omgquote:Rapelay, which was released in 2006, encourages players to force the virtual woman they rape to have an abortion. If they are allowed to give birth the woman throws the player's character under a train, according to reviews of the game. It also has a feature allowing several players to team up against individual women.
quote:You play as a rich guy going around and raping a family as revenge for being sued for sexual harassement...
... or something like that.
Kinda fun at the beginning, but raping an 11-year old wasn't excactly what I planned.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Ja, precies. Moorden is ook iets verschrikkelijks lijkt me.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:44 schreef MeesterPrutser het volgende:
TS heeft wel een goed dilemma aangesneden.
ik bedoel mijn gevoel zegt ook 'ziek' maar aan de andere kant is moorden ook erg en kijk maar eens in de winkel hoeveel moord games er liggen.
Geen verbod voor zover ik weet. Amazon heeft het gebanned. Dat wil niet zeggen dat het verboden is.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:50 schreef RacerDKB het volgende:
Ik had nog nooit van dat Rapelay gehoord, maar nu is het in de media, door het verbod, en wil ik het zien .
DIt soort dingen kan je dus beter in de doofpot stoppen lijkt mij.
Oké, maar een spel waarin je mensen vermoordt, is toch ook triest?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:53 schreef DutchErrorist het volgende:
Dat is wel triest (dat spel dan)
Pas maar op dat je dan geen Sims gaat spelen, na het spelen van dat spel wilde ik bij elk zwembad de trappetjes eruithalen zodat niemand meer uit het zwembad kon komenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:55 schreef Yildiz het volgende:
Ik heb net Sim City gespeeld. Ik voel nu de ''urge'' om van hoog uit de lucht met mijn rechterarm rivieren aan te leggen...
Meh, zolang het duitser zijn heb ik er geen problemen mee...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, maar een spel waarin je mensen vermoordt, is toch ook triest?
Zie je dat ook zo voor wat betreft Rapelay?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Meh, zolang het duitser zijn heb ik er geen problemen mee...
Klinkt als die film Open Water.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Pas maar op dat je dan geen Sims gaat spelen, na het spelen van dat spel wilde ik bij elk zwembad de trappetjes eruithalen zodat niemand meer uit het zwembad kon komen
Goed punt. Raar dat mensen zelden 'emotioneel' doen over moord in spelletjes. Martelen zal ook nog wel gaan. Maar als het op de een of andere manier met seks te maken heeft, wordt het blijkbaar anders.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:16 schreef karr-1 het volgende:
Tsja ik vind het ook een ziek spel, maar aan de andere kant worden er ook mensen vermoord en dergelijke in spellen. Zolang je beseft dat het nep is lijkt het me dat er weinig aan de hand is.
Iedereen weet dat seks in het echt veel leuker is dan in een computerspel, dat gaat voor moorden niet op (met verkrachtingen heb ik verder geen ervaringenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Goed punt. Raar dat mensen zelden 'emotioneel' doen over moord in spelletjes. Martelen zal ook nog wel gaan. Maar als het op de een of andere manier met seks te maken heeft, wordt het blijkbaar anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |