Dude, Barney is geniaal.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is gewoon mijn soort humor niet
quote:
Deed iemand dit maar echt met mequote:Op donderdag 12 februari 2009 21:39 schreef IQM het volgende:
[..]!
En nu moeten we buigen en het applaus voor onze geweldige scène in ontvangst nemen.Niet dat ook maar één iemand het heeft gelezen/gevolgd.
I will.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Deed iemand dit maar echt met me
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:39 schreef IQM het volgende:
[..]!
En nu moeten we buigen en het applaus voor onze geweldige scène in ontvangst nemen.Niet dat ook maar één iemand het heeft gelezen/gevolgd.
Nee, daarom waardeer ik je applaus ook zo erg.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:42 schreef NoelGallagher het volgende:
ik weet bij god niet waar jullie het over hebben gehad.
Skeet Ulrich......quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, het is niet Skeet Ulrich dus?
Da's toch van die ene metalband?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:43 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Skeet Ulrich......![]()
Lars Ulrich !![]()
[ afbeelding ]
* Acinonyx popcorn pakt *quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:39 schreef IQM het volgende:
[..]!
Metallicaquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Da's toch van die ene metalband?
Word je ipod ook zwaarder van metal?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Da's toch van die ene metalband?
Ik zie de dekenscene voor me, waarin we dat nadoen, al heb ik geen beeld bij je.quote:
Just wait... for a while.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zie de dekenscene voor me, waarin we dat nadoen, al heb ik geen beeld bij je.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:43 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Skeet Ulrich......![]()
Lars Ulrich !![]()
[ afbeelding ]
GIGI RAVELLIquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:44 schreef IQM het volgende:
Gigi Ravelli wil ik ook wel een keer afwerken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |