Gebroken knieën zouden jou goed staan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:16 schreef Sam_Spade het volgende:
Tegen de muur, daar ben je lekker.
www.hotmorocanmilfs.com , 4e plaatje van onder.quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:17 schreef Aoristus het volgende:
ik ben weer eens overgeslagen. Stuur es op Auto. Ik ben de enige die nog niet op haar heeft gerukt blijkbaar
Projecteer Kim niet op mij.quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Gebroken knieën zouden jou goed staan.
Zit Reya weer onder je bureau?quote:
Ach, waarom ook geheimzinnig doen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:17 schreef Aoristus het volgende:
ik ben weer eens overgeslagen. Stuur es op Auto. Ik ben de enige die nog niet op haar heeft gerukt blijkbaar
Hij zit zelfs onder mijn bureaustoel, de overschrijver.quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zit Reya weer onder je bureau?
Zoiets kun je moeilijk voor je houden. Sportiefquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:22 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ach, waarom ook geheimzinnig doen.
[ afbeelding ]
Daar passen wel 10 Picchia's in. Misschien is het maar beter als we dat niet aan haar vertellen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:22 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ach, waarom ook geheimzinnig doen.
[ afbeelding ]
Was je dat nog niet bekend?quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:33 schreef Aoristus het volgende:
hm, dus toch sidedick
Montov stapt op van het pluche.
Mooi op tijdquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:33 schreef Aoristus het volgende:
hm, dus toch sidedick
Montov stapt op van het pluche.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:33 schreef Yildiz het volgende:
Ik krijg een epilepsieaanval van die ´stoppen met roken´-banner op FOK.bannersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteraard achter de spoiler.
Carpe Libertatem
Hier op t forum staat het er anders ook al vol mee. De FP lees ik wel eens, maar dan zonder de reacties. Hier -baggerlayout- verbergt de spoiler de afbeelding, in een andere layout niet?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:38 schreef du_ke het volgende:
Gewoon niet naar de FP gaan Yildiz, dat scheelt een stuk.
Overigens heeft die spoiler weinig nut
In de vorm van een kromzwaardquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zou dan allang niet meer bestaan, hooguit een rookpluim vormen.
ik ben al verder in het topic onderhand dus laat maar staanquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:42 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hier op t forum staat het er anders ook al vol mee. De FP lees ik wel eens, maar dan zonder de reacties. Hier -baggerlayout- verbergt de spoiler de afbeelding, in een andere layout niet?
Dan haal ik em gewoon weg.
Ach er zijn gewoon te veel simpele zielenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:51 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben bang dat als mensen zoals Yildiz en Duke er niet waren, moslims allang afgeslacht zouden zijn.
Wat dat betreft, hartelijk dank voor jullie stellingname.
Nee. Moet je niet homo's de oven in jagen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:40 schreef Aoristus het volgende:
mensenkinderen, gaat de reis naar de bodem nu al over wie het zieligste is hier? Mutant, hou je bek eens een tijdje
Dat heb ik zojuist geprobeerdquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Moet je niet homo's de oven in jagen?
Past niet he. Paul de Leeuw is wel wat dikker dan je dacht.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:42 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat heb ik zojuist geprobeerd
Waar maak je je druk om, het is een gelegenheidsasielzoekerquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:53 schreef Reya het volgende:
Je kan de televisie niet aanzetten of Wilders komt weer voorbij. Schrijnend.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:53 schreef Reya het volgende:
Er zit een knop op.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:53 schreef Reya het volgende:
Linkse slapjanussen als du_ke en Yildiz laten zich misschien zand in de ogen strooien door zulke praatjes, maar mij houd je niet voor de gek. Je bent een rechtse kapitalist en je zou je moeder nog verkopen voor een vat olie.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:51 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben bang dat als mensen zoals Yildiz en Duke er niet waren, moslims allang afgeslacht zouden zijn.
Wat dat betreft, hartelijk dank voor jullie stellingname.
Zelfs na z'n dood prijst ' ie zichzelf nog. Jij zou farao moeten worden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zou dan allang niet meer bestaan, hooguit een rookpluim vormen.
Beter haal je een 1 na mijn fantastische tips.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:11 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
Linkse slapjanussen als du_ke en Yildiz laten zich misschien zand in de ogen strooien door zulke praatjes, maar mij houd je niet voor de gek. Je bent een rechtse kapitalist en je zou je moeder nog verkopen voor een vat olie.
Spreek Nederlands, sjacheraar.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Beter haal je een 1 na mijn fantastische tips.
nee, zoals ik al eerder zei: Ik ben de hele dag al bezig om op de taal te letten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:23 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Spreek Nederlands, sjacheraar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |