Alsof het thriller geluid door hem zelf is bedachtquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:31 schreef Bergie88 het volgende:
Ik kan gaan zeiken dat de persconferentie te kort was. Maar daar ben ik het niet mee eens.
Kort maar zakelijk. Geen geouwehoer en mooie praatjes. Dit ga ik nog doen, en daarna is het klaar. Geen nieuwe cd meer, en als hij al zou komen word er met een willekeurige rapper of r&b producer gewerkt dus is er toch niks over van Michael Jackson zoals hij hoort te zijn. Een nieuwe cd kan alleen maar tegenvallen.
En voor alle verzamelaars en nieuwe fans die nu pas fan worden van zijn muziek. Komt er natuurlijk een cd of dvd registratie van het concert genaamd " This is it ".
En hoe hij omdraaide na zijn praatje was ook top.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:31 schreef Janena het volgende:
Lukt het jullie trouwens om te regisstreren voor die presale?
Hier niet...
quote:Due to overwhelming demand, the presale form is temporarily unavailable. Please check back again soon. UK mobile users can text "MJ" to 81707
Gedeeltelijk, ja.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:37 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Alsof het thriller geluid door hem zelf is bedacht![]()
![]()
Eensquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:41 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Gedeeltelijk, ja.
Billie Jean, Beat It, Wanna Be Startin' Somethin'.. allemaal nummers van de hand van MJ.
Overigens wel weer ironisch hoe, wanneer er 'groots' MJ nieuws is, het gelijk weer mensen aantrekt die nooit in MJ-topics komen om negatief gelul te verkondigen.
Thriller is gewoon goed werk van Quincy Jones en de mannen van Toto. Daarna goede marketing en je hebt het concept MJ. Verder kan ik mezelf wel een MJ fan noemen, geweldige muziek, maar om nu te zeggen dat hij dat zelf heeft bedachtquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:41 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Gedeeltelijk, ja.
Billie Jean, Beat It, Wanna Be Startin' Somethin'.. allemaal nummers van de hand van MJ.
Overigens wel weer ironisch hoe, wanneer er 'groots' MJ nieuws is, het gelijk weer mensen aantrekt die nooit in MJ-topics komen om negatief gelul te verkondigen.
Ik denk niet dat hij jou hiermee bedoelt hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:45 schreef Bergie88 het volgende:
Rnnz. Ik hoop niet dat je mij hiermee bedoelt want ik lees al die tijd al mee maar als er geen nieuws is en alleen maar roddels zijn heb ik geen zin om te posten. Rechtzaak in 2003 was interessant en de "nieuwe" nummers met de r&b mensen en nu natuurlijk.
Nee Bergie, ik bedoel jou hier absoluut niet mee.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:45 schreef Bergie88 het volgende:
Rnnz. Ik hoop niet dat je mij hiermee bedoelt want ik lees al die tijd al mee maar als er geen nieuws is en alleen maar roddels zijn heb ik geen zin om te posten. Rechtzaak in 2003 was interessant en de "nieuwe" nummers met de r&b mensen en nu natuurlijk.
Thriller is ook een beetje een kutnummer, maar wel een leuke clip.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:47 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Thriller is gewoon goed werk van Quincy Jones en de mannen van Toto. Daarna goede marketing en je hebt het concept MJ. Verder kan ik mezelf wel een MJ fan noemen, geweldige muziek, maar om nu te zeggen dat hij dat zelf heeft bedacht(geldt voor heel veel 'artiesten')
Vind Londen net iets te ver, maar als hij in Nederland zou komen zou ik er zeker naartoe gaan.
ik bedoel de hele cd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Thriller is ook een beetje een kutnummer, maar wel een leuke clip.
Haha, eerlijk en oprecht, hoppa!quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Thriller is ook een beetje een kutnummer, maar wel een leuke clip.
www.michaeljackson.comquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:48 schreef KingOfPop het volgende:
Ik zit hem hard te trippen hierZou iemand nog even die link kunnen posten waar die voorverkoop enzulks zit..
?
Ja, en daar begrijp ik je dus niet. Hoezo goed werk van Quincy en de mannen van Toto? Michael Jackson is degene die de populairste nummers heeft geschreven en gecomponeerd. Michael Jackson heeft de killer bass hook in Billie Jean bedacht. Michael Jackson heeft zo'n beetje alle arrangements gemaakt. Michael Jackson deed het optreden op Motown 25 waardoor het product 'Thriller' zo huge werd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:47 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Thriller is gewoon goed werk van Quincy Jones en de mannen van Toto. Daarna goede marketing en je hebt het concept MJ. Verder kan ik mezelf wel een MJ fan noemen, geweldige muziek, maar om nu te zeggen dat hij dat zelf heeft bedacht(geldt voor heel veel 'artiesten')
Vind Londen net iets te ver, maar als hij in Nederland zou komen zou ik er zeker naartoe gaan.
ben het volledig met de laatste zin eens, maar het zijn wel erg goede liedjes.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:53 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ja, en daar begrijp ik je dus niet. Hoezo goed werk van Quincy en de mannen van Toto? Michael Jackson is degene die de populairste nummers heeft geschreven en gecomponeerd. Michael Jackson heeft de killer bass hook in Billie Jean bedacht. Michael Jackson heeft zo'n beetje alle arrangements gemaakt. Michael Jackson deed het optreden op Motown 25 waardoor het product 'Thriller' zo huge werd.
Hoe je het ook wend of keert, de bandleden van Toto (ik ben een fan van Toto) waren niets meer dan de (overigens geweldige) sessiemuzikanten, en de mannen achter Human Nature. Maar om te zeggen dat zij het album gemaakt hebben vind ik gewoon dikke onzin.
Op de manier hoe jij het reflecteert lijkt het net alsof MJ niets heeft gedaan en alleen maar de liedjes heeft ingezongen..
nee.. klopt niet.. als je de demo's hoort die michael zelf heeft gemaakt... dan zie je dat die al goed zijn... en daar heeft Quincy part nog deel aan gehad. Quincy heeft de arrangementen verbetert en goede muzikanten toegevoegd. Maar de kern van zijn songs.. wat ze goed maakt.. dat hoor je al in de demo's die MJ zelf heeft gemaakt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:47 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Moet je ze kopen!quote:
demo's die hij nog geeneens zelf heeft ingespeeldquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:58 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
nee.. klopt niet.. als je de demo's hoort die michael zelf heeft gemaakt... dan zie je dat die al goed zijn... en daar heeft Quincy part nog deel aan gehad. Quincy heeft de arrangementen verbetert en goede muzikanten toegevoegd. Maar de kern van zijn songs.. wat ze goed maakt.. dat hoor je al in de demo's die MJ zelf heeft gemaakt.
Ja komt dadelijk, ik kijk ook.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:00 schreef Bergie88 het volgende:
Even kijken hoe ze het in het NOS journaal van 8 uur verwerken
Me2quote:
Wat verwacht je dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:01 schreef hmmmz het volgende:
[..]
demo's die hij nog geeneens zelf heeft ingespeeld
Wie heeft een nummer in de UK?quote:Due to overwhelming demand, the presale form is temporarily unavailable. Please check back again soon. UK mobile users can text "MJ" to 81707
klopt ook niet..quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:01 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer hoor, maar Prince is natuurlijk wel het beste voorbeeldquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:04 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan?
Je kunt bijna van geen enkele artiest verwachten dat hij alle instrumenten bespeelt. Enkele muzikanten, Stevie Wonder, Prince kunnen dat. Michael Jackson is niet zo'n muzikant. Dat wil echter niet zeggen dat hij niet z'n eigen muziek maakt, want een nummer als Billie Jean is gewoon begonnen met beatboxen.
Billie Jean
The Girl Is Mine
Nee, ik!quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:10 schreef KingOfPop het volgende:
Godver ook al kost het me 1000 euro, ik moet daar bij zijn!
quote:You will receive an email in the upcoming days with your exclusive unique password and information on where and when you can purchase tickets during the presale window.
ik ben gelukkig veels te laat geboren om de MJ <---> Prince strijd in de jaren '80 mee te maken. Dat Prince fans dat doen klopt idd welquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:10 schreef Rnnz het volgende:
Ja lol, niet lullig bedoeld hoor, maar ik dacht al dat je een Prince fan was. Die eisen namelijk altijd van andere artiesten dat ze alle instrumenten spelen, en zeker als het om 'de grote rivaal van de jaren 80' Michael Jackson gaat. Prince is wat dat betreft ook een groot muzikant en artiest, de reden waarom ik ook fan van hem ben.
Smerig.quote:General on sale starts 7am 13th March 2009. Registering for the presale is not a guarantee of tickets or a pin code. Duplicate registrations will not be accepted. Your email address and mobile number may be used for future marketing promotions by the promoter (AEG Live (UK) Ltd). Mobile users can opt out any time after registering send STOP to 81707. Email users can opt out at any time after registering by by visiting www.ncrpmreports.com/aeg/Unsub.asp and entering your email address..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, geloof er ook geen fuck van.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
"...want hij zit financieel aan de grond."
Flikker toch op!
klopt niet:quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:01 schreef hmmmz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:21 schreef Bergie88 het volgende:
NOS laat ook niks negatiefs horen maar bericht gelukkig zoals het hoort en niet meer dan dat.
Al werd Rieu wel eerder dan MJ geplaats. Met Rieu heb ik nu weer niets.
Zo mijn Michael Jackson dagje zit erop was op het werk de hele dag al zenuwachtig. Ga nu lekker Wie is de Mol? kijken. Even zien wie er wint in het lieg en bedrieg spelletje.Rieu, ik vind dat altijd zo leuk hee, van die mensen als je ze vraagt wat hun favoriete componist is, en dan zeggen ze RieuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
"Want die zingt zo mooi."quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:27 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Rieu, ik vind dat altijd zo leuk hee, van die mensen als je ze vraagt wat hun favoriete componist is, en dan zeggen ze Rieu![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |