In de crew was het al een tijdje bekend maar het is dan nu toch zo ver om het aan iedereen bekend te maken, een icoon, een exemplarisch mod houdt ermee op.
Montov hangt z'n kleur aan de wilgen en heeft zich niet meer herkiesbaar gesteld.
Het is moeilijk te bevatten wat hij als mod heeft meegemaakt maar ik ga toch proberen een overzichtje te geven.
FA's die in zijn tijd zijn begonnen en/of gestopt:
Lucille, Cynix ®, nikky, shmoopy, NJ, Clumsy_clown, Buzzer, Teamlead, CartWOman, remlof, Mike, Raymania, jump, klowjow, natalie, duderinnetje en ikzelf (zowel in m'n eerste als in m'n tweede periode), allemaal hebben we hartelijk gebruik gemaakt van onze levende kloonscan die zelden fout zat.
Natuurlijk heeft hij ook co-mods gehad. Z'n huidige, Icecreamfarmer_nl wiens nieuwe collega we binnenkort zullen bekendmaken. Maar ook: Chewie, Sigme, Tafkahs, Mutant01, Rock_de_Braziliaan, ExtraWaskracht en z'n eerste, z'n langste en z'n trouwste co-mod: Sizzler. Allemaal hebben ze gemerkt en zullen ze beamen dat hij bijna nooit over de rooie te krijgen was, en dat hij alles met een mild gevoel voor humor tegemoet trad.
En ook de NWS mods zullen dat voluit bevestigen, ikzelf heb de samenwerking altijd gewaardeerd in ieder geval.
De lijst van mods die op andere fora zijn begonnen en gestopt sinds zijn aantreden is veel te lang voor dit topic, in bijna 5 jaar tijd zijn dat er toch zeker een stuk of 150 schat ik.
En dat in POL, dát is pas uithoudingsvermogen.
Maar om het in een historisch perspectief te plaatsen, buiten FOK! om:
2 Amerikaanse presidentsverkiezingen, 3 Nederlandse kabinetten, 2 pausen, het overlijden van Prins Bernhard en de daarop volgende halve beerput, de JSF, de opkomst van Hirsi Ali, Verdonk (en hun beider ondergang) en Wilders. De bitchfight van de VVD om het leiderschap, de moord op Theo van Gogh, aanslagen in Londen, een tsunami in Azië, oorlog in Irak en in Afghanistan, Georgië, de verharding van Rusland onder Putin, de mohammed-cartoons en natuurlijk Fitna.
Hij was erbij.
Sidekick, het ga je goed en we gaan je rustgevende aanwezigheid missen.

.
Oh, ik hoop dat hiermee dan eindelijk je vraag is beantwoord
Martijn.