Ummm... okay...quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I'm gonna marry you... I know it!
wanneer komt Metallica dan ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Morgen kaartjes kopen.
2e poging.
Didn't figure you'd show your face around me again. I guess I thought you were... humiliated. You did run away, after all.quote:
I just needed to see you.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Didn't figure you'd show your face around me again. I guess I thought you were... humiliated. You did run away, after all.
St. Anger is tof, Death Magnetic ook. Verder vind ik het ook niets.quote:
Alsof ik naar GTST kijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, die foto's van net waren van zo'n dude uit GTST waar Allure op geilt.
Da's best veel wietquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik krijg net 120 euro in m'n handen gedrukt van m'n moeder_!
Yo remlof, ik word jouw collega he als het goed isquote:
Sonisphere?quote:
Jij bent echt zo raar qua muzieksmaakquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
St. Anger is tof, Death Magnetic ook. Verder vind ik het ook niets.
Nadat je haar een beurt had gegeven ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik krijg net 120 euro in m'n handen gedrukt van m'n moeder_!
Yeah? [insert smiley met zwoele, verliefde blik]quote:
wehehehquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nadat je haar een beurt had gegeven ?
I'd like to, um... take you out, or something.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yeah? [insert smiley met zwoele, verliefde blik]
You're married.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:01 schreef IQM het volgende:
[..]
I'd like to, um... take you out, or something.
Muik niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:01 schreef NoelGallagher het volgende:
jezus, voeg elkaar lekker toe op msn
Die IQM geeft een slinger aan z'n piemel en gelijk lopen als die chicks weer virtueel te kwijlenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:01 schreef NoelGallagher het volgende:
jezus, voeg elkaar lekker toe op msn
de markm, maar dan van het forum ipv het foboquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die IQM geeft een slinger aan z'n piemel en gelijk lopen als die chicks weer viritueel te kwijlen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |