quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:32 schreef Allure_ het volgende:
Oh mijn god. Er zit ineens een enorme hunk in GTST!
Pfoe..
Ludo zit er al een tijdje in hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:32 schreef Allure_ het volgende:
Pfoe..
Ik weet veel, weet je.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer zo snel aan!
Wat een lekkere kerel!
Niks "vast".quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vast.
Hoe heet ie? En wat vind jij van 'm?
Ik bewijs heul niksquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Niks "vast".Bewijs het tegendeel maar eens!
En hij heet Jan Kooijman en ik vind helemaal niks van hem.
Dan moet je ook geen 'vast' zeggen with such disdain!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik bewijs heul niks!
Okay, -1 voor zijn naam. Maar dat worden vast hete bedscenes! Leuk
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen 'vast' zeggen with such disdain!
Spoiler-alert:Ik zegt vast als ik vast wil zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hmm, hij zal eerst wel Charlie afwerken, en daarna werpt Nina zich voor zijn voeten. Daarna stookt ie in de relatie van Bing en die blonde del. Oh, ik zie het al helemaal voor me
.
Wie wil er nou lelijke mensen op tv?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:32 schreef Allure_ het volgende:
Pfoe..
Daar kan ik inkomen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:44 schreef IQM het volgende:
Gigi Ravelli wil ik ook wel een keer afwerken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welnee. Ze (die er net wel waren) zijn allemaal Wie Is De Mol? aan het kijken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:50 schreef Allure_ het volgende:
[..].
We hebben de SC wel dood laten bloeden door ons GTST geleuter.
Ohquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Welnee. Ze (die er net wel waren) zijn allemaal Wie Is De Mol? aan het kijken.
Hell no.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Welnee. Ze (die er net wel waren) zijn allemaal Wie Is De Mol? aan het kijken.
Ik voel me wel begluurd, hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh.
Eindelijk tijd voor wat All & IQM quality time.
quote:
Hmm, daar heb je een puntquote:
*ook weggaat en deur achter zich dicht doet*quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, daar heb je een punt.
Mijn antwoord op je prangende vraag was trouwens; Ja, ik was sarcastisch.
Ow, what-evaquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:59 schreef IQM het volgende:
[..]
*ook weggaat en deur achter zich dicht doet*
Speelde hij niet Jake Green in Jericho?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:33 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Here you go, All.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Speelde hij niet Jake Green in Jericho?
Psst, je hebt zo'n handige site. Heet Google. Dat is een zoekmachine. Een site dus waarop je naar allerlei dingen op het web kan zoeken. Give it a try.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:10 schreef NoelGallagher het volgende:
IQM is volgens ook echt zo'n faler die vele gigabytes aan foto's van bekende vrouwen op z'n pc heeft en zich daar op af loopt te trekken. En elke dag maakt hij honderden printscreens van lekkere vrouwen.
Ik heb gelijk hequote:Op donderdag 12 februari 2009 21:19 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]?
[..]
Psst, je hebt zo'n handige site. Heet Google. Dat is een zoekmachine. Een site dus waarop je naar allerlei dingen op het web kan zoeken. Give it a try.
Nee, die foto's van net waren van zo'n dude uit GTST waar Allure op geilt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, het is niet Skeet Ulrich dus?
Euh, to be quite honest, volg ik alleen Heroes en HIMYM. En afgaande op vrienden en klasgenoten, valt 2 series volgen nog hartstikke mee.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb gelijk he![]()
Ik heb ook zo'n hekel aan van die jongens die elke serie volgen, van Lost en Prison Break tot HIMYM en House. Stelletje wijven
I walked out the door.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IQM? What if you stayed this time?
Ik heb vanavond ook HIMYM gekeken, een goede 5 minuten. Wat een saaie kutserie.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Euh, to be quite honest, volg ik alleen Heroes en HIMYM. En afgaande op vrienden en klasgenoten, valt 2 series volgen nog hartstikke mee.
Come back and make up a good-bye at least. Let's pretend we had one. <3quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:30 schreef IQM het volgende:
[..]
I walked out the door.There's no memory left.
Ja, laten we series beoordelen op vijf minuten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb vanavond ook HIMYM gekeken, een goede 5 minuten. Wat een saaie kutserie.
*komt terug*quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Come back and make up a good-bye at least. Let's pretend we had one. <3
Het is gewoon mijn soort humor nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, laten we series beoordelen op vijf minuten.
Kijk sowieso de pilot en de twee afleveringen daarna. Dan mag je van mij pas oordelen.
Dude, Barney is geniaal.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is gewoon mijn soort humor niet
quote:
Deed iemand dit maar echt met mequote:Op donderdag 12 februari 2009 21:39 schreef IQM het volgende:
[..]!
En nu moeten we buigen en het applaus voor onze geweldige scène in ontvangst nemen.Niet dat ook maar één iemand het heeft gelezen/gevolgd.
I will.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Deed iemand dit maar echt met me
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:39 schreef IQM het volgende:
[..]!
En nu moeten we buigen en het applaus voor onze geweldige scène in ontvangst nemen.Niet dat ook maar één iemand het heeft gelezen/gevolgd.
Nee, daarom waardeer ik je applaus ook zo erg.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:42 schreef NoelGallagher het volgende:
ik weet bij god niet waar jullie het over hebben gehad.
Skeet Ulrich......quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, het is niet Skeet Ulrich dus?
Da's toch van die ene metalband?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:43 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Skeet Ulrich......![]()
Lars Ulrich !![]()
[ afbeelding ]
* Acinonyx popcorn pakt *quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:39 schreef IQM het volgende:
[..]!
Metallicaquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Da's toch van die ene metalband?
Word je ipod ook zwaarder van metal?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Da's toch van die ene metalband?
Ik zie de dekenscene voor me, waarin we dat nadoen, al heb ik geen beeld bij je.quote:
Just wait... for a while.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zie de dekenscene voor me, waarin we dat nadoen, al heb ik geen beeld bij je.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:43 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Skeet Ulrich......![]()
Lars Ulrich !![]()
[ afbeelding ]
GIGI RAVELLIquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:44 schreef IQM het volgende:
Gigi Ravelli wil ik ook wel een keer afwerken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ummm... okay...quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I'm gonna marry you... I know it!
wanneer komt Metallica dan ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Morgen kaartjes kopen.
2e poging.
Didn't figure you'd show your face around me again. I guess I thought you were... humiliated. You did run away, after all.quote:
I just needed to see you.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Didn't figure you'd show your face around me again. I guess I thought you were... humiliated. You did run away, after all.
St. Anger is tof, Death Magnetic ook. Verder vind ik het ook niets.quote:
Alsof ik naar GTST kijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, die foto's van net waren van zo'n dude uit GTST waar Allure op geilt.
Da's best veel wietquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik krijg net 120 euro in m'n handen gedrukt van m'n moeder_!
Yo remlof, ik word jouw collega he als het goed isquote:
Sonisphere?quote:
Jij bent echt zo raar qua muzieksmaakquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
St. Anger is tof, Death Magnetic ook. Verder vind ik het ook niets.
Nadat je haar een beurt had gegeven ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik krijg net 120 euro in m'n handen gedrukt van m'n moeder_!
Yeah? [insert smiley met zwoele, verliefde blik]quote:
wehehehquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nadat je haar een beurt had gegeven ?
I'd like to, um... take you out, or something.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yeah? [insert smiley met zwoele, verliefde blik]
You're married.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:01 schreef IQM het volgende:
[..]
I'd like to, um... take you out, or something.
Muik niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:01 schreef NoelGallagher het volgende:
jezus, voeg elkaar lekker toe op msn
Die IQM geeft een slinger aan z'n piemel en gelijk lopen als die chicks weer virtueel te kwijlenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:01 schreef NoelGallagher het volgende:
jezus, voeg elkaar lekker toe op msn
de markm, maar dan van het forum ipv het foboquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die IQM geeft een slinger aan z'n piemel en gelijk lopen als die chicks weer viritueel te kwijlen
Nondeju, daar moet ik heen !! Nou nog even 100 euro tevoorschijn toverenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sonisphere?
Met Lamb of God, Slipknot, Misschien Alice in Chains.
Goffedomme.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die IQM geeft een slinger aan z'n piemel en gelijk lopen als die chicks weer virtueel te kwijlen
Dat lijkt me geel erg sterkquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Yo remlof, ik word jouw collega he als het goed is
Iehieeehiee..quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb het ze laatst backstage gevraagd en zij vonden jou wel wat.
Op de FP dan zeg maar...quote:
Als je geband bent, ben je inderdaad braaf.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En ik dan?
Ik ben superbraaf de laatste tijd
Ik hoef toch niet Nederlands te typen pipoquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Je kan niet eens normaal Nederlands, gast.
Wat ga je doen dan? FP-mod uithangen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet Nederlands te typen pipo
Whiskey In The Jar,, Welcome Home (Sanitarium),, For Whom The Bell Tollsquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
St. Anger is tof, Death Magnetic ook. Verder vind ik het ook niets.
Nopequote:Op donderdag 12 februari 2009 22:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan? FP-mod uithangen?
Stoer. Ik geil tenminste niet op vieze jongetjes met skinnyjeans en piercings in het gezichtquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je geband bent, ben je inderdaad braaf.
jij hebt natuurlijk goede herrineringen aan markMquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
de markm, maar dan van het forum ipv het fobo
¤75,- voor een kaartje en ¤175,- voor een deluxe kaartje, maar dan heb je een gegarandeerde parkeerplek en plaats in het 1e vak voor het podium.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:04 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nondeju, daar moet ik heen !! Nou nog even 100 euro tevoorschijn toveren
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:13 schreef Silentalarm het volgende:
juicyhil is toch dik?
het synoniem voor kopkanker.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
jij hebt natuurlijk goede herrineringen aan markM
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:03 schreef Silentalarm het volgende:
als je slijmt slijm dan bij mij.
Die homo met die gladde bek en die peuk in zijn klauw ?quote:
links.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Die homo met die gladde bek en die peuk in zijn klauw ?_!!!!!
Jah dat is toch links ? Nouja, ligt eraan vanaf welke kant...quote:
Vanaf de bovenkant gezien wel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:20 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jah dat is toch links ? Nouja, ligt eraan vanaf welke kant...
Bovenkant ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vanaf de bovenkant gezien wel.
Look man, I'm telling you right off the bat, I'm high-maintainance, so... I'm not gonna tip-toe around your marriage, or whatever it is you've got goin' there. If you wanna be with me, you're with me.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Not yet, not married. No, I'm not married. [ afbeelding ]
Okay.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Look man, I'm telling you right off the bat, I'm high-maintainance, so... I'm not gonna tip-toe around your marriage, or whatever it is you've got goin' there. If you wanna be with me, you're with me. [ afbeelding ]
OPZEKOP.!!!!!quote:
Too many guys think I'm a concept, or I complete them, or I'm gonna make them alive. But I'm just a fucked-up girl who's lookin' for my own peace of mind; don't assign me yours.quote:
I remember that speech really well.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Too many guys think I'm a concept, or I complete them, or I'm gonna make them alive. But I'm just a fucked-up girl who's lookin' for my own peace of mind; don't assign me yours.
I had you pegged, didn't I?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:31 schreef IQM het volgende:
[..]
I remember that speech really well.
You had the whole human race pegged.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I had you pegged, didn't I?
Rene is jaloers.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:34 schreef NoelGallagher het volgende:
jonge, flikker lekker op met dat Engelse gelul, kankerirritant.
Oké.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:34 schreef NoelGallagher het volgende:
jonge, flikker lekker op met dat Engelse gelul, kankerirritant.
Hmm. Probably.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:35 schreef IQM het volgende:
[..]
You had the whole human race pegged.
Mensen die tegen hun dijen aan gaan kletsenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OPZEKOP.!!!!!
HAHA< WAT EEN DIJENKLETSER>>>
Sorry![]()
Ik kan weer normaal doen.
je kunt in openbaarquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:43 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Mensen die tegen hun dijen aan gaan kletsen
Figuurlijk dan he.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:43 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Mensen die tegen hun dijen aan gaan kletsen
ja ruim 2 jaarquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Wie van jullie is weleens op vakantie geweest in Polen?
Voor polen hoef je niet zo ver te gaan reizen, je hoeft alleen maar de dichtsbijzijnde bouwplaats te gaan en je bent al in polenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zeg het zelf wel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik niet maar wil er wel graag heen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Klinkt... aantrekkelijk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zeg het zelf wel.
Wolvendagen is in Polen op vakantie, jawel vakantie, geweest. Landhuis van de buren dus he, mijn buurvrouw is namelijk Pools en ja toen gingen we ineens mee. Geen kloot te doen daar, geen internetverbinding, geen telefoon verbinding, geen tv, geen Engels sprekende mensen, middle of nowhere.
Ik stel het me voor als Belgie, maar dan 10 x zo erg.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik niet maar wil er wel graag heen.Het lijkt me echt een kutland, ik wil zien of dat ook echt zo is als dat ik het me voorstel.
![]()
Klinkt erg aanlokkelijk.......quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zeg het zelf wel.
Wolvendagen is in Polen op vakantie, jawel vakantie, geweest. Landhuis van de buren dus he, mijn buurvrouw is namelijk Pools en ja toen gingen we ineens mee. Geen kloot te doen daar, geen internetverbinding, geen telefoon verbinding, geen tv, geen Engels sprekende mensen, middle of nowhere.
Enorrum. Heb me nog nooit zo vermaakt, 3 weken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt... aantrekkelijk.
Idd België isquote:
Wat heb je allemaal gedaan, mocht je meehelpen spullen jatten ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Enorrum. Heb me nog nooit zo vermaakt, 3 weken.
Genieten van het mooie uitzicht?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Enorrum. Heb me nog nooit zo vermaakt, 3 weken.
Ik ben echt een chauvinist wat dat betreft hoor. Zodra we België inrijden vind ik de huizen lelijk enzo. Wat trouwens ook wel is in die ene kutstad waar wij vaak doorheen reden. Luik ofzo?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik stel het me voor als Belgie, maar dan 10 x zo erg.
Nee, ik mocht bruin worden in de tuin van 3 hectare.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan, mocht je meehelpen spullen jatten ?
Brieven schrijven? Waarover? Naar wie?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik mocht bruin worden in de tuin van 3 hectare.![]()
Brieven schrijven deed ik ook elke dag, maar Krakov was wel cool, Amsterdam van Polen zeg maar.
Maar in België ook. Kortom: Nederland boven alles!!1!1!!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee, Duitsland dan, welvarend land, maar wat een lelijke huizen enzo heb je daargadver, als ALLES in Duitsland is blijven hangen in de jaren '80.
Uitzicht is wel oké.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Genieten van het mooie uitzicht?
Ik heb ze allemaal in het vuur gesmeten. Het was de bedoeling ze naar een goede vriend van me te sturen, maar toen ik het over las sloeg het eigenlijk allemaal nergens op.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Brieven schrijven? Waarover? Naar wie?
Mooi indeed!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Uitzicht is wel oké.
[ afbeelding ]
Oh.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal in het vuur gesmeten. Het was de bedoeling ze naar een goede vriend van me te sturen, maar toen ik het over las sloeg het eigenlijk allemaal nergens op.
Bah dat is toch die vieze mijnwerkers-stad ? Het ziet er daar altijd zo grauw en vies uit en het stinkt er, kut-stadquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben echt een chauvinist wat dat betreft hoor. Zodra we België inrijden vind ik de huizen lelijk enzo. Wat trouwens ook wel is in die ene kutstad waar wij vaak doorheen reden. Luik ofzo?![]()
Bergen, heey kijk, daarachter nog meer bergen, en geloof het of niet, maar daarachter staan nog een paar bergen, daar, achter die andere bergen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Uitzicht is wel oké.
[ afbeelding ]
Ja inderdaad. Echt ranzig daar ook gewoon. Dat doet me dus echt aan Polen denken, volgens mij ziet het er daar ook zo uit.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Bah dat is toch die vieze mijnwerkers-stad ? Het ziet er daar altijd zo grauw en vies uit en het stinkt er, kut-stad
Ja maar...quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben echt een chauvinist wat dat betreft hoor. Zodra we België inrijden vind ik de huizen lelijk enzo. Wat trouwens ook wel is in die ene kutstad waar wij vaak doorheen reden. Luik ofzo?![]()
Dat is de Tatra.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bergen, heey kijk, daarachter nog meer bergen, en geloof het of niet, maar daarachter staan nog een paar bergen, daar, achter die andere bergen.
Wat wil je hebben?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:13 schreef kurk_droog het volgende:
Weet iemand misschien een user die avatars bouwt?![]()
Mijn sneeuwpop moet met de tijd mee
Ik had een platte omgeving verwacht, met geel gras en hier en daar een ruine.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Uitzicht is wel oké.
[ afbeelding ]
Yeahinho.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:13 schreef kurk_droog het volgende:
Weet iemand misschien een user die avatars bouwt?![]()
Mijn sneeuwpop moet met de tijd mee
Nee, dat valt reuze mee. Het landschap is wel mooi, er is alleen niks te doen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een platte omgeving verwacht, met geel gras en hier en daar een ruine.
Iets met: die kerstmuts misschien weg?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:17 schreef kurk_droog het volgende:
Nu we de usert hebben... Iemand misschien ideeën ?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iets met: die kerstmuts misschien weg?
Vraag dan ook niet om suggestiesquote:
Net als vrouwen en humor.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:27 schreef Smart_ass het volgende:
Amerikanen en humor gaat wel vaker niet samen.
Nee, maar je zei het zo alsof je mijn muts niet mooi vondquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vraag dan ook niet om suggesties
En al helemaal niet omdat al die reclames er vol mee zatenquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:25 schreef NoelGallagher het volgende:
trouwens, die Jeff Dunham is echt niet grappig met die kutpoppen van hem
Geen vrouw?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik voel me in ieder geval niet aangesproken.
Je hebt een prachtige muts !quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, maar je zei het zo alsof je mijn muts niet mooi vond
Klopt, vrouwen hebben geen humor.quote:
WEL. IK EIS DAT JE JE WOORDEN TERUGNEEMT.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, vrouwen hebben geen humor.
En anders....quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
WEL. IK EIS DAT JE JE WOORDEN TERUGNEEMT.
Noh...quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Kom ik je opzoeken met mijn matties.
Geen idee.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:38 schreef Hoogstaande het volgende:
Hee, raad eens wat ik nu ga kijken
Was daar zo rond 22.15/22.30 een voorstukje van op televisie?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik ben 28 days later aan het kijken, wat al 2093847 x op tv was geweest.
Zou heel goed kunnenquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Was daar zo rond 22.15/22.30 een voorstukje van op televisie?
Is wel een leuke film opzich.
How i met your mother natuurlijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik ben 28 days later aan het kijken, wat al 2093847 x op tv was geweest.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:44 schreef Smart_ass het volgende:
Nou goed, ik ga het laatste halfuurtje van ER trauma team maar eens kijken met mama.
BYE!
Ciaoquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:44 schreef Smart_ass het volgende:
Nou goed, ik ga het laatste halfuurtje van ER trauma team maar eens kijken met mama.
BYE!
Dat dacht ik welquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
How i met your mother natuurlijk
Zeg dat danquote:
Waar is je oude UIquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:45 schreef McFearless het volgende:
Hey, hallo, is hier nog wat te beleven?
Ik zal het onthoudenquote:
Verdomme, dan ga ik op tijd slapen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zeg dat dan![]()
En McFearless, vrij weinig
Ik herkende je niet vanwege je uiquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:45 schreef McFearless het volgende:
Hey, hallo, is hier nog wat te beleven?
Shay heeft een weekje vrij gekregen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik herkende je niet vanwege je ui
McF.quote:
Zal ze vast verdient hebbenquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:53 schreef McFearless het volgende:
[..]
Shay heeft een weekje vrij gekregen.
Als het bij een weekje blijftquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:53 schreef McFearless het volgende:
[..]
Shay heeft een weekje vrij gekregen.
Jij bent een bekend figuur hier, vriendjes worden?quote:
Alleen als je mijn huiswerk maakt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij bent een bekend figuur hier, vriendjes worden?
Ik ben 4 havo, dublant, en heb een EM profielquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Alleen als je mijn huiswerk maakt.
haha, hoor wie het zegt, mallerd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:59 schreef Devvie het volgende:
hoi dikzakken
Lekker vroeg opgestaan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:59 schreef Devvie het volgende:
hoi dikzakken
Dat gaat hem niet worden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ben 4 havo, dublant, en heb een EM profiel
Wat voor een wil je?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:04 schreef Devvie het volgende:
Je moet wat doen als je een auto wilt
Wtfquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:02 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja tering, van 0830-1930 is niet grappig..
en dat de komende 10weken elke donderdag..
jupquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wtf![]()
Onchristelijke tijdstippen
Kun je wel lekker goed aan je project werken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:07 schreef Devvie het volgende:
[..]
jup
van 0830-1140 project en om 1800-1930 keuzevak..
als ik tussendoor naar huis ga kom ik niet meer terug..
Oh ja. Nee, geen auto, beetje wiet, kleding, muziek.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
Jij aardbei, ik heb nieteens werk..
Vanmiddag ging je nog een auto kopen toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh ja. Nee, geen auto, beetje wiet, kleding, muziek.
hihi, vandaag was begin van project..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kun je wel lekker goed aan je project werken.
Ik heb vandaag nog nog nooit zolang aan een project gewerkt.
Had er gewoon hoofdpijn van gekregen.
Oh jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:10 schreef Devvie het volgende:
[..]
Vanmiddag ging je nog een auto kopen toch?
dan kunnen we samen hosselen op de boulevardquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh jaGoedkoper dan 1000 , maar die hoef ik neit helemaal zelf te betalen
Ik heb een turk in de klas en die kan ik niet eens verstaanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:12 schreef Devvie het volgende:
[..]
hihi, vandaag was begin van project..groepjes maken enzo..
![]()
1turk liep boos weg en ramde glas uit de deur omdat hij het niet eens was met de indelingen.._!
Ik ben koning PVAquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een turk in de klas en die kan ik niet eens verstaan![]()
Wij zijn nu bezig met projectvoorstel en Plan van Aanpak
hoef ik niet meer op de fiets naar de shop en kan ik die hele auto blank zetten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:12 schreef Devvie het volgende:
[..]
dan kunnen we samen hosselen op de boulevard![]()
little jakob, jewaidsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoef ik niet meer op de fiets naar de shop en kan ik die hele auto blank zetten.
doe een fiat pandaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hihi.
Ik hoef geen pauper bmw ofzoof een oude golf
Slaap lekkerquote:
Dat ziet er best melig uit..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:29 schreef MiVer het volgende:
ben Feast 3 aan het kijken
http://www.imdb.com/media/rm2297334528/tt1104836
vond 1 en 2 zowiezo goed
en ineens waren ze er:
...hongerig...over sext...en wreed
Feast 3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Feast 2...met !!!, jawel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dikke pret dus
en blijft dus spuitenquote:
om nou in mijn eentjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:40 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf miv, jij kijkt kankerzieke films
Groot gelijk heb jequote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:46 schreef MiVer het volgende:
[..]
om nou in mijn eentje
romantische of drama films te kijken
ik weet niet, dan dit lekker
je bnt zelf pas 19quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja
quote:
ik ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb een foto van MIV'er.
waar zie je mij dat beweren?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dusHeb ik ergens beweerd van niet?
Yeah...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |