijgt. Marc van Heel, directeur Benelux van Pimco, stelt dat er sprake is van een ’bubble’, een zeepbel. “Je moet behoorlijk wanhopig zijn om met een vergoeding van nul genoegen te nemen.”
Historisch groot
Van Heel zegt ook dat het gat van meer dan 5 procent tussen staatsobligaties en bedrijfsobligaties van stabiele, betrouwbare bedrijven ook historisch groot is. “Dat zijn niveaus uit de jaren dertig”, refereerde hij aan de economische crisis uit die tijd.
Overheden zijn op dit moment op grote schaal bezig met het uitgeven van schuldpapier om hun reddingsplannen voor de banken en stimuleringsprogramma’s voor de economie te kunnen betalen. Het aanbod van staatsleningen wordt hierdoor groter wat ertoe leidt dat investeerders een hogere vergoeding gaan eisen. Dit betekent hogere rendementen en een daling van de waarde.
Een daling heeft vervelende gevolgen voor investeerders. Alain Bokobza, hoofd onderzoek bij Société Générale, waarschuwde daar vorige week voor. “Als er één plaats is waar er een zeepbel is, is het bij Amerikaanse staatsobligaties. Ik denk dat de bel op een bepaald moment gaat klappen.” Bij een terugkeer naar historisch normale niveaus, lopen investeerders volgens hem het risico dat 15 tot 20 procent van de waarde van hun investering verdampt.
Bron: Telegraaf
Nog half niet zo erg als JohnDope.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:57 schreef Nautilus_ het volgende:
Altijd wijzigt Picchia zijn stukken.
Ik las ook wat hiervoor stond.quote:
En Justus van Mourik is een sigarenfabrikant van best aangename sigarenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:50 schreef Nautilus_ het volgende:
'Justus', dat is een gepaste naam voor een heldhaftig en rechtvaardig romanpersonage.
Namen moet je niet koppelen met karakters.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:50 schreef Nautilus_ het volgende:
'Justus', dat is een gepaste naam voor een heldhaftig en rechtvaardig romanpersonage.
Kijk jij ook naar Elementarteilchen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:52 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Namen moet je niet koppelen met karakters..
Straks je krijg nog een van Meel als bakker, een dhr. Mes als slager, en, dat soort clichés.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |