Jaja, nu willen ze zeker allemaal een naamtopique? Maar dat gaat niet gebeuren!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dan laat ik voor de gein mn neus ook maar weer eens zien
Dan is het goed.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Nee hoor, ik dacht ff een verkapt postje neer te zetten aangezien ik weer eens zin heb om spare-ribs te eten ofzo
Das wel een beetje erg FOK! style hequote:Op donderdag 12 februari 2009 20:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Nee hoor, ik dacht ff een verkapt postje neer te zetten aangezien ik weer eens zin heb om spare-ribs te eten ofzo
Ach, als de Keltie de moeite had genomen om dit topic in een subforum te zetten was dit topic mij niet eens opgevallen, ik heb de OP overigens aangepastquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Das wel een beetje erg FOK! style he![]()
Probeer het eens zo;
He BoF! er moet meer gezopen worden, op 28 maart is er bij mij een BBQ. Als iedereen nou efkes een krat pils meeneemt zorg ik voor het vlees en de spareribs.
Werkt beter
De Keltie.. Heb dus nu officieel dezelfde status als The Dudequote:Op donderdag 12 februari 2009 21:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach, als de Keltie de moeite had genomen om dit topic in een subforum te zetten was dit topic mij niet eens opgevallen, ik heb de OP overigens aangepast
Ik zal het ooit zo proberen, als ik er tijd voor heb in ieder geval
BOEFquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:35 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik heb ook nog een pitbull.. die loopt ergens los, ben hem al een tijdje kwijt
Oe.. ik ben er fer..quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Das wel een beetje erg FOK! style he![]()
Probeer het eens zo;
He BoF! er moet meer gezopen worden, op 28 maart is er bij mij een BBQ. Als iedereen nou efkes een krat pils meeneemt zorg ik voor het vlees en de spareribs.
Werkt beter
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:02 schreef FJD het volgende:
Nou dan vond ik tubgirl leuker
Geen succes trouwens deze etappe:
[ afbeelding ]
Heel gek!
Reken maar op minimaal 3 weken, en stil counting dagen Baus..quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
BOEF![]()
heb deze week vakansie, even onthaasten, PM komt er binnenkort aan
Oeh!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 02:24 schreef ursel het volgende:
Zo, laatste post trouwens, maar deze kon ik jullie niet onthouden..
Aanstaande zondag gaan we weer naar Universal Studio's toe.
Dan komen de Village People optreden..![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zo'n 1x in de 4 a 5 topics komt er weleens een BF2 post langsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 06:58 schreef drumstickNL het volgende:
Dit gaat iniedergeval niet over BF2..
Zeker! W.F. Hermans had het niet beter kunnen verzinnen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ja.. Het is een literair hoogstandje
ja idd, beter laten ze die J-10 eens wat minder godlike maken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 07:42 schreef staticdata het volgende:
Mogguh.
nou als we het over bf2 gaan hebben. komt die 1.5 patch nog een keer?
Herman Brusselmans zou er een stijve piem0l van krijgenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 07:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Zeker! W.F. Hermans had het niet beter kunnen verzinnen.
Nietsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:02 schreef Incolumis het volgende:
[..]
Off-topic effe: ik heb geen flauw idee wat ik voor mijn vriendin moet halen morgen. iemand een idee?
Begrijpelijk, Bart is ook gewoon een ubermooie naamquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Herman Brusselmans zou er een stijve piem0l van krijgen
Dat dus. Wat een onzin, dat Valentijnsdag.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:05 schreef staticdata het volgende:
[..]
Niets![]()
zo voorspelbaar om op de 14e dingen te kopen. gewoon de rest van het jaar met verassingen aankomen. Commerciele troep is het op de 14e
Ik dacht altijd dat ik dé VORG prutser was. D:quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:02 schreef FJD het volgende:
Nou dan vond ik tubgirl leuker
Geen succes trouwens deze etappe:
[ afbeelding ]
Heel gek!
Of je nou bewust gay-muziek, stoere discomuziek of hiphop: De jaren 70/80 blijft dé shit!!!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 02:24 schreef ursel het volgende:
Zo, laatste post trouwens, maar deze kon ik jullie niet onthouden..
Aanstaande zondag gaan we weer naar Universal Studio's toe.
Dan komen de Village People optreden..![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar ik ben wel lekker bruin gewordenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:29 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik dacht altijd dat ik dé VORG prutser was. D:
Ik had tasmaans bier!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar ik ben wel lekker bruin geworden
Als het niet de mooiste isquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Begrijpelijk, Bart is ook gewoon een ubermooie naam
Ik denk dat wij het wel kunnen vindenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als het niet de mooiste is
Ik bedoel; waarom zou je je kind Ferdi noemen als Bart ook kan?
Ben je ook een Ajax supporter?quote:
Voetbalquote:
Nou succes dan met je nieuwe vriendjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:42 schreef Bart het volgende:
Maar áls ik een club moest kiezen, zou het wel Ajax zijn![]()
* Bart is geboren in Amsterdam
PWNEDquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:42 schreef Bart het volgende:
Maar áls ik een club moest kiezen, zou het wel Ajax zijn![]()
* Bart is geboren in Amsterdam
Toen was Amsterdam nog wel tofquote:
Nu ja, ik zeg toch ook toen. Maar niet heel Amsterdam hoeft plat. Alleen bepaalde wijken. Wel zorgen dat iedereen thuis is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Amsterdam is alleen tof als er een bulldozert overheen gaat
denk dat ik jou wel mag.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Nu ja, ik zeg toch ook toen. Maar niet heel Amsterdam hoeft plat. Alleen bepaalde wijken. Wel zorgen dat iedereen thuis is.
Kun je nagaan hoe goed we naar je luisterenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:10 schreef staticdata het volgende:
Hoevaak ik dat niet gezegd heb hier
We zullen beginnen met een housewarming natuurlijk, zoals het hoort. Aangezien ik geen zin heb in een feestje in mijn huis met enkel een luchtbed, 2 koffers en een tuinset, zal het pas kunnen plaatsvinden eind Mei of begin Juni als mijn container is aangekomen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe goed we naar je luisteren![]()
Zeg JP, wanneer is precies je terugkeer en wanneer kunnen we een feestje houden
Niet het pinksterweekend graag, aangezien ik dan al een weekendje weg heb geboektquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]
We zullen beginnen met een housewarming natuurlijk, zoals het hoort. Aangezien ik geen zin heb in een feestje in mijn huis met enkel een luchtbed, 2 koffers en een tuinset, zal het pas kunnen plaatsvinden eind Mei of begin Juni als mijn container is aangekomen.
Maar komt er zeker.
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:57 schreef jpjedi het volgende:
We zullen beginnen met een housewarming natuurlijk, zoals het hoort. Aangezien ik geen zin heb in een feestje in mijn huis met enkel een luchtbed, 2 koffers en een tuinset, zal het pas kunnen plaatsvinden eind Mei of begin Juni als mijn container is aangekomen.
Maar komt er zeker.
Ik hou er rekening mee.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Niet het pinksterweekend graag, aangezien ik dan al een weekendje weg heb geboekt
Wil natuurlijk wel aanwezig kunnen zijn, als jullie weer terug zijn
Any time Bro.. any timequote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat sowiesoMaar een etentje ergens eind maart ofzo?
Waar vleesch is, is Bartquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik hou er rekening mee.Core members MOETEN aanwezig zijn.
![]()
Bart x2 komen ook?
quote:
Gaan we ook Twister doen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen burnout in de woonkamer maar verder is alles toegestaan.![]()
Ursel brengt zijn trampoline mee.
quote:
Zal Frank vragen of hij zijn twister laken mee wil brengen. Is nog gebreid door zijn oma voor BoF. (Wel uitwassen Frank!)quote:
Get a room, echt he!quote:
M'n "basisschoolliefje" was ook een jodenhoer ajaciedquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Get a room, echt he!
Wel een soort Romeo & Julia dit. Een liefde tussen twee steden die eigenlijk niet wordt geaccepteerd door de voetbalfamilies
Ik kan niks beloven, aangezien ze in de zorg werkt en ze geregeld in het weekend moet werkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Any time Bro.. any time![]()
Zorg tegen die tijd maar eens dat je een mokkel mee neemt. Misschien insprireer je Frankie ook wel.
@Jorrit, vrouwtje ook mee?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Let wel dat Kev en ik echte pro's zijn die alle Lan's aflopen voor demo's.
Bijvoorbeeld regroup 15, kijk hoe soepel ik daar hang![]()
[ link | afbeelding ]
De FoD Lan gaat dit jaar weer een succes worden, althans als er een nieuwe BF komtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:48 schreef jpjedi het volgende:
Zouden we ook weer eens moeten doen..met een ploegje naar Regroup en anders zeker de FOD lan dan toch een eindelijk.![]()
Maar niet in juli Augustus met 35 graden op een plat dak met de deuren van de hal dicht.43 graden gemeten buiten mijn pc.
Voorbehouden reizen voor het werk ben ik er bij. Kan het met zekerheid zeggen ongeveer anderhalf tot 2 maanden van te voren.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
De FoD Lan gaat dit jaar weer een succes worden, althans als er een nieuwe BF komt
Zodra ik er info over heb dump ik of Francis het hier wel
Probeer op zijn minst het eerste weekend van oktober vrij te houden, aangezien dat met 99% zekerheid de datum gaat worden.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:12 schreef Incolumis het volgende:
housewarming ben ik ook wel bij, zit dan toch in de buurt
Hahaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Huh? Wat? Ik kan wel wat nonnen filmpjes meenemen voor de gezelligheid!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zal Frank vragen of hij zijn twister laken mee wil brengen. Is nog gebreid door zijn oma voor BoF. (Wel uitwassen Frank!)
Die schoenen / korte broek!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
's zomers ingesteld jeweet!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die schoenen / korte broek!Wat een held!
![]()
me 2quote:
HAHAHA.. Leuk, als je niet tegen ajax speeltquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:16 schreef Incolumis het volgende:
EINDHOVEN - Supporters van PSV kunnen voorafgaand aan de wedstrijd tegen AZ gratis pannenkoeken eten. En de exemplaren worden bestrooid met heuze Van Bastaardsuiker. Het is een ludieke actie om Ajax-trainer Marco van Basten een hak te zetten.
De trainer van de Amsterdamse ploeg werd vorige week in de ArenA door een supporter uitgemaakt voor 'pannenkoek'. Fans kunnen zaterdag een vrijwillige bijdrage leveren door 0,20 euro te doneren, een verwijzing naar het netnummer van Amsterdam.
Herinner je nog dat je op een stoel ging staan en je broek uit trok op een grote lan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:36 schreef Sickert het volgende:
[..]
's zomers ingesteld jeweet!![]()
heb nog wel gekkere outfitjes trouwens
omdat Lies zei dat ik moest strippen jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Herinner je nog dat je op een stoel ging staan en je broek uit trok op een grote lan?
Pics!quote:
Je vergeet een deel:quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:15 schreef Viro het volgende:
Voor de BoF!fers met een xbox 360 en Gears Of War 1.
Vanaaf ga ik met een paar maten een live player match doen. Als het je leuk lijkt kan je gerust mij joinen.
Als de lobby vol is stuur mij maar een bericht en ik maak plaats voor je. Gamertag is TSM Insomniac.
Kutbeest kost me meer dan heel de verhuizing. 6000 euro alles bij elkaar.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
JP, jullie hond gaat toch wel mee naar België he? Ziet er op de foto's uit als een lief maar groooot beest
7000 voor de huisraad van deur tot deur, 6000 voor de hond.quote:
Hmm.. Zal eens even kijkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:15 schreef Viro het volgende:
Voor de BoF!fers met een xbox 360 en Gears Of War 1.
Vanaaf ga ik met een paar maten een live player match doen. Als het je leuk lijkt kan je gerust mij joinen.
Als de lobby vol is stuur mij maar een bericht en ik maak plaats voor je. Gamertag is TSM Insomniac.
Of steekt ze over, en knalt er een auto op -> Auto total lossquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:49 schreef staticdata het volgende:
Beest kost wat
zal je zien is ze net een maand in Belgie wordt ze ziek en moet je d'r in laten slapen
Virootje pwnenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hmm.. Zal eens even kijken
Als het goed is ligt Dead Rising op de mat, mocht dat niet het geval zijn is de kans groot dat ik kom..
brrrquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:49 schreef staticdata het volgende:
Beest kost wat
zal je zien is ze net een maand in Belgie wordt ze ziek en moet je d'r in laten slapen
Dat zal er wel niet in zittenquote:
Ik heb EG gewoon gelijk gegeven vandaagquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat zal er wel niet in zitten
Ik ga vanavond weer aan het bier dus ik meld af
Sry, vergeet dat steeds. Maar volgens mij heeft iedere BoF!fer met een xbox360 een gold account. Correct me if i'm wrong.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Je vergeet een deel:
Voor de BoF!fers met een xbox 360 en Gears Of War 1 en een gold-account.
Fixedquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat zal er wel niet in zitten
Ik ga vanavond weer aan het bier dus ik meld af
Ow ja en mannen die echt willen ownen spelen natuurlijk Richard Burns Rally Left4Dead of zorgen dat ze met FIFA bij FJD en Keltie in het team zitten_O_
Urselquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Sry, vergeet dat steeds. Maar volgens mij heeft iedere BoF!fer met een xbox360 een gold account. Correct me if i'm wrong.
Sommige BoF!fers vinden de multiplayer onwijs kut van GoW1. Daarom vanaaf een live player match met alleen Nederlanders. Heb je helemaal niet te maken met lag, glitchers e.a. zaken die de multiplayer verpesten. Dan heb je een lobby met eerlijk spelende mensen, heb je zo ook een leuke multiplayer ervaring met GoW zoals het hoort te zijn.quote:
Die zit in de Oe Es of A vissen te voeren.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ursel
EDIT:
Luie donder dat het is...
Ah oke.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Sommige BoF!fers vinden de multiplayer onwijs kut van GoW1. Daarom vanaaf een live player match met alleen Nederlanders. Heb je helemaal niet te maken met lag, glitchers e.a. zaken die de multiplayer verpesten. Dan heb je een lobby met eerlijk spelende mensen, heb je zo ook een leuke multiplayer ervaring met GoW zoals het hoort te zijn.
Aha dat verklaart een heleboel. De eerste level is saai. Halverwege de 2de level wordt het steeds spannender.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ah oke.
Neem niet weg dat ik Left4Dead iets toffer vind als GoW, maar dat kan ook komen omdat ik net 1 level van GoW heb gespeeld
Kopen voor de heb![]()
Kom, kom.. We zijn geen mietjesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Aha dat verklaart een heleboel. De eerste level is saai. Halverwege de 2de level wordt het steeds spannender.
En dat jij L4D toffer vind dan GoW vind ik prima, dat is jou mening
(voor het geval iemand het verkeerd begrijpt, krijgen we weer rellen)
* PoSTMaN meldt zichquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Sry, vergeet dat steeds. Maar volgens mij heeft iedere BoF!fer met een xbox360 een gold account. Correct me if i'm wrong.
Als ik tegen Frank speel kan ik met 11 man gaan keepen en alsnog met 2-0 winnenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:28 schreef Keltie het volgende:
Vooral als wij samen met Duitsland spelen.
Dwingend, aanvallend spel in een 4-5-1 opstelling
Eens!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:34 schreef Keltie het volgende:
L4D is heerlijk, puur alleen al omdat het mogelijk is om 2 pistolen te krijgen. Ieder spel waarin dat kan is gruwelijk
Dan ben ik geen BoF!ferquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Is opzich beter omdat er redelijk wat mods en/ of andere levels vrij komen vanuit de Gamecommunity (meen ik). Op de X360 ben je afhankelijk van de DLC die de makers vrijgeven.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Eens!
Heb het spel ook besteld, maar helaas nog steeds niet binnen. Ik heb het spel echter wel voor de PC besteld, aangezien ik een hele mooie nieuwe pc heb, waar ik 1 uurtje Far Cry2 op heb gespeeld en verder niks
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ursel
EDIT:
Luie donder dat het is...
Baffenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
In Amsterdam geboren ey?
Dan ben je meer een baffer
Wat vind je er zo fijn aan? Kan het me niet echt voorstellen namelijkquote:
Ik sta aan jouw kant hoor frankie.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat vind je er zo fijn aan? Kan het me niet echt voorstellen namelijk
Idd, een vinger gaat er veel verder in dan een tongquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Joh, met het juiste meissie is alles geylquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gangbang terwijl jij moet toekijken?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:13 schreef Keltie het volgende:
Joh, met het juiste meissie is alles geyl
Totdat BoF! de gang isquote:
Boeiend! Raggen met z'n allen!quote:
Je moet na afloop alleen wel even dweilenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:31 schreef Keltie het volgende:
[..]
Boeiend! Raggen met z'n allen!
Alleen kijken en als de gang weg is er zelf nog even overheen... Hoef je niet te spugen
Je weet dat je dan wel bij iedere BoF!fer voorover moet ?quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je moet na afloop alleen wel even dweilen
Metro?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:44 schreef FJD het volgende:
40,- boete krijgen omdat je met je jaarabbo niet goed hebt ingecheckt![]()
Gelukkig zijn er nog mensen met echte banen
Pffff doodschoppen moet je die mensenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:44 schreef FJD het volgende:
40,- boete krijgen omdat je met je jaarabbo niet goed hebt ingecheckt![]()
Gelukkig zijn er nog mensen met echte banen
Metro jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:45 schreef Sickert het volgende:
Metro?
Zwartrijden ruled He Frankie en Urs?
wasda?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:47 schreef Silver_Shark het volgende:
speelt iemand nog Battlefield Heroes beta?
www.battlefield-heroes.comquote:
Al voor de tweede keer geen key gekregenquote:
Je kunt natuurlijk geen 15 jaar dezelfde auto blijven bouwen en maar hopen dat het wel goed blijft gaan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Al voor de tweede keer geen key gekregen
General Motors nagenoeg failliet
Zou verdomme ook eens tijd worden zeg
Dan ook nog eens 50% te duur.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:43 schreef jpjedi het volgende:
Je kunt natuurlijk geen 15 jaar dezelfde auto blijven bouwen en maar hopen dat het wel goed blijft gaan.
Prijzen vallen toch wel mee daar? het zijn net wegwerp artikelen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan ook nog eens 50% te duur.
Failliet laten gaan, de vakbonden de tiefus laten krijgen en opnieuw beginnen met een gemiddeld sociaal vangnet zou een goed eerste begin zijn.
http://www.nytimes.com/2008/07/10/opinion/10lowenstein.html
Prijsniveau wel maar je verliest de concurrentie met buitenlandse merken om de volgende reden:quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:59 schreef jpjedi het volgende:
Prijzen vallen toch wel mee daar? het zijn net wegwerp artikelen.
Appeltje eitje..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:45 schreef Sickert het volgende:
[..]
Metro?
Kutpaupers met dr ov pasjes
Zwartrijden ruled He Frankie en Urs?
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:12 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Tis niet meer mijn muziek maar dat soort feesten zijn wel geniaalBen de laatste tijd into Junkie XL
Geniaal album dat Booming back at you
Zonde, in die shuttle komt vast geen stewardess langs met een hapje en een drankjequote:
Ik heb m'n eigen stewardess bij me.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Zonde, in die shuttle komt vast geen stewardess langs met een hapje en een drankje
Altijd, schiet er alleen nog even 4 in!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:48 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
Laat je het Gelredome heel met al dat gestuiter
Jij bent zeker zo'n burgerlijke homo die naar Frank Sinatra en soorten luisterd.quote:
Kom op Diamond...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n burgerlijke homo die naar Frank Sinatra en soorten luisterd.
Kom op Puni...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:53 schreef staticdata het volgende:
Hij luitstert niet naar Frank Sinatra, maar naar Bryan Adams!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n burgerlijke homo die naar Frank Sinatra en soorten luisterd.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik heb toevallig één nummer van Sinatra, My Way. Maar dat zul jij wel niet kennen.
Nee ik luister naar MUZIEK. En muziek wordt in mijn ogen nog altijd gemaakt met instrumenten (gitaar, bas, drum, piano etc.) of in ieder geval zang. Dus daarom luister ik niet naar geboem dat rechtstreeks uit een PC komt want dat mag mijn inziens geen eens muziek genoemd worden.
Luister eens naar albums als Brothers in Arms, Night of the Opera & Hotel California. Dat is muziek! Helaas wordt dat door de grafherrie die jij en de 95% van de jeugd tegenwoordig luistert niet meer gemaakt. Nee tegenwoordig wordt je doodgegooid met Rihanna, Kate Perry en weet ik veel wat voor slechte muziek nog meer.
Vroeger stond Deep Purple - Child in Time of Nr.1 in de Top 40, tegenwoordig is dat Rap Das Armas.... Need I say more?
niemand.. is een kutnummerquote:
Wie zijn Cidinho & Docaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:25 schreef Mr_Baus het volgende:
niemand.. is een kutnummervan Cidinho & Doca ofzo
Jullie moeten allemaal de groeten van Chiel hebben!
weet ik veul, de bomb ofzoquote:
quote:Cidinho e Doca zijn twee Brazilianen en brengen ‘funk carioca’, dat betekent ‘funk uit Rio de Janeiro’. Het ritme van funk carioca wordt gemaakt met behulp van twee drummachines, waarbij gebruik wordt gemaakt van samples van samba drums. Tati Quebra Barraco is één van de belangrijkste vertolkers van het genre. Sinds 2000 waait deze muziekstroming langzaam over naar Europa. De Britse M.I.A. heeft het genre voor een groter publiek toegankelijk gemaakt, met onder andere ‘Paper planes’ (#77 deze week).
Cidinho e Doca scoren hun eerste hit met ‘Rap das armas’ dat letterlijk ‘pistool rap’ betekent. Als je de clip van ‘Rap das armas’ bekijkt, weet je waarom. De twee rappers kennen elkaar sinds jonge leeftijd. Ze zaten op dezelfde school en hadden dezelfde favorieten onder de zwarte zangers: Michael Jackson en Steve B. Tussen het voetballen, begonnen ze hun eigen nummers te schrijven. ‘Rap das armas’ stamt al uit 1994, maar is nu bekend omdat het nummer op de soundtrack staat van de film ‘Tropa de elite’ uit 2007, dat gaat over het dagelijkse leven van de B(atalhão) de O(perações) P(oliciais) E(speciais), een speciale politiemacht die de strijd met de drugsmaffia aanbindt.
De tekst van ‘Rap das armas’ gaat over het volgende:
‘Alles wat we willen, is gelukkig zijn,
Vrij kunnen lopen door onze wijk,waar we zijn geboren,
Trots zijn en weten dat de armen een plekje hebben
Grappig, mijn collega met zijn conspiracy theoriën en zegt altijd ruim te denken en slim te zijn heeft dezelfde gedachten gang als jij hebt. Ben hiermee met hem in discussie gegaan over de term MUZIEK.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik heb toevallig één nummer van Sinatra, My Way. Maar dat zul jij wel niet kennen.
Nee ik luister naar MUZIEK. En muziek wordt in mijn ogen nog altijd gemaakt met instrumenten (gitaar, bas, drum, piano etc.) of in ieder geval zang. Dus daarom luister ik niet naar geboem dat rechtstreeks uit een PC komt want dat mag mijn inziens geen eens muziek genoemd worden.
Luister eens naar albums als Brothers in Arms, Night of the Opera & Hotel California. Dat is muziek! Helaas wordt dat door de grafherrie die jij en de 95% van de jeugd tegenwoordig luistert niet meer gemaakt. Nee tegenwoordig wordt je doodgegooid met Rihanna, Kate Perry en weet ik veel wat voor slechte muziek nog meer.
Vroeger stond Deep Purple - Child in Time of Nr.1 in de Top 40, tegenwoordig is dat Rap Das Armas.... Need I say more?
Oftewel, voor de muziek van Diamond is het instrument de computer.quote:mu·ziek de; v 1 geluid, voortgebracht door de menselijke stem of door instrumenten omwille van (de schoonheid van) dat geluid zelf: (fig) daar zit ~ in dat biedt goede mogelijkheden 2 personen die muziek maken 3 geschreven of gedrukte muziek
Tja jij bent zeker nog nooit op een feest geweest als dit een serieuze reactie is? Ik ga er ook echt niet heen omdat het mooie muziek is ofzo hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb het vrouwtje met valentijnsdag naar Orlando genomen..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:37 schreef Sickert het volgende:
Fer en Frank zijn samen op Valentijnsdag
Wat heeft derest op deze avond gedaan of zijn ze nog aan het doen?
Ikzelf ga over een klein uurtje richting Renesse en mischien wel een biertje drinken![]()
Met Vera uiteraard
en dan snel veranderen he!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb het vrouwtje met valentijnsdag in Orlando genomen..
Je hebt een vriendin maar vindt het leuker om tegen Volendam op je flikker te krijgenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:37 schreef Sickert het volgende:
Fer en Frank zijn samen op Valentijnsdag
Kom je ook BoF! BBQen in mei?quote:Op zondag 15 februari 2009 10:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
Net terug en wat een geweldig feest weer!! En wat een mooie muziek..
Zeg maar hoeveel kratten!quote:Op zondag 15 februari 2009 10:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Kom je ook BoF! BBQen in mei?JP wil vast wat Fristi voor je inslaan
Het zou zomaar kunnen hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 13:06 schreef jpjedi het volgende:
ik heb 5 euro op Feyenoord @7 en 5 euro op Draw/Feyenoord.
Funbet maar ok.
Funbets gaan me best goed af. Heracles was een uberbet.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen hoor
Ajax voetbalt meer, Feyenoord is iets afwachtender maar van een groot verschil is absoluut geen sprake. Met een beetje geluk valt een keer de 0-1.
Alsof er tegenwoordig geen goede muziek meer wordt gemaaktquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
neequote:Op zondag 15 februari 2009 13:17 schreef Bart het volgende:
En? Iedereen hier nog geneukt op Valentijnsdag?
Frank wilde wel maar ik moest op tijd naar huis.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:17 schreef Bart het volgende:
En een gedoe natuurlijk om die kousen naar beneden te krijgen :yquote:Op zondag 15 februari 2009 13:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Frank wilde wel maar ik moest op tijd naar huis.
Je ziet nu al steeds meer mensen er mee lopen, het wordt al bijna mainstream, dan weet ik dat het tijd is om iets anders te zoekenquote:Op zondag 15 februari 2009 13:38 schreef staticdata het volgende:
Was je net bezig met een trend te zetten voor 2009, heb je je kousen niet meer om
Dan moet je toch ook eens wat aan je Pannenkoek doen. Die is nu al verder dan mainstream. Dat is alweer achterhaald.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Je ziet nu al steeds meer mensen er mee lopen, het wordt al bijna mainstream, dan weet ik dat het tijd is om iets anders te zoeken
Zodra dit topic vol is, dan hebben we twee topics lol gehad en is het tijd voor een nieuwe grapquote:Op zondag 15 februari 2009 13:52 schreef staticdata het volgende:
Dan moet je toch ook eens wat aan je Pannenkoek doen. Die is nu al verder dan mainstream. Dat is alweer achterhaald.
Slik eens wat minder snoepjes lieverd, die dingen tasten je hersenen aan.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:22 schreef diamondvoodoo het volgende:
Feyenoord was gewoon werkelijk nergens en mag blij zijn dat het bij 2-0 is gebleven.
Feliquote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Slik eens wat minder snoepjes lieverd, die dingen tasten je hersenen aan.
Je bent iig weer vrolijk, probeer dat eens vast te houden. Vrolijk in het leven staan siert de mensquote:
iemand beoordelen aan een paar woorden 1x in de zoveel tijd op het forumquote:Op zondag 15 februari 2009 14:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent iig weer vrolijk, probeer dat eens vast te houden. Vrolijk in het leven staan siert de mens
Mannetjequote:Op zondag 15 februari 2009 14:32 schreef FJD het volgende:
Heb je trouwens nog BF2 gespeeld dit weekend?
Trouwen?quote:
Samenwonen in Leiden? Dat ligt halverwegequote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Samenwonen in Leiden? Dat ligt halverwege
Alleen als ik m'n Feyenoord-dekbed mee mag nemenquote:
Ach ik had een serieuze bet op <2.5 goals @2.8 dus zit wel goed.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Zodra dit topic vol is, dan hebben we twee topics lol gehad en is het tijd voor een nieuwe grap
en weer die SuarezNu versiert ie weer een vrije trap en een gele kaart. Jammer dat Nieveld niet speelt.
Verdomme TiendalliNou JP, daar gaat je bet
Het gaat eerder 2-0 worden dan 1-1 zeker nu we ook met 10 man zijn komen te staan. Hele domme overtreding van Tiendalli.
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Alleen als ik m'n Feyenoord-dekbed mee mag nemen
Ah toe. Doe ik elke ochtend je Ajax brooddoos vullen met bammiesquote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Ah toe. Doe ik elke ochtend je Ajax brooddoos vullen met bammies.
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Ah toe. Doe ik elke ochtend je Ajax brooddoos vullen met bammies
Dan wordt t wel een twee persoonsdekbed hoor en dan alleen als de foto int topic magquote:Op zondag 15 februari 2009 14:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
en me ajaxbeker vullen met appelsap?
Ja.. MAAR dan wil ik wel een ajax behang rand in de woonkamer..quote:Op zondag 15 februari 2009 15:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan wordt t wel een twee persoonsdekbed hoor en dan alleen als de foto int topic mag
Mag ik dan de Feyenoord pannenlappenset?quote:Op zondag 15 februari 2009 15:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ja.. MAAR dan wil ik wel een ajax behang rand in de woonkamer..
Waarom moet je altijd er wat tegenover zettenquote:Op zondag 15 februari 2009 15:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Mag ik dan de Feyenoord pannenlappenset?
Ja watquote:Op zondag 15 februari 2009 15:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
Waarom moet je altijd er wat tegenover zettenEr moeten duidelijk afspraken worden gemaakt.
he nrtje 2 is ook wakkerquote:Op zondag 15 februari 2009 15:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ah toen Ajax van Vitesse verloor zag je hem niet en nu istie er weer hoorSuccessupportertje! Of sta je nog stijf van de pillen van gisteravond / nacht?
Overigens terechte overwinning van Ajax. Jammer dat Tomasson ziek is.
dussssssquote:Op zondag 8 februari 2009 16:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
AJAX![]()
Gelukkig komt Feyenoord volgende week... 110% inzet nu als je maar 1 punt uit 4 wedstrijden haalt.
Ja jij... kijk wat je wel niet vraagt... een heel dekbed gelijk... ik hield het nog beschaafd bij een beker.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja watJij kwam opeens met de beker met appelsap als extratje en dan weet je het weer zo te draaien dat het mijn schuld is. Tis wel duidelijk wie het vrouwtje in onze relatie is he
en de brooddoos had je ook al gekregenquote:Op zondag 15 februari 2009 15:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ja jij... kijk wat je wel niet vraagt... een heel dekbed gelijk... ik hield het nog beschaafd bij een beker.
Geef toe.. bij een brooddoos hoort ook een beker.. het is namelijk eten EN drinken. Dus dat is vrij normaal.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:18 schreef FJD het volgende:
[..]
en de brooddoos had je ook al gekregen
en bij eten hoort koken en bij koken hoort een Feyenoord pannenlapquote:Op zondag 15 februari 2009 15:19 schreef diamondvoodoo het volgende:
Geef toe.. bij een brooddoos hoort ook een beker.. het is namelijk eten EN drinken. Dus dat is vrij normaal.
Als we zo gaan beginnen... dan doen we gelijk een ajax bord bij! En bestek! Zo eentje met Suarez hoofd aan het uiteinde waar je de lepel bijv mee vastpak. (in de hoop dat de lepel niet te vaak valt)quote:Op zondag 15 februari 2009 15:20 schreef FJD het volgende:
[..]
en bij eten hoort koken en bij koken hoort een Feyenoord pannenlap
Is goedquote:Op zondag 15 februari 2009 15:22 schreef diamondvoodoo het volgende:
Als we zo gaan beginnen... dan doen we gelijk een ajax bord bij!
Met Diamond meegeweest naar dat Feestje gisteravond?quote:Op zondag 15 februari 2009 15:26 schreef Sickert het volgende:
Joduuuuuuh Joduuuuuuuuuuuuh
Helemeul nies in Rottuhdaaahaaam
Hey Hey Hey!! Kampioeneeeeh!!! Heey hey hey!!
kijk die Frankie en Fer eens lekker huilen!!! Wheheehe
2-Lul!! 2 Lul! 2 luuul 2 luuuuulll
We gaan naar Wenen toe we gaan naar wenen toeeeeeee !!!!
Milan who the fuck is Milan jaaaaaa jaaaaa jaaaaaaaaaaa
Of Baus heeft vannacht bij hem geslapen!quote:Op zondag 15 februari 2009 15:33 schreef jpjedi het volgende:
Met Diamond meegeweest naar dat Feestje gisteravond?
quote:Op zondag 15 februari 2009 15:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Is goedDan win ik met gemak de ruzies waarmee we met servies gooien.
Nou ik heb geen pillen aangeraakt hoor.. hij wel zo te zien.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Bedankt. Konden het zeker goed gebruiken. Ajax speelde alleen wel weer slecht dus moet nog veel veranderen.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:24 schreef FJD het volgende:
[..]
FeliJullie konden het goed gebruiken, bij verlies had Bassie echt een probleem gehad
quote:Op zondag 15 februari 2009 15:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 februari 2009 15:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Of Baus heeft vannacht bij hem geslapen!
parapa-papapapa-papannenkoek!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lolquote:Op zondag 15 februari 2009 14:22 schreef diamondvoodoo het volgende:
Feyenoord was gewoon werkelijk nergens en mag blij zijn dat het bij 2-0 is gebleven.
Feyenoord![]()
Ajax
Nopes. Was te laat voor de eerste trein, aangekomen en ME 3 Charges uit zien voeren.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:56 schreef diamondvoodoo het volgende:
De Mobiele Eenheid (ME) van de politie heeft vandaag voor de voetbalwedstrijd tussen Ajax en Feyenoord in de Amsterdam ArenA moeten optreden omdat er ongeregeldheden waren uitgebroken. Zij hield 22 personen aan wegens openlijke geweldpleging, liet een woordvoerder weten.
Alle arrestanten zijn aanhangers van Ajax. De meeste van hen werden opgepakt omdat ze de supporters van Feyenoord die bij het stadium aankwamen, bekogelden met bijvoorbeeld flessen.
Keltie is bekogeld??
Als je een beetje ken gooien zou het moeten lukkenquote:Op zondag 15 februari 2009 18:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nopes. Was te laat voor de eerste trein, aangekomen en ME 3 Charges uit zien voeren.
Schijnbaar lag er nog een ajacied met z'n poot onder een ME bus ofzo, maar dat kan ook een indianenverhaal geweest zijn.
Bekogelen door ajax is, door de afstand, volgens mij ook niet mogelijk.
quote:Op zondag 15 februari 2009 18:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Als je een beetje ken gooien zou het moeten lukken
Onze firma heeft business class tickets van Liverpool. Echt netjes geregeld inderdaad.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:58 schreef Keltie het volgende:
skybox gisteravond was wel relaxed trouwens:
Indonesisch buffet, Jupiler bier uit echt glas en relaxte stoelen.. Weer eens wat anders als Broodje Unix, Amstel Light uit een plastic beker en op de trap staan
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:21 schreef Viro het volgende:
Wordt ik vanochtend gebeld door een onbekende chick op me mobiel.
Blijkt dat ze mijn nummer persoonlijk van mij heeft gekregen, alleen had ik geen flauw idee wie het kon zijn. Totdat ze zei dat het erg spannend vond om in de tram tegen mijn jongeheer aan te schuren.
Toen had ik iets van WTF, Na al die tijd laat ze niks van d'r horen, precies de dag na valentijn opeens wel.
Jij blij?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:21 schreef Viro het volgende:
Blijkt dat ze mijn nummer persoonlijk van mij heeft gekregen, alleen had ik geen flauw idee wie het kon zijn. Totdat ze zei dat het erg spannend vond om in de tram tegen mijn jongeheer aan te schuren.
Toen had ik iets van WTF, Na al die tijd laat ze niks van d'r horen, precies de dag na valentijn opeens wel.
wat vond playbunny ervan?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:21 schreef Viro het volgende:
Die werd natuurlijk gelijk botergeil en begon spontaan de druipen terwijl ze het licht uit Viro's ogen zuigde.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die werd natuurlijk gelijk botergeil en begon spontaan de druipen terwijl ze het licht uit Viro's ogen zuigde.
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:57 schreef Keltie het volgende:
Die werd natuurlijk gelijk botergeil en begon spontaan de druipen terwijl ze het licht uit Viro's ogen zuigde.
officieel was het geen 14 Februari meer maar jaquote:Op zondag 15 februari 2009 13:17 schreef Bart het volgende:
quote:Jaarcijfers Aegon, ING, SNS Reaal
Het Nederlandse beursnieuws wordt op voorhand gedomineerd door de jaarcijfers van financiële instellingen als Aegon, ING en SNS Reaal. Zij ontvingen vorig jaar alle drie overheidssteun om de financiële crisis te doorstaan. Deze week moet blijken hoeveel schade die crisis bij de banken en verzekeraars heeft aangericht.
Aegon
Verzekeraar Aegon presenteert zijn cijfers dinsdag, een maand vroeger dan eerder was gepland. Analisten bevraagd door persbureau Reuters voorspelden deze week dat het concern door nieuwe afschrijvingen in het vierde kwartaal een verlies van 782 miljoen euro heeft geleden. In het derde kwartaal incasseerde Aegon al een verlies van 329 miljoen euro.
ING
ING komt woensdag met zijn jaarcijfers. Het concern, dat eind januari voor de tweede keer te hulp werd geschoten door het ministerie van Financiën, gaf eerder al aan een nettoverlies van 400 miljoen euro te verwachten over heel 2008. Vooral de verzekeringstak draaide slecht met een verlies van 900 miljoen euro. ING kondigde vorige week aan dit jaar duizend personeelsleden in Nederland te zullen ontslaan.
SNS Reaal
SNS Reaal sluit de rij van jaarcijfers van Nederlandse financiële fondsen op donderdag.
Heb wel een date gehad. Niet geneukt, doe lekker rustug aan met haar.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:17 schreef Bart het volgende:
Is het diegene waardoor je bent gaan uitzoeken wie de moord had gepleegd in die serie?quote:Op maandag 16 februari 2009 08:11 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Heb wel een date gehad. Niet geneukt, doe lekker rustug aan met haar.
Doorzichtige smoes voor het feit dat zij rustig aan wil doen en jij met blauwe ballen zatquote:Op maandag 16 februari 2009 08:11 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 februari 2009 08:39 schreef staticdata het volgende:
[..]
Is het diegene waardoor je bent gaan uitzoeken wie de moord had gepleegd in die serie?
Normaal gesproken zou ik je gelijk geven maar zij is echt bijzonder.quote:Op maandag 16 februari 2009 08:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Doorzichtige smoes voor het feit dat zij rustig aan wil doen en jij met blauwe ballen zat
quote:Op maandag 16 februari 2009 08:45 schreef Bart het volgende:
Doorzichtige smoes voor het feit dat zij rustig aan wil doen en jij met blauwe ballen zat
Thanks! Ben benieuwdquote:Op zondag 15 februari 2009 23:58 schreef Incolumis het volgende:
Frank: misschien iets voor jou?
je kunt ook rustig aan neuken met haar hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 08:11 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:24 schreef FJD het volgende:
Vanavond Fifa Frank?
Ik zie net dat ik deze serie ga kijkenquote:
Is die vent hier al dood op deze foto? En ziek, ligt eraan waarvoor. Voor in het maandelijkse blaadje van de bejaardensoos gaat het waarschijnlijk net iets te ver... In de Telegraaf zou het daarentegen prima kunnen.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat vinden jullie:
http://www.totallyupyours.com/files/def_4998641972073.jpg
Foto van Anna Nicole Smith met haar net overleden zoon. Kan dit? Of is dit te ziek voor woorden?
Aan de foto te zien is hij aardig dood denk ikquote:Op maandag 16 februari 2009 13:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Is die vent hier al dood op deze foto? En ziek, ligt eraan waarvoor. Voor in het maandelijkse blaadje van de bejaardensoos gaat het waarschijnlijk net iets te ver... In de Telegraaf zou het daarentegen prima kunnen.
Luie flikkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |